Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

ΑΣ ΠΑΙΞΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΑ ΕΠΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΑΦΟΥ ΜΕ ΚΑΛΕΣΑΝ!!!!!



ΜΕ ΚΑΛΕΣΑΝ ΔΥΟ ΦΙΛΕΣ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΣΑΝ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ :))ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΩ ΕΠΤΑ( 7) ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΜΟΥ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΘΑΝΑΣΙΜΑ:)))
ΑΠΑΝΤΩ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΙΣ ΚΑΛΕΣ ΦΙΛΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ:ΤΟ ΚΟΥΝΕΛΑΚΙ el mar http://lenhlenh.blogspot.com/ ΚΑΙ Η sunny http://hliotropio8.blogspot.com/2011/03/7.html

ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΜΕ.

1)ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΥΜΩΝΩ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΚΑΚΙΑ.ΕΙΜΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΠΟΛΥ ΗΡΕΜΟΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙΣ.

2)ΔΕΝ ΠΡΟΔΙΔΩ ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΜΕ ΤΗ ΧΑΡΑ ΤΟΥΣ.

3)ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΩ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΒΟΛΤΕΣ ΣΤΗΝ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑ ΕΧΩ ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ .ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΜΟΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΕΧΩ ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ.ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΖΗΤΑΝΕ:)))) (ΒΕΒΑΙΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΟΜΟΡΦΕΣ):))))

4)ΔΙΑΒΑΖΩ ΑΡΚΕΤΑ ΚΟΜΙΚΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΚΡΟΥΤΖ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΜΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΣΗΜΕΡΙ.

5)ΟΤΑΝ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΠΟΥ ΕΝΑ ΧΑΡΤΑΚΙ ΑΔΕΙΟ ΤΟ ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΜΕ ΚΟΜΙΚΣ:)))

6)ΟΛΟΙ ΜΕ ΡΩΤΑΝΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΑΡΧΙΚΑ JK ΟΥΠΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΥΣΤΙΚΟ:)) ΕΤΣΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΦΩΝΑΖΑΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.

7)ΒΟΗΘΑΩ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΜΕΝΩ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΖΕΣΤΗ:))


ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ ΜΥΣΤΙΚΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΗΡΘΕ Η ΣΕΙΡΑ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ.

ΚΑΛΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΠΤΑ ( 7) ΑΦΟΥ ΕΤΣΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.ΓΡΑΨΕ 7 ΜΥΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΕΠΤΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ.

3)http://modernastaxtopouta.blogspot.com/ Μοντέρνα Σταχτοπούτα

Skouliki


ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΛΕΣΩ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΟΥ ΕΒΑΛΑΝ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΩ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ. ΜΟΝΟ ΕΠΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΒΑΛΑ ΚΛΗΡΟ.

38 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Μυστικοπαθής και εσύ! Εντάξει καλά είσαι! :) χαχαχα!
Σοκολάτες πάντα ε; Μη με κολάζεις!!!
Ευχαριστώ για την πρόσκληση!!!!

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση αλλά αν θες μπορείς να δώσεις την θέση μου σε κάποιον άλλον..
Δυστυχώς στο ύφος της σελίδας μου δεν ταιριάζει να γράψω κάτι προσωπικό.
Συγνώμη! :(
Ελπίζω να με καταλαβαίνεις..
Αλλά ότι από κλήρωση βγήκε το όνομα μου είναι γούρι ε;;
Να σαι καλά!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΠΑΝΤΑ ΠΡΩΤΟ ΚΑΛΟ ΦΙΛΟ Hfaistiwnas.ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ ΒΕΒΑΙΑ.ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑ:))))ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Νίκη είπε...

Α, σοκολάτες ακούω, κόμικς ακούω νομίζω βρήκα αλλη μια αδελφή ψυχή!
Να είσαι καλά να μας χαρίζεις χαμογελα αλλά και στιγμές σκέψης!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗΝ Μοντέρνα Σταχτοπούτα ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΒΓΗΚΕΣ ΑΠΟ ΚΛΗΡΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΕΣΩ.
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΣΥ ΚΑΛΑ.

SpIrToKoYto είπε...

μου το ζήτησε και η μαγισούλα μας,η apinkdreamer...μου το ζητάς κι εσύ..πώς να αρνηθώ...
πάω να αποκαλυφθώ...-:))

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Ω γλυκιέ μου σε ευχαριστώ για την πρόσκληση!!!!
Από ότι βλέπω το μεγαλύτερο μυστικό σου είναι η σοκολάτα.......ε;
Φιλιά πολλά πολλά!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ ΑΦΟΥ ΣΚΙΤΣΑΡΕΙΣ ΔΕ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΒΡΕ ΤΑ ΣΚΙΤΣΑ ΣΟΥ???ΤΑΛΕΝΤΟ ΕΕΕΕΕ?????

el.mar είπε...

Πω πω μυστικά!!!!!!!
Καλά βρε τώρα που γράφεις έχεις δίπλα σου σοκολάτα κ δε μας δίνει ένα κομματάκι?!...ζήλια έχω κ εγώ lacta lov'it choc 'n' choc...η αγαπημένη μου χαχαχα!!!!!!!!!
Είσαι απίστευτος!Πολύ κόμικς ε..μπράβο μπράβο!Στο 7 μπερδεύτηκα λίγο αλλά νομίζω έβγαλα νόημα(!)
JK...αρχικά απο το ονομ/μο σου???
Εντάξει στα δυο πρώτα τα σχόλια περισεύουν...
Φιλιάααααααα JK SKΡΟΥΤΖΑΚΟ!!!!!!!!

Ἅ λ ς είπε...

οοοο μ΄ αρεσε που εμεθα τα μυστικα σου.. ετσι για να σε γνωρισουμε καλυτερα :)))

D.Angel είπε...

Κοίτα να δεις τι μαθαίνει κανείς
μέσα στα blogs.....
Φιλιά πολλά γλυκέ μου
Αψογος!

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Και ετσι μαθαμε τα μυστικα σου και οτι εισαι σοκολατοπληκτος.Μονο οι ομορφες παιρνουν λοιπον απο το χερακι σου κομματακι;Ευχομαι να σε τριγυριζουν πολλες γιατι η ομορφια εχει παντα θεση στη ζωη μας.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πες βρε Σκρουτζάκο τι είναι το JK χα χα χαα!
Φιλάκια. καλό βράδυ!

ღ oneiremataღ είπε...

ωραία, αν ξεμείνω από σοκολάτα καμιά μέρα, να ρθω να ψάξω να σε βρω, Γιάννη...τελικά, τα δικά σου μυστικά ήταν λιγότερο μυστικά -κατάφερες με έξυπνο τρόπο να αποφύγεις παγίδες-, από άλλα που διάβασα κι από τα δικά μου που τελικά δεν τα ολοκλήρωσα, γιατί το μετάνιωσα αφού ξεκίνησα να τα γράφω όμως...φιλάκια πολλά

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ Νίκη ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΙΝΑ ΜΥΣΤΙΚΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ SpIrToKoYto ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙΣ:))))ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗ stavroulazerva ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΜΟΥ:)))ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ.ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ:)))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ το κόκκινο φουστάνι.ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ:)))ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΞΥΠΝΟ ΚΟΥΝΕΛΑΚΙ el.mar ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΒΡΗΚΕΣ.ΝΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΜΑΣΟΥΛΑΩ ΣΟΚΟΛΑΤΙΤΣΑ.ΝΙΑΜ ΝΙΑΜ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ Ἅ λ ς ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΕΡΧΕΣΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΒΑΛΑ ΟΣΟΥΣ ΒΓΗΚΑΝ ΜΕ ΚΛΗΡΟ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΣΕ ΔΙΑΛΕΓΑ.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ D.Angel ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ:))))
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΓΙΑΝΝΑ ΣΟΚΟΛΑΤΟΠΛΗΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΓΩ :))))ΕΙΜΑΙ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ;
ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΕ ΑΦΗΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΕΛΕΝΑ ΧΕ ΧΕ!!!!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ.ΦΥΣΙΚΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ღ oneiremataღ ΝΑ ΨΑΞΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΒΡΕΙΣ.ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΣΟΥ.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΕΙΣ ΔΙΠΛΟΥΝ.

olivetreegirl είπε...

Τί καλούλης που είσαι Σκρουτζάκο μου!!!! Καλή Σαρακοστή!!!

Rena είπε...

Θέλουμε αναρτήσεις με σκίτσαααααα!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

πφφφφφφφφφφφφφφφ σε μένα έπεσε ο κλήρος!! οχιιιιι τες πα κάποια στιγμή θα παίξω...
φιλιά...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!!ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ olivetreegirl ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ rena ΛΕΣ Ε;;ΚΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΤΥΧΕΡΗ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΦΟΥΛΗ ΑΝΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΤΙ ΘΑ ΓΡΑΨΕΙΣ:)))ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.

next_day είπε...

ακόμα ένας καλός φίλος αποκαλύφθηκε!!!!!!
Χαίρομαι αν και σε φαντάζομαι τώρα στον υπολογιστη με την σοκολατα στο χέρι!! γκρρρρ.... κι εμείς εδώ τίποτα!! :pp

Ανώνυμος είπε...

Για αυτα και για αλλα πολλά σε συμπαθώ καλέ μου φιλε!!!!!

Αλλα να δινεις σοκολάτες όχι μόνο στις όμορφες....γιατι ειναι λίγο ρατσιστικο αυτο!!!!

:)))

Σε αγαπώ! φιλια πολλα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗ ΦΙΛΗ next_day ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΣΟΚΟΛΑΤΙΤΣΑ:)))
ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΙ ΓΩ ΣΕ ΣΥΜΑΘΩ ΦΙΛΗ Coula ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΛΙΓΟ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΜΕ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ:)))ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ ΒΕΒΑΙΑ.ΑΝΤΕ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΣΟΚΟΛΑΤΙΤΣΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΥΓΧΑΝΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ ΜΟΥ:)))ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ.

http://mesaekso-catherine.blogspot.com/ είπε...

Αχ άργησα να δω την πρόσκληση και δεν πρόλαβα...
Καλέ αυτά είναι τα...θανάσιμα αμαρτήματά σου;;; Πολύ καλό παιδί μου κάνεις Skroytzako...!!!;):)Μπράβο σου να παραμείνεις έτσι σου εύχομαι και η ζωή σου να είναι τόσο γλυκιά που να μην μετανιώσεις ποτέ για τα όσα έδωσες και να σου δίνει πάντα περισσότερα!!!
Την καλημέρα μου...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ Catherine ΔΕΝ ΑΡΓΗΣΕΣ ΚΑΘΟΛΟΥ.ΘΑ ΕΡΘΩ ΑΠΟ ΕΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΓΡΑΨΕΙΣ ΚΑΤΙ.ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ:)))
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ.ΕΙΜΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΛΕΝΕ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΙΝΕΥΩ ΕΓΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ.ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ.

Skouliki είπε...

Για να το σκεφτω !!!!! χμμμμμ

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ Skouliki ΓΙΑ ΣΚΕΨΟΥ ΤΟ:))))ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.