Κυριακή 3 Απριλίου 2011

ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΜΟΙΡΑΖΕΙΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ!!!!!ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΙ ΜΟΙΡΑΖΕΙΣ!!!!!!ΜΟΙΡΑΣΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ!!!!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ






Μια μέρα ένας ξυλοκόπος εκεί που πελεκούσε ένα κορμό δίπλα σ' ένα ποτάμι, του φεύγει το τσεκούρι και πέφτει μέσα στο θολό νερό.
Μεγάλη η ζημιά και τον είχαν πάρει σχεδόν τα κλάματα, όταν εμφανίζεται ο Κύριος και τον ρωτάει:
- Γιατί κλαις;
Ο ξυλοκοπος του λεει για το τσεκούρι, ο Κύριος βυθίζεται στο ποτάμι και, όταν ξαναεμφανίζεται, κρατάει ένα χρυσό τσεκούρι:
- Αυτό είναι το τσεκούρι σου; τον ρωτάει.
Ο ξυλοκόπος απαντάει:
- Όχι!
Ο Κύριος ξαναβυθίζεται και εμφανίζεται με ένα ασημένιο τσεκούρι:
- Αυτό είναι το τσεκούρι σου; ρωτάει
Ο ξυλοκοπος:
- Όχι!
Τρίτη βουτιά ο Κύριος και βγαίνει με ένα σιδερένιο τσεκούρι:
- Μήπως, αυτό είναι το τσεκούρι σου;
- Ναι!
Ο Κύριος χάρηκε για την τιμιότητα του ξυλοκόπου και του χάρισε ΚΑΙ τα άλλα δυο πολύτιμα τσεκούρια. Ο ξυλοκόπος γύρισε σπίτι του πολύ χαρούμενος...
Μετά από καιρό, καθώς έκαναν βόλτα με τη γυναίκα του άκρη - άκρη στο ποτάμι, τρώει αυτή μια γλίστρα και παρ' την μέσα. Ο ξυλοκόπος, που δεν ήξερε μπάνιο, το 'ριξε στο κλάμα, οπότε να σου παλι ο Κύριος:
- Γιατί κλαις;
- Κύριε, η γυναίκα μου έπεσε μέσα στο ποτάμι!
Ο Κύριος ρίχνει μια βουτιά και βγαίνει με την Αντζελίνα Τζολί:
- Αυτή είναι η γυναίκα σου;
- Ναι! φώναξε ο ξυλοκόπος.
Ο Κύριος έγινε έξαλλος:
- Τί λες, ρε ψεύτη!
Ο ξυλοκόπος:
- Συγχώρεσέ με, Κύριε... Πρόκειται για παρανόηση... Αν έλεγα "όχι" στην Αντζελίνα Τζολί, μετά θα μου έβγαζες τη Μέγκαν Φοξ... Και αν έλεγα "όχι" και σ' αυτήν, μετά θα μου έβγαζες τη γυναίκα μου... Εγώ θα έλεγα ναι... και θα μου τις έδινες και τις τρεις... Αλλά, Κύριε, εγώ είμαι ένας φτωχός ξυλοκόπος, πως να τις συντηρώ ΤΡΕΙΣ γυναίκες;........ Γι' αυτό είπα "ναι"!
________________________________________
Ενας τσιγκούνης παίρνει τηλέφωνο σε μια εφημερίδα για να κανονίσει τα σχετικά με την δημοσίευση του θανάτου της γυναίκας του.
- "Ναι, γεια σας. Θα ήθελα να σας δώσω να δημοσιεύσετε ένα κείμενο σχετικά με τον θάνατο της γυναίκας μου".
- "Ξέρετε κύριε η χρέωση είναι με την λέξη, η οποία στοιχίζει 5 ευρω η μία".
- "Χμμμμ", σκέφτεται ο τσιγκούνης. "Τότε γράψτε... Μαρία πέθανε".
- "Ξέρετε κύριε, δεν μπορείτε να βάλετε τόσο μικρό κείμενο, το ελάχιστο είναι πέντε λέξεις".
Το σκέφτεται λίγο ο τσιγκούνης και του λέει:
- "Βάλτε τότε... Μαρία πέθανε, πωλείται Fiat Punto"
________________________________________
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!

Η μικρή στην θάλασσα βλέπει ένα αγοράκι γυμνό και ρωτάει.
- Τι είναι αυτό μαμά;
- Πουλάκι.
- Γιατί δεν έχω και εγώ;
- Γιατί είσαι κοριτσάκι.
- Όταν μεγαλώσω θα έχω και εγώ ένα τέτοιο;
- Αν είσαι καλό κορίτσι, όταν μεγαλώσεις θα έχεις ένα.
- Και αν δεν είμαι καλό κορίτσι;.
- Ε τότε θα έχεις πολλά!
_________________________
Ένας μπαμπάς προσπαθεί να ταΐσει τον μικρό του γιο και του λέει:
- Έλα Κωστάκη, φάε το αυγό σου να μεγαλώσουν τα χεράκια σου.
- Όχι ζε σέλω....
- Φάε το αυγό σου να μεγαλώσουν τα ποδαράκια σου.
- Όχι ζε σέλω...
- Φάτο αγοράκι μου, να μεγαλώσει το πουλάκι σου...
Και η μαμά μόλις το ακούει φωνάζει:
- Φάτο εσύ το αυγό Γιώργο μου, θα φτιάξω φρουτόκρεμα για το παιδί !!!
___________________________

w66xr9u4
w66xr9u4
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!

Ένας ταξιθέτης, κάνοντας έλεγχο στο θέατρο, βλέπει κάποιον με σχισμένα ρούχα, μέσα στα αίματα, σε κακό χάλι, ξαπλωμένο ανάμεσα σε δύο καθίσματα:
- Μπορώ να δω το εισιτήριό σας;
Του δίνει ο τύπος το εισιτήριο, το κοιτάει ο ταξιθέτης και λέει:
- Σ' έπιασα! Αυτό είναι για τον εξώστη!
- Το ξέρω. Έπεσα!
_____________________
Η γυναίκα του Κύκλωπα λέει σε μια φίλη της:
- Αχ, χτες το βράδυ ο άντρας μου με σακάτεψε στο ξύλο.
- Γιατί καλέ, τι του έκανες; απορεί η φίλη της.
- Τίποτα δεν του έκανα. Απλά, μόλις μπήκε στη σπηλιά του είπα: "Καλώς τα μάτια μου τα δυο!!!"
_____________________
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!

97 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλή βδομάδα Σκρουτζάκο μου!
Φιλιά!

KOSTAS PAP είπε...

Να είσαι καλά να μας διασκεδάζεις με τα κεφάτα ανέκδοτα και τις γελοιογραφίες. Καλό βράδυ.

D.Angel είπε...

Καλή εβδομάδα
γλυκό μου παπί!
Φιλιά πολλά

Leviathan είπε...

Kali evdomada file mou!!! na sai kala!!! filakia polla! :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΛΕΝΑ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΙ ΣΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ KOSTAS PAP ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ D.Angel ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΙ ΣΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ Leviathan ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΝΑΣ.

Hfaistiwnas είπε...

χεχεχε
Καλή εβδομάδα!!!!
Οι γιαγιές όλα τα λεφτά!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ Hfaistiwnas ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

Ανώνυμος είπε...

Πολλά χαμόγελα και πολλές ευχές για μια όμορφη εβδομάδα!!!

φιλια

eleni είπε...

Καταπληκτικές οι γιαγιάδες,που υποβάλλουν ηλεκτρονικά τη δήλωση!
Καλή εβδομάδα,Σκρουτζάκο,με χαμόγελα και χαρά!

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ.ΓΕΛΑΣΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ.

marilise είπε...

νάναι καλή και τούτη η βδομάδα αγαπημένε μου

http://mesaekso-catherine.blogspot.com/ είπε...

Καλή εβδομάδα, μου αρέσει ιδιαίτερα ο τίτλος ότι μοιράζεις το ίδιο ελπίζεις να πάρεις...
Μοιράζω αγάπη, καληνύχτα Skoytzako...!!!;):):)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ Coula ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΗ eleni ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ.ΟΙ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ:))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ meanan ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ marilise ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΗ Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ.ΑΛΛΑΞΕΣ ΑVATAR;

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!!ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗΝ Catherine ΤΙ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΕΙΣ ΑΓΑΠΗ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΧΑΡΕΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ.

el.mar είπε...

Ότι μοιράζεις επιστρέφεται ε..?!!Καλά αυτά τα ανέκδοτα όλα τα λεφτά!
Πολύ γέλιο!!!!!!!!Σκρουτζάκο να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!!!
Φιλιάααααα!!!!!!!!!

Υ.Γ. Πω πω μεγάλωσες κ εσύ τώρα...χαχαχα!!!!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΚΟΥΝΕΛΑΚΙ ΤΗ ΦΙΛΗ el.mar ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΕΣ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.


ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΣΑ:)

Μαρια Νικολαου είπε...

Kαλή χαμογελαστή εβδομάδα :)

Ανώνυμος είπε...

Σωστός....

Καλό μήνα βρε!

Ἅ λ ς είπε...

ισχυει ο τιτλος σου φιλε μου... ο,τι δινεις επιστρεψει στο διπλασιο και το ενιωσα πριν καποιες μερες...! και ειναι ακομη καλυτερο!!!!

καλη εβδομαδα!!!

iLiAs είπε...

καλημέρα και καλη βδομαδα! :)

dyosmaraki είπε...

Καταθέτω ένα χαμόγελο για καλή εβδομάδα

~reflection~ είπε...

Τσιγγουνάκο μμμμμου...

για δες αλλη μια φορα το avatar μμμμμου...

Προσφορά...
το μικρό ..
το ελαχιστο..
το μεγιστο..
το ΟΛΟ..

να δινεις....
ενα χαμογελο και θα παρεις ευτυχία..
ενα χαδι και θα παρεις αγκαλια..
ενα κατι και θα παρεις το ΟΛΟ.....

Αβιαστα συμβαίνει σαν Νομος της Φυσης.....

Νομος της ελξης που υψωνει την Προσφορα στο απειρο......

αλλα.....ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΟΥ...

ΠΟΤΕ δεν δινεις σκεφτόμενος ΤΙ θα παρεις πισω..

Η προσφορα οφειλει να είναι ανΙδιοτελής!!!

και, πίστεψέ με.... ΤΟΤΕ παιρνεις ακομη περισσοτερα κι από τα ΟΛΑ....


φιλακιαααααααααααααα.....

δις-εκατομμυρια...

{και με τη θεωρία που αναπτυξαμε..ΠΟΣΑ θα παρω πίσω????..
χα χα χα}

love2love είπε...

πλακα εχουν τα ανεκδοτα σου να εισια καλα και γερος

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλή βδομάδα ,πάντα χαμογελεστός και κεφάτος ...

karkinos7 είπε...

Καλημέρα...Όμορφη Βδομάδα και Χαμογελαστή με πολύ ήλιο να έχουμε!!!

katrine είπε...

Είναι ο καλός και ο κακός αντίλαλος JK μου.

Καλή εβδομάδα να έχουμε;))

Skouliki είπε...

καλημερα συμφωνω απολυτα με τον τιτλο σου και παλι χρονια πολλα και απο εδω

Η ΑΠΕΝΑΤΙ ΟΧΘΗ είπε...

Nα έχεις μια όμορφη εβδομάδα !!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ Μαρια Νικολαου ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!!!!!!!!!!!ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ Ἅ λ ς ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΙΣΧΥΕΙ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ iLiAs ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!!!!!!!!!!!!ΚΑΛΩΣ ΤΟ dyosmaraki ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΣΟΥ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΡΙΑ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ~reflection~ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:)ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΣΟΥ.

ΜΑΡΙΒΙΛΗ ΤΣΟΛΑΚΟΥ είπε...

Να'μαι κι γωωωω!!! χαχαχα
Άργησα αλλά ήρθα!!
Καλή χαμογελαστή εβδομάδα φιλαράκι:-)))

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Καλή εβδομάδα Σκρουτζάκο, με γέλιο και καλή διάθεση.
Νασαι καλά να μας διασκεδάζεις την καθημερινότητα!

to alataki είπε...

Είσαι φοβερός (με την έννοια του "καταπληκτικός")...

Menia είπε...

Η μαγεία ενός χαμόγελου! :-)

Καλό βράδυ εύχομαι και καλό μήνα!

Unknown είπε...

καλη εβδομαδα με πολλα χαμογελα

maya είπε...

Kαλή εβδομάδα Σκρουτζάκο! :)))

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα φίλε μου!!

Maria Tzirita είπε...

Κι εσύ φίλε μου μας μοιράζεις άπλετα τα χαμόγελα, κάθε φορά που μπαίνουμε στο μπλογκ σου, οπότε σίγουρα η ζωή θα σου φέρει μόνο χαρές! Φιλιά Σκρουτζάκο μου!

moments collector είπε...

Καλημέρα!!!πολύ ωραία τα ανεκδοτάκια σου....όπως πάντα

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ ΚΑΙ ΤΡΙΤΗ ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ!!!ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟΟΟΟΟΟ!ΦΙΛΙΑ Χ 2

DJ Letsos - The king of console!!! είπε...

Mπράβο φίλε!!! Απίστευτο το ανέκδοτο με το Τσιγκούνη.. Ο θεός... το γέλιο που χάρισες απλόχερα θα στο επιστρέψει διπλό!!! Νά σαι καλά!

rain είπε...

γεια σου σκρουτζάκο μου με τα όμορφα χαμόγελα..μοιραζε εσύ όπως κάνεις πάντα..εγώ παντως σου τα επιστρέφω!:-)

Φεγγαρολουστη είπε...

SKROUTZAKO μου..την καλησπερα μου.Αν και δεν γραφω πια στο site μου...{αραια και που } ... βλεπω πως με επισκεπτεσαι ακομα..Νασαι καλα για το περασμα και τις ευχες σου. Τα φιλιά μου και παντα καλα!!

Theodosia είπε...

好! Καλό!!!
Μου έφτιαξες το κέφι πάλι!!

Έσπερος είπε...

Πέρασα να σου αφήσω την καλημέρα μου Skroutzako!!! Να περνάς καλά φίλε μου!!!

Έσπερος είπε...

Πέρασα να σου αφήσω την καλημέρα μου Skroutzako!!! Να περνάς καλά φίλε μου!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΙ ΣΥ ΦΙΛΗ love2love ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗ ΦΟΥΛΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΚΑΙ ΣΥ ΜΟΝΟ ΧΑΡΕΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ katrine ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕΣ ΕΙΝΑΙ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ karkinos7 ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΤΟ ΕΞΥΠΝΟ Skouliki ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΧΥΑ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΗΣΥΧΑ ΚΑΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΡΓΗΣΕΣ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΣΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!!!!!!!ΚΑΛΩΣ to alataki ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΙ ΕΚΠΛΗΞΗ!!!!!ΚΑΛΩΣ ΤΗ Menia ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ Λενα ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ maya ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΒΛΕΠΩ ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΝΑΝΤΙΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΟΜΟΡΦΑ.ΦΙΛΙΑ ΣΤΑ ΔΙΔΥΜΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΤΗ ΦΙΛΗ Maria Tzirita ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΧΑΡΕΣ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ Nandia ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗΝ [handmade+art] x2ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΟΤΙ ΗΡΘΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΠΛΑ ΦΙΛΙΑ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!!!!!ΤΙ ΕΚΠΛΗΞΗ!!!!!ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΦΙΛΗ rain ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΜΟΝΟ ΧΑΡΕΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΦΙΛΗ Φεγγαρολουστη ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΦΥΣΙΚΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΞΕΧΝΩ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΧΑΡΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ Η ΖΩΗ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ Theodosia ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ Έσπερος ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΦΙΛΕ Έσπερος ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΑ:)ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΦΙΛΕ DJ Letsos - The king of c ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ.ΘΑ ΕΡΘΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ.

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Οι γριές με το wifi τα σπάνε!
Επί τη ευκαιρία. το τραγούδι με την παραλία το θέλω και δεν βρίσκω να δω τον τίτλο. Βοήθησέ με! Στείλε μου σε mail όνομα καλλιτέχνη και τίτλο.
Αυτά!

Καλή εβδομάδα (κι ας είναι Τετάρτη!)

Αμερικλάνος είπε...

Αχαχαχαχαχα βάι σταρ σι λεου!!!!!!!! χαχαχαχαχαχαχα
Καλημέρα!

~reflection~ είπε...

Τσιγγουνακο μου

το Θέμα είναι:


ΑΝΤΕΧΕΙΣ τη διπλασια Επιστροφή του....απειρου?????


ματια μου????..

φιλακι ολογλυκο!!!!!!!

para-kelsoscooks είπε...

Πέρασα να σου δώσω καθυστερημένες ευχές, γιατί την ημέρα των γενεθλίων σου, έλειπα. Χρόνια καλά με υγεία. Πάντα να σκορπάς το γέλιο.

Leviathan είπε...

poli kalispera sas! kiss!

Rena είπε...

Να σε καλά μεγάλε!!!!

morfeas είπε...

Για σου σκρουτζάκο,απο σπόντα βρήκα το μπλοκ σου,διάβασα τα ανέκδοτα σου και παρόλο εδώ και πολλή καιρό είμαι χάλια,μ'έκανες να χαμογελάσω!
Σου εύχομαι καλή συνέχεια και
από καρδιάς σ'ευχαριστώ.
μετά τιμής

iLiAs είπε...

καλημέρα :)

55fm είπε...

Σκρουτζάκο να περνάς τέλεια!Το αξίζεις γιατί σκορπάς χαμόγελα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ ΤΟΝ Gi Gaga Kouni Beli ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΘΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ:)ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΝΕΟ ΦΙΛΟ Αμερικλάνος ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΩΡΑΙΑ ΠΟΙΗΤΡΙΑ ~reflection~ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΕΙΡΟ ΘΑ ΤΗΝ ΑΝΤΕΞΩ:))ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΕΙΛΕΙΣ:)
ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΤΣΙ ΟΜΟΡΦΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ para-kelsoscooks ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ.ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΕΣ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ.ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΟΤΙ ΗΡΘΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΕ Leviathan

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΙ ΣΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΦΙΛΗ rena ΜΟΝΟ ΧΑΡΕΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ morfeas ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΕΣ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΟΝΟ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ Η ΖΩΗ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ iLiAs

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΦΙΛΗ 53fm ΞΚΑΙ ΣΥ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ.

mia maria είπε...

Χρόνια πολλά και του χρόνου με υγεία:)