Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

ΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!!!

14/2 Αγ. Βαλεντίνος
ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΑΠΑΜΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ .

ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΖΩ,ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΡΩ,ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΕΧΩ,ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ,ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ,ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΩ ΕΜΠΟΔΙΑ,ΝΑ ΓΕΛΑΩ,ΝΑ ΥΠΟΜΕΝΩ,ΝΑ ΕΛΠΙΖΩ.ΕΙΝΑΙ Η ΑΦΟΣΙΩΣΗ ΜΑΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΟΒΟΥΛΙΑ.
ΤΟ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ ΔΩΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΣΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΩΠΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΑΓΑΠΗ!!!!!




Το σύννεφο και ο αμμόλοφος (Paulo Coehlio)

Ένα νεαρό σύννεφο γεννήθηκε στο μέσο μιας μεγάλης καταιγίδας στη Μεσόγειο. Αλλά δεν πρόλαβε να μεγαλώσει εκεί, ένας δυνατός άνεμος έσπρωξε όλα τα σύννεφα προς την Ανατολή.
Μόλις έφτασαν στην ήπειρο, το κλίμα άλλαξε στον ουρανό έλαμπε ένας γενναιόδωρος ήλιος και από κάτω τους εκτεινόταν η χρυσαφένια άμμος της ερήμου Σαχάρα. Ο άνεμος συνέχισε να τα σπρώχνει προς τα δάση του Νότου, καθώς στη έρημο δεν βρέχει σχεδόν ποτέ.
Ωστόσο, τα νεαρά σύννεφα είναι σαν τους νεαρούς ανθρώπους. Το σύννεφό μας λοιπόν αποφάσισε ν’ απομακρυνθεί από τους γονείς του και τους μεγαλύτερους φίλους του για να γνωρίσει τον κόσμο.
- Τι κάνεις εκεί; Φώναξε ο άνεμος. Η έρημος είναι όλη ίδια!
Γύρνα στο σμήνος και θα πάμε στο κέντρο της Αφρικής, όπου υπάρχουν εκθαμβωτικά βουνά και δέντρα!
Αλλά το νεαρό σύννεφο, ανυπότακτο από τη φύση του, δεν υπάκουσε. Χαμήλωσε σιγά-σιγά, έως ότου κατάφερε να αιωρηθεί σε μια γενναιόδωρη και γλυκιά αύρα και να πλησιάσει τη χρυσαφένια άμμο. Αφού τριγύρισε αρκετά, πρόσεξε ότι ένας από τους αμμόλοφους του χαμογελούσε. Είδε ότι κι εκείνος ήταν νέος, πρόσφατα σχηματισμένος από τον άνεμο που μόλις είχε περάσει. Την ίδια στιγμή ερωτεύτηκε την χρυσή του κόμη.
- Καλημέρα, είπε. Πώς είναι η ζωή εκεί κάτω;
- Έχω την συντροφιά των άλλων αμμόλοφων, του ήλιου, του ανέμου και των καραβανιών που περνούν από δω πότε-πότε. Μερικές φορές κάνει πολλή ζέστη, όμως είναι υποφερτή.
Και πώς είναι η ζωή εκεί πάνω;
- Κι εδώ υπάρχει άνεμος και ήλιος, αλλά το πλεονέκτημα είναι ότι μπορώ και τριγυρνάω στον ουρανό και να μαθαίνω πολλά πράγματα.
- Για μένα η ζωή είναι σύντομη, είπε ο αμμόλοφος. Όταν ο άνεμος επιστρέψει από τα δάση, θα εξαφανιστώ.
- Και αυτό σου προκαλεί θλιψη;
- Μου δίνει την εντύπωση ότι δεν χρησιμεύω σε τίποτα.
- Κι εγώ αισθάνομαι το ίδιο. Μόλις περάσει ο επόμενος άνεμος θα πάω στο Νότο και θα μεταμορφωθώ σε βροχή. Αυτή είναι η μοίρα μου ωστόσο.
Ο αμμόλοφος δίστασε, αλλά τελικά είπε:
- Ξέρεις ότι εμείς εδώ στην έρημο τη βροχή την λέμε «παράδεισο»;
- Δεν ήξερα ότι μπορούσα να μεταμορφωθώ σε κάτι τόσο σημαντικό, είπε το σύννεφο γεμάτο περηφάνια.
- Έχω ακούσει πολλούς μύθους από γέρικους αμμόλοφους . Λένε ότι μετά τη βροχή καλυπτόμαστε από χλόη και λουλούδια. Εγώ όμως ποτέ δεν θα μάθω τι είναι αυτό, γιατί
στην έρημο βρέχει πολύ σπάνια.
Ήταν η σειρά του σύννεφου να διστάσει. Αμέσως μετά όμως του χάρισε ένα πλατύ χαμόγελο.
- Αν θέλεις, μπορώ να ρίξω πάνω σου βροχή. Αν και μόλις έφτασα, σ’ έχω ερωτευθει και θα θελα να μείνω εδώ για πάντα.
- Όταν σε είδα για πρώτη φορά στον ουρανό κι εγώ σε αγάπησα, είπε ο αμμόλοφος. Αν όμως μεταμορφώσεις την ωραία λευκή κόμη σου σε βροχή, θα πεθάνεις.
- Η Αγάπη δεν πεθαίνει ποτέ, είπε το σύννεφο. Μεταμορφώνεται. Κι εγώ θέλω να σου δείξω τον παράδεισο.
Άρχισε λοιπόν να χαϊδεύει τον αμμόλοφο με μικρές σταγόνες και παρέμειναν μαζί μέχρι που εμφανίστηκε το ουράνιο τόξο. Την επόμενη μέρα ο μικρός αμμόλοφος ήταν καλυμμένος με λουλούδια. Κάποια σύννεφα που περνούσαν με προορισμό την Αφρική νόμισαν ότι εκεί ήταν ένα κομμάτι του δάσους που έψαχναν κι έριξαν κι άλλη βροχή. Λίγα χρόνια μετά, ο αμμόλοφος είχε μεταμορφωθεί σε όαση, η οποία δρόσιζε τους ταξιδιώτες με τη σκιά των δεντρων της.

Και όλα αυτά επειδή κάποια μέρα ένα ερωτευμένο σύννεφο δεν φοβήθηκε να δώσει την ζωή του για την αγαπη.

________________________________

Το κειμενο ειναι απο ενα σπουδαιο μπλοκ παρακατω στο λινκ.

MYBELLABISTA S BLOG

http://mybellavista.wordpress.com/2011/02/10/%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%8D%CE%BD%CE%BD%CE%B5%CF%86%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF-%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CF%8C%CE%BB%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%82-paulo-coehlio/

36 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο καλόκαρδος, καλοπροαίρετος, λυρικός Σκρουτζάκος !!
Σε απολαμβάνω σε αυτά που γράφεις, πραγματικά !!

Να είσαι καλά !!

Leviathan είπε...

Πολύ καλή εβδομάδα σου εύχομαι φίλε μου!! να είσαι πάντα καλά! φιλιά!

iLiAs είπε...

καλη βδομαδα φιλε :)

..μονο η Αγαπη δεν φταιει

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΕ GiP ΓΙΑ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ Leviathan ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ.ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ ΠΑΝΤΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΓΑΠΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΕ iLiAs ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.ΜΟΝΟ Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΝΑΣ.

Rena είπε...

Πόσο δίκιο έχεις!!!!!
Καλή βδομάδα!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ rena

mia είπε...

Τι γλυκιά ιστορία !!!!
Αγάπη!! μακάρι να μπορούσαμε να καταλάβουμε την δύναμή της...καλή εβδομάδα..γεμάτη αγάπη

Aris Black είπε...

Καλή εβδομάδα, φίλε μου.Να περνάς καλά!!:)

Μαρια Νικολαου είπε...

Καλημέρα Σκρουτζάκο. Καλή εβδομάδα γεμάτη αγάπη πάντα

Διάττων είπε...

Καλή εβδομάδα με υγεία, ακριβώς όπως τα λες αγαπητέ μου φίλε. Μόνο αυτό έχουμε να λέμε πλέον καθώς όλα τα άλλα μάς τα πήρανε, αρχής γεννομένης απ' την περηφάνεια και την αξιοπρέπειά μας...

ΦΟΥΛΗ είπε...

καλή βδομαδα..

Katerinanina είπε...

omorfh anarthsh apo ena sygrafea pou tou aresei na milaei gia ta pio sovara 8emata me paravoles!!!

jf είπε...

Σκρουτζάκο, τι κάνεις;;; :)))
Καλή βδομάδα λέμε...

thumbelina είπε...

ναι σ'αυτα που λες...αγαπαμε καθε μερα...υπεροχη ιστορια....σκρουτζακο εισαι τοσο γλυκος και καλος ανθρωπος....σε λατρευω....καλη βδομαδα......:)

Ἅ λ ς είπε...

καλή βδομαδα!!!!

ο έρωτας γιορταζει καθε μερα!!

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Γλυκιέ μου!!!!
Να είσαι πάντα καλά!!!!! Φιλιά πολλά πολλά και αγάπη!!!!!

LAMBROS είπε...

καλή εβδομάδα φίλε μου !!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

είδες τι κανει η αγάπη τελικά;;;;πολύ όμορφο και ποιητικό!!!!!μακάρι να υπάρχει πάντα στη ζωή μας!!!! θα ειναι πιο όμορφη...!!!!! καλο απογευμα..

A.G.Selena είπε...

Τι όμορφο κείμενο!!!!!!!!
Να είσαι καλά Σκρουτζάκο μου και η ζωή σου πάντα να είναι γεμάτη από αγάπη!!!

Φιλιά πολλά!!!

Υ.Γ.: Ποιός είπε ότι 14/2 είναι η γιορτή των ερωτευμένων??? Εμείς σφαχτήκαμε έτσι για αλλαγή :Ρ

Εύα Παραδείσου είπε...

Μικρό γλυκό Σκρουτζάκι ο άνθρωπος νιώθει πάντα την ανάγκη να αγαπάει, εύχομαι κι εσύ να έχεις δίπλα σου πάντα αυτό που αγαπάς.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ mia ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΙ ΣΥ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ ΦΙΛΕ Aris Black ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ Μαρια Νικολαου ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ Διάττων ΑΣ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ.ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΟΥΛΗ ΕΧΩ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΩΩΩΩΩ ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ JamanFou ΚΑΛΑ ΕΙΜΑΙ.ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ thumbelina ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ Ἅ λ ς ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕΣ ΕΙΝΑΙ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΩΩΩ ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ stavroulazerva ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΝΑΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΕΙΣ ΔΙΠΛΟΥΝ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΩΩΩΩΩ ΤΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΕΚΠΛΗΞΗ ΦΙΛΕ ΜΟΥ Lambros ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗ ΦΙΛΗ Ρουλα Σμαραγδενια ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗΝ Selena ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΘΑ ΕΡΘΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗ ΝΕΑ ΦΙΛΗ katerinanina ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΩΩΩ ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ Εύα Παραδείσου ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΤΟ ΙΔΙΟ.