Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

ΑΣ ΥΠΟΔΕΧΤΟΥΜΕ ΜΕ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΜΗΝΑ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ-ΟΛΕΣ!!!


ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΑΡΤΗ



ΒΑΛΑΤΕ ΜΑΡΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΑΣ ΚΑΨΕΙΟ ΗΛΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΗΛΙΟ ΤΗΣ ΑΝΟΙΚΗΣ;;;ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΠΑΛΙΟ ΕΘΙΜΟ!!ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ Η ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΚΑΙ Η ΑΣΠΡΗ ΤΗΝ ΑΓΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΦΥΤΟΥ ΧΙΟΝΟΦΙΛΟΣ ΠΟΥ ΑΝΘΙΖΕΙ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ;

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes


ΑΛΚΥΟΝΗ Η ΑΛΚΥ. ΕΝΑΣ ΟΜΟΡΦΟΣ ΜΥΘΟΣ!!!
____________________________________
Κάποτε η Αλκυόνη δεν ήταν πουλί αλλά αρχόντισσα.Λάτρευε τον άντρα της που ήταν πλούσιος και δυνατός.Τόσο τον αγαπούσε ώστε όλα σ εκείνον τα έβρισκε ωραια.Δεν καταλάβαινε τη μεγάλη του περηφάνια και απληστία που είχε για τα πλούτη και τη δόξα.

Εκείνος μεθυσμένος απο τα πλούτη του ,την όμορφη γυναίκα του και την περηφάνια του προκαλούσε ολους τους θεούς και περισσότερο το Δια.Αδικα πολλοί σύμβουλοί του τον συμβούλευαν να σταματήσει την άμυαλη συμπεριφορά του.Αδικαν του λεγαν πως οι θεοί τιμωρούν τους αλαζόνες.
Τίποτα όμως δεν κατάφεραν και καποια μέρα έφυγε με το καράβι του για να πάει να φέρει καινούρια πλούτη,για να μεγαλώσει τη δύναμή του και τη δόξα του.

Η Αλκυόνη σαν πέρασαν μερικές μέρες ,ανησυχη κατέβαινε στην ακρογιαλιά και τον περίμενε.Ο καιρός όμως περνούσε και εκείνος δεν γύριζε.Εκείνη έκλαιγε και φώναζε,ανεβοκατεβαίνοντας τα βράχια της ακρογιαλιάς.
Και το κακό νέο έφτασε!!!
Ο άντρας της,που με τόση λαχτάρα περίμενε να γυρίσει,χάθηκε μαζί με το καράβι και το πλήρωμά του,σε κάποια φουρτούνα!

Ολοι τότε πίστεψαν ότι αυτή ήταν μια τιμωρία από τον Δια.Σίγουρα ο Αίολος με διαταγή του θα σήκωσε πελώριους ανέμους και ο Ποσειδώνας ο αδερφός του θα ανακάτεψε με θυμό τη θάλασσα με την τρίαινα του.Ακόμα και ο ίδιος ο Δίας θα εξαπέλυσε κεραυνούς εναντίον του άμυαλου και αλαζονικού άρχοντα ώστε βούλιαξε το καράβι του.

Ο σπαραγμός της Αλκυόνης ήταν απερίγραπτος και ατελείωτος.Οι θρήνοι της αντηχούσαν σε όλες τις ακρογιαλιές.Ο Δίας συγκινήθηκε απο τον μεγάλο πόνο της γυναίκας και τη μεταμόρφωσε σε πουλί για να μην υποφέρει.Της όρισε όμως να γεννά τα αυγά της μέσα στον χειμώνα και όχι μέσα στην άνοιξη όπως όλα τ άλλα πουλιά.Ερχονταν λοιπόν τ αφρισμένα κύματα και άρπαζαν τ αυγά της.

Η δυστυχισμένη μάνα φτεροκοπούσε και έκλαιγε που δεν προλάβαινε να δει τα παιδιά της.Τόσο μεγάλο ήταν το βασανιστήριό της που ο Δίας πάλι τη λυπηθηκε και αποφάσισε να καλοσυνεύει ο καιρός μέσα στη βαρυχειμωνιά ,οι άνεμοι να ησυχάζουν ,για να τις δίνεται ο καιρός να μπορεί να κλωσάει τ αυγά της.

Αυτές οι γαλήνιες μέρες μέσα στο χειμώνα,είναι οι ""ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ΜΕΡΕΣ ""οι καλοσυνάτες μέρες που μηνάνε την άνοιξη!!!!
_____________

__________________
ΩΡΑ ΓΕΛΙΟΥ!!!!!!να χαμογελάτε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ένας πολιτικός πήγε με τον γραμματέα του πριν τις εκλογές σε ένα χωριό και ζητούσαν από τους κατοίκους να τους πουν τί χρειάζονται.
Όλοι ζήτησαν από κάτι και ο γραμματέας τα σημείωνε όλα.
Φτάνει και ο τελευταίος και λέει:
- Εγώ ένα παράπονο έχω. Σε ένα ατύχημα έχασα και τα δυο μου α......
- Εντάξει, θα το ταχτοποιήσουμε, λέει ο πολιτικός.
- Τι; Θα μου πάρετε καινούρια α.......;
- Αφού όλοι οι κάτοικοι του χωριού α....... θα πάρουνε!
_______________________________________
Ένα νεαρός προσλαμβάνεται σε ένα σουπερμάρκετ και πηγαίνει την πρώτη μέρα στην δουλειά.
Τον χαιρετά ο μάνατζερ με χαμόγελο και θερμή χειραψία, του δίνει μία σκούπα και του λέει:
- Η πρώτη σου δουλειά θα είναι να σκουπίσεις το μαγαζί.
- Αλλά είμαι απόφοιτος πανεπιστημίου! λέει ο νεαρός προσβεβλημένος.
- Α, συγνώμη, λέει ο μάνατζερ. Δεν το ήξερα. Ορίστε, δώσε μου την σκούπα να σου δείξω πώς γίνεται...
_______________________________________
Πάει ένας γύφτος σε ένα σουβλατσίδικο και λέει:
- Φιλαράκια, όποιος βρει το χρώμα του αυτοκινήτου μου, θα τον κεράσω 10 σουβλάκια. Αμα, όμως, δεν το βρείτε θα με κεράσετε εσείς 10 σουβλάκια. Αντε επειδή είμαι στις καλές μου, θα σας πω και το πρώτο γράμμα: Τ!
Αναρωτιούνται οι άλλοι και λενε:
- Τιγρέ;
- Τιρκουάζ!
- Όχι, απαντάει ο γύφτος.
Περνά ώρα με ερωτήσεις αλλά δεν το βρίσκουν και λένε στον γύφτο:
- Αντε ρε, να το πάρει το ποτάμι...
Και λέει ο γύφτος:
- ΤΑΛΑΣΣΙ!!!!!!!!!!!
_______________________________________

48 σχόλια:

Leviathan είπε...

Καλό μήνα φίλε μου!!!! άντε να φεύγει σιγά σιγά ο χειμώνας!!! να σαι πάντα καλά!

mia είπε...

Kαλό μήνα φίλε μου..και ευλογημένο...καλή σαρακοστή...

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλό μήνα Σκρουτζάκο μου, μακάρι ο Μάρτης να μας φέρει κανένα χαμόγελο!
Το χουμε ανάγκη!
Φιλιά!

eleni είπε...

Επιτέλους,Σκρουτζάκο,να δούμε μια ηλιόλουστη,ζεστή μέρα!
Καλό σου μήνα!

Ανώνυμος είπε...

Καλό μήνα φιλαράκι μου!
Με χαμόγελα και λιγοτερο κρυο!

φιλια

puppy-doggy είπε...

"ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!!"

Alks--Anna είπε...

Καλό μήνα Σκρουτζάκο!!

με πολλά χαμόγελα μήπως
και φύγει το "κρύο" συντομότερα
και γίνει ο ήλιος ζεστότερος..

Φιλιά πολλά!!

VAD είπε...

Kαλό μήνα,κυρ Χαμόγελε,και μην ξεχάσεις να φορέσεις Μάρτη:)

iLiAs είπε...

καλο μηνα να εχεις :)

KitsosMitsos είπε...

Καλό μήνα και σε σένα!

katrine είπε...

JK καλημέρα καλό μήνα με την πιο αισιόδοξη υποδοχή αυτής της άνοιξης::)))

Μαρια Νικολαου είπε...

Θα προσπαθήσουμε να χαμογελάμε όσο περισσότερο μπορούμε κι αντέχουμε. Καλό μήνα φίλε μου. Να σαι καλά και να χεις πάντα χαμόγελα στην ψυχή σου.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ Leviathan ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΝΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ mia ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΕΛΕΝΑ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ eleni ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΩΩΩΩ ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ Coula ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ puppy-doggy ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ VAD ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΟΡΕΣΑ ΤΟΝ ΜΑΡΤΗ ΜΟΥ ΕΓΩ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΕ iLiAs ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΝΑΣ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕ KitsosMitsos ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗΝ katrine ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΩΩΩΩ ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗΝ Alks ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ Μαρια Νικολαου ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ.ΟΛΟΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.

Katerina Galati είπε...

Καλό μήνα Σκρουτζάκο!!!! Επιτέλους έρχεται η Άνοιξη.

Katerinanina είπε...

kalo mhna gluke mouuuuuuuu...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Κοίτα να δεις λοιπόν. Δεν είχα ιδέα για τον μύθο πίσω από τις Αλκυονίδες μέρες. Εδώ μέσα γηράσκω αεί διδασκόμενος και αεί διασκεδάζοντας.
Καλό σου μήνα φιλε!

zoyzoy είπε...

Καλό μήνα να'χουμε!
Με το καλό να μας μπεί και η Ανοιξη!


Φιλί θαλασσινό!

Rena είπε...

Καλό μήνα!!!!!

Νίκη είπε...

Καλό μήνα Σκρουτζάκο, ευχομαι ο Μαρτης να είναι λίγο πιο αισιοδοξος και χαμολαστός για όλους μας!

Unknown είπε...

καλό μηνα να σαι καλά....

SpIrToKoYto είπε...

καλό μήνα Σκρουτζάκο μου...
με τα χρώματα και τα αρώματα της άνοιξης και τα χαμόγελα τα δικά μας...-:))

Φιλία είπε...

Νάμαι κι' εγώ!!!!
Καλό μήνα, Σκρουτζάκο και καλή Άνοιξη!!!! Εδώ έχουμε δέκα πόντους χιόνι ακόμα.....

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλό μήνα να ανοίξει η καρδούλα μας, φιλιά Σκρουτζάκο

Dennis Kontarinis είπε...

Φίλε Γιάννη καλημέρα και καλό μήνα να έχεις
Νάσαι καλά

Aris Black είπε...

Καλό μήνα, φίλε μου!!Επιτέλους μπαίνει η άνοιξη!!Καλά να περνάς!!

syros2js είπε...

Εμείς είπαμε τις ευχές μας και στο Facebook, αλλά δε γινόταν να μην περάσουμε κ' από εδώ να πάρουμε τη... δόση μας!!! Καλό μήνα και πάλι!!!

Διάττων είπε...

Με λίγη καθυστέρηση (κάτι που ενίοτε το συνηθίζω) να ευχηθώ καλό μήνα κι εγώ... Και σ' εσένα φίλε Σκρουτζάκο αλλά και σ' όλους τους αναγνώστες σου...

Magia da Inês είπε...

Belo post... adoro flores.
Boa semana!
Beijinhos.
Brasil.
♥ •˚。
°° 。♥。
●/ ♥•˚。˚
/❤
/ \ 。˚。♥

PiciFriki είπε...

άντε καλό μήνα!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

γεια σου ... μου αρεσει που η ελληνικη μυθολογια.... το βαλα στο μπλοκ μου τον μυθο της αλκυονης ..δες εδω
http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/03/blog-post_6127.html

Panagiota είπε...

Καλημέρα Σκρουτζάκο,καλό μήνα αν και καθυστερημένα!!
Ο μήνας αυτός μπήκε κι αυτός στο club των τελευταίων απαίσιων μηνών,ας ελπίσουμε ο επόμενος να είναι καλύτερος και να έρθει επιτέλους η Ανοιξη γιατί η διάθεση είναι ακόμα αγκαλιά με την άγκυρα,διάθεση μηδέν..

ElenArt είπε...

Σκρουτζάκο μου, γλυκέ,....πολύ όμορφη η σελίδα σου....μας μαθαίνεις ωραία χρήσιμα πράγματα (εμένα με τροφοδοτείς και με φανταστικά ανέκδοτα),...να είσαι πάντα καλά και να συνεχίσεις έτσι...φιλιά πολλά...

Leviathan είπε...

Καλημέραααααααααααα! :)

Magia da Inês είπε...

Bom fim de semana!
Beijinhos.
Brasil
¸.•°`♥✿⊱╮
°`♥✿

Rena είπε...

Ελα από το μπλογκ μου σε προσκάλεσα σε ένα παιχνιδάκι!

Τζέσσυ είπε...

Καλό μήνα φίλε μου και Καλή Σαρακοστή να έχεις!!!!!!!!!!
Μύρισε άνοιξη επιτέλους!!!!!
Ευχαριστούμε για τις όμορφες αναρτήσεις σου!!!!!!!

~reflection~ είπε...

Ανθισμενες Στιγμες συνθετουν Ζωή με άρωμα και γεύση γονιμης προσπάθειας....


Ενα χαμόγελο να ποτίζει τα ανθακια της καλλιεργημένης ευτυχίας μας!!!

χαρισμενο.....

;-)))))))))))))