Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΘΕΦΤΗΣ!!!ΑΝ ΤΟΝ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΘΑ ΜΑΣ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΕΙ!!!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!





Ήταν ένα οικόπεδο και ήθελαν να χτίσουν μια πολυκατοικία. Στο κέντρο του όμως υπήρχε ένας μεγάλος πλάτανος που δεν έβγαινε με τίποτα, μα φέρναν εξκαφείς μα φέρναν μπουλντόζες, είχε ριζώσει και δεν έβγαινε με τίποτα. Εκεί που είχαν απελπιστεί περνάει ένας μαθηματικός. Τους βλέπει όλους κατσούφιδες και ρωτάει τί γίνεται.
-Να εδώ δεν μπορούμε να ξεριζώσουμε τον πλάτανο και έχουμε απελπιστεί.
-Μα είναι πολύ απλό, υψώστε τη ρίζα στο τετράγωνο.
_______________________________________
Ένας μηχανικός, ένας φυσικός κι ένας μαθηματικός κλείνουν δωμάτια σ' έναν όροφο ενός ξενοδοχείου. Τη νύχτα, ο όροφος αυτός πιάνει φωτιά.
Σηκώνεται λοιπόν ο μηχανικός, βλέπει τη φωτιά και παρατηρεί έξω από το παράθυρο μια πισίνα. Πηδάει λοιπόν όπως να 'ναι από το παράθυρο, πέφτει στην πισίνα και σώζεται.
Σηκώνεται ο φυσικός, βλέπει τη φωτιά, βλέπει και την πισίνα. Αρχίζει υπολογισμούς: δύναμη της βαρύτητας, ελεύθερη βολή, παράμετρους κτλ η φωτιά τον πλησίαζε, πηδάει, σκάει ακριβώς στο κέντρο της πισίνας και σώζεται.
Σηκώνεται κι ο μαθηματικός, βλέπει τη φωτιά, βλέπει και την πισίνα. Αρχίζει: θεωρεί καμια 10ριά συναρτήσεις, παραγωγίσεις, ολοκληρώματα κτλ, η φωτιά πήγαινε να τον κάψει, πηδάει......... και πάει προς τα πάνω!!! -Φτου, λάθος πρόσημο.
________________________________________
ηταν ενας χριστιανος ενας μουσουλμανος και ενας εβραιος,
λεει λοιπον ο χριστιανος "η δικη μας θρησκεια εχει τον καλυτερο θεο και τους καλυτερους αγιους!
ημουνα που λετε στα ανοιχτα της θαλασσας και πιανει μια τρικυμια αλλο πραμα, τεραστια κυματα
να καλυπτουν το πλοιο και να μην μπορουμε να κρατησουμε πορεια.
τι να κανω αρχησα να προσευχομαι στο θεο και στον αη νικολα, και ξαφνικα γινεται θαυμα
γυρω γυρω τρικυμια στη μεση απνοια!"
λεει και ο μουσουλμανος "εγω να δεις τι επαθα, ημουν στη μεση της ερημου καβαλα στην καμηλα
οταν ξαφνικα πιανει ανεμοθυελλα, να κοντευω να καλυφτω απο την αμμο και ταυτοχρονα να προσπαθω να σωσω την καμηλα.
τι να κανω και εγω αρχισα απο μεσα μου να προσευχομαι στον αλλαχ, και ξαφνικα γινεται θαυμα
γυρω γυρω ανεμοθυελλα στη μεση απανεμια!"
λεει και ο εβραιος "εγω να δειτε τι επαθα, ενα σαββατο περπαταγα στο παρκο οταν βλεπω μπροστα
μου ενα γκομενακι πωω πω τι να σας λεω, τουμπανο! και μου λεει με μια σεξυ φωνη θελω να το κανουμε
τωρα! καταλαβαινετε το δραμα μου, οπως ξερετε εμεις οι εβραιοι το σαββατο ...δεν.
τι να κανω και εγω αρχισα απο μεσα μου να προσευχομαι και ξαφνικα γινεται θαυμα
γυρω γυρω σαββατο και στη μεση κυριακη!!!!
________________________________________
Ηταν ενας ο οποιος τον ειχαν σαν ενοχο στο δικαστηριο για σεξουαλικη παρενοχληση.
- Τι εκανες? Ρωταει ο δικαστης.
- Εκει που ημουν σε ενα barακι λεει, βλεπω μια γκομενα. την κερναω ενα ποτο, την κερναω δυο ποτα, κανω κινηση και τις μιλαω. ''Εισαι για μια βολτα με την μηχανη να παρει αερα το μαλλακι σου'' τις λεω.
-Ναι, μου λεει.
-Ε ξεκιναμε λοιπον, στο πρωτο περιπτερο σταματαω και τις ρωταω σαν gentleman ''Θες τσιχλιτσα''?
-Οχι, μου λεει.
-Προχωραμε,προχωραμε, στο δευτερο περιπτερο σταματαω και τις ρωταω σαν gentleman ''Θες τσιχλιτσα''?
-Οχι, μου λεει
-Προχωραμε,προχωραμε φτανουμε στο τριτο περιπτερο σταματαω και τις ρωταω σαν gentleman ''Θες τσιχλιτσα''?
-Οχι, μου λεει
-Συνεχιζω εγω φτανουμε στο τριτο περιπτερο σταματαω και τις ρωταω σαν gentleman ''Θες τσιχλιτσα''?
-Οχι, μου λεει
-Προχωραμε,προχωραμε στο τεταρτο περιπτερο σταματαω και τις ρωταω σαν gentleman ''Θες τσιχλιτσα''?
-Οχι, μου ξαναλεει
-Προχωραμε,προχωραμε στο εκτο περιπτερο που λες σταματαω και τις ρωταω σαν gentleman ''Θες τσιχλιτσα''?
-Οχι, μου λεει για 6η φορα
-Προχωραμε,προχωραμε στο εβδομο περιπτερο σταματαω και τις ξαναρωταω σαν gentleman ''Θες τσιχλιτσα''?
-Οχι, μου λεει
-Τι θες? τις λεω
-Βαρκαδα, λεει
Σαν gentleman εγω παω νοικιασω ενα κοτερο και την βγαζω στα ανοιχτα.
Εκει που πλεουμε ανετα και ωραια τι μου λεει?
-Τι σου λεει? λεει ο δικαστης
-Θελω τσιχλιτσα!!!

-Την γ@κας η δεν την γ@κας κυριε δικαστα?
___________________________________
Ήταν 2 φίλοι και ο ένας κράταγε μια εφημερίδα και λέει. Άσε... το διάβασες πνίγηκαν 1000 πόντιοι σε ένα ταξίδι με το πλοίο.Τά θύματα ήταν 2.000.
Και λέει ο άλλος καλά εσύ δε μου είπες ότι το δυστήχημα είχε 1000 νεκρούς? Τώρα γιατί λες 2.000?
Και απαντάει: Οι άλλοι 1.000 πέθαναν στην αναπαράσταση.
________________________________________
Στην κιβωτό του Νώε, τα ζώα την 3η ημέρα δεν κρατιούνται και το ρίχνουν στο σεξ. Η κιβωτός κουνιέται επικίνδυνα, ο Νώε τσαντίζεται και παίρνει δραστικά μέτρα. Το κάθε αρσενικό ζώο παίρνει μια κάρτα στην οποία αναγράφεται το όνομα της συζύγου και η ημέρα που επιτρέπεται να ζευγαρώσουν. Πάει την επομένη ο πίθηκος στην γυναίκα του και της λέει:
- Ετοιμάσου γιατί την επόμενη Τρίτη θα υποφέρεις βάναυσα!
Η θηλυκιά ντροπιάζεται γιατί το σκηνικό παίχτηκε μπροστά σε όλα τα ζώα. Την επόμενη, ο πίθηκος ξανασκάει μύτη και μπροστά σε όλα τα ζώα:
- Ετοιμάσου, την επόμενη Τρίτη θα υποφέρεις βάναυσα!
Η φάση επαναλαμβάνεται, ώσπου η θηλύκια το λέει στον Νώε. Καλεί ο Νώε τον πίθηκο και του ζητάει εξηγήσεις:
- Γιατί ρε ηλίθιο δεν κρατιέσαι και ντροπιάζεις τη γυναίκα σου μπροστά σε όλους;
- Δεν είναι ότι δεν κρατιέμαι. Προειδοποίηση είναι. Την Τρίτη θα υποφέρει γιατί έχασα την κάρτα μου στο πόκερ και την έχει ο ελέφαντας τώρα!
________________________________________
Ένα ζευγάρι ήταν καλεσμένο σε ένα πάρτυ μεταμφιεσμένων. Την σύζυγο την τελευταία στιγμή την έπιασε ένας φοβερός πονοκέφαλος κι έτσι είπε στον σύζυγο να πάει μόνος του. Σαν καλός σύζυγος που ήταν, αρνήθηκε, αλλά εκείνη επέμεινε λέγοντας ότι θα έπαιρνε μια ασπιρίνη και θα πήγαινε για ύπνο, γι' αυτό δεν υπήρχε λόγος να χαλάσει τη διασκέδασή του. Έτσι, ο σύζυγος φόρεσε το κουστούμι του King Kong, κι έφυγε.
Η σύζυγος, μετά από μιας ώρας ύπνο, ξύπνησε χωρίς πονοκέφαλο και καθώς ήταν ακόμα νωρίς, αποφάσισε να πάει στο πάρτυ. Και μια και ο σύζυγος δεν γνώριζε τι κοστούμι θα φορούσε εκείνη, σκέφτηκε ότι θα μπορούσε να διασκεδάσει παρακολουθώντας τη συμπεριφορά του όταν δεν ήταν παρούσα.
Φτάνοντας στο πάρτυ, αμέσως εντόπισε τον σύζυγο που χόρευε με όποια ωραία ύπαρξη μπορούσε, χουφτώνοντας λίγο απο 'δω και κλέβοντας κάποιο φιλί από κει. Τον πλησίασε και, καθώς η ίδια ήταν αρκετά ελκυστική, ο σύζυγος άφησε την προηγούμενη παρτεναίρ του σύξυλη και αφιέρωσε όλη του την προσοχή στη νεοφερμένη. Εκείνη τον άφησε να προχωρήσει όσο ήθελε. Ήταν φυσικό άλλωστε μια και ήταν ο σύζυγός της. Τελικά, της ψυθίρισε μια πρόταση στο αυτί κι εκείνη συμφώνησε. Έτσι βρέθηκαν μέσα σ' ένα αυτοκίνητο στη σκοτεινή πλευρά του πάρκινγκ όπου το έκαναν στα γρήγορα με εξαιρετικό πάθος.
Λίγο πριν βγουν οι μάσκες τα μεσάνυχτα, η σύζυγος αποχώρησε διακριτικά, πήγε σπίτι, έκρυψε το κοστούμι της και ξάπλωσε στο κρεββάτι αναρωτώμενη τι εξήγηση θα έδινε ο σύζυγός της για τη συμπεριφορά του. Διάβαζε καθιστή όταν εκείνος επέστρεψε. Τον ρωτά:
- Πώς πέρασες αγάπη μου;
Εκείνος απάντησε:
- Ααα, τα ίδια και τα ίδια. Αφού ξέρεις ότι δεν περνάω καλά αν δεν είσαι μαζί μου.
- Χόρεψες καθόλου; τον ρώτησε εκείνη.
- Μπα! της απάντησε, ούτε μια φορά. Όταν έφτασα στο πάρτυ, βρήκα τον Γιάννη , τον Γιώργο και μερικούς άλλους από την παρέα. Ανεβήκαμε σε κάποιο δωμάτιο και τη βγάλαμε παίζοντας χαρτιά. Αλλά δεν θα πιστέψεις τι συνέβη στον τύπο που του δάνεισα το κοστούμι μου!
_________________________________________
Ένας άντρας ρωτά το γιατρό αν θα ζήσει μέχρι τα 100.
Ο γιατρός τον ρωτά:
- Πίνεις, καπνίζεις;
- Όχι, απαντά ο άντρας.
- Ξενυχτάς, παίζεις χαρτιά;
- Όχι βέβαια, ποτέ δεν έκανα κάτι τέτοιο μέχρι τώρα.
- Οδηγείς επικίνδυνα, πας με άλλη γκόμενα κάθε βράδυ;
- Όχι και ούτε πρόκειται.
- Και τότε γιατί στο καλό θες να ζήσεις τόσο πολύ;;;
________________________________________
Ένα ζευγάρι πάει στην εξοχή. Κάπου εκεί βλέπουν μια φάρμα. Κότες, κουνέλια κτλ.
Ρωτάει η γυναίκα τον χωρικό:
- Μπορούμε να αγοράσουμε μια κότα;
- Βεβαίως λέει ο χωρικός, να σας σφάξω μια για 5.000 δρχ.
- Εντάξει, λέει εκείνη, αχ άντρα μου, θα την κάνω μούρλια με χυλοπίτες
μμμ...
Την ώρα που ο χωρικός είναι έτοιμος με το μαχαίρι να κάνει το πουλερικό έδεσμα, ξεπετάγεται ο κόκορας από το κοτέτσι καμαρωτός και απειλητικός...
- Τον πουλάτε τον κόκορα κύριε; Ρωτάει ο άνδρας
- Βεβαίως άπαντα ο χωρικός , 45.000 δρχ...
- Μα καλά λέει ο άνδρας, 5000 η κότα, 45000 ο κόκορας, είναι δυνατόν;
- Αυτός ο κόκορας κύριε, είναι το καμάρι μου, γιατί ....... 28 φορές την ημέρα!
Με μια κρυφή αγκωνιά η γυναίκα σκουντάει τον άνδρα της και του λέει με συγκαλυμμένο εμπαιγμό:
- Τ΄ ακούς βρε... 28 φορές την ημέρα..!
Ανακάμπτει ο άνδρας και απευθύνεται στο χωρικό:
- Συγνώμη κύριε...την ίδια κότα ...... 28 φορές την ημέρα;

________________________________________
Μπαίνει ένας τυπάς σε ένα μπαρ-εστιατόριο και ζητάει μία μπύρα.
Μπάρμαν: Ορίστε η μπύρα σας κύριε
Τυπάς: Πόσο έχει;
Μπάρμαν: 0.01 ευρώ!
Τυπάς: ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΦΙΛΕ; Τόσο φθηνά; Μπράβο το κατάστημα...Από φαγητό τί έχετε;
Μπάρμαν: Έχουμε πλήρες μενού με μπριζόλα, πατάτες και σαλάτα στα 0.03 ευρώ.
Τυπάς: Καλα ρε, εσείς είστε καταπληκτικοί! Που είναι ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού; Θέλω να τον συγχαρώ!
Μπάρμαν: Στον επάνω όροφο ****** την γυναίκα μου...
Τυπάς: ΤΙ;; Και τι κάνεις εσύ για αυτό;
Μπάρμαν: Του ***** την επιχείρησή...
________________________________________

89 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλή εβδομάδα Σκρουτζάκο...πάντα με χαμόγελο :)))

Μαρια Νικολαου είπε...

Πάντα μας κάνεις και χαμογελάμε.
Καλή εβδομάδα Σκρουτζάκο

ξωτικό είπε...

πάρα πολύ μου άρεσε ο τίτλος !!!!!
Καλή εβδομάδα χαμογελαστή !!!!

Hfaistiwnas είπε...

αχ να μην το ξέρα να κάνω την παλιά οθόνη γλάστρα!! χαχαχα!
Καλή εβδομάδα!

Νίκη είπε...

Καλή εβδομάδα κι από μένα , ευχαριστούμε για τα χαμόγελα!

D.Angel είπε...

Καλή εβδομάδα Σκρουτζάκο

Leviathan είπε...

poli kali evdomada na exoume! :) na sai kala file mou! :)

ΧΑΡΤΙΝΟ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΑΚΙ είπε...

Καλησπέρα ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟ , έχω δει τις οθόνες σαν ενυδρεία , αλλα οι γλάστρες είναι καλύτερες !!!!
Καλή εβδομάδα να έχεις !!!!

Marouli είπε...

Σκρουτζακο μου καλη εβδομαδα με ενα τερααααααααστιο χαμογελο!!!

Μαρουλοφιλακια!

mia maria είπε...

Πολύ ωραίες οι γλάστρες:)
Καλή εβδομάδα!

para-kelsoscooks είπε...

Καλή εβδομάδα να έχεις.

ΜΑΡΙΒΙΛΗ ΤΣΟΛΑΚΟΥ είπε...

Πολύ σωστή κουβέντα αγαπημένε μου Skroytzako :-)))

Καλή εβδομάδα με πολλά πολλά χαμόγελα:-))))

Δημιουργία είπε...

Καλη εβδομαδα αγορι μου, ομορφη και χαρουμενη.

Katerina... είπε...

Ευτυχώς που υπάρχεις κ εσύ..
Καλή εβδομάδα :))

eirini katsa είπε...

Καλή βδομάδα να έχουμε Σκρουτζάκο!!!
Πάντα με χαμόγελο!!!
:))

MINIMARKET είπε...

καλημερα και καλη εβδομαδα ! ξεκιναμε την μερα μας με χαμογελο !

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ρε συ ωραία ιδέα τα πσ γλάστρες...
τα ανέκδοτα υπέροχα όπως πάντα..
Καλή βδομάδα...

Katerina είπε...

Χαμογελαστές καλημέρες!
Πόσο δίκιο έχει ο τίτλος στην ανάρτησή σου!
Να 'σαι καλά και να χαμογελάς πάντα!
Φιλιά

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ευτυχώς που έχουμε κι εσένα να μας κάνεις να χαμογελάμε!
Καλή βδομάδα Σκρουτζάκο μου!

Σταλαγματιά είπε...

αχ αυτός ο καθρέφτης!!
Το θέμα είναι να μην φοβηθείς να τον κοιτάξεις!

Καλή εβδομάδα μικρέ μου,
δεν σε ξεχνώ!!

eleni είπε...

Kαλή εβδομάδα,Σκρουτζάκο!
Όλα πολύ καλά,αλλά οι τηλεοράσεις-γλάστρες άπαιχτες-έχω μια για πέταμα-λες;χαχαχα...
Καλή σου μέρα!

Fri είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

Έσπερος είπε...

Γεια σου Skroutzako!!! Δεν έχω περάσει καθόλου τώρα τελευταία λόγω ανωτέρας βίας, αλλά να 'μαι!!!

Καλή βδομάδα να έχουμε!!!!

Να περνάς καλά! Την καλησπέρα μου!!!

karkinos7 είπε...

Οι οθόνες γλάστρες μου άρεσαν τρελά!!!!
Καλή και Χαμογελαστή και Γελαστή Βδομάδα να έχουμε!!!
Την Καλησπέρα μου!!!

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Καλή εβδομάδα και από μένα!
Μακάρι να χαμογελάμε όλοι πάντα..

Side21 είπε...

Μου φταξες το κέφι
όπως κάθε φορά που
περνάω απ' το στέκι σου !!!
Καλή χαμογελαστή βδομάδα ...

Philip Winter είπε...

Καλή εβδομάδα φίλε μου! Να' σαι πάντα καλά!!! :)

el.mar είπε...

Σκρουτζάκοοοο μου.....πάρα πολύ μου άρεσαν τα ανέκδοτα!!!
Να έχεις μια όμορφη κ ήσυχη εβδομάδα!!!Φιλιάααα!!!!!!!!!!

jf είπε...

Καλή σου βδομάδα πάντα με χαμόγελο... :)

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

χαχαχα!!!! Τέλεια!!!!!
Καλή εβδομάδα!!!! Φιλιά πολλά!!!!

Rena είπε...

Καλή βδομάδα Σκρουτζάκο μου και σου εύχομαι ο καθρέπτης πάντα να σου χαμογελά!!!!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

καλή εβδομάδα, μας χρειάζεται τόσο πολύ ένα χαμόγελο αυτές τις μέρες που όλα στον πλανήτη δείχνουν τόσο σκοτεινά και άθλια!

maya είπε...

καλησπέρα και καλή βδομάδα Σκρουτζάκο!
:)))

mahler76 είπε...

o Aρκάς μοναδικός, όπως και αυτό με τον πίθηκο και τον ελέφαντα χαχαχα. Καλό σου βράδυ.

Calliope είπε...

Γεια σου Σκρουτζάκο!
Πέρασα για το καλωσόρισμα της Άνοιξης!
Καλώς να ορίσει λοιπόν και να σε ''πιάσει' κι εσένα.
Την καληνύχτα μου :)

Ανώνυμος είπε...

http://anisixos.blogspot.com/2011/03/blog-post_13.html

ΟΜΑΔΑ ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ

Katerina Galati είπε...

Καλή εβδομάδα Σκρουτζάκο!!

Magia da Inês είπε...

Olá, amigo!
Um lindo dia!
Beijinhos.
Brasil ...
° * • ♫ ♫ ¸
ღ ♫ ° ° º

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Ενας καθρέφτης η ζωή
και σου χαμογαλάει
να τον κοιτάς κάθε πρωί
μέρα καλά να πάει.

Καλή εβδομάδα.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ roula ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ Μαρια Νικολαου ΠΟΥ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ξωτικό ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΦΙΛΟ Hfaistiwnas ΕΙΔΕΣ;ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΤΟ ΗΞΕΡΑ.ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΩΣ :)))
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ Νίκη ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ D.Angel ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΣΥ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΛΕ ΦΙΛΕ Leviathan

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΧΑΡΤΙΝΟ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΑΚΙ ΟΝΤΩΣ ΣΑΝ ΓΛΑΣΤΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ:)))
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΟ Marouli ΤΟ ΚΑΛΟ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΡΟΥΛΟΦΙΛΑΚΙΑ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΜΕ ΣΚΡΟΥΤΖΟΦΙΛΑΚΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ mia maria ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

NA EIΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ Δημιουργία

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗΝ Katerina... ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ eirini katsa ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΑΛΛΑΞΕΣ ΠΡΟΦΙΛ ΒΛΕΠΩ.ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΦΩΤΟ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ MINIMARKET ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗ ΦΟΥΛΗ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙ:))ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ Κατερινα ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΒΡΗΚΕΣ ΟΜΟΡΦΑ.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΕΛΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ!!!ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ Σταλαγματιά ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΕΜΕΙΣ.ΑΣ ΦΟΒΗΘΕΙ ΕΚΕΙΝΟΣ:)))ΜΗ ΧΑΝΕΣΑΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ eleni ΤΕΛΙΚΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΡΕΣΑΝ ΟΙ ΓΛΑΣΤΡΕΣ:)))ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗ ΦΙΛΗ Fri ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ Έσπερος ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΟΤΙ ΠΕΡΑΣΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ .ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ karkinos7 ΟΙ ΓΛΑΣΤΡΕΣ ΑΡΕΣΑΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ :)))
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ Μοντέρνα Σταχτοπούτα ΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΜΕ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ Side21 ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑ ΤΟ ΚΕΦΙ ΣΟΥ.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΕ Monsieur Hulot ΚΑΙ ΣΥ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΚΟΥΝΕΛΑΚΙ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ el.mar ΚΑΙ ΣΥ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ JamanFou ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ stavroulazerva ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΦΙΛΗ rena ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.ΜΟΝΟ ΧΑΡΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗ ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ ΟΛΟΥΣ.ΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΗ maya ΕΠΙΣΗΣ.ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΠΑΝΤΑ ΟΜΟΡΦΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ mahler76 Ο ΑΡΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΣ.ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΜΟΥ.ΑΠΑΙΧΤΟΣ.
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ para-kelsoscooks ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΘΑ ΕΡΘΩ ΑΠΟ ΕΚΙ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ anisixos ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΘΑ ΕΡΘΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ popininja ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ Katerina Galati ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΝΗ ΦΙΛΗ Magia da Inês

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΦΙΛΟ ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ ΜΕ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΤΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Asteri (Maria) είπε...

Αν και Τρίτη σήμερα, πέρασα να σου ευχηθώ καλή εβδομάδα :)

Ανώνυμος είπε...

αργοπορημενηηηηηηηηηηηη..

καλη εβδομαδαααααααααα.. νυχτιατικα..χαχαχαχα..

γελασαααααααα με την ψυχη μου..

καλα να περνας... καλο βραδυυυυυυυυυυυυυυυυ..

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ Asteri ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΕΒΔΟΜΑΣΑ.ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΟΤΙ ΠΑΝΤΑ ΕΡΧΕΣΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΠΟΤΕ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ta matia mou ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΗΡΘΕΣ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΕΣ.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟ ΠΟΤΕ ΠΕΡΝΑΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΟΤΙ ΕΡΧΕΣΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

puppy-doggy είπε...

Αν και πολύ αργοπορημένη λόγω υγείας της μητέρας μου(ευτυχώς όλα πήγαν καλά) πέρασα να σου αφήσω τις ευχές μου για καλή εβδομάδα αν και μεσοβδόμαδα.Να περνάς καλά και να συνεχίζεις να μας χαρίζεις χαμόγελα.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ puppy-doggy ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΣΟΥ.ΘΑ ΕΡΘΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ.

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Kαλησπέρα Jk καλό υπόλοιπο εβδομάδας :-)

Ανώνυμος είπε...

περασα να ευχηθω ομορφο βραδυυυυυυυυυυυ..

http://mesaekso-catherine.blogspot.com/ είπε...

Πάντα με αισιόδοξα μηνύματα...
Skoytzako ;)καλό βράδυ να είσαι πάντα έτσι!:)

xristin είπε...

Έχεις δίκιο.
Η ζωή είναι ένας καθρέπτης.
Αν τον κοιτάξουμε αγέλαστοι δεν θα μας χαμογελάσει!

Unknown είπε...

Καλημέρα!!
ωραίες γλαστρούλες!!