Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΠΑΡΑ ΜΕ ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΣΟΥ!!!(Σαιξπηρ).ΧΑΜΟΓΕΛΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΡΚΕΤΑ!!!!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.



Ένα χαμόγελο αναπαύει τον κουρασμένο, δίνει θάρρος στον απογοητευμένο, παρηγο
ριά στον λυπημένο, αναπτερώνει την αισιοδοξία και δημιουργεί την ευτυχία ...
_____________________________________________
ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΛΥΚΙΣΜΑ ΧΑΡΑΣ !!!!!!!

Υ Λ Ι Κ Α

1. Ένα κιλό απλή καρδιά.

2. Δύο κιλά ήσυχη συνείδηση.

3. Μισό κιλό χαρωπό πρόσωπο.

4. 300 γραμμάρια αγάπη.

5. Δύο φλιτζάνια γέλιο.

6. Δύο κουταλάκια καλοσυνη.

Καλή σας επιτυχία!




Ήταν 2 φίλοι και κάναν βόλτα σε ένα δάσος. Σε καποια φάση έρχεται μια αλητοπαρέα και τους κυνηγεί. Τρέχουν, τρέχουν και βρίσκουν ένα δέντρο. Όμως ένας απ΄τους δύο ανεβαίνει σε αυτό και ο αλλός ο κακομοίρης τις τρώει για τα καλα. Μετά από αρκετές μέρες αφου είχε αναρρώσει ξαναπήγαν βόλτα σε εκείνο το δάσος. Όμως πάλι ήταν άτυχοι και βρίσκουν την αλητοπαρέα. Τρέχουν, τρέχουν και βρίσκουν ένα δέντρο. Σ'αυτό ανέβηκε πάλι ο ίδιος ενώ πάλι ο αλλος τις έφαγε. Μόλις ανάρρωσε, πάλι πήγαν σε εκείνο το δάσος. Δυστυχώς γι'αυτούς συμβαίνει το ίδιο. Τους κυνηγάνε πάλι και ξαναβρίσκουν ένα δέντρο. Όμως αυτή τη φορά ο κακομοίρης που τις είχε φάει δύο φορες προλαβε και ανέβηκε στο δέντρο πρώτος. Εκεί που πλησίασε η αλητοπαρέα λέει ένας από αυτούς : Ρε μάγκες όλο τον κάτω βαράμε γιατί να μην βαρέσουμε και τον πάνω.......
_______________________________________
Εβρεχε..εβρεχε και το χωριο πλημμυριζε. Οι κατοικοι εφευγαν με βαρκες να γλυτωσουν.Ενας βαρκαρης ειδε μια οικογενεια και πηγε να την σωσει.
-ελατε θα πνιγητε.
-οχι δεν ερχομαστε,πιστευουμε στον θεο, ειμαστε δουλοι του και αυτος θα μας σωσει.
η βαρκα εφυγε.
Το νερο ανεβαινε σκεπασε το σπιτι και η οικογενεια για να γλυτωσει ανεβηκε στα κεραμιδια.
Τους ειδε ενα ελικοπτερο πηγε απο πανω τους και τους πεταξε ανεμοσκαλα.
-Ελατε θα πνιγητε.
-Οχι δεν ερχομαστε.πιστευουμε στον θεο, ειμαστε δουλοι του και αυτος θα μας σωσει.
Το ελικοπτερο εφυγε.
Το νερο ανεβηκε και πνιγηκαν ολοι, οι ψυχες τους ανεβηκαν στον ουρανο και πηγαν να διαμαρτυρηθουν στον θεο.
-Γιατι θεε μου μας επνιξες? ειμαστε τοσο καλοι χριστιανοι κι ειχαμε εμπιστοσυνη σε σενα οτι θα μας σωσεις.
Κι ο θεος απαντα
-Δεν ξερω κι εγω τι εγινε...ειχα στειλει μια βαρκα..ενα ελικοπτερο..
________________________________________
Είναι τέσσερις φίλοι σε ένα καφέ και συζητάνε. Κάποια στιγμή η συζήτηση φτάνει στο θέμα: «ποιος τρώει το μεγαλύτερο κέρατο!»

Λέει ο πρώτος...
- Το μεγαλύτερο κέρατο το τρώνε οι στρατιωτικοί.
- Γιατί το λες αυτό; του λέει ο δεύτερος.
- Γιατί, εξηγεί, λείπουν συνέχεια από το σπίτι, τρέχουν από εδώ και από εκεί με ασκήσεις και ιστορίες... Τι να κάνει η γυναίκα μόνη, τόσο ελεύθερο χρόνο έχει, να μην τον γεμίσει;

- Δε συμφωνώ, λέει ο δεύτερος, εγώ πιστεύω πως... το χειρότερο κέρατο το τρώνε οι γιατροί.
- Γιατί το λες αυτό; του λένε οι άλλοι και συνεχίζει εξηγώντας:
- Εκεί που κάθονται όμορφα και ωραία με την οικογένεια χτυπάει το κινητό τους, εφημερίες, σχεδόν ολημερίς και ολονυκτίς λείπουν.

- Όχι, πετάγεται ο τρίτος, το χειρότερο κέρατο το τρώνε λέει οι ναυτικοί. Λείπουν κάνα 6μηνο, τι να σου κάνει γυναίκα μόνη τόσο καιρό;

Ο τέταρτος της παρέας δε μιλούσε και άκουγε μόνο σιωπηλός.
- Τι έχεις ρε; του λένε οι άλλοι. Εσύ γιατί δε λες τίποτα;
Και απαντάει:
- Τι να πω και εγώ που είμαι Στρατιωτικός Γιατρός του Πολεμικού Ναυτικού!
________________________________________
Άτομο μπαίνει με φοβερή γκόμενα σε κοσμηματοπωλείο.
- Θα ήθελα κάτι καλό για την κοπέλα από εδώ...
- Βεβαίως κύριε, τι θα λέγατε για αυτό το δαχτυλίδι με το διαμάντι?
Ο τύπος ρωτάει την γκόμενα αν της αρέσει και μετά ρωτάει πόσο κάνει το
δαχτυλίδι.
- 2.000 απαντά ο κοσμηματοπώλης.
- Ε! Οχι και 2.000! Θέλω κάτι πιο ακριβό για το κορίτσι μου!
- Βεβαίως κύριε, τι θα λέγατε για αυτό το περιδέραιο με μαργαριτάρια
που κάνει 5.000?
- Χμμμ... Μ'αρέσει, θα το αγοράσω... Όμως... Ξέρεται δεν κουβαλάω
5.000 μετρητά, θα σας πληρώσω με επιταγή...
Ο κοσμηματοπώλης το σκέφτεται...
- Ξέρετε, το πρόβλημα με τις επιταγές είναι ότι, χμμμ..., μπορεί να
είναι ακάλυπτες. Χωρίς να θέλω να σας προσβάλω, τέτοια ώρα δεν μπορώ
να την ελέγξω...
- Α, μην ανησυχείτε, και εγώ έμπορος είμαι και σας καταλαβαίνω... Τι
θα λέγατε να σας δώσω την επιταγη και αύριο το πρωί που θα πάρετε
έγκριση από την τράπεζα μου το στέλνετε στο σπίτι.
- Σύμφωνοι!
Την άλλη μέρα το πρωί, ο κοσμηματοπώλης παίρνει τον τύπο τηλέφωνο:
- Ξέρετε, η επιταγή που μου δώσατε χθες... Η τράπεζα μου είπε ότι
είναι ακάλυπτη...
- Α!, μην ανησυχείς ρε φίλε... Σκίσ' την... εγώ πάντως μ***σα!
________________________________________
Ηταν ο γιωρηκας , πρωτη μερα στην καινουργια του δουλεια ως νταλικέρης και εκει που οδήγαγε τραγουδουσε:

-Με λενε Γιωρηκα και οδηγώ νταλικα , με λενε Γιωρηκα και οδηγω νταλικα!

Λιγο αργοτερα βλεπει μια ξανθια , με στηθος τεραστιο κτλπ να κανει οτοστοπ. Σταματαει της λέει να ανέβει και συνεχίζει τον δρόμο του. 5 λεπτα μετα βλέπει την ξανθια να κάνει μια sexy κίνηση και ο Γιωρήκας το βλέπει σαν πρόκληση. Σταματάει μέσα στην ερημιά και μέσα στα σκοτάδια και αρχίζει να την μαμαει. Τελιώνουν τελος παντων και ανεβένουν παλι στην νταλικα ήρεμοι. Μετα απο λίγο αρχίζει πάλι να τραγουδαει ο Γιωρήκας :

-Με λενε Γιωρηκα και οδηγώ νταλικα , με λενε Γιωρηκα και οδηγω νταλικα!

Και κάνει και η ξανθια :

-Με λένε Μιχάλη και παω στο καρναβάλι, με λένε μιχάλη και παω στο καρναβάλι
________________________________________
Παει μια μερα ο Τοτος στον μεγαλο αδερφο του τον Γιωργο κ τον ρωταει:
-Γιωργακηη,τι ειναι ραντεβου??
Γελωντας,ο αδερφος του απανταει:
-Ασταδιαλα ρε βλαμμενο,ακομα δεν βγηκες απ'τ'αυγο σου κ θες να μαθεις κ για τα ραντεβου!!!!
Πεισμωμενος ο Τοτος του απανταει:
-Καλα ρε,εγω ομως θα μαθω!!!κ φευγει τρεχοντας...
Μολις βγηκε ομως απο το δωματιο,καβατζωθηκε στη γωνια κ κρυφακουγε τον αδερφο του,που μιλαγε στο τηλεφωνο με τη γκομενα:
-Ελα μωρο,ναι εγω ειμαι..Θα βγουμε ραντεβου??Ωραια θα ερθω κατα τις 6:00 να σε παρω με το αυτοκινητο να παμε παραλια,οκ????

Οποτε ο Τοτος σκεφτεται:"Θα παω να κρυφτω στο πορτπαγκαζ κ ετσι θα μαθω τι ειναι ραντεβου"............ Κ ετσι κ εκανε..
Παει λοιπον ο Γιωργακης παιρνει τη γκομενα,κ πανε παραλια.Παρκαρει κ τις λεει:
-Λοιπον εδω που ηρθαμε τωρα μωρο,η μου καθεσαι να σε .......... η γυρνας σπιτι με τα ποδια!!!!
-Αντε χασου ρε λιγουρη!!!του λεει αυτη κ βγαινει εξω απ'το αμαξι τρεχοντας!!!
Οποτε ο Γιωργακης βαζει μπρος κ παει σπιτι...
Στο σπιτι,ο Τοτος αφου βγηκε απ'το αμαξι ,γελωντας σκεφτεται:
-Μ'αρεσει που το παιζε κ εξυπνος!!!Χε,χε,χε!!Το σημαντικο ειναι οτι εμαθα τι ειναι ραντεβου!!Παω να παρω την Αννουλα τηλ!!!
Παιρνει λοιπον την Αννουλα τηλ κ της λεει:
-Ελα Αννουλα ο Τοτος ειμαι,θελεις να βγουμε ραντεβου?Θελεις??Ωραια,θα ερθω να σε παρω κατα τις 8:00 με το ποδηλατο να παμε παραλια,ενταξει?

Παει λοιπον ο Τοτος παιρνει την Αννουλα κ πανε τσουκου-τσουκου με το ποδηλατο στην παραλια..Μολις φτανουνε της λεει:
-Λοιπον Αννουλα,εδω που ηρθαμε τωρα η θα μου κατσεις να σε.......... η γυρνας σπιτι με τα ποδια!!!!!
Κ του λεει αυτη:
-Ενταξει,θα σου κατσω!!

Κ ο Τοτος της λεει:
-Ενταξει,κερδισες εσυ..Παρε εσυ το ποδηλατο,γυρναω εγω με τα ποδια.
________________________________________
Συννημένη εικόνα Συννημένη εικόνα Συννημένη εικόνα Συννημένη εικόνα

146 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Και σίγουρα αυτό το γλυκό δεν παχαίνει!!!!
Καλή εβδομάδα!!!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ,ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΣΤΟ ΓΕΛΙΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ.

Black Bill είπε...

Όταν επισκέπτομαι αυτο το μπλογκ γεμίζω αισιοδοξια... έλα κατα με, σου εχω κατι...

mahler76 είπε...

καλά οτι θα ακριβύνει ο καφές είναι το μόνο σίγουρο. Καλό σου απόγευμα αγορίνα και καλή βδομάδα :)

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Σκρουτζάκο μου σ επισκέπτομαι οποτε θέλω να πάρω μάθημα αισιοδοξίας κι αυτοπεποίθησης.Πολύ ωραίος Σαίξπηρ!
Καλή εβδομάδα νάχεις.

Rena είπε...

Ας αρχίσει έτσι η βδομάδα μας λοιπόν με αυτή τη φράση του Σαίξπηρ!

katrine είπε...

SKPOYTZAKO μου κρατώ τη συνταγή και θα την προωθώ παντού!

Καλή εβδομάδα και καλή αρχή της άνοιξης,
σε φιλώ

eirini katsa είπε...

Κάτι θα ήξερε ο Σαίξπηρ...
Καλή βδομάδα Σκρουτζάκο να έχουμε όλοι!!!
Με χαμόγελο,αισιοδοξία και ανδρεία...για ο,τι μας προκύψει...
Φιλιάαα!!!
;)

ΜΑΡΙΒΙΛΗ ΤΣΟΛΑΚΟΥ είπε...

Καλή και χαρούμενη εβδομάδα Skroytzako μου :-)

Πολύ καλή η συνταγή ;-)

D.Angel είπε...

Χαρούμενη εβδομάδα εύχομαι!
Φιλιά πολλά

VATOLAKKIOTIS είπε...

Καλή βδομάδα Σκρουτζάκο!!!
Συμφωνώ κι εγώ με την στρατηγική του Σαίξπηρ και νομίζω πως αυτή είναι και η λογική.

el.mar είπε...

Κ όλα αυτά με ένα χαμόγελο?!....φοβερή η συνταγή!
Πετυχημένα τα ανέκδοτα!
Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!
Φιλάκια...α κ περιμένω ε...!!!

Phivos Nicolaides είπε...

Πολλές ευχές για καλή αρχή με τη νέα εβδομάδα!

lourdi lourdaki είπε...

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ!....
ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλή βδομάδα,έκλεψα τη συνταγή σου
Φιλιά πολλά..

ΕΛΕΝΑ είπε...

Το ένα ανεκδοτάκι καλύτερο από το άλλο:))
Καλή βδομάδα Σκρουτζάκο μου!

Ioanna είπε...

Καλή εβδομάδα JK με πολλά χαμόγελα!!!
Πολλά γλυκά αγάπης και πάμε να πάρουμε αρκετά!!!
Πολλούς χαιρετισμούς:)

Christina είπε...

Εδώ που τα λέμε ,μικρέ,στην περίπτωσή μου σπαθί χρειάζεται-τί να σου λέω- γιατί από χαμόγελο έχω χορτάσει, και έτσι διευκολύνω τους άλλους μια χαρά...
Απ' την άλλη, να εξομολογηθώ πως βαρυέμαι αφόρητα να διαβάζω ανέκδοτα. Με τις γελοιογραφίες, όμως, τα πάω μια χαρά.
Αυτά. Σ' ευχαριστώ για τις ευχές και τα θετικά σου σχόλια. Να σου πάνε όλα καλά

Ανώνυμος είπε...

Καλή εβδομάδα φίλε μου καλέ!!!!

Με πολλά χαμόγελα!

Philip Winter είπε...

Καλή εβδομάδα φίλε μου. Να' σαι πάντα καλά!!! :)

eleni είπε...

Σκρουτζάκο,πάντα χαρούμενος και γελαστός!
Ξέρεις εσύ την ακριβή δοσολογία,την αντιγράφω κι εγώ.
Καλή σου εβδομάδα!

Dinos-Art είπε...

Ωραίο εκείνο με τον Τοτό.
Ακόμη γελάω. Καλό βράδυ.

Dizzy button είπε...

καλή εβδομάδα να έχουμε όλοι!

AlexMil είπε...

Απίθανα,
η ατάκα του πρώτου σκίτσου φοβερή, εκφράζει κατά μια έννοια τη σύγχρονη εποχή.
Αλλά και τα ανέκδοτα, ειδικά αυτό με τους πλημμυροπαθείς.

τα λέμε

ღ oneiremataღ είπε...

πολύτιμη η συνταγή σου Γιάννη, να την κρύψω στο πιο απρόσιτο μέρος της καρδιάς, κι ας ανθοφορήσει κι ας μοσχοβολήσει κι ας ζουζουνίσει κι ας γλυκάνει όπως ο ερχομός της σιγαλινής Άνοιξης...μια ήσυχη εβδομάδα ευχή και δική μου, φιλάκια πολλά

☆LoUniTa☆ είπε...

Ωραία η συνταγή! ;)
και φυσικά με ένα χαμόγελο κάνεις πολλά πράγματα να φαίνονται αλλιώς!

φιλιά κ καλή καλή εβδομάδαααα..

Dorothy είπε...

Καλή χαμογελαστή εβδομάδα Σκρουτζάκο!

VAD είπε...

Χαμογελάμε με στόχο τα πολλά,κι ας πάρουμε και λιγα,υπομονή,θαρθουν και τα υπόλιπα...

Καλή εβδομάδα.,κυρ Χαμόγελε...

elis.pandora. είπε...

Kαλημέρα Παπάκι μου καλό !!!
Καλή εβδομάδα πάντα με το χαμόγελο να μας συνοδεύει!!!

Ανώνυμος είπε...

kalh ebdomada

Μαρια Νικολαου είπε...

Υπέροχη δείχνει η συνταγή σου!
Θα την φτιάξω σήμερα κιόλας!!!

Καλή βδομάδα φίλε μου Σκρουτζάκο να σαι καλά

~reflection~ είπε...

Οι κινέζοι αναφέρουν πως Άνθρωπος χωρίς χαμόγελο Δεν θα στεριώσουν σε Δουλειά....

επίσης ΤΣΙΓΓΟΥΝΑΚΟ μμμμμμμου...

νακανουμε τον Μεγα διαχωρισμό:

Υπαρχει το Εσωτερικό και το Εξωτερικό Χαμογελο...


Το πρώτο όταν Υπάρχει δημιουργεί και το δευτερο..

το Δευτερο μπορεί να υπαρχει σαν βιτρίνα αυτονομο..

αρα?????


ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ χαμογελα θελουμεεεεεε....

βάλε μου δύο κιλακια σε παρακαλω!!!!

εχω μια πειναααααααααα ευτυχίας!!!!


χι χι χικ....

φιλιααααααααααααααααα....για να πληρωσω τα Δυο κιλα Εσωτερικά Χαμογελα από την λαϊκή αγορα της πλούσιας καρδιάς σου!!!!

Μελίτη είπε...

Υπέροχα τα ανέκδοτα, όπως πάντα, και κορυφαία η συνταγή για το πιο "γλυκό" γλυκό που θα μπορούσαμε να γευτούμε!
Σου εύχομαι -σήμερα, (εαρινή ισημερία) που μπαίνει επίσημα η άνοιξη- να μη σταματήσεις ποτέ να γελάς και να χαμογελάς και να σκορπίζεις και σ' εμάς το κέφι σου, την χαρά και την καλή σου διάθεση.

Μια μεγάαααλη ανοιξιάτικη αγκαλιά και καλή εβδομάδα!

Demi είπε...

Καλημέρα!Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα και να σαι παντα καλά!

karkinos7 είπε...

Την Καλημέρα Μου!!!Μια όμορφη και Χαμογελαστή Βδομάδα να έχουμε και γλυκιά!!!

Katerina Galati είπε...

Καλή εβδομάδα Σκρουτζάκο!! Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη σου στο μπλογκ μου.

dhmhtra είπε...

Καλημέρα!
Η συνταγή σου πολύ καλή...πως μπορούμε όμως να την υλοποιήσουμε με τόσα άσχημα που συμβαίνουν γύρο μας!

Neraida είπε...

Καλημὲρα Σκρουτσὰκο! Μια χαροὺμενη εβδομὰδα και καλὴ ὰνοιξη με αγὰπη και αισιοδοξὶα! :)

love2love είπε...

ε καλα για να το λεει το πυρ του σεξ ετσι θα ειναι να εισαι καλααααααααααααα

doris.diamond είπε...

Σευχαριστώ πάρα πολύ.Έχεις απόλυτο δίκιο και χαίρομαι να βλέπω ανθρώπους να μιλάνε έτσι.Το blog σου είναι πολύ ενδιαφέρον,έχεις αναλάβει ένα δύσκολο έργο..να κάνεις ανθρώπους να γελάνε.Δυστυχώς έχω κλειστεί πολύ τελευταία και νιώθω πως δεν έχω χρόνο για τίποτα..και δεν έχω καν τις δυνάμεις να διαβάζω τα blogs Που είμαι γραμμένη.Αλλά σίγουρα θα επανέλθω μετά τις Πανελλήνιες.

Καλή εβδομάδα να έχεις!!

Marouli είπε...

Σκρουτζακο μου καλη εβδομαδα και καλη ανοιξηηηηηη!! Την λατρεψα την πρωτη εικονα χαχαχαχα!!

Μαρουλοφιλακια!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

η 1η γελιογραφεία .... τέλεια!!!
χαχαχαχαχα
και η συνατγή σου βεβαιά μοναδική!

καλησπέρα , καλή εβδομάδα :)

Teuvo Vehkalahti είπε...

Greetings from Finland. This blog is fun to explore, through other countries, people, culture and nature. Come take a look Teuvo pictures blog. Also tell all your friends why he must visit Teuvo pictures blog. Therefore, to obtain your country's flag rise higher Teuvo images to your blog flag collection. Have a wonderful weeke Teuvo Vehkalahti Finland

iLiAs είπε...

καλη βδομαδα να εχεις! :)

Jolly είπε...

skroutzako σήμερα η μέρα μου δεν ήταν αυτή που υπάρχει χαμόγελο σε αυτή οπότε ήταν μια χαμένη μέρα...όμως ύστερα απο την επίσκεψη στο blog σου.....δεν χαμογέλασα απλώς αλλά γέλασα άρα σε ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Unknown είπε...

Καλησπέρα και καλή εβδομάδα skroutzako μου!

luthierschool είπε...

Καλή εβδομάδα φίλε!

SpIrToKoYto είπε...

καλή εβδομάδα Σκρουτζάκο μου...
σου πέτυχε το γλυκό βλέπω...-:))

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχχα...

καλο βραδυυυυυυυυυ..

να σαι παντα καλααααααααα..

Unknown είπε...

Τα ανεκδοτα υπέροχα...αλλά η συνταγή η πιο γευστική που έχω δοκιμάσει ποτέ...

Asteri (Maria) είπε...

χαχαχα τέλεια όλα!!!!

Mousikoulis είπε...

Διαμαρτύρομαι για την φήμη του τοτού! Ο τοτός είναι πάντα η μούρη στα ανέκδοτα! χαχαχααχ Κατα τα άλλα γέλασαμε όμως και σήμερα! Καλη εβδομάδα Θείο Σκρουτζ

Unknown είπε...

skroytzako....οπως πάντα πολυ καλός νασαι καλά αυτο με τον τοτο...χαχα

Stou είπε...

Αυτά είναι. Χαμόγελα παντού.

Βιoλέτα είπε...

Γειά σου Σκρουτζάκο.
Τι χαρούμενο και αισιόδοξο μπλογκ είναι αυτό;!;!;!
ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ!!!
Ααα, χάρηκα για τη βόλτα σου κι απ' τα δικά μου τα μέρη :ο)

MINIMARKET είπε...

Η πρώτη φωτογραφία και η συνταγή όλα τα λεφτά !
Καλή εβδομάδα και σε σένα .

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Σ΄ευχαριστώ Γιάννη, και δεν σε "μαλώνω" που αργείς να περάσεις γιατί αργώ και εγώ:) Πάντως δε σε ξεχνώ... καλή βδομάδα.

Suspect είπε...

γεια σου Σκρουτζακο με τα ωραια σου! :)

Kid'sART by Angie είπε...

Πραγματικά μου χρειαζόταν να το διαβάσω αυτό μιας και η εβδομάδα μου δεν ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς....μου θύμισες όμως ότι πρέπει να χαμογελάω,και το έκανα!τώρα νομίζω πως όλα τα βλέπω πιο θετικά!σ'ευχαριστώ Σκρουτζάκο!

Εκείνος είπε...

Η πρώτη γελοιογραφία τρελό γέλιο.

Την καλησπέρα μου.

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Καλή συνέχεια SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ!!
Εύχομαι να συνεχίσεις πάντα να μας δίνεις χαμόγελα!!

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

χαχαχα!!! Να είσαι καλά!!!! Φιλιά πολλά!!!!

Greek Rose είπε...

Καλή εβδομάδα καλέ μας Skroutzako:)
Είσαι μια όαση χαράς κάθε φορά που κάνεις ανάρτηση!
Να είσαι καλά φίλε μου που μας θυμάσαι όλους και περνάς αφήνοντας μας την θετική σου ενέργεια και τις ευχές σου!

puppy-doggy είπε...

Καλέ μου Σκρουτζάκο καλησπέρα.Ωταία η συνταγή όπως και τα χαμόγελα.Δυστυχώς όμως όσο κι αν χαμογελάσουμε δεν πρόκειται ν'αλλάξει κάτι.Καλή σοπυ εβδομάδα μ'ένα γλυκό χαμόγελο.

Ανώνυμος είπε...

Aγαπητέ Σκρουτζάκο, σ'ευχαριστώ για το πέρασμα, καλή εβδομάδα και σε εσένα!

ή ταν ή επί τας είπε...

Καλημέρα με ένα χαμόγελο!

Unknown είπε...

Καλημέρα

Καλό πρωινό πάντα με χαμόγελο
Καλή συνέχεια

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

τσιγκουνακο μου κλεβω τη συνταγη και φευγω α? χαμογελασα δεν χαμογελασα?

Velvet είπε...

Συνταγη χαρας...
η ο συντομος δρομος
για τον ζαχαρωδη διαβητη?
Γεια σου σκρουτζ
-

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ Hfaistiwnas ΠΑΝΤΑ ΠΡΩΤΟΣ.
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΧΑΙΝΕΙ. ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ meanan .ΕΠΙΣΗΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΦΙΛΕ Black Bill ΠΟΥ ΝΙΩΘΕΙΣ ΕΤΣΙ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΦΥΣΙΚΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ mahler76 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΧΑΡΑ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΧΕΣΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΠΟΥ ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ:))ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ rena ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΕΛΕΓΕ Ο ΣΑΙΞΠΗΡ ΑΛΛΑ ΠΟΣΟΙ ΤΟ ΤΗΡΟΥΝ ΑΥΤΟ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ katrine ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΛΥΚΙΣΜΑ ΠΑΝΤΟΥ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ eirini katsa ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΛΥΚΙΣΜΑ:)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ D.AngelΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΕΙΣ ΔΙΠΛΟΥΝ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ VATOLAKKIOTIS ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΚΟΥΝΕΛΑΚΙ ΤΗ ΦΙΛΗ el.mar .ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΒΑΛΩ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ :))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΝΕ ΦΙΛΕ Phivos Nicolaides ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΓΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΗ lourdi lourdaki ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗ ΦΟΥΛΗ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΛΕΨΕΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ Ioanna ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ Christina ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΕΣ:))ΤΩΡΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΑΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙΣ ΤΑ ΑΛΗΘΙΝΑ:))
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΕΛΕΝΑ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΚΟΧΥΛΑΚΙ:)))ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΕΡΧΕΣΑΙ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΦΙΛΗ Coula ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΚΑΙ ΣΥ ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ Monsieur Hulot

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ eleni ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΡΧΕΣΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ Dinos-Art ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!!ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΦΙΛΕ AlexMil ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΑ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ.ΤΙ ΕΓΙΝΕ;ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΑ ღ oneiremataღ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΚΡΥΨΕΙΣ ΚΑΛΑ.ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗΝ ☆LoUniTa☆ ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕΣ ΕΙΝΑΙ.ΜΕ ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗΝ Dorothy ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟ ΚΑΙ ΜΑΚΡΙΝΟ ΦΙΛΟ VAD ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕΣ ΕΙΝΑΙ.ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΗΣΥΧΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ elis.pandora.ΕΙΣΑΙ Η ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΜΕ ΦΩΝΑΖΕΙ ΕΤΣΙ:)))ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ το κόκκινο φουστάνι ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ Μαρια Νικολαου ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ.ΜΟΝΟ ΧΑΡΕΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΠΟΙΗΤΡΙΑ ~reflection~ ΦΥΣΙΚΑ ΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΠΑΝΤΑ ΑΦΗΝΕΙΣ ΤΟ ΣΗΜΑΔΙ ΣΟΥ ΜΕ ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΣΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ Μελίτη ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΧΑΡΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ Demi.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ karkinos7 ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΣΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΜΟΡΦΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ Dizzy button ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΕΡΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΓΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Katerina Galati ΠΟΥ ΕΡΧΕΣΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ dhmhtra ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ.ΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗΝ Neraida ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ.ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΕΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!ΚΑΩΣΤΗΝ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ love2love ΕΛΕΓΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;;ΚΑΤΙ ΘΑ ΗΞΕΡΕ ΑΥΤΟΣ.ΑΣ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΜΕ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗΝ Doris.Diamond ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΟΛΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ.ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΚΑΛΟ Marouli ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ ΜΑΡΟΥΛΟΦΙΛΑΚΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΟΥ ΔΙΝΩ ΣΚΡΟΥΤΖΟΦΙΛΑΚΙΑ:)))ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ.

Marina είπε...

Καλημέρα. Χαχαχα! Τι καλό να ξεκινάει το απόγευμά σου με το γέλιο! Ευχαριστώ για τη ξεγνοιασιά..που προσέφερες. Νά είσαι καλά

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μ' ένα χαμόγελο παίρνουν ό,τι θέλουν μόνο οι γκόμενες!
Δυστυχώς...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΛΑΩΣΤΗΝ ΤΗΝ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ Afroditi ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΟΛΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΧΑΡΕΣ ΣΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕ iLiAs ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ Ολυμπία ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΕΡΝΩΝΤΑ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ.ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΚΑΛΗ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΟΥΜΕ ΑΥΤΟ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΕΥΧΟΜΑΙ.ΘΑ ΕΡΘΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΠΙΣΗΣ ΦΙΛΗ ΜΟΥ Chris

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ luthierschool

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ SpIrToKoYto ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΠΑΝΤΑ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙΑ Η ΣΥΝΤΑΓΗ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ta matia mou ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ Eva Z.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ Asteri ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΑΝΗΨΟΥΔΙ Mousikoulis ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟΝ ΓΕΡΑΚΟ ΘΕΙΟ ΤΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!!!!!!!!!!!ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ.ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ homemade ΤΗΝ ΓΡΚΙ ΓΑΤΑ:))ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΕΣ.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΤΣΙ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ Ex Estrella ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ Βιoλέτα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ.ΜΟΝΟ ΧΑΡΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΕ MINIMARKET ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΕΡΧΕΣΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!!!!!ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ ΤΟΝ Κωνσταντίνος Κόλιος ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ.ΟΠΟΤΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ:))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΛΕ Suspect

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ Angie ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΝΩΝΤΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΟΛΑ ΕΓΙΝΑΝ ΠΙΟ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ Εκείνος ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Μοντέρνα Σταχτοπούτα ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΕΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ stavroulazerva ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΕΥΧΟΜΑΙ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΦΙΛΗ Greek Rose ΜΟΝΟ ΧΑΡΕΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!ΚΑΛΩΣ ΤΗ puppy-doggy ΜΕ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΝΕΟ ΑVATAR :))Η ΕΛΠΙΔΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΕΝΕ.ΑΣ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΜΕΙΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Cranberry ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕ Sailor ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΤΟ ΦΙΛΟ ΤΟΝ ΜΑΓΟΣ! ΚΛΕΨΕ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΜΑΓΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΚΑΛΥΤΕΡΗ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ ή ταν ή επί τας ΘΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΩ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ Velvet ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ.ΜΠΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΣΥ ΑΚΟΜΑ:))ΠΑΡΕ ΟΣΟ ΓΛΥΚΟ ΘΕΛΕΙΣ.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΕΥΧΟΜΑΙ.

Sidepap21 είπε...

Πέρασα να ...
κεραστώ χαμόγελο
και ν' αφήσω ευχές
για Καλή Άνοιξη !!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ Ασκαρδαμυκτί ΛΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ:))))
ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

jf είπε...

Με το χαμόγελοοοο, με το χαμόγελοοοο!
Καλό υπόλοιπο εβδομάδας :))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ Marina ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥΘ.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ Sidepap21 ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΕΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!!!ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗ JamanFou ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.Ν ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

WELCOME Teuvo Vehkalahti END THANK YOU I WILL VISIT U