Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

ΟΛΗ Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΕΣΗ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΛΕΕΙ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ!!!!!ΑΣ ΤΟ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΣ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΟΥΜΕ!!!..ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.









Να χαμογελάς ακόμη κι όταν κλαις. Κάποτε τα δάκρυα θα στερέψουν και θα μείνει μόνο το χαμόγελο!!!! Χαμογέλα. Είναι το δεύτερο καλύτερο πράγμα που μπορείς να κάνεις με τα χείλη σου !!!!
Η αναζήτηση του καλύτερου προκύπτει από ένα χαμόγελο!!!!
_____________________________________________________________
Όλα είναι υπόθεση χαμόγελο

Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Μουσική: Κώστας Χατζής
Πρώτη εκτέλεση: Κώστας Χατζής

Όλη η ζωή είναι υπόθεσις χαμόγελο
Είναι ένα γεια σου σ' έναν άγνωστο στον δρόμο
Να σπλαχνιστείς τον κουρασμένο ταχυδρόμο
Ένα νεράκι να προσφέρεις με χαμόγελο
Και δεν θα νοιώθει το φορτίο του στον ώμο

Να πεις στον πόλεμο δεν πάω
Αλλά με χαμόγελο
Να πεις σε κάποιον χτύπα με
Αλλά δεν σε χτυπάω
Να πεις σ'αυτόν που σε μισεί μίσησέ με εσύ
Αλλά εγώ πολύ πολύ σε αγαπάω

Όλη η ζωή είναι υπόθεσις χαμόγελο
Είναι ένα γεια σου σ' ένα άγνωστο στον δρόμο
Να σπλαχνιστείς τον κουρασμένο ταξιδιώτη
Να τον ρωτήσεις τι συμβαίνει με χαμόγελο
Να δεις τι εύκολοι κι απλοί που ν' οι ανθρώποι

Να ημερέψεις την ζωή που αγριεύτηκε
Να δεις που όλοι και κανένας μας δεν φταίει
Αν πεις σε κάποιον στην ουρά
πάρ'την δική μου τη σειρά
Να δεις που όλοι τους θα πάνε τελευταίοι

Εύκολη θα'ναι η ζωή μ΄ένα χαμόγελο
Μια καλημέρα στον ανήξερο διαβάτη
Είμαστε όλοι μας φτωχοί
Γυμνοί γεννιόμαστε γυμνοί
Και δεν υπάρχει άλλο ρούχο απ' την αγάπη

____________________________________________________________________________

Δυο φίλοι συζητούν φιλοσοφικά ..
- Ρε Θανάση, εσύ πιστεύεις στη μετενσάρκωση;
- Τι είναι μετενσάρκωση;
- Ε αυτό που λένε ότι άμα πεθάνεις, ξαναγυρίζεις στη γη
με άλλη μορφή, σαν ζώο ας πούμε ή σαν φυτό και κάτι τέτοια ...
- Δεν το ξέρω το θέμα ...
- Τότε, θα κάνουμε μια συμφωνία. Όποιος πεθάνει πρώτος,
θα προσπαθήσει να επικοινωνήσει με τον άλλο και να του
πει τι γίνεται εκεί πάνω,αν όλα αυτά είναι αλήθεια και
αν ξαναγυρίζει κανείς εδώ κάτω με άλλη μορφή.
- Εντάξει φίλε, έτσι θα γίνει!
Μετά από χρόνια, πεθαίνει ο Θανάσης πρώτος και ο φίλος του
περιμένει να δει αν θα είναι συνεπής στη συμφωνία τους κι αν
θα επιδιώξει να επικοινωνήσει μαζί του.
Μήνες μετά από τη κηδεία, όπως κοιμότανε στο κρεβάτι του
ακούει κάποιον να τον φωνάζει με τρομερή φωνή...
- Ναι;
- Έλα φιλάρα, ο Θανάσης είμαι. Δεν επικοινώνησα μαζί σου
τόσο καιρό γιατί είχα πάθει υπερκόπωση....
Ο άλλος ενθουσιάζεται που ακούει το φίλο του μετά
από τόσο καιρό και αρχίζει να τον ρωτάει:
- Πώς περνάς ρε Θανασάρα, τι γίνεται εκεί πάνω;
- Ζωή και κότα φίλε μου... Ξυπνάω το πρωί, τρώω,
μετά κάνω έρωτα,μετά ξανά τρώω, ξανακάνω έρωτα ...
αυτό γίνεται από το πρωί μέχρι το βράδυ! Όλο φαΐ
και έρωτα είναι η ζωή μου...
- Πού είσαι βρε Θανάση; Στον Παράδεισο;
- Ποιο Παράδεισο ρε φίλε;
Κόκορας σε ορνιθοτροφείο στα Μέγαρα είμαι!
______________________________________________________________
Ένας Γάλλος, ένας Ιταλός κι ένας Έλληνας συζητούν περί σεξ:

- Χθες το βράδυ, λέει ο Γάλλος, έκανα τρεις φορές έρωτα με την γυναίκα μου και το πρωί, μου έφτιαξε μια υπέροχη ομελέτα!

- Εγώ, λέει ο Ιταλός, έκανα έξι φορές έρωτα με την γυναίκα μου και το πρωί μου είχε φτιάξει ένα υπέροχο πρωινό, λέγοντάς μου ότι θα με αγαπά για πάντα!

Ο Έλληνας δεν μιλούσε κι έτσι αναγκάστηκαν να τον ρωτήσουν οι άλλοι:

- Εγώ, λέει ο Έλληνας, έκανα μόνο μία φορά.

- Μόνο μία;

- Ναι.

- Και τι σου είπε το πρωί;

- Μην σταματάς, μωρό μου!
______________________________________________________________
Συζητούσε κάποιος φίλος με μια γιαγιά και μετά από αρκετή ώρα το θέμα έφτασε
στα... σεξουαλικά της γιαγιάς.
-Και δε μου λες, κυρά-Γιώργαινα, εκείνο το καιρό κοιμόταν όλη η οικογένεια
στρωματσάδα σ ένα δωμάτιο. Αν θέλατε να κάνετε τίποτα με τον κυρ-Γιώργο,
πώς τα βολεύατε?
-Ε, παιδάκι μ , περιμέναμε να κοιμηθούν οι υπόλοιποι κι άμα ήθελε ο Γιώργης,
σφύριζε κι εγώ καταλάβαινα...
-Καλά, αν ήθελε ο Γιώργης, σφύριζε. Αν ήθελες εσύ όμως?
-Τότε του λεγα... "σφύριξες Γιώργο μ ?"
______________________________________________________________
Φτωχοί, πάμπφτωχοι συνταξιούχοι ήταν ο γέρος κι η γριά, δεν τα έβγαζαν πέρα, έτυχαν και κάτι έκτακτα, έφτασε ο κόμπος στο χτένι, την επόμενη μέρα δεν θα είχαν τι να βάλουν στο τσουκάλι.
- Πήρα τη μεγάλη απόφαση, λέει η γριά. Θα εκδοθώ.
Τον έπιασαν τα γέλια τον γέρο:
- Είσαι σοβαρή μωρή, σε τέτοια ηλικία;
Δεν είχαν όμως κι άλλη επιλογή, στολίστηκε η γριά, φτιασιδώθηκε, αρωματίστηκε και, υπό το μειδίαμα του γέρου, πήρε τους δρόμους.
Το επόμενο πρωί, κοιμόταν ακόμα ο γέρος, πάει η γριά στο κρεβάτι, τον ξυπνάει και του πετάει στα μούτρα 200 ευρώ.
Τρελάθηκε αυτός:
- Έλα ρε σύ, βρέθηκε έστω και ΕΝΑΣ άντρας να σε πλησιάσει;
- Ένας μόνο; Διακόσιοι!
______________________________________________________________
Ένας νιόπαντρος, ο οποίος πρόσφατα απόκτησε παιδί με τη σύζυγό του, γράφει γράμμα στη μητέρα του για να της ανακοινώσει τα χαρμόσυνα νέα:
- Αγαπητή μητέρα, επιτέλους αποκτήσαμε κι εμείς ένα παιδί, το δικό σου εγγονάκι. Δυστυχώς όμως, η γυναίκα μου δεν έχει γάλα και αναγκαστήκαμε να δίνουμε στο μωρό γάλα από μια μαύρη γειτόνισσα, με αποτέλεσμα κάθε μέρα που περνάει, το παιδί μας όλο και μαυρίζει.
Και η μητέρα του απαντάει:
- Αγαπητέ μου γιέ, όταν γεννήθηκες εσύ κι εγώ δεν είχα γάλα। Αναγκαστήκαμε λοιπόν, να σου δίνουμε γάλα από κατσίκα. Αλλά τα κέρατα βλέπω τώρα τα βγάζεις…
______________________________________________________________
Λέει ένας Aγγελος στο Θεό:
«Κύριε, οι άνθρωποι αποκωδικοποίησαν το DNA του ανθρώπου.»
Και απαντάει ο Θεός:
«Καταραμένοι χάκερς. Πρέπει ν'αλλάξω το password.»
______________________________________________________________


ΕΔΩ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΕΝΑ ΝΕΟ ΜΠΛΟΚ ΜΙΑΣ ΦΙΛΗΣ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΤΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ.

100 σχόλια:

painter είπε...

Καλή εβδομάδα Σκρουτζάκο μου!!! Με πολλάααααααααααααααα χαμόγελα!!!

!sweety! είπε...

Υπέροχο το τραγούδι και φυσικά υπέροχα-όπως πάντα-τα ανέκδοτα!!!
Σκρουτζάκο μου σου εύχομαι να περάσεις ένα όμορφο κυριακάτικο απόγευμα και να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!
Πολλά φιλιά!

Ελευθερία είπε...

Καλή εβδομαδα skroutzako !!!!!!!

Maria είπε...

ΚΑΛΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

zoyzoy είπε...

Καλή εβδομάδα φιλαράκο!
Το τραγούδι υπέροχο ο Χατζής αγαπημένος,τα δε άνέκδοτα όλα τέλεια ειδικά αυτό με την μάνα και την κατσίκα όλα τα λεφτά:))

Φιλιά θαλασσινά!

Hfaistiwnas είπε...

Καλή εβδομάδα! Γέλιο = Υγεία Σκρουτζάκο γνωστόταο!!!

Pansofix είπε...

καλη βδομαδα να εχουμε!!!

Δημιουργία είπε...

Καλη εβδομαδα να εχεις και παντα να χαμογελας στη ζωη σου :)

Ανώνυμος είπε...

Καλή εβδομάδα υπάλληλε μου!

:)))

φιλια

D.Angel είπε...

Καλή εβδομάδα Σκρουτζάκο μου!
Να περάσεις όμορφα ότι κι αν κάνεις!
Φιλιά

Μαρια Νικολαου είπε...

H πρώτη γελοιογραφία φοβερή!
Καλή εβδομάδα χαμογελαστή

Rena είπε...

Καλή βδομάδα και επιτέλους με ένα χαμογελαστό ήλιο!

loulou είπε...

Καλή εβδομάδα σκρουτζάκο μου!!!

Φιλάκιαααα. Loulou

lourdi lourdaki είπε...

ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ!!
ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!!

ღ oneiremataღ είπε...

όλη η ζωή είναι υπόθεση χαμόγελο!!!!
μια ευχάριστη εβδομάδα και σε σένα Γιάννη, και κουράγιο, γιατί θα είναι πιο δύσκολη τούτη...φιλάκια και χαμόγελα

Η ΑΠΕΝΑΤΙ ΟΧΘΗ είπε...

Η αναζήτηση του καλύτερου προκύπτει από ένα χαμόγελο!!!!
Καλή εβδομάδα skroutzako!!

SpIrToKoYto είπε...

καλή σου εβδομάδα μικρέ πρίγκιπα του γέλιου...
μαζί με τα 1000 σου χαμόγελα..-:)))

ΜΑΡΙΒΙΛΗ ΤΣΟΛΑΚΟΥ είπε...

ΑΣ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ!!!
ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΕΒΔΟΜΑΔΑ SKROYTZAKO ΜΟΥ:-)))

karkinos7 είπε...

Είχες πάει το Σεπτέμβρη;...πόσο ήθελα να πάω αλλά δε μπόρεσα λόγω δουλειάς.
Υπέροχος ο Χατζής και πόσο βάθος αυτό το τραγούδι στη φωνή του, στο στίχο.
Χαμόγελο!!!!
Την Καλησπέρα μου!!!
Καλή Βδομάδα να έχουμε!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλή βδομάδα Σκρουτζάκο..

b|a|s|n\i/a είπε...

πολύ καλή σου εβδομάδα φίλε μου.
καλή εβδομάδα. και ακόμα καλύτερο μήνα.
όμορφα χαμογελαστό και ξέγνοιαστο.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλή βδομάδα Σκρουτζάκο μου!
Πολλά φιλιά!

Alks--Anna είπε...

Ένα χαμόγελο χίλιες λέξεις..τι ωραία να μπορείς να χαμογελάς ..

Ωραίο και το song!!

Καλό ξεκίνημα βδομάδας!!!

μυστήριο κορίτσι είπε...

Καλή βδομάδα πάντα με χαμόγελο!!!

Dennis Kontarinis είπε...

Καλησπέρα φίλε μου.
Μετά από την ευχάριστη επίσκεψη στο σπιτικό σου φορτώθηκα αρκετό γέλιο για όλη τη βδομάδα.
Νάσαι καλά
Ντένης

ΛΕΩΝ είπε...

Μετά από μικρή απουσία, νάμαι κι εγώ με ευχές για καλή βδομάδα!

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!
Να είσαι καλά φίλε μου ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟ!
Ετσι,πάντα με το χαμόγελο,είναι το μόνο που δεν μπορούν να μας στερήσουν όσο κι αν προσπαθούν!!

Έσπερος είπε...

Καλή βδομάδα να έχουμε Skroutzako!!!

Να περνάς καλά!!! Την καλημέρα μου!

love2love είπε...

να σαι καλα ματια μου και σε ευχαριστωωωωωωωωωωω

georgiaxara είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟ!!!
ΤΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ, ΓΕΛΑΣΑ ΠΟΛΥ!!
ΦΙΛΙΑ!!

el.mar είπε...

Χαιρετώ το καλό φίλο σκρουτζάκο με τα ανέκδοτά του κ το χαμόγελό του....καλή εβδομάδα!!!!!!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

καλή εβδομάδα σε όλη την παρέα

KitsosMitsos είπε...

Να χαμογελάμε, έτσι πρέπει!

ΧΑΡΤΙΝΟ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΑΚΙ είπε...

Καλησπέρα σου , πάντα τυπικός και ποτέ δεν ξεχνάς κανένα !!!!

Leviathan είπε...

poli kali sou evdomada file mou! ta filia mou! :)

mia maria είπε...

Καλή και χαρούμενη εβδομάδα:)

love2love είπε...

για περνα απο το σπιτι μου που σ εχω μια εκπληξη

Mikros Alitis είπε...

Καλή εβδομάδα Σκρουτζάκο.... Πάντα με χαμόγελο

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ painter ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗ !sweety! ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ Ελευθερία ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΠΙΣΗΣΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ Maria ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ zoyzoy ΟΝΤΩΣ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΕΣ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΕ Hfaistiwna ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ Pansofix ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ Δημιουργία ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!!ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΕΡΓΟΔΟΤΗ :)) Coula.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ D.Angel ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΕΡΧΕΣΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΗ Μαρια Νικολαου ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΝΑΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ rena ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΟ ΗΛΙΟ:))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!!ΤΗ ΦΙΛΗ ΤΗΝ loulou ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΘΑ ΕΡΘΩ ΑΠΟ ΕΚΙ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΣΟΥ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ lourdi lourdaki ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ღ oneiremataღ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΠΤΟΟΥΜΑΣΤΕ :))ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΧΥΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ SpIrToKoYto ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΕΡΧΕΣΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!!ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΦΙΛΟ karkinos7 ΝΑΙ ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΣ!!!!!!!!!!
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΦΟΥΛΗ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!ΤΙ ΟΜΟΡΦΗ ΕΚΠΛΗΞΗ!!!!!!ΦΙΛΕ ΜΟΥ b|a|s|n\i/a ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΑΛΙ ΕΔΩ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ.Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΟΥ ΗΤΑΝ ΑΙΣΘΗΤΗ .ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΛΕΝΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΔΩ ΤΟ ΚΟΧΥΛΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑVATAR ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ.ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΕΝΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΝΑΣ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ Alks ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ μυστήριο κορίτσι ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΣΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΜΟΡΦΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΜΑΚΡΙΝΕ ΦΙΛΕ Dennis Kontarinis ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΝΑΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!!!!!ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΤΗ ΦΙΛΗ ΤΗΝ ΝΑΝΤΙΑ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΦΙΛΙΑ ΣΤΑ ΔΙΔΥΜΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗ ΦΙΛΗ ΛΕΩΝ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΙ ΣΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ Έσπερος ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗΝ love2love ΜΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ.ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΚΑΤΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ georgiaxara ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΙ ΓΩ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΩ ΦΙΛΗ el.mar ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΡΧΕΣΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΝΑΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ KitsosMitsos ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ:)))ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΧΑΡΤΙΝΟ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΑΚΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΜΗ ΞΕΧΝΩ ΑΛΛΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΡΚΕΤΟΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΠΑΡΑΠΟΝΕΜΕΝΟΣ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ Leviathan ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΠΙΣΗΣ ΦΙΛΗ ΜΟΥ mia maria.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ love2love ΦΥΣΙΚΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ:))))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΕΚΠΛΗΞΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΝΤΕΧΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.
ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΦΙΛΕ Mikros Alitis ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΗΡΘΕΣ ΕΠΙΤΕΛΥΤΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΧΡΟΝΟ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ.ΘΑ ΕΡΘΩ ΑΠΟ ΕΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΣΟΥ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.

Skouliki είπε...

καλο υπολοιπο εβδομαδας :)

Demi είπε...

Καλή εβδομάδα Σκρουτζάκο!!!Να περνας πάντα όμορφα!

*marini* είπε...

Kaλησπερες πολλες σε ολους και ολες ...που εχουμε κοινο σημειο συναντισης το μπλοκ του φιλου Σκρουτζακου.

Καλησπερουδια Σκρουτζακο ,ευχαριστω για την επισκεψη και τις ευχες που αφησες στο ΣτάΛες στο ΓαΛάΖιο ,και ανταποδιδω ,καθως και τα υπολοιπα της παρεας μας.
Να 'σαι καλα...φανταστικο το κομματι που επελεξες ...χαμογελαμε ειναι μεταδοτικο!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Φίλε μου σε παρακαλώ κάνε μια επίσκεψη στο μπλοκ αυτό http://nefelilove.blogspot.com/ είναι η ψυχοκόρη μου που μένει πλέον στην Αθήνα και μόλις έκανε μπλοκ.Θέλω να σε γνωρίοσει για να ξεκινά όμορφα πάντα ο μήνας της.

Side21 είπε...

Σωστός ο Χατζής !!!
Πράγματι δεν υπάρχει
ρούχο πιο ζεστό απ' την ΑΓΑΠΗ ...
Ζεσταίνει όχι μόνο εμάς αλλά ...
και τους άλλους γύρω μας !!!
Την καλησπέρα μου ...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Εσύ Σκρουτζάκο κολυμπάς μες στα πλούτη γι' αυτό είσαι και με το χαμόγελο στα χείλη...

zeidoron dtsoukas είπε...

Λατρεμένος ο Κώστας Χατζής και θαυμάσια στιχουργός η Σώτια Τσώτου.
Να είσαι καλά φίλτατε,μεγάλη υπόθεση το χαμόγελο ειδικά σήμερα!

Phivos Nicolaides είπε...

Το χαμόγελο είναι μάλλον η επισφράγιση μιας επιτυχίας ή μιας ευτιχισμένης στιγμής...

Alma Libre είπε...

Καλημέρα σκρουτζάκο μου καί καλή εβδομάδα έστω καί μέ καθυστέρηση , αλλά λόγω ίωσης είχα πέσει τάβλα , υπέροχα τά ανεκδοτάκια σου οπως πάντα , καί άπαιχτη η πρωτη γελοιογραφία .
πολλά φιλιά .

maya είπε...

γειά σου Σκρουτζάκο!
πολύ γέλασα με τα ανέκδοτα!
νασαι καλά! :)))

Διαβάτης είπε...

Την αγάπη μου !

55fm είπε...

Καλή συνέχεια στη βδομάδα!Πήρα λίγο από το χαμόγελό σου!Είχα τρεξίματα και άργησα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΑΝΕΞΥΠΝΟ Skouliki

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ Demi ΚΑΙ ΣΥ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΠΑΝΤΑ ΟΜΟΡΦΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ *marini*.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΤΗΝ αχτίδα ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΠΟ ΕΚΙ. ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΗ ΝΕΑ ΦΙΛΗ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ Side21 ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!!ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ ΤΟΝ Ασκαρδαμυκτί ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΛΥΜΠΑΩ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑ.ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ Η ΟΘΟΝΗ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ:))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ Ζείδωρον ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΑΚΡΙΝΟ ΦΙΛΟ Phivos Nicolaides ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ Alma Libre ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΚΑΤ ΑΡΧΗΝ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.ΟΝΤΩΣ Η ΦΩΤΟ ΕΙΧΕ ΠΛΑΚΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΣΩ ΤΗ maya ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΣΥ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ Διαβάτης ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟΤΕΡΟ ΑΓΑΘΟ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ 50fm ΚΑΙ ΑΣ ΑΡΓΗΣΕΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.