Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Σε αυτά τα γενέθλια Αν θέλετε να ρθείτε Βιαστείτε να προλάβαιτε και Βάλτε ότι βρείτε. Απλόχερα να φέρετε μονο χαμόγελα και αγάπη !!!!!!!!!!!

  


Χρόνια Σου Πολλά!
Χρόνια Σου Καλά!
Επιτυχημένα, Μαγικά!!!!!!!!!!!!
be shoced be shoced
Animation_Gif_carnaval

Χρόνια πολλά Γιάννη!!!!!!!!!!  


http://th154.photobucket.com/albums/s245/CDShep66/Happy%20Birthday/th_happy_birthday-2.gif http://th154.photobucket.com/albums/s245/CDShep66/Happy%20Birthday/th_happy_birthday-2.gif http://th154.photobucket.com/albums/s245/CDShep66/Happy%20Birthday/th_happy_birthday-2.gif http://th154.photobucket.com/albums/s245/CDShep66/Happy%20Birthday/th_happy_birthday-2.gif

Σήμερα που είναι τα γενέθλιά μου είστε όλοι καλεσμένοι.Κεραστείτε-χαρείτε-γελάστε!Σας στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά δώρο κέρασμα για την αγάπη σας και τη φιλία σας όλα αυτά τα χρόνια!!Σας ευχαριστω για τις ευχές σας.

neo_etos neo_etos neo_etos
Γεμίστε τα ποτήρια και ελάτε να τσουγκρίσουμε!!!
neo_etos neo_etos neo_etos


Στην υγειά σας καλοί μου φίλοι και φίλες και ότι ποθεί η καρδια σας!!pinume tragudame
Ακολουθεί ξέφρενος χορόςHappy Happy Happy Happy Happy Music Note kithara Music Note  danceGo Girldancing dude :)Girl Dancingdancing granny animated  Minnie Mouse Animated Dancing SalserosDancer clown animation gif Dancers



Ο Μπόμπος προσεύχεται μεγαλόφωνα:
- «Θεούλη μου, σε παρακαλώ, στείλε μου ένα ποδήλατο στα γενέθλιά μου.»
- «Δεν είναι ανάγκη να φωνάζεις, ο Θεός δεν είναι κουφός,» του λέει η μάνα του.
- «Το ξέρω», απαντά ο Μπόμπος, «αλλά η γιαγιά που βλέπει τηλεόραση στο διπλανό δωμάτιο είναι…»!




42 σχόλια:

Dennis Kontarinis είπε...

Γιάννη μου.
Χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα. Νάσαι πάντα καλά και καλή σου πρόοδο.
Και του χρόνου φίλε μου.

Ginny είπε...

Χρόνια πολλάααααα!!!! :) Χιλιόχρονος! Εύχομαι υγεία, αγάπη, υπομονή, επιμονή και πολλές όμορφες επιλογές στη ζωή σου!
Την αγάπη και τα φιλιά μου! :)

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ακολουθώ τον ξέφρενο χορό γιορτάζοντας έτσι τα γενέθλια του μικρού μας Σκρουτζάκου!
Σε αγαπάμε όλοι!!

Να σε χαίρεται η μανούλα σου και όσοι είναι κοντά σου και σε αγαπάνε!

Την ευχή μου αγορίνα μου!

BLUEPRINTS είπε...

πολύχρονος, ότι επιθυμείς να το εύρεις και γρήγορα

Agni είπε...


Καλέ μου φίλε ! Σου ευχομαι τα καλυτερα ! Να τα εκατοστήσεις!

mahler76 είπε...

Χρόνια σου πολλά φίλε μου. πάντα γερός, δυνατός και ευτυχισμένος.

Μαρια Νικολαου είπε...

Χρόνια πολλά χρόνια καλά χρόνια ευτυχισμενα και γεμάτα χαμόγελο.
Ήρθα και θα πάρω γλυκά θα πιω σαμπάνια (γαλλική προτιμώ γιατί ειναι πιο νοστιμη) και γενικά θα πάρω απ όλα όσα έχεις εδώ!
Να σαι καλά γλυκέ μου. Παντα χαμογελαστός και αισιόδοξος και να δίνεις και σε μας τους κοινους θνητούς χαρά με τις εγγραφές σου.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

syros2js είπε...

Χρόνια σου καλά κ' ευτυχισμένα και από εδώ, καλέ μου!!!
Ό,τι λαχταράει η ψυχούλα σου!!!

Ιωάννα (Ayten Aydan) είπε...

Χρόνια γλυκά, πολλά, ευτυχισμένα, με χαμόγελα και πολλή αγάπη στη ζωή σου!

Σου εύχομαι κάθε όνειρό σου να πραγματοποιηθεί και να 'ναι πιο όμορφο απ' όσο το 'χεις φανταστεί!

Πολλά φιλιά κι ευχές!!!
✽~✽~✽

vivi ka είπε...

Έβαλα ότι βρήκα μπροστά μου και έτρεξα!! :))
Χρόνια σου πολλά!! Σου εύχομαι ότι επιθυμείς.

Ελένη Φλογερά είπε...

Στην υγειά σου καλέ μου φίλε. Πολύχρονος και ότι επιθυμείς. Και για να μην λες πως ήρθα με άδεια χέρια σου στέλνω πολλά φιλιά.

Unknown είπε...

Χρονια πολλα,χρονια καλα καιευτυχισμενα να εχεις.Γεματα χαμογελα και αγαπη στη ζωη σου!
Μα πανω απ'ολα να εχεις υγεια!
Χρονια σου πολλα φιλε μου!

eleni είπε...

Χρόνια πολλά,Σκρουτζάκο,χαρούμενα κι ευτυχισμένα!
Την αγάπη μου!

Unknown είπε...

ΩΩΩ it's party time!! Και πολύ μου αρέσουν τα πάρτυ, με την μουσική, τα γλυκά, τα αλμυρά, τα χαμόγελα τα πάντα!!

Πολύχρονος και να είσαι πάντα καλά, γεμάτος από όμορφα συναισθήματα, γεμάτος από χαμόγελα και αγάπη!

Καλημέρα!

Άστρια είπε...

Χρόνια πολλά!!
με υγεία και πολλές πολλές χαρές!




υγ. δεν βρήκα το σχόλιό μου στην προηγούμενη ανάρτηση που ήρθα να πάρω το δώρο μου. Πάντως ήρθα και μάλιστα με διαφορετικό avatar (επίσημο ένδυμα:))

Marie είπε...

Γλυκό κριαράκι Γιάννη!!! Εύχομαι σ'αυτά που'ναι γραμμένα στο κάρμα σου οι λύπες να'ναι μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού ενώ οι χαρές αμέτρητες όπως τ'αστέρια τ'ουρανου!!! ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ!!!!!! Παίρνω κερασματάκι και φεύγω χορεύοντας σε τρελό ρυθμό!!!!!!! ;)

ΕΛΕΝΑ είπε...

Xρόνια πολλά Σκρουτζάκο μου!!
Από καρδιάς σου εύχομαι ότι επιθυμείς!
Φιλάκια!

maria είπε...

Χρόνια σου Πολλά Γιάννάκη μου, πάντα χαρούμενος, γερός και τυχερός στη ζωή σου. Να είσαι έτσι πάντα και να μας χαρίζεις απλόχερα το χιούμορ σου και την καλή σου διάθεση.
φιλιά πολλά πολλά

ΦΟΥΛΗ είπε...

Χρόνια πολλά Κριαρακι μου πολυχρονος!!!

valia είπε...

ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ Κ ΟΤΙ ΠΟΘΕΙς!!

ΝΑ ΖΗΣΕΙς ΓΙΑΝΝΑΚΗ ΚΑΙ ΧΡΟΟΟΟΟΟΟΝΙΑ ΚΑΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΜΕΓΑΑΑΑΑΛΟς ΝΑ ΓΙΝΕΙς
ΜΕ ΧΙΟΥΜΟΡ ΓΕΝΙΚΑ!!!!

ΚΡΙΑΡΑΚΙ Κ ΕΣΥ ΒΛΕΠΩ....

ΝΑΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΓΕΜΑΤΟς ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΟΡΠΑΣ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΠΑΝΤΟΤΙΝΑ!!!!!!!

ΠΟΛΥΧΡΟΝΟς ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ!!!!

Marouli είπε...

Χρονια πολλα Σκρουτζακο μου! Να σε χαιρομαστεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!! :)

Μαρουλοφιλακια!

BUTTERFLY είπε...

ΑΧ βρε Γιαννη! Απριλιατικος ανοιξιατικος!!! Να εισαι καλα, γερος, τυχερος, ευτυχισμενος, γεματος αγαπη!!!

Μαρία Έλενα είπε...

Χρόνια σου πολλά
Να τα εκατοστήσεις
Φιλάκια ...

Δημιουργία είπε...

Χρόνια πολλά,χρόνια καλά και χρόνια ευτυχισμένα, γεμάτα υγεία και πολλά χαμόγελα.

serenata είπε...

Χρόνια πολλά, χρόνια καλά...κι από εδώ!
Σου εύχομαι υγεία, τύχη κι ευτυχία Γιάννη μου:))

Φιλία είπε...

Χρόνια σου πολλά φίλε μου,
Χρόνια καλά, γελαστά, επιτυχημένα σου εύχομαι από καρδιάς!!!!
Κεράστηκα, ήπια, χόρεψα..... τι άλλο θέλω!!!!!!!!
Φιλιά

zoyzoy είπε...

Κριαράκι μου καλά σε θυμόμουν!


Να'σαι 1000χρονος και ευτυχισμένος
ό,τι ποθείς στην αγκαλιά σου να βρεις!


ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Τι χαρούμενη ανάρτηση..έτσι χαρούμενη να είναι και η ζωή σου..χρόνια πολλά με υγεία ευτυχία και ότι επιθυμείς..ευχαριστούμε για τα κεραστικά..ωραίο το ανέκδοτο :)

efhbos είπε...

Χρονια πολλαα!!
Να τα εκατοστησεις και οτι επιθυμεις!!!
Να εισαι παντα οπως τωρα!!

Ioanna είπε...

Χρόνια σου πολλά αγαπημένε μου φίλε !!!! Να τα εκατοστήσεις !!!!!! Σου εύχομαι ό,τι επιθυμείς στη ζωή σου υγεία, αγάπη, ευτυχία, χαρά να έχεις πάντα!!!! Χαίρομαι πολύ. Να είσαι πάντα καλά!!!

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και να'σαι πάντα γερός και δυνατός σε όλα!!!Ευχαριστώ για το κέρασμα!!!Καλό σου μήνα!!!

Νίκη είπε...

Χρόνια πολλά Σκρουτζάκο!
Να είσαι πολύχρονος, ευτυχισμένος και να μη λείψει ποτε το χαμόγελο από το πρόσωπό σου, ωστε να το μεταφέρεις και στους άλλους γύρω σου!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

σε αυτά τα γενέθλια τα περάσαμε υπέροχα!! χρόνια σου πολλά και καλά!!!

*Φαντομάς. είπε...

πολύ χαρμόσυνο το ποστ!
άνοιξε το μάτι μου βρε αδελφέ..και χαμογέλασα ομολογώ!
καλό μήνα σου εύχομαι με μπόλικο ήλιο!

b|a|s|n\i/a είπε...

κρατούν οι γιορτές μέρες πολλές! χιλιόχρονος και χιλιοευτυχισμένος φίλε μου. με υγεία πάντα και χρόνια καλά πολλά και καλύτερα!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Δεν πιστευω οτι με τοσα κερασματα και γλυκα δεν περασε κανείς να σου ευχηθει και να κεραστεί!!!!!απο προχθες;;; περασα να σου ευχηθω καλο μηνα και επεσα επανω σε γενεθλια;; ωραια να σου αφήσω τις ολοθερμες ευχές μου.. να τα εκατοστήσεις... και να χαμογελας παντα...σε ευχαριστουμε για τα τοσα πολλα χαμογελα που μας προσφερεις καθε φορα που μπιανουμε εδώμέσα... και για τον χορό....να εισαι παντα καλά ...

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Ειχα αφήσει σχολιο πρφοχθες και δεν το βρισκω τωρα τί εγινε Σκρουτζακο;; περσα να σου ευχηθώ να τα εκατοστήσεις καιδεν το πιστευω οτι κανεις μεχρι τωρα δεν σου ευχυθηκε;.. μηπως εχουνε πρόβλημα τα σχολια σου;; γιατί εγω ήρθα τωρα για δευτερη φορα... αν σβυστει και αυτό το σχόλιο τοτε.. δεν ξερω τι συνβαινει... σου ευχωμαι αλλη μια φορα.. χαρουμενα γενέθλια αν και εχουνε περσαει 3 μερες... να εισαι καλά ερχωμαι εδώ και φευγω παντα με χαμόγελο...

marie είπε...

Καλό μήνα και χρόνια πολλά με πολλές ακόμη ενδιαφέρουσες αναρτησεις :)

MYSTELIOS είπε...

Έστω και αργοπορημένος φίλε μου δεν έχασα το όμορφο πάρτι σου και θέλω να σου ευχηθώ από καρδιάς Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένα γεμάτα υγεία χαρά και αγάπη !!!
Καλό Σαββατοκύριακο !!!

Μ είπε...

Χρόνια σου πολλά και καλά!!!!

Selcouth είπε...

Έστω κι αργά, στέλνω τις ευχές μου για υγεία, δύναμη, χαρά, τύχη και φυσικά χρήμα!
Να είσαι καλά Σκρουτζάκο!

Εύα Παραδείσου είπε...

Μικρό γλυκό Σκρουτζάκι Χρόνια σου Πολλά κι ευτυχισμένα, Χρόνια σου Πολλά κι αγαπημένα!