Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΜΗΝΑΣ ΜΑΗΣ ΓΕΜΑΤΟΣ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ-ΟΛΕΣ!!!!!ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΞΕΚΛΕΙΔΩΘΗΚΕ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ !!




ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΞΕΚΛΕΙΔΩΘΗΚΕΕΕΕΕΕΕΕ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑΚΙ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΣΤΕΝΟΧΩΡΗΘΕΙ ΠΟΛΥ



Καλό Μήνα σε όλους - Χρόνια σας Πολλά
και καλή Πρωτομαγιά !!!!!









Μάιος: Προέρχεται από τη maja (μαία), τη μάνα της Γης, που τρέφει τον άνθρωπο και την Κυβέλη, που ανάθρεψε τον Ερμή.
Ο Μάης είναι ο τελευταίος και ομορφότερος μήνας της Άνοιξης. Η πρώτη μέρα του Μαΐου είναι μέρα γιορτής των λουλουδιών για την Ευρώπη και άλλες χώρες.

Τη γιορτάζουμε μαζεύοντας λουλούδια από τα χωράφια και φτιάχνοντας στεφάνια από πολύχρωμα λουλούδια, που τα κρεμάμε στις εξώπορτες των σπιτιών μας.

Η γιορτή αυτή έχει την προέλευση της από τα αρχαία Αδώνεια, σειρά γιορτών που γίνονται για να τιμηθεί η αναγέννηση της φύσης.

Όμως η πρωτομαγιά εκτός από γιορτή των λουλουδιών είναι και γιορτή των εργαζομένων.
_____________________________________________________________

Το 1864, το οκτάωρο είχε γίνει κεντρικό αίτημα των συνδικάτων του Σικάγο. Το νομοθετικό σώμα του Ιλινόι πέρασε στις αρχές του 1867 ένα νόμο με τον οποίο θέσπιζε το οκτάωρο, αλλά είχε τόσα «παραθυράκια» που αποδείχτηκε τελικά αναποτελεσματικός. Την 1η Μαΐου του 1867 έγινε γενική απεργία στην πόλη, που κράτησε μια ολόκληρη εβδομάδα. Το 1868, το Κονγκρέσο ψήφισε το οκτάωρο για τους ομοσπονδιακούς υπαλλήλους, αλλά κι αυτός ο νόμος στην ουσία έμεινε στα χαρτιά.

Τη δεκαετία του 1870, το οκτάωρο έγινε κεντρικό αίτημα για όλους τους αναρχικούς και σοσιαλιστές συνδικαλιστές, και διαδόθηκε σε όλες τις ΗΠΑ με συγκεντρώσεις και πορείες. Το 1872, στη Νέα Υόρκη, εκατό χιλιάδες εργάτες έκαναν απεργία και το πέτυχαν. Το ίδιο και στον Καναδά.

Στο συνέδριο που έκανε το 1884 στο Σικάγο, η Ομοσπονδία Αναγνωρισμένων Επαγγελματικών και Εργατικών Συνδικάτων πήρε την απόφαση ότι «από την 1η Μαΐου του 1886 και στο εξής, η νόμιμη εργάσιμη ημέρα θα περιλαμβάνει οκτώ ώρες εργασίας».

Την 1η Μαΐου του 1886, λοιπόν, τα εργατικά συνδικάτα του Σικάγο ξεκίνησαν την απεργία τους. Μετά από δυο μέρες, οι απεργοί συγκεντρώθηκαν κοντά στο εργοστάσιο McCormick. Ξέσπασαν ταραχές, και η αστυνομία του Σικάγο επιτέθηκε στους απεργούς. Το αποτέλεσμα ήταν τουλάχιστον δυο άνθρωποι νεκροί, αρκετοί τραυματίες, και μια πόλη γεμάτη εξοργισμένους εργάτες. Οι αναρχικοί μοίρασαν φυλλάδια με τα οποία καλούσαν τους πάντες σε συγκέντρωση στην πλατεία Haymarket, που τότε αποτελούσε πολυσύχναστο εμπορικό κέντρο. Τα φυλλάδια έλεγαν ότι η αστυνομία είχε σκοτώσει τους απεργούς για να εξυπηρετήσει συγκεκριμένα επιχειρηματικά συμφέροντα, και παρότρυνε τους εργάτες να πάρουν εκδίκηση.

Η συγκέντρωση, πάντως, ξεκίνησε ειρηνικά, κάτω από ψιλόβροχο, το απόγευμα της 4ης Μαΐου. Ο επικεφαλής των αναρχικών, August Spies, μίλησε σε ένα πλήθος κάπου 6.000 ανθρώπων. Απ’ ό,τι φαίνεται, τους είπε πως δεν ήταν εκεί για να υποδαυλίσει κανενός είδους ταραχές. Στο μεταξύ, μια μεγάλη αστυνομική δύναμη ήταν εκεί κοντά και παρακολουθούσε τη συγκέντρωση. Το πλήθος ήταν τόσο ήρεμο που ο δήμαρχος της πόλης, που είχε περάσει από εκεί για να δει τι γινόταν, έφυγε ήσυχος για το σπίτι του. Λίγη ώρα μετά, ο επικεφαλής της αστυνομίας ζήτησε να διαλυθεί η συγκέντρωση, και οι αστυνομικοί άρχισαν να βαδίζουν παρατεταγμένοι προς το πλήθος. Κάποιος πέταξε μια βόμβα με αναμμένο φιτίλι, και η έκρηξη σκότωσε έναν αστυνομικό (και τραυμάτισε άλλους επτά, οι οποίοι αργότερα υπέκυψαν στα τραύματά τους). Η αστυνομία άνοιξε πυρ, σκοτώνοντας έντεκα ανθρώπους και τραυματίζοντας δεκάδες. Συνελήφθησαν πάνω από εκατό άτομα.

Εκείνη την απεργία του Σικάγο είναι που «γιορτάζουμε» την εργατική πρωτομαγιά, και τον άδικο θάνατο πέντε αναρχοσυνδικαλιστών μετά από μια δίκη-παρωδία. Και είναι καλό να θυμόμαστε, πού και πού, ότι πράγματα που σήμερα θεωρούμε δεδομένα δεν ήταν καθόλου δεδομένα στο (όχι και τόσο μακρινό) παρελθόν. Και δεν είναι δεδομένα ούτε σήμερα, και πολύ περισσότερο αύριο.
__________________________________________________________________
"Οκτώ ώρες δουλειά, οκτώ ώρες ύπνο, οκτώ ώρες μόρφωση κι ελεύθερος χρόνος"

Αυτό ήταν το κεντρικό σύνθημα της Πρωτομαγιάς του Σικάγο, πριν 123 χρόνια!
__________________________________________________________________

«Κύριοι δικαστές αν νομίζετε ότι με το να μας κρεμάσετε μπορείτε να εξαλείψετε το εργατικό κίνημα...το κίνημα από το οποίο εκατομμύρια καταπιεσμένοι, εκατομμύρια άνθρωποι που μοχθούν μέσα στη φτώχια και την αθλιότητα περιμένουν σωτηρία, αν αυτή είναι η γνώμη σας, τότε κρεμάστε μας. Εδώ θα πατήσετε μια σπίθα , αλλά εκεί και λίγο παραπέρα, πίσω σας και μπροστά σας και παντού ξεπηδούν φλόγες. Είναι μια υπόγεια φωτιά. Δεν μπορείτε να τη σβήσετε».

(Από την απολογία του
Αύγουστου Σπις, Σικάγο 1886)

blume-0110
Ω Ρ Α Γ Ε Λ Ι Ο Υ
Ένας μαθηματικός αφήνει ένα γράμμα στην σύζυγό του:
"Αγάπη μου, ξέρεις πόσο σε αγαπώ, αλλά τώρα που είσαι 54 χρονών δεν μπορείς να μου ικανοποιήσεις κάποιες ανάγκες, για αυτό το βράδυ εγώ θα είμαι με την 18χρονη βοηθό μου στο ξενοδοχείο Olumpus. Θα έρθω μετά τα μεσάνυχτα...
Φιλάκια, ο άντρας σου."
Πηγαίνει λοιπόν ο άνδρας στο ξενοδοχείο και εκεί παίρνει ένα φαξ από την γυναίκα του:
"Αγάπη μου επειδή είσαι και εσύ 54 και δεν μπορείς να μου καλύψεις όλες τις ανάγκες, να ξέρεις ότι αυτήν τη στιγμή θα είμαι στο ξενοδοχείο Astra με τον 18χρονο που καθαρίζει την πισίνα. Και αφού ως μαθηματικός θα ξέρεις ότι το 18 μπαίνει περισσότερες φορές στο 54 παρά το 54 στο 18, μην με περιμένεις, θα αργήσω!!!"
_______________________________________
Ένας άντρας έχει έξι παιδιά και είναι πολύ περήφανος για το κατόρθωμά του. Είναι τόσο περήφανος που αρχίζει να φωνάζει την γυναίκα του "Μητέρα των έξι", παρόλο που δεν της αρέσει καθόλου.
Ένα βράδυ πάνε σε ένα πάρτι. Ο άντρας αποφασίζει πως είναι ώρα να φύγουν και φωνάζει την γυναίκα του μέσα στο πλήθος:
- Τί λες; Φεύγουμε, Μητέρα των Έξι;
Η γυναίκα του, πολύ εκνευρισμένη για την αδιακρισία του, του φωνάζει επίσης:
- Όποτε θες, Πατέρα των Τεσσάρων.
________________________________________

76 σχόλια:

D.Angel είπε...

Επίσης γλυκέ μου
Να σαι καλά!
Φιλιά

mahler76 είπε...

Καλό μήνα και σε εσένα φίλε μου.

Ἅ λ ς είπε...

καλη πρωτομαγιαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

ας ερθει και η ανοιξη στον καιρο επιτελους :))

el.mar είπε...

Να είσαι καλά σκρουτζάκο....καλό μήνα να έχεις...όμορφο κ με υγεία....τι όμορφα λουλουδάκια...κ τα ανέκδοτα φοβερά!....Σε ευχαριστούμε για τις πληροφορίες,για τις ευχές κ για το γέλιο που μας προσφέρεις!!!
Πολλά φιλιά!!!

Τζέσσυ είπε...

Xρόνια Πολλά φίλε μου!!!!!!!!
Χριστός Ανέστη και Καλή Πρωτομαγιά!!!!!!!!!!

Βιoλέτα είπε...

Πρώτα απ΄όλα ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!(εμείς δεν τα είπαμε)
Ωραίες πληροφορίες για την πρωτομαγιά.Η μόνη μου ένσταση είναι για το πόσο "δεδομένα" είναι τα δικαιώματα των εργαζομένων πια....
Γλυκό Μάη να έχεις,γεμάτο χρώματα και αρώματα σαν αυτά των λουλουδιών σου!!!
Καλημέρες

Margo είπε...

Καλό μήνα Σκρουτζάκο μας.. όμορφα να περάσεις το τριήμερο!

Μαριάνθη είπε...

ΕΥΩΔΙΑΣΤΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ!!!

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

καλή πρωτομαγιά και καλό μήνα να έχεις και εσύ καλέ μου σκρουτζάκο

Unknown είπε...

Καλό μήνα...να είσαι καλά...Καλό Σ/Κ

Μάγια είπε...

Καλή πρωτομαγιά εύχομαι!!!!!! Θα μπορούσα να γιορτάζω και εγώ εκείνη τη μέρα. Μια καθηγήτρια μου μου είχε εξηγήσει αυτό για τη μαία και το maja χεχε

Ανώνυμος είπε...

Καλό μήνα και σε σένα φίλε μου!
Ήθελα να σε παρακαλέσω, αν μπορείς να μου ξαναγράψεις το σχόλιό σου γιατί κάτι έκανα την ώρα που το άνοιγα και το εξαφάνισα!(μόνο εγώ τα κάνω αυτά τα μαγικά!)
Καλό Σαββατοκύριακο!

elli elli... είπε...

καλη πρωτομαγια!!!!!! εγω παλι το ξαναειδα ....δεν ξερω αν αυριο παλι εξαφανιστει:))

elli elli... είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Έγινε κάτι με το ιστολόγιό σου σήμερα; Προσπαθώ να μπώ απο το πρωί!
(στείλε μου mail αν θές)

stalamatia είπε...

Καλό μήνα Σκρουτζάκο καλά να περάσεις.Χαίρομαιπου επανήλθε το μπλίγκ σου.

Rena είπε...

Καλή Πρωτομαγιά,να σαι πάντα καλά!!!

ΜΑΡΙΒΙΛΗ ΤΣΟΛΑΚΟΥ είπε...

Wellcome back:-))))
Καλή Πρωτομαγιάάάά:-))))

iLiAs είπε...

Καλη πρωτομαγια, καλο μηνα να εχεις!! :)

Ανώνυμος είπε...

ANTE MPRABOOOOOO OLA KALAAAAAAAAAA!

mia maria είπε...

ΟΥΦ, όλα καλά τελικά!!
Καλό μήνα με χαρά και ευτυχία:)

Νίκη είπε...

Χρόνια πολλά Σκρουτζάκο, καλό μήνα!

VAD είπε...

Tι εγινε,κυρ Χαμόγελε;Είχε πάει για καφέ το μπλογκάκι;:))
Αντε,τελος καλο,ολα καλα,
Καλό Μήνα απο αυριο...

maya είπε...

Καλό μήνα skroutzako! Χρόνια πολλά και καλή άνοιξη ναχουμε! :)

http://mesaekso-catherine.blogspot.com/ είπε...

Na'sai kale!!! Mas kopsoxoliases pws se xanoume ;) Ante kali protomagia , kalo kalokairaki pia...!!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

καλό μήνα!!!!
να είσαι καλά να μοιράζεσαι μαζί μας την καλή σου διάθεση και το χιούμορ σου!!

eirini katsa είπε...

Καλή Πρωτομαγιά να'χουμε Σκρουτζάκο!!!
Καλό μήνα!!!!
Ολα οκ,με το blog σου!!!!
Χαίρομαι!!!!!!!!!!!
Φιλιάαα πολλάαα!!!!
Μια μικροπεριπέτεια ήταν....πέρασε!!!!

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Ουφ, ξεαγχώθηκα και γω μαζί σου. Άντε καλορίζικο και δέστο με καμιά αλυσίδα σε κάνα βράχο μη μας φύγει πάλι:) Αυτό δεν είναι blog αλλά αετός:) Καληνύχτα' καλό μήνα φιλαράκο.

Ανώνυμος είπε...

Καλό μήνα, καλή Πρωτομαγιά και σε σένα :)))
Όλα καλά με το blog βλέπω, χάρικα :D

Asteri (Maria) είπε...

Μπράβο χαίρομαι!!!! όλα καλα!!
Καλό μήνα!

Σταλαγματιά είπε...

Καλό μήνα μικρέ μου και καλή 1Μαιά

Φιλί γλυκό

b|a|s|n\i/a είπε...

καλό σου μήνα!
με χρώματα πολλά και χαμόγελα περισσότερα.

karkinos7 είπε...

Καλό Μήνα να έχουμε!!!
Όμορφος και Χαμογελαστός να είναι!!!
Την Καλημέρα μου!!!

SpIrToKoYto είπε...

ευτυχώς τέλος καλό,όλα καλά Σκρουτζάκο μου...
σου το είπα και στο facebook...
τίποτα καλό δεν χάνεται...
να έχεις ένα τέλειο,ευωδιαστό και χαρούμενο μήνα...
Καλή Πρωτομαγιά...-:))

Marouli είπε...

Καλο μηνααααααααααα!! Ευτυχως περασε και αυτο με το ιστολογιο ;)

Μαρουλοφιλακια!

Katerina Galati είπε...

Καλό μήνα Σκρουτζάκο!!!
Τελικά δεν ήμουν η μόνη που δεν μπορούσα να μπω στο ιστολόγιο σου, σήμερα όμως όλα οκ :)
Επίσης δεν δημοσιεύτηκε το σχόλιο σου στο μπλογκ μου, φαντάζομαι λόγω του προβλήματος..
Φιλιά

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλό μήνα,καλή πρωτομαγιά!!!

puppy-doggy είπε...

Πέρασα για να σου ευχηθώ καλό μήνα με υγεία και ευτυχία.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλό μήνα Σκρουτζάκο μου, καλή Πρωτομαγιά!
Είμαι τόσο χαρούμενη που είσαι και πάλι κοντά μας!!!!
Φιλιά!

neli είπε...

Καλο μηνα!!!!!!!!!!
Με υγεια σε ολους και στα ιστολογια μας!!!!
χαχαχαχαχ

Ανώνυμος είπε...

Ευτυχώς που ξεκλειδώθηκε!

Καλή πρωτομαγιά!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Καλό μήνα! Χαίρομαι που καταφέρατε να επαναφέρετε το blog!

painter είπε...

Επιτέλους σε ξαναβρήκαμε!!!
Καλώς ήρθες λοιπόν πίσω...
Καλό μήνα να έχεις φίλε μου, καλή πρωτομαγιά και καλά να περνάς!!!

Ανώνυμος είπε...

Άντε βρε Γιάννη και με λαχτάρισες χθες lol!
Καλό σου μήνα, να 'σαι πάντα καλά :)

lourdi lourdaki είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΦΙΛΕ ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟ!!!
ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΔΩ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ...
ΑΝ ΜΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ Ε??

Μελίτη είπε...

Σκρουτζάκο μου αγαπημένε
Καλό μήνα και Καλή Πρωτομαγιά.
Εύχομαι όλη σου η ζωή να είναι ένας λουλουδιασμένος και ατέλειωτος Μάης!

Φιλάκια ανοιξιάτικα και την αγάπη μου!

...irida... είπε...

καλό μήνα..!!skroutzako...!!!!

Apokalipsis999 είπε...

Το άρωμα των λουλουδιών
που μας χαρίζει η φύση,
αγάπη, ελπίδα και χαρά
μες την καρδιά ν' αφήσει.

Καλό μήνα.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ και ΜΗΝΑ!!!

Φιί και Γλαρένιες αγκαλιές

zoyzoy είπε...

Ενα χαρούμενο και λαμπερό μήνα να'χεις και'συ μικρέ μου.

Υ/Γ Τρόμαξα 2μέρες που δεν έβρισκα το μπλόγκ σου!
Χαίρομαι που είναι όλα όπως πρώτα!

Φιλιά θαλασσινά!

VATOLAKKIOTIS είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟ

Δημιουργία είπε...

Ευχομαι καλο μηνα, με χρωματα και αρωματα.

Top blogs είπε...

Καλό μήνα αγαπητέ μας φίλε!

mar9659 είπε...

Καλό μήνα Σκρουτζάκο μου!!
με χρώματα και ευωδιές του Μάη...
μα και με πολλά
χαμόγελα αισιόδοξα!!
Πολύ χαίρομαι που επανήλθε το μπλογκάκι σου!!
Ευχές απο καρδιάς!!

Demi είπε...

Καλό και ομορφο μηνα και σε σένα!!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Καλό μήνα Σκροτζάκο!

zeidoron dtsoukas είπε...

Καλό μήνα φίλτατε!
Τις ομορφιές της άνοιξης να έχει η ζωή σου,να είσαι καλά και καλή πρόοδο!

Υ.Γ.Διάβασα για την περιπέτεια με το blog σου και σε καταλαβαίνω τα ίδια είχα περάσει και 'γω το Δεκέμβρη.

SARIN είπε...

για μια στιγμη πραγματι με τρομαξες με την παραξενη απουσια σου ,καλως ηρθες ξανα καλο καλοκαιρι απο εδω και στο εξης........!!!!!!!!!!!!!!!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

καλο μηνα! :)

DaisyCrazy είπε...

Σκρουτζάκο μου καλό μήνα!
Τι έγινε και κλειδώθηκε το μπλογκ σου; Ελπίζω να μην ξανασυμβεί. Για καλού-κακού άλλαζε κατά καιρούς τους κωδικούς.
Φιλάκια!

Maria Tzirita είπε...

Καλό μήνα κι από δω Σκρουτζάκο μου! Καλό θα ήταν να κάνεις μια ανάρτηση για το τι ακριβώς συνέβη με το ιστολόγιό σου και πώς το επανέφερες τελικά, για να ξέρουμε όλοι τι να κάνουμε αν μας συμβεί. Φιλάκια πολλά!

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Καλό μήνα και Καλή εβδομάδα!!
Χαίρομαι που όλα πήγαν καλά!!
Να σαι καλά φίλε μου!

next_day είπε...

Είδες που πήγαν όλα καλά γλυκέ μου?????
Καλό Μήνα να έχεις με λιγότερο απρόοπτα!

Katerina είπε...

καλό μήνα αγαπημένε μου Σκρουτζάκο!

olivetreegirl είπε...

Χριστός Ανέστη και καλό μήνα!!

Διάττων είπε...

Έμεινα κάποιο καιρό εκτός δικτύου (εμείς τα έχουμε ήδη πει σχετικά) και με την επιστροφή μου σού στέλνω ένα ζεστό χαιρετισμό αγαπητέ μου φίλε. Εύχομαι όλα - και πάντα - καλά...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΙ ΣΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ D.Angel

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ mahler76

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ Ἅ λ ς

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΙ ΣΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ el.mar ΚΟΥΝΕΛΑΚΙ

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ Τζέσσυ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!ΚΑΛΩΣ ΤΗ Βιoλέτα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ Margo

SARIN είπε...

Παγκόσμια Ημέρα Γέλιου πάντα την 1η Κυριακή του Μαΐου
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

SARIN είπε...

Παγκόσμια Ημέρα Γέλιου πάντα την 1η Κυριακή του Μαΐου
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

olivetreegirl είπε...

Σκρουτζάκο μου γλυκέ, χαίρομαι πολύ που βρήκες την άκρη με το blog σου!!! Χριστός Ανέστη και καλό μήνα!!!