Κυριακή 10 Απριλίου 2011

ΚΑΛΗ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.Η ευτυχία είναι ένα άρωμα. Δε μπορείς να ραντίσεις τους άλλους χωρίς να πέσουν μερικές σταγόνες πάνω σου!!!!!!!!!!!!.









3 παιδια πανε να κανουν πλακα σε ενα περιπτερο.Παει ο πρωτος και ρωταει
" Φετα εχετε?"
"Οχι δεν εχουμε φετα" του απανταει ο περιπτερας παει μετα ο δευτερος και ρωταει
"Φετα εχετε?"
"οχι δεν εχουμε ειναι ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΟ" απανταει νευριασμενος ο περιπτερας.Παει και ο τριτος
"ΤΙ Θες του φωναζει ο περιπτερας"
"Εφιμεριδα εχετε?" των ρωταει ο τριτος.
"Ναι " λεει εκπληκτος ο περιπτερας
"Ωραια , τυλιξτε ενα κιλο φετα"
________________________________________
Ενας οδηγος εκει που οδηγαει ακουει κατι να πεφτει επάνω στο αυτοκινητο!
Σταματάει, κατεβαινει και βλέπει ότι έχει χτυπήσει ένα καναρίνι. Όλο τύψεις, πάει να το θάψει, όμως παρατηρεί ότι το καναρίνι δε έχει πεθάνει!
"Ωραία!", σκέφτεται, "Θα το πάρω και θα το κρατήσω μέχρι να γίνει καλά!"
Επιστρέφει σπίτι του, το βάζει σε ένα κλουβί και το αφήνει να συνέλθει. Πράγματι, μετά από λίγο το καναρίνι συνέρχεται. Κοιτάζει γύρω του. Παντού κάγκελα. Με απόγνωση πιάνει με τις φτερούγες του το κεφάλι του και μονολογεί:
"Όχι ρε γαμώτο! Τον σκότωσα τον άνθρωπο!"
________________________________________

Πάει ο πόντιος στον γιατρό και του λέει ότι δεν πρέπει να κάνει άλλα παιδιά γιατί έχει ήδη τέσσερα, το πρόβλημα του είναι ότι πηγαίνει καθημερινά με την γυναίκα του.
Ο γιατρός του προτείνει την χρήση του προφυλακτικού.
Ο πόντιος επιστρέφει μετά από ένα μήνα και τα βάζει με τον γιατρό γιατί η μέθοδος που του πρότεινε δεν απέδωσε.
Τον ρωτά ο γιατρός πως το χρησιμοποίησε το προφυλακτικό και ο πόντιος του εξηγεί ότι άνοιξε το πλαστικό περίβλημα και το περιεχόμενο του το έριξε μέσα σε ένα ποτήρι νερό το ανακάτεψε και το ήπιε.
Τότε αναγκάζεται ο γιατρός να του εξηγήσει πλήρως την χρήση του προφυλακτικού από το Α έως το Ω.
Μετά από ένα μήνα να σου πάλι ο πόντιος με μια καραμπίνα έτοιμος να σκοτώσει τον γιατρό, με τα χίλια ζόρια τον αποτρέπει από την πράξη που θέλει να κάνει και του ζητάει να του εξηγήσει πάλι τι έγινε.
Τότε ο κακομοίρης ο πόντιος του λέει:
- Να γιατρέ έκανα ότι μου είπατε. Πριν από την επαφή με την γυναίκα μου έβαλα κανονικά το προφυλακτικό βάσει των οδηγιών αλλά μπροστά περίσσευε ένα κομματάκι και το έκοψα.
________________________________
Στο τραπέζι, ο μικρός κάτι θέλει να πει:
_Όταν τρώνε, δεν μιλάνε, του λέει αυστηρά ο πατέρας του.
Μετά από μισή ώρα…
_Τι ήθελες να μου πεις; Τώρα που τελειώσαμε το φαΐ, μπορείς να μιλήσεις.
_Να πατέρα, κατέβηκα στην αποθήκη να γεμίσω τη κανάτα με κρασί. Ύστερα όμως δεν μπορούσα να κλείσω την κάνουλα.
________________________________
Ένα αντρόγυνο μαλώνει στο αυτοκίνητο. Κάποια στιγμή ο άντρας βλέπει δύο γαϊδούρια και λέει στη γυναίκα του, για να την πειράξει:
- "Συγγενείς σου είναι;"
Και η γυναίκα του απαντάει:
- "Ναι. Τα πεθερικά μου!
________________________________




Στο δημοτικό η δασκάλα λέει στους μαθητές της:'Παιδιά, ελάτε να κάνουμε ένα τεστ εξυπνάδας! Ριχάρδο, πες μου ποιο είναι αυτό το ζωάκι: Περπατά στα κεραμίδια, έχει μουστάκι, κάνει νιάου και αλλά έχει και μια ελιά στη μυτούλα του!'.Απαντά ο μαθητής:'Δεν ξέρω κυρία!'. Και η δασκάλα του λέει:'Μα είναι η γάτα, την ελιά έβαλα απλά να σε μπερδέψω'.Στην συνέχεια...'Πέτρο, πες μου εσύ: έχει φτερό, ράμφος και από κάτω ένα κουκούτσι;'. Απαντά ο Πέτρος:'Πού να ξέρω κυρία, και με κουκούτσι από κάτω; Δύσκολα τα πράγματα!'. Του απαντά η δασκάλα: 'Είναι το πουλί βρε παιδί μου, το κουκούτσι έβαλα έτσι απλά να σε μπερδέψω!'.Σηκώνεται ο Τοτός και λέει:Κυρία, θέλω να ρωτήσω και εγώ κάτι.'Τι είναι μακρύ, είναι κόκκινο και στρογγυλό στην κορυφή, έχει δυο μπάλες από κάτω και αρέσουν στις γυναίκες να το βάλουν στο στόμα;'.Τσαντίζεται η δασκάλα και του λέει!: 'Τοτέ, έξω από την τάξη!!! ΤΩΡΑ!!!'. Ήρεμος της λέει της δασκάλας:Όχι κυρία... είναι το ΚΡΑΓΙΟΝ, τις μπάλες τις έβαλα απλά για να σας μπερδέψω!»
_________________________________
Η Μάρια και η Σοφία ήταν γειτόνισσες και "άσπονδες φίλες" και προσπαθούσε η μια να βγάλει τα μάτια της άλλης. Τα σπίτια τους ήταν το ένα απέναντι στο άλλο. Μια μέρα λέει η Μαρία στη Σοφία:
- Να μου πεις πότε είναι τα γενέθλια σου να σου κάνω δώρο κουρτίνες.
- Και γιατί να μου κάνεις δώρο κουρτίνες;
- Να τις βάλεις στο παράθυρο σου, γιατι βαρέθηκα να βλέπω τον κ.....ο του άντρα σου στο παράθυρο.
- Εσύ να μου πεις πότε είναι τα γενέθλια σου να σου κάνω δώρο γυαλιά.
- Γιατί να μου κάνεις δώρο γυαλιά;
- Γιατί ο κ....ος που βλέπεις στο παράθυρο δεν είναι του άντρα μου, αλλά του άντρα σου!
__________________________________
________________________________________
Ήταν κάποτε δύο φίλοι οι οποίοι λογομαχούσαν συχνά πυκνά. Κάποια μέρα τσακώθηκαν και πάλι:
- Δεν σου ξαναμιλάω ρε! Τέρμα ως εδώ!, λέει ο ένας.
- Εγώ είμαι εγωιστής κι αν εσύ είσαι μία φορά εγώ είμαι εκατό. Για να καταλάβεις πόσο είμαι, μόνο αυτό θα σου πω… δέκα μέρες πονούσε ο φρονιμίτης μου, πήγα στον οδοντογιατρό, του τον δείχνω και του λέω “Άστον αυτόν και βγάλε όλα τα άλλα δόντια μου”. Έτσι από εγωισμό ρε! Κατάλαβες;
- Χμμ… Σιγά τα αυγά! Εγώ να δεις εγωισμό που έχω! Πόσα χρόνια είμαι παντρεμένος; Θυμάσαι;
- 20 χρόνια, του λέει ο άλλος.
- Στο γάμο μου… Θυμάσαι τη φασαρία που έκανα στη γυναίκα μου επειδή μου πάτησε το πόδι;
- Φυσικά και το θυμάμαι! Πανικός είχε γίνει, λέει ο άλλος.
- Από εκείνη τη μέρα ούτε που της έχω μιλήσει και ούτε που την έχω ακουμπήσει καθόλου.
- Μα καλά, τα τέσσερα παιδιά πώς τα κάνατε τότε;
- Από εγωισμό δεν τη ρωτάω με ποιον πήγε.


ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!

98 σχόλια:

Rena είπε...

Σου εύχομαι να έχεις μία καλή και ανοιξιάτικη βδομάδα!!!!

Hfaistiwnas είπε...

χεχε καλή εβδομάδα να έχουμε! Με χαμόγελα πάντα!!
Το τελευταίο με τη γυναίκα θύμα βιασμού και τη ρεπόρτερ πολύ καλό! Να τι προσέχουν οι γυναίκες!!!
Εκεί που γράφεις "καλή εβδομάδα κάτι έγινε και μπερδεύτηκε με το κείμενο!!

Μαριάνθη είπε...

Καλή εβδομάδα να ξεικινήσει για σένα και για όλους. Χαιρετώ σε.

Ioanna είπε...

Καλησπέρα JK! Κάθε φορά που σε επισκέπτομαι χαίρομαι πολύ!!! Σου εύχομαι να έχεις μία καλή εβδομάδα με πολλες σταγόνες ευτυχίας από τα πιο όμορφα αρώματα!
Πολλά φιλιά!!!

KOSTAS PAP είπε...

Εξαιρετικά να μας φτιάξουν για την καινούρια δύσκολη εβδομάδα που ξεκινάει. Λοιπόν καλή εβδομάδα.

Greek Rose είπε...

Καλή εβδομάδα Skroytzako!:)
Εύχομαι να αρωματίζεσαι καθημερινά με το άρωμα της ευτυχίας!

Philip Winter είπε...

Φίλε μου πρώτα απ' όλα να σε συγχαρώ για τον λυρικό τίτλο της ανάρτησής σου (πόσο δίκιο έχεις) και την εξαιρετική επιλογή εικόνων και ανεκδότων! :)
Καλή εβδομάδα με υγεία και ευτυχία!! Να' σαι καλά.

Joanna Lamprou είπε...

Μου έφτιαξες τη διάθεση πάλι!!Καλή εβδομάδα!!

Anestis Ketsetzidis είπε...

Καλή εβδομάδα σε όλους.

Thalassitsa είπε...

Καλή εβδομάδα να έχεις με πολλά πολλά χαμόγελα και αισιοδοξία!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλή βδομάδααααααααα!!
Ομορφη και ανοιξιάτικη!!!

el.mar είπε...

Φοβερά τα ανέκδοτα...πολύ γέλιο!!!
Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!!!
Αχ το σιλβεστεράκι μου τι γλυκό!!!
Φιλιά σκρουτζάκο!!!!!!

painter είπε...

Καλή εβδομάδα να έχεις Σκρουτζάκο μου... με πολλά πολλά χαμόγελα!!!

Phivos Nicolaides είπε...

Κάθε καλό για το νέο ξεκίνημα της Δευτέρας...

ΜΑΡΙΒΙΛΗ ΤΣΟΛΑΚΟΥ είπε...

Καλή εβδομάδα γεμάτη χαμόγελα :-)))

lourdi lourdaki είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΛΕ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΞΕΧΝΑΣ!!!!
ΠΑΝΤΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΣΤΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ!!
ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΗΡΕΜΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ!!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!

Mike είπε...

Καλη εβδομαδα σε σενα και ολους τους φιλους!
Νασαι καλα που μας θυμιζεις ολα αυτα τα ωραια ανεκδοτα :)

Pansofix είπε...

καλή βδομάδα να έχουμε με πολύ καλή και ηλιόλουστη διάθεση!!!

eleni είπε...

Σκρουτζάκο,να σκορπάς το άρωμα της ευτυχίας,για να αρωματισμόμαστε όλοι!
Καλή,χαρούμενη εβδομάδα!

iLiAs είπε...

καλη βδομάδα, χαμογελαστή, χαρουμενη! :)

Unknown είπε...

Καλημέρα!!!Και καλή εβδομάδα!!!!!

~reflection~ είπε...

αχχχχχχχχχχχχχχ...

ο Τιτλος σου είναι από τα αγαπημενα μου αποφθεγματα.

Δεν ήρθα για φλυαρίες..

Ηρθα για να..... με ραντισεις...

ελα..
ελα ..
ελα μου..

περιμενωωωωωωω..


Φιλακια........φυσικα ΑΡΓΗΣ ευτυχίας...

αργοστάλαχτης...

love2love είπε...

bongiorno καλημερα
ελπιζω αν εισια καλα και γεματος ορεξη για την νεα βδοαμδα

Maria Tzirita είπε...

Καλή, χαμογελαστή βδομάδα Σκρουτζάκο μου και χωρίς εγωισμό! Φιλιά!

karkinos7 είπε...

Την Καλημέρα μου!!!
Όμορφη και Χαμογελαστή Βδομάδα να έχουμε!!!
χαχαχαχαχαχαχαχαχα...μου άρεσαν τα περισσότερα!!!

Katerina είπε...

Καλή εβδομάδα αγαπημένε μου Σκρουτζάκοοοοοοο :)

xristin είπε...

Αν είναι να μην ρωτάει ο άντρας μας, που,πότε και με ποιόν,λόγω εγωισμού, ε τότε εδώ είμαστε, αυτόν θέλουμε!
Χα,Χα,Χα!

el.mar είπε...

Πιο είναι το mail σου?

zoyzoy είπε...

Καλή εβδομάδα χαρούμενη να'χεις και'συ μικρούλη!

Με φιλιά θαλασσινά!

D.Angel είπε...

Καλή εβδομάδα Σκρουτζάκο!
φιλιά πολλά

puppy-doggy είπε...

Καλή εβδομάδα και σε σένα φίλε μου Σκρουτζάκο αν και για μένα δεν ξεκίνησε καθόλου καλά αφού χθές τ'απόγευμα έχασα τον σκυλάκο μου σε μια κρίση επιληψίας και σήμερα το πρωί πήγα και τον έθαψα.Ήταν μόλις 14 μηνών το καρδουλίνι μου.

Magia da Inês είπε...

ઇઉ ✿ܓܓ♫♫
Olá, amigo!

Passei para uma visitinha...
Como você descreveu bem a segunda-feira na charge...
Uma linda semana!
Beijinhos.

♫♫.•*¨*•♫♫¸
°•♥° Brasil
°°•✿♫°.•

Εκείνος είπε...

Καλή εβδομάδα SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Καλή εβδομάδα τσιγκουνάκο μου με την απλόχερη καρδούλα σου!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλή βδομάδα...

Un par de neuronas... είπε...

Γειά σου, φίλε! Δεν κατάλαβα το πρώτο... Τι είναι Η ΧΥΛΌΠΙΤΑ ΣΟΥ;;;

Ισπανικά φιλιά και πολύ αγάπη.

Jolly είπε...

Καλή εβδομάδα γλυκό μου,
αυτό που μας χαρίζεις "ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ" είναι πραγματικά ΑΝΕΚΤΊΜΗΤΟ δυσεύρετο όπως έγινε στις μέρες τούτες!!!!!

Kid'sART by Angie είπε...

Καλη εβδομαδα να εχουμε Σκρουζακο!παντα ξεκιναει ευχαριστα διαβαζοντας τις αναρτησεις σου!ξεχωρισα το ανεκδοτο με το παντρεμενο ζευγαρι...παντα με κανουν και γελαω ιδιαιτερα και το συγκεκριμενο ηταν πολυ πετυχημενο!

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Καλή εβδομάδα ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟ μου!
Να είσαι καλά να μας χαρίζεις πάντα το γέλιο!!

ΛΕΩΝ είπε...

Καθυστερημένες ευχές για καλή βδομάδα κι από μένα!

Skouliki είπε...

καλη εβδομαδα ....

και ευτυχως εχουμε και ανοιξη !!!

DaisyCrazy είπε...

Καλή βδομάδα Σκρουτζάκο μου!
Ωραία τα ανέκδοτα σου όπως πάντα μας γεμίζουν με χαμόγελα!
Να'σαι καλά!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Πω πω... κατακατίνες η Μαρία και η Σοφία!

luthierschool είπε...

Καλή εβδομάδα φίλε μου,το ανέκδοτο με τα πεθερικά απίστευτο!!!

Άστρια είπε...

:)) τέλεια εκείνη η φωτογραφία με τα σκιουράκια να παίζουν χαρτιά !
Καλή χαρούμενη εβδομάδα για σένα!

John είπε...

Σκρουτζάκο πολύ όμορφα ξεκινάει η ανάρτηση σου .. Η ευτυχία είναι ένα άρωμα, δεν μπορείς να ραντίσεις τους άλλους χωρίς να πέσουν μερικές σταγόνες πάνω σου!! Αν έχει για όλους, ράντισε λιγάκι ακόμα πάνω μου ;-)) !! Όμορφη εβδομάδα με διάθεση!! Και πολλά πολλά χαμόγελα!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ rena ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΕΠΙΣΗΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΦΙΛΟ Hfaistiwnas ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΗ Μαριάνθη

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ Ioanna ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΧΑΡΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΕ KOSTAS PAP

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ Greek Rose ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΥ ΜΟΝΟ ΧΑΡΕΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ Monsieur Hulot ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ Joanna Lamprou ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ Ανέστης Θ.Κετσετζίδης

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ Thalassitsa ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΦΙΛΗ ΕΛΕΝΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΚΟΥΝΕΛΑΚΙ ΤΗ ΦΙΛΗ el.mar ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗΝ painter ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΜΑΚΡΙΝΕ ΦΙΛΕ Phivos Nicolaides

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ lourdi lourdaki ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΞΕΧΝΩ.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΡΧΕΣΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ Mike ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!ΚΑΛΩΣ Pansofix ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ eleni

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΠΙΣΗΣ ΦΙΛΕ iLiAs Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ Chris ΚΑΛΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΠΟΙΗΤΡΙΑ ~reflection~ ΕΡΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΝΑ ΣΕ ΡΑΝΤΙΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΟΝΟ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗ ΦΙΛΗ ΤΗΝ ΙΤΑΛΙΔΑ:) love2love ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ Maria Tzirita ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ karkinos7 ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!!!ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ Katerina ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗΝ xristin ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ:)))ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ zoyzoy ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΕΙΣ ΔΙΠΛΟΥΝ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ:)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΜΟΥ D.Angel ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!!!!ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗ ΦΙΛΗ puppy-doggy ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟΥΛΗ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΜΑΚΡΙΝΗ ΦΙΛΗ Magia da Inês ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕ Εκείνος ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΟΥΝΕΛΑΚΙ el.mar ΘΑ ΕΡΘΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!!!!!!ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΦΟΥΛΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!!!!!!!ΤΗ ΜΑΚΡΙΝΗ ΦΙΛΗ Verónica Marsá ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΠΕΡΑΣΕΣ.ΘΑ ΕΡΘΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΗ Ολυμπία ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ Angie ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΝΑΝΤΙΑ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΦΙΛΙΑ ΣΤΑ ΔΙΔΥΜΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΛΕΩΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΟΤΙ ΕΡΧΕΣΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΠΟΤΕ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΕΞΥΠΝΟ Skouliki ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΚΑΛΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΦΟΥ ΑΠΑΝΤΑΩ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ:))ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΙ ΣΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ DaisyCrazy ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ Ασκαρδαμυκτί ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ:))ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ luthierschool ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ Άστρια ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ John ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΡΑΝΤΙΣΩ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Να είσαι καλά!!!! Φιλιά πολλά πολλά!!!!

eirini katsa είπε...

Kαλησπέρα Σκρουτζάκο!!!!
Λίγο αργά σε επισκέφτηκα...αλλά...
να'σαι καλά,που μας φτιάχνεις τη διάθεση!!!!
Φιλιάαα πολλάαα!!!!
:))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΙ ΣΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ stavroulazerva ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ eirini katsa ΔΕΝ ΑΡΓΗΣΕΣ ΚΑΘΟΛΟΥ.ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΟΤΙ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Καλησπέρα Σκρουτζάκο :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ Afroditi