Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2009

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΙΑΣ.ΘΑ ΝΤΥΝΟΣΑΣΤΑΝ;;Η ΜΗΠΩΣ ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΤΥΜΕΝΟΙ;;










H AΠΟΚΡΙΑ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ,ΚΑΘΩΣ ΜΕΤΑΜΦΙΕΣΕΙΣ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΓΥΡΩ ΣΤΟ 2000Π.Χ ΣΤΗΝ ΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΗ ΜΕΣΟΠΟΤΑΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΑΒΥΛΩΝΑ.’Η ΔΟΥΛΑ ΝΤΥΝΕΤΑΙ ΚΥΡΑ ΚΑΙ Ο ΥΠΗΡΕΤΗΣ ΑΦΕΝΤΗΣ’
ΣΤΟΝ ΕΛΛΑΔΙΚΟ ΧΩΡΟ ΕΞΑΠΛΩΝΕΤΑΙ Η ΔΙΟΝΥΣΙΑΚΗ ΛΑΤΡΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΚΗ ΕΠΟΧΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ,ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΒΑΚΧΕΙΑ,ΚΩΜΟΙ,ΛΗΝΑΙΑ,ΑΝΘΕΣΤΗΡΙΑ.
ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ,ΟΡΓΑΝΩΝΟΝΤΑΝ ΓΙΟΡΤΕΣ ΠΡΟΣ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΒΑΚΧΟΥ,ΤΟΥ ΚΡΟΝΟΥ,ΤΑ ΛΟΥΠΕΡΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΟΥΡΝΑΛΙΑ.ΤΟ 1826,ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ,ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΟΥ.ΣΤΗΝ ΤΟΤΕ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΗΝ ΑΙΓΙΝΑ,ΟΡΓΑΝΩΘΗΚΕ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ.ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΑ ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΣΥΓΚΑΤΑΛΕΓΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ.
Ο ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΣ ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΙΑΣ ΚΟΡΥΦΩΝΕΤΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ,ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΤΥΡΙΝΗΣ,ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΡΑΝΗ ΑΠΟΚΡΙΑ.
ΤΣΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΚΟΥΖΟΥΛΑΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΓΡΙΕΣ ΛΕΝΕ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ.
ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΠΟΥ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΤΡΙΩΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ: 1) Η ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΑΣΩΤΟΥ 2) Η ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΕΩ 3)Η ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΤΥΡΟΦΑΓΟΥ.
ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ
ΑΠΟΚΡΕΩ= ΑΠΟ+ ΚΡΕΑΣ=ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΕΑΣ
ΑΜΟΛΛΗΤΗ Η ΑΠΟΛΥΤΗ=Η ΠΡΩΤΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.ΤΟΤΕ ΑΠΟΛΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΠΕΘΑΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΠΑΝΩ ΚΟΣΜΟ.
ΚΡΕΑΤΙΝΗ=Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΙΑΣ.ΤΟΤΕ ΚΑΤΑΛΥΕΤΑΙ ΤΟ ΚΡΕΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΡΩΝΕ ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ.
ΤΥΡΙΝΗ Η ΜΑΚΑΡΟΝΟΥ= Η ΤΡΙΤΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΙΑΣ.ΤΟΤΕ ΚΑΤΑΛΥΕΤΑΙ ΤΟ ΤΥΡΙ.ΛΕΓΕΤΑΙ ΔΕ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΟΝΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΤΡΩΓΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΤΑ ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ.
ΛΑΓΑΝΑ= ΑΠΟ ΤΗ ΛΕΞΗ ΛΑΓΑΝΟ Η ΛΑΓΑΝΙΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΖΥΜΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΠΕΠΛΑΤΥΣΜΕΝΟΣ ΑΡΤΟΣ.
ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ(Carne kai vale)=ΚΡΕΑΣ ΧΑΙΡΕ,ΕΧΕ ΓΕΙΑ

ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΘΑ ΝΤΥΘΕΙΤΕ ΦΕΤΟΣ;ΤΟ ΜΑΣΚΑΡΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ.ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ Η ΜΗΠΩΣ ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΤΥΜΕΝΟΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ΠΙΟ ΜΙΚΡΟΙ ΝΤΥΝΟΣΑΣΤΕ;ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ ΣΗΜΕΡΑ;ΤΙ ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΑΤΕ ΓΙΑ ΣΤΟΛΗ;
ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΤΑΝΕ ΕΝΑ ΠΑΡΤΥ ΜΑΣΚΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΠΛΟΚΕΡΣ. ΦΟΡΩΝΤΑΣ ΟΛΟΙ ΜΙΑ ΜΑΥΡΗ ΜΑΣΚΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ NA ΚΡΑΤΑΓΑΝ ΜΙΑ ΦΩΤΟ ΜΕ ΤΟ ΑVATAR TΟΥΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΓΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ;
ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΙΑΣ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΣΤΟΛΗ ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΑΤΕ ΑΝ ΝΤΥΝΟΣΑΣΤΑΝ ΦΕΤΟΣ.ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ.

96 σχόλια:

truth around us......... είπε...

Poli eksipni protasi as to organosoume kai na to kanoume mauri stoli san to blog mou kai mia kopela etimi na gkremotsakistsi mou paei mou paei poli ta filia mou apokriatika

MARINOS είπε...

Χμ...!
Μου φαίνεται πως φέτος η επικαιρότητα μας προσφέρει τόσες πολλές επιλογές για τα καρναβάλια (από τα τόσα απαράδεκτα που συμβαίνουν γύρω μας -από τον Εφραίμ, τους αστυνομικούς , τους τρομοκράτες και τους δημοσκόπους κλπ κλπ) που μάλλον θα μείνω χωρίς μάσκα.

Στις μέρες που ζούμε, ό,τι μάσκα και να βάλω δε θα βγάλει γέλιο... αλλά οργή!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ truth around us .ΓΙΑΤΙ Η ΚΑΗΜΕΝΗ Η ΚΟΠΕΛΑ΄;ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΑRINO ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟΥΝ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ.ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΗ ΚΙΝΗΣΗ.ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΟΠΩΣ ΣΩΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΘΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΟΡΓΗ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

Σταλαγματιά είπε...

Α εκπληκτική ιδέα να την πραγματοποιήσουμε :))))

Χμμ εγώ θα ντυνόμουν αρκούδα από αυτές που η στολή είναι ολόκληρη από το πρόσωπο μέχρι το σώμα.
:))))))
Με τέτοιο κρύο θα ήταν και πολυ βολικό :)))))

e-ioannis είπε...

ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ
ΝΤΥΝΟΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Αnastasia.ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΑΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΣΠΡΗ.ΤΕΛΕΙΑ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΚΡΥΟ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

e-ioannis.ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΟ.ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΤΣΙ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Απίθανη βρίσκω την ιδέα σου για το μασκέ πάρτυ των bloggers!!!
Κανονίστε το και ... είμαι μέσα!!!

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου SKROYTZAKOOO

εγώ δεν ξέρω τι θα ντυνόμουν ....

το έκανα μικρή, αλλά όχι πια.
Τώρα που το σκέφτομαι , μπορεί και να ντυνόμουν ψηλή ...ξανθιά.. με τέλειες αναλογίες ..ετσι γι αλλαγή

φιλιααα

Δημιουργία είπε...

Πολυ ενδιαφερουσα η αναρτηση σου σημερα.Οσο για τους μασκαραδες, νομιζω οτι κυκλοφορουν ολοχρονις πολλοι αναμεσα μας.

Φοίβη είπε...

Καλησπέρα.
Εγώ μια ζωή ντυμένη είμαι με το πέπλο της αμαρτίας…(ως Μαγδαληνή!!! )
Για φέτος σκέφτομαι να μεταμφιεστώ σε Παναγία, που ξέρεις μπορεί και να κερδίσω το βραβείο σου…
Τέτοιος μασκαράς, θα αξίζω ένα βραβείο…
Το άρθρο για τις απόκριες καλό, να μαθαίνουμε και πέντε πράγματα…

Φιλιά

Μαγδαληνή.

Eύη Καφούρου Αλιπράντη είπε...

πρώτον θα συμφωνήσω στις μέρες μας φοράνε πολλοί τις μάσκες τους...
όσο για την ιδέα σου πολλή καλή!
καλό βράδυ φιλαράκο μου...

gregory είπε...

τελικα ..ο εφρεμ θα παρελαση...

Dreamy Cloud είπε...

Μικρή με το ζόρι ντυνόμουν και γενικά δεν μου άρεσε το ολο κλίμα αλλά φέτος θα ντυθώ όπως και πέρσι!!Θα καταλήξω στις επόμενες μέρες βέβαια αλλά πέρσι είχα ντυθεί Ζουλού, μεγάλη επιτυχία!!!! Φιλάκια και καλό Σκ!!!!!

D.Angel είπε...

Σκρουτζάκο μου θα δεις τι φωτό μου στο blog μου!!!Σε πρόλαβα καλέ ανέβασα χτες φωτό!Τώρα δεν ξέρω τι θα ντυθώ το άλλο Σάββατο που θα πάω σε πάρτυ αλλά όταν αποφασίσω θα το δείτε!!!Τα φιλιά μου!

Ανώνυμος είπε...

μα και βεβαια θα ντυθω... ειναι ωραιο εστω και για λιγο να νιωθεις παιδι...να σφηριζεις μεσα στο κοσμο και να κανεις οτι σου θες!!! παρτο και ως εκτονωση... καλο σ/κ!!!

jacki είπε...

Ποτέ μου δε ντύθηκα.. Και είναι όπως τα λες.. Αυτό σημαίνει αποκριά.. Μπαίνουμε στο Τριώδιο.. Αλλά πολλοι δεν το ξέρουν.
Καλό βράδυ.

zoyzoy είπε...

Πολύ καλή η ιδέα σου. Αλήθεια δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι που θα με αντιπροσώπευε αληθινά πάντα έβαζα ότι έβρισκα χωρίς πολλή σκέψη όσο το σκέφτεσαι χάνεις τη μπάλα νομίζω.
Καλό σου βράδυ!!

Λινα είπε...

Αποκριές είναι σαν να έχουμε όλο το χρόνο σκρουτζάκο μου,

Μάσκες φοράμε καθημερινά..

Άλλοι από επιλογή και άλλοι από ανάγκη..


*Καλησπέρα καλέ μου
:-)

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Τι θα ντυνόμουν έ;χμ!Δύσκολη επιλογή.
Μάλλον θα παραμείνω ο εαυτός μου,άντε το πολύ μια μάσκα catwoman!
Μικρή είχα ντυθεί πολλές φορές Σταχτοπούτα,είχαμε παίξει και το ομώνυμο εργο στο σχολείο(Δ'δημοτικού),όπου φυσικά ήμουν εγώ η Σταχτοπούτα.

Little Hope Flags είπε...

Χμ...η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια μου έχει κολλήσει να ντυθώ κάτι σe μαύρος άγγελος, αλλά όσο και να το προσπαθώ, δε βρίσκω τα ρημαδοφτερά και όλο δε ντύνομαι! Αν μπορούσα να ντυθώ οτιδήποτε, θα δοκίμαζα Catwoman, έτσι...γιατί πού αλλού να βάλεις ολόσωμη δερμάτινη φόρμα;;

Εγώ πάντως δεν περιμένω τις Απόκριες για να κάνω σαν τρελή...κάθε μέρα είναι καρναβάλι! Ειδικά στη χώρα μας...

Καλά να περάσετε όλοι!

Aristodimos είπε...

Ας αφησουμε ακόμα λιγο αυτες τις πλαστικές μάσκες που φοράμε, γιατι οπως λέει και ο Καζαντζάκης:

” ο άνθρωπος έχει πολλά προσωπεία, αλλά ένα πρόσωπο…”

Καλές Απόκριες λοιπόν…

Αρης

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Lena ΦΙΛΗ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ.ΑΦΟΥ ΕΣΥ ΘΑ ΝΤΥΘΕΙΣ ΨΗΛΗ ΚΑΙ ΞΑΝΘΙΑ ΕΓΩ ΘΑ ΝΤΥΘΩ ΣΥΝΟΔΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΞΑΝΘΙΑΣ.ΧΕ ΧΕ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ.ΠΟΙΟΣ ΤΗ ΧΑΡΗ ΜΟΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Δημιουργία.ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΛΑ ΓΡΑΦΕΙΣ.ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΔΕΝ ΤΙΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Foibi.ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΤΗΝ ΒΡΙΣΚΩ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ.ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΙΓΟΥΡΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ευη Καφούρου.ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΦΟΡΑΝΕ ΜΑΣΚΕΣ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ;ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΗΤΟΣ.ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

gregory.ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Dreamy Cloud.ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΟΛΗ.ΖΟΥΛΟΥ.ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΕΛΗ ΧΑΡΑ.ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

dreamer-angel.ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΗΡΘΑ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΓΑΤΟΥΛΟΦΑΤΣΟΥΛΑ ΣΟΥ.ΕΚΤΑΚΤΗ.ΜΟΝΗ ΣΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ;

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

di-ne-tou.ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΚΤΟΝΩΣΗ.ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ nek.ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

jacki.ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΟΥΤΕ ΜΙΚΡΗ ΔΕΝ ΝΤΥΝΟΣΟΥΝΑ;ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΩ .ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ζoyzoy.ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΛΑΚΑ ΕΙΧΑΝ ΟΙ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΑΠ ΟΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΝΤΥΝΟΝΤΑΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΡΟΥΧΑ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΧΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ.ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Λίνα ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;ΟΛΟΙ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΦΟΡΑΜΕ ΜΙΑ ΜΑΣΚΑ.ΑΛΛΟΤΕ ΑΠΟ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟΤΕ ΑΠΟ ΑΝΑΓΚΗ ΟΠΩΣ ΣΩΣΤΑ ΕΓΡΑΨΕΣ.ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΑΥΤΗ Η ΜΑΣΚΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑΝΤΙΑ-BAD RELIGION 7.ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ Η Catwoman.ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΚΑΙ ΑΓΡΙΑ.ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΛΕΝΑ.ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΩΡΑΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ.ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΜΕ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Carina.ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ.ΜΑΥΡΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ;ΤΙ ΣΟΙ ΑΓΓΕΛΟΣ.Ο ΚΑΚΟΣ;ΦΤΕΡΑ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΑΠΟ ΧΑΡΤΟΝΙ ΚΑΙ ΘΑ ΚΟΛΛΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΒΕΛΟΥΔΟ ΑΠΟ ΧΑΡΤΙ.ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ Η Catwoman ΜΕ ΤΗ ΔΕΡΜΑΤΙΝΗ ΣΤΟΛΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ SUPER.ΤΗΝ ΔΙΑΛΕΞΕ ΚΑΙ Η ΝΑΝΤΙΑ-RELIGION 7.ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΦΟΡΕΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΕ Αristodime Ο ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ.ΜΟΛΙΣ ΒΓΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΕΙΟ ΘΑ ΛΑΜΨΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΡΥΦΤΟΥΝ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ.

rain είπε...

Ε λοιπόν αφού ρωτάς..θα ντυνόμουν καραμέλα!!!!!!!! και αν ερχόμουν σ'ένα πάρτυ για bloggers εννοείται πως θα ντυνόμουν..........βροχούλα!
Προς το παρόν παραμένω ντυμένη μανούλα! και ντύνω τα παιδάκια μου με αποκριάτικες στολές!!!!!!!!!!!! Εκεί να δεις σπαζοκεφαλιές!!!!

Ανώνυμος είπε...

plaka-plaka prepei kapoia stigmi na organwsoume kati... ayto allwste itan k to skeptiko me to banneraki mou! ;) oso gia tis apokries, egw pira simera kati megala gyalia, eixa k mia perouka k eimai komple!

Maria Tzirita είπε...

Μπαίνω με το δεξί! Πολύ ωραία η ανάρτησή σου αυτή, αλλά και το μπλογκ σου γενικά - χαίρομαι πολύ που γνωριστήκαμε! Οι απόκριες μου άρεσαν πολύ όταν ήμουν παιδί και χαιρόμουν να μασκαρεύομαι, όπως φαντάζομαι αρέσει στα περισσότερα παιδιά. Εμείς τα κορίτσια είχαμε τη μοναδική ευκαιρί ανα βάψουμε τα μάτια και τα χείλη μας και να νιώσουμε "μεγάλες"! Τα τελευταία χρόνια δεν έχει τύχει να με καλέσουν σε αποκριάτικο πάρτυ για να προβληματιστώ τι θα ντυθώ. Μάλλον μεγαλώσαμε πολύ γι αυτά... Αν όμως πραγματοποιηθεί η ιδέα σου για το πάρτυ των μπλόγκερς, τότε θ'ανοίξω τη ντουλάπα μου και θ'αυτοσχεδιάσω! Φιλιά πολλά!

kikop80 είπε...

Γειά σου Σκρουτζάκο!
Όντως θα είχε πολύ πλάκα η οργάνωση ενός τέτοιου πάρτι με μάσκες το άβαταρ του καθενός!!!
Καλή ιδέα!
Μέχρι τότε όμως ας ελπίσω να βρώ χρόνο να μασκαρευτώ κι εγώ λίγο!
Έχω καιρό να το κάνω!!
Καλό ΣΚ!!!
:-))

angelina είπε...

Θα ήθελα να ντυθώ κάτι από παραμύθι ή μύθο. Δεν αναφέρομαι σε χιονάτη όμως, μάλλον προς τον κακό λύκο.

venceremos είπε...

καλημέρα Σκρουζάκο.
μεγαλωμένη σε μια οικογένεια νε έντονο θρησκευτικό χαρακτήρα δεν έμαθα τα των Απόκρεων.
τωρα δεν μου κάνει καμμία εντύπωση να ντυθω οτιδήποτε.
αμα υπέρχει καλη διάθεση μια χαρά ξέρω να διασκέδάζω όπως ειμαι.
φιλιά καρυστινά

El Corazon είπε...

Πάνε χρόνια που σταμάτησα να ντύνομαι μασκαράς..Μεγαλώνουμε,οι παρέες και η διάθεση αλλάζουν :)

Αρκετοι ανθρωποι είναι ντυμένοι
καθημερινά όχι με φορεσιά
αλλα με μάσκα..
Οσο για το αν θα ντυνομουν μασκαρας ..χμμ θα εφτιαχνα μια φορεσιά ..και θα την ονόμαζα αγάπη :))

Kαλημέρα Σκρουτζακο Φιλακια

molemou είπε...

EGO 8A H8ELA NA NTI8O O EGO OPOS EIMAI KAI NA PAO STA PAIDIA MOU NA TA DO ME TIS STOLES POU TOUS ESTILA ;TI TO KALITERO :KALHMERA FILE MOU

seniorita είπε...

εγώ πολλές φορές νοιώθω ότι είμαι ντυμένη μασκαράς όλο το χρόνο οπότε δε μου λέει και πολλά αυτή η γιορτή..βέβαια έχει χαβαλέ σίγουρα.η ιδέα του πάρτυ τέλεια!!

Antoine είπε...

Ήρθες πάλι τρελό καρναβάλι... το λέμε συχνά σε ανθρώπους και ας μην είναι απόκριες... χιχι!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

rain.ΦΙΛΗ ΜΟΥ Η ΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ.ΒΕΒΑΙΑ ΤΩΡΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΨΑΧΝΕΙΣ ΓΙ ΑΥΤΑ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΣΤΟΛΕΣ.ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

nek.ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ.ΩΡΑΙΟ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ ΜΕ ΓΥΑΛΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΟΥΚΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΕΞΟΡΜΗΣΗ.ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Μaria Tzirita.ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Κikop 80.ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΩΡΑΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΑΡΓΑ.ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

angelina.ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΝΤΥΘΕΙΣ ΚΑΚΟΣ ΛΥΚΟΣ;ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ Η ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΚΟΣ;ΠΛΑ ΚΑ ΘΑ ΕΙΧΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Venceremos.ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΝΤΥΝΟΣΟΥΝΑ.ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ.ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΚΑΛΑ.ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Εl Corazon.ΣΙΓΟΥΡΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΑΛΛΑΖΕΙ.Η ΣΤΟΛΗ ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΘΑ ΗΤΑΝ Η ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΗ.
ΟΣΟ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΕΣ.ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Μolemou.ΜΑΚΡΙΝΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΔΩΡΟ ΘΑ ΕΙΣΟΥΝ ΕΣΥ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΙΧΑΝ ΤΙΣ ΣΤΟΛΕΣ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕΣ.ΥΠΟΜΟΝΗ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Seniorita.ΦΙΛΗ ΜΟΥ Η ΓΙΟΡΤΗ ΑΥΤΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΔΙΑΘΕΣΗ.ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΝΤΥΘΟΥΜΕ.ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΝΤΥΜΕΝΟΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ.

Ιάκωβος είπε...

ενα καρναβαλι ειναι ολα, οποτε η αποκρια δεν νομιζω να εχει πολλη διαφορα...
χαιρετίσματα από Ελσίνκι,
Ιάκωβος

Laplace είπε...

Μικρο με εντυναν μονο στις σχολικες εορτες κ αυτες με το ζορι!
δεν μαρεσουν οι αποκριες,τις σιχαινομαι..
καλο ΣΚ φιλε

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Antoine.ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ.ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΕΜΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ιάκωβος.ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ.ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ,ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΠΟΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ.

Unknown είπε...

φέτος αποφάσισα να βάλω οτι και τα προηγούμενα χρόνια....
θα μείνω όπως είμαι..
ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΨΕΥΤΗΣ.....αν κάποιος ντυθει αληθινός να τον γνωρίσω ..έστω και μασκαρά.....

την μάσκα μου

D.Angel είπε...

Σκρουτζάκο μου
ναι, μόνη μου μακιγιαρίστηκα!
Αφού είμαι artist καλέ είπαμε
το ξέχασες;;;;
Φιλάκια πολλά

marian είπε...

Σκρουτζάκο καλησπέρα!!!
Χτύπησες φλέβα χρυσού!!!
Ξέρεις φαντάζομαι πόσοι μασκαράδες κυκλοφορούν καθημερινά ανάμεσά μας!!!
Και φορούν μάσκες διάφορες!!!
Την μάσκα του τίμιου,του σοβαρού,του πονόψυχου,του ευεργέτη,του...,του...!!!!!!
Όπότε ασε καλύτερα το μασκάρεμα γι΄αυτούς που το κατέχουν!!!!
Πέρα από το σοβαρό της υπόθεσης, να πω ότι η ανάρτησή σου μου άρεσε παρα πολύ και βρήκα καταπληκτική την ιδέα του blogoμασκέ πάρτυ!!!Μέσα και γω!!!
Βέβαια εμπειρία δεν έχω ιδιαίτερη, γιατί δεν .... έχω ντυθεί ποτέ καρναβάλι(ούτε όταν ήμουν μικρή, δεν μου άρεσε), πόσο μάλλον μεγαλύτερη!!!
Πάντα λοιπόν υπάρχει μια πρώτη φορά για όλα!!!
Να σαι καλά και να έχει πάντα ωραίες ιδέες!!!

Καλό αποκριάτικο Σ/Κ:)

starclub είπε...

Μ'άρεσε πάρα πολύ τόσο η ανάρτηση αλλά όσο και η πρότασή σου και είμαι μέσα κι εγώ!!! :)
Τώρα πια δεν ντύνομαι αν και θα ήθελα κάποια στιγμή να ντυθώ κάτι αλλά δεν ξέρω τι!!!
Εσύ όμως δεν μας είπες τι θα ντυθείς φέτος... ;)
Φιλάκια πολλά παπί μου

samurai είπε...

πολυ ωραιο ποστ φιλε κ ενημερωτικο μπραβο
εγω παλι σκεφτομαι να ντυθω
samurai
xaxaxa

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

laplace 78.ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΑΣΕΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΕΙΝΑΙ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

homemade.ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ.ΕΓΡΑΨΕΣ ΤΗΝ ΠΙΟ ΣΩΣΤΗ ΑΛΛΑ ΠΙΚΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΕΜΙΣΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣΚΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΕΣΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

dreamer-angel.ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΧΑΣΑ ΑΠΛΩΣ ΡΩΤΗΣΑ.ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ Starclub ΔΕΝ ΝΤΥΝΟΜΑΙ ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΤΩΡΑ.ΑΝ ΔΙΑΛΕΓΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΤΥΝΟΜΟΥΝ ΣΚΡΟΥΤΖ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΤΥΘΕΙ ΠΟΤΕ ΠΑΠΙ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Μarian.ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙΣ.ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΑΣΚΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΨΑΞΙΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΦΟΡΑΕΙ ΜΑΣΚΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Samurai.ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΥ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΣΤΟΛΗ.ΑΝΤΕ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΒΑΛΕΙΣ ΤΑΞΗ ΣΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΜΑΣΚΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ.

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Χμμ, καλή ιδέα για το πάρτυ. Χτες πάντως πήγα σε ένα που είχε θέμα τα 90s, ταινίες, μουσική και τα σχετικά. Αποφασίσαμε με μια φίλη να πρωτοτυπίσουμε και φέτος και να ντυθούμε κάτι από το "Δυο Ξένοι". Εκείνη ντύθηκε "Μένιος" και εγώ "Φλώρα" (ή Τανσού!). Έπεσε πολύ γέλιο!!!
Καλή βδομάδα!

xaroylita είπε...

Φαντάζεσαι καλέ μου jk ένα πάρτι μασκέ, για τους blogger, στο οποίο δεν θα φοράγαμε μαύρες μάσκες με την φωτό του avatar στο χέρι, αλλά να είμασταν ντυμένοι όπως στα avatar;;;;΄Τρελό γέλιο..

Φέτος ντύθηκα Γάτα. Εχθές σε ένα πάρτυ.. Ακρίβηναν οι στολές και είπα να αυτοσχεδιάσω..

Φιλάκια πολλά

naya είπε...

Καλησπερες!
Εγω παντως το εχω βαρεθει αυτο το σκηνικο(αν κ ειμαι απο πατρα κ εχω χορτασει καρναβαλια χροοονια τωρα)..
Φετος παντως ντυθηκα μπουγαδα..
:)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Gi Caga KouniBeli.ΤΥΧΕΡΕ ΦΙΛΕ.ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΝΤΥΘΗΚΕΣ.ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΗ Η ΜΕΤΑΜΦΙΕΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ.ΠΛΑΚΑ ΘΑ ΕΙΧΕ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ΩΡΑΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Χaroylita.ΦΙΛΗ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΡΕΛΟ ΓΕΛΙΟ.ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΤΗ ΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΓΑΤΑΣ ΘΑ ΕΙΣΟΥΝΑ ΩΡΑΙΑ ΑΦΟΥ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ.

marianaonice είπε...

Εγώ θα ντυνόμουν Παλιοκώστας την ώρα που επιβιβάζεται στο ελικόπτερο!!
χαχαχαχα!!!!
Καλές απόκριες!!

Έγραψα την ιστορία του avatar μου, έλα να τη δεις αν θέλεις!
:))

Skouliki είπε...

εγω δεν ντυνομαι οποτε
παντως ενδιαφερον ολα αυτα που διαβασα δεν τα ηξερα

καλησπερες και φιλακι

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

manianaonice.ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΘΑ ΕΙΧΕ ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ.ΤΕΛΕΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ Η ΑΜΦΙΕΣΗ.ΕΡΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

naya.ΦΙΛΗ ΜΟΥΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΧΕΣ ΤΗΝ ΠΙΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΣΤΟΛΗ.ΕΙΧΕΣ ΚΑΙ ΡΟΥΧΑ ΑΠΛΩΜΕΝΑ;ΧΕ ΧΕ!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Skoyliki ΜΟΥ ΕΣΥ ΤΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗ ΣΤΟΛΗ;ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΕΙΔΙΚΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΓΕΛΑΜΕ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΛΑΚΙ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Ανώνυμος είπε...

αυτο που ειπε ο e-ιωαννης πανω ειναι πολυ εξυπνο..ναι τελικα πιστευω οτι ντυνομαστε αυτο που θα θελαμε να ειμαστε!!!!!

BUTTERFLY είπε...

Ε καλα τωρα! Φυσικα θα ντυνομουν Πεταλουδα!

Mary Nastakou είπε...

Όταν ήμουν μικρή χαιρόμουν πολύ τις απόκριες. Όχι τόσο για τα μασκαρέματα όσο για τη κατασκευή και το πέταγμα του αετού και της σαΐτας. Μιά φορά είχα ντυθεί αμαζόνα και το χάρηκα.
Αργότερα έμαθα ότι τα καρναβάλια είναι ειδωλολατρικά κατάλοιπα...
Μεγάλη ποτέ δεν σκέφτηκα ούτε θα μου άρεσε να μασκαρευτώ.
Καλή εβδομάδα!

ο παρατηρητης είπε...

ola kala n s pane filiaaaaaaaaaaaaaaaaa

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Παπαρουνίτσα ΜΟΥ ΛΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Ο ΙΩΑΝΝΗΣ;ΘΕΛΕΙ ΣΚΕΨΗ.ΙΣΩΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ.
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

BUTTERFLY.ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΕΣΥ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΘΑ ΝΤΥΝΟΣΟΥΝ ΒΕΒΑΙΑ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΜΑRY.ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙ ΑΥΤΟ ΧΑΙΡΟΜΟΥΝ ΠΙΟ ΠΟΛΥ .ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΣΑΙΤΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΔΕΝ ΠΕΤΑΓΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΤΟΝ ΑΕΤΟ.ΩΡΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ιωάννα -Carino.Ω!!ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΗ ΟΥ;ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

γυάλινο δάκρυ είπε...

Έχω πολλά χρόνια να ντυθώ στις Απόκριες. Καρναβάλι είμαι κι από μόνη μου!! :-Ρ
Πάντως αυτό που είπες για τις ψυχές των νεκρών με τρόμαξε λιγάκι..
Μια καθηγήτρια μας είχε πει ότι παλιά στην Ελλάδα (νομίζω δεκαετίες 1930-1960) σε κάποια μέρη απαγορευόταν να γιορτάζουν οι γυναίκες τα καρναβάλια και ότι μόνο οι άντρες ντύνονταν με τα ρούχα των γυναικών τους κι έβγαιναν βόλτες στα καπηλειά και κατέβαζαν κρασιά ως συνήθως.

Σπύρος είπε...

Ολοι φοράμε μάσκες και αυτές ειναι οι μάσκες των παθών ....ευχομαι να μπορέσουμε να τις βγάλουμε καποτε ολες

stalamatia είπε...

Σκρουτζάκο μου πολύ καλή ιδέα να πεταχτούν οι μάσκες αλλά δυστυχώς αυτοί που τις έχουν φορεμένες τις κρατάνε σφιχτά πάνω τους γιατί αλλιώς άμα την βγάλουν θα τους πάρουν με τις πέτρες.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

γυάλινο δάκρυ.ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΝΤΥΘΩ.ΓΙΑΤΙ ΤΡΟΜΑΖΕΙΣ;ΕΤΣΙ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΟΙ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟΙ.
ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΟ ΒΡΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

LOCKHART.ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Stalamatia ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΚΙΟ.ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΜΑΣΚΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΒΓΑΛΟΥΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΤΕΡΣ.