Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ;;ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ!!

Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ





Η Αλεπού κοίταξε το Μικρό Πρίγκηπα, για πολύ ώρα.


-Σε παρακαλώ εξημέρωσέ με! είπε.


-Το θέλω, απάντησε ο μικρός πρίγκιπας, αλλά δεν έχω πολύ χρόνο. Έχω να ανακαλύψω φίλους και πολλά πράγματα να γνωρίσω.


-Γνωρίζουμε μονάχα τα πράγματα που εξημερώνουμε, είπε η αλεπού. Οι άνθρωποι δεν έχουν πια καιρό να γνωρίζουν τίποτα. Τ’ αγοράζουν όλα έτοιμα απ’ τους εμπόρους. Επειδή όμως δεν υπάρχουν έμποροι που να πουλάν φίλους, οι άνθρωποι δεν έχουν πια φίλους. Αν θέλεις ένα φίλο, εξημέρωσέ με.


-Τι πρέπει να κάνω; Είπε ο μικρός πρίγκιπας.


-Χρειάζεται μεγάλη υπομονή, απάντησε η αλεπού. Στην αρχή θα καθίσεις κάπως μακριά μου, έτσι, στο χορτάρι. Θα σε κοιτάζω με την άκρη του ματιού κι εσύ δε θα λες τίποτα. Ο λόγος είναι πηγή παρεξηγήσεων. Κάθε μέρα, όμως, θα μπορείς να κάθεσαι όλο και πιο κοντά…


Την επόμενη μέρα ο μικρός πρίγκιπας ξαναήρθε.


-Θα ήταν καλύτερα αν ερχόσουν την ίδια πάντα ώρα, είπε η αλεπού. Αν έρχεσαι, για παράδειγμα, στις τέσσερις τ’ απόγευμα από τις τρεις θ’ αρχίζω να είμαι ευτυχισμένη. Όσο περνάει η ώρα τόσο πιο ευτυχισμένη θα νιώθω. Στις τέσσερις πια θα κάθομαι σε αναμμένα κάρβουνα και θ’ ανησυχώ. Θ’ ανακαλύψω την αξία της ευτυχίας. Αν έρχεσαι όμως όποτε λάχει, δε θα ξέρω ποτέ τι ώρα να φορέσω στην καρδιά μου τα γιορτινά της…Χρειάζεται κάποια τελετή.


-Τι πάει να πει τελετή; Είπε ο μικρός πρίγκιπας.


-Είναι κι αυτό κάτι που έχει ξεχαστεί από καιρό, είπε η αλεπού. Είναι αυτό που κάνει μια μέρα να μη μοιάζει με τις άλλες, μια ώρα με τις άλλες ώρες. Υπάρχει, για παράδειγμα, μια τελετή στους κυνηγούς. Χορεύουν την Πέμπτη με τα κορίτσια του χωριού. Η Πέμπτη λοιπόν είναι υπέροχη μέρα. Πάω και κάνω βόλτα ίσαμε τ’ αμπέλι. Αν οι κυνηγοί χόρευαν οποτεδήποτε, οι μέρες θα έμοιαζαν σαν όλες, κι εγώ δε θα είχα ποτέ διακοπές.


Έτσι ο μικρός πρίγκιπας εξημέρωσε την αλεπού. Κι όταν πλησίασε η ώρα του αποχωρισμού:


-Αχ, είπε η αλεπού… Θα κλάψω.
-Εσύ φταις, είπε ο μικρός πρίγκιπας, εγώ δεν ήθελα το κακό σου, εσύ θέλησες να σε εξημερώσω…
-Σωστά, είπε η αλεπού.
-Όμως θα κλάψεις, είπε ο μικρός πρίγκιπας.
-Σωστά, είπε η αλεπού.
-Τι κέρδισες λοιπόν;
-Κέρδισα, είπε η αλεπού, το χρώμα του σταριού.


Έπειτα πρόσθεσε.


-Πήγαινε να ξαναδείς τα τριαντάφυλλα. Θα καταλάβεις πως το δικό σου είναι μοναδικό στον κόσμο. Θα ξανάρθεις να με αποχαιρετήσεις και θα σου χαρίσω ένα μυστικό.
Ο μικρός πρίγκιπας πήγε να ξαναδεί τα τριαντάφυλλα.


-Δε μοιάζετε καθόλου με το δικό μου τριαντάφυλλο, δεν είσαστε τίποτα ακόμα, τους είπε. Κανείς δε σας έχει εξημερώσει και δεν έχετε εξημερώσει κανέναν. Είσαστε όπως ήταν η αλεπού μου. Μια αλεπού ίδια μ’ άλλες εκατό χιλιάδες. Γίναμε όμως φίλοι και τώρα είναι μοναδική στον κόσμο.


Και τα τριαντάφυλλα στέκονταν θιγμένα.


-Είσαστε όμορφα, όμως είσαστε άδεια, τους είπε ακόμα. Δεν πεθαίνει κανείς για σας. Βέβαια, το δικό μου τριαντάφυλλο ένας απλός περαστικός θα έλεγε πως σας μοιάζει. Όμως εκείνο μόνο του έχει περισσότερη σημασία απ’ όλα εσάς, αφού εκείνο είναι που πότισα. Αφού εκείνο έβαλα κάτω απ’ τη γυάλα. Αφού εκείνο προστάτεψα με το παραβάν. Αφού σ’ εκείνο σκότωσα τις κάμπιες (εκτός από δύο τρεις για να γίνουν πεταλούδες). Αφού εκείνο άκουσα να παραπονιέται ή να κομπάζει ή κάποιες φορές ακόμα να σωπαίνει. Αφού είναι το τριαντάφυλλό μου.


Και ξαναγύρισε στην αλεπού:


-Αντίο, είπε…


-Αντίο, είπε η αλεπού. Να το μυστικό μου. Είναι πολύ απλό: μόνο με την καρδιά βλέπεις καλά. Την ουσία τα μάτια δεν τη βλέπουν.


-Την ουσία τα μάτια δεν τη βλέπουν, επανέλαβε ο μικρός πρίγκιπας για να το θυμάται.


-Είναι ο χρόνος που ξόδεψες για το τριαντάφυλλό σου που το κάνει τόσο σημαντικό.


-Είναι ο χρόνος που ξόδεψα για το τριαντάφυλλό μου…είπε ο μικρός πρίγκιπας, για να το θυμάται.


-Οι άνθρωποι ξέχασαν αυτή την αλήθεια, είπε η αλεπού.


-Μα εσύ δεν πρέπει να την ξεχάσεις. Γίνεσαι για πάντα υπεύθυνος για ό,τι έχεις εξημερώσει. Είσαι υπεύθυνος για το τριαντάφυλλό σου…


-Είμαι υπεύθυνος για το τριαντάφυλλό μου… Ξανάπε ο μικρός πρίγκιπας, για να το θυμάται…



77 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Γνωστός ο μικρός πρίγκηπας..
μάλλον πρέπει να τον κάνω μια επανάληψη..

eirini katsa είπε...

Πολλές καλησπέρες φίλε Σκρουτζ!!!
Ο μικρός πρίγκιπας...ευαγγέλιο...το έχω το βιβλίο από μικρή!!!
Από τα καλύτερα παιδικά βιβλία κ όχι μόνο...!!!
:)

SpIrToKoYto είπε...

λατρεμένο βιβλίο...με γύρισες πολλά χρόνια πίσω...
και είσαι υπεύθυνος γι'αυτό..-:))

καλησπέρες χαμογελαστές...

Μαρια Νικολαου είπε...

Μικρός αναστεναγμός...

Savvina είπε...

Από τα αγαπημένα μου παραμύθια.
Αλλά όσο όμορφο κι αν είναι να το διαβάζει ο καθένας μας με τον δικό του τρόπο, πολύ πιο όμορφο είναι να βλέπει το παραμύθι αυτό να το ερμηνεύουν μικρά παιδιά σε παράσταση.
Νοιώθω τυχερή που το είδα.
Τα συναισθήματα μου ξεχύλιζαν από την αγνή και αρμονική ερμηνεία τους.
Να είσαι καλά Σκρουτζάκο.

Σκορπινα είπε...

Super!Με συγκίνησες πάλι..

Μα τί φοβερό βιβλίο...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Τι σοφό και τι υπεροχο. Χρειαζόμαστε αυτήν την απλή αλλά βαθιά σοφία.
Να είσαι καλά φίλε μου

ΦΟΥΛΗ είπε...

από τα αγαπημένα παραμύθια,
καλησπέρα σκρουτζάκο...

sunbeam είπε...

Καταπληκτικό! Θα φανεί εξωπραγματικό, κι όμως δεν έχω διαβάσει το μικρό πρίγκιπα (ναι, ντρέπομαι).

Αποφάσισα να το πάρω δώρο στον εαυτό μου τα Χριστούγεννα κι ας έχω μεγαλώσει...

Venea είπε...

Να ´σαι καλα σκρουτζακο... Με αυγκινησες και παω σφαιρα να ξεθαψω το βιβλιο να το ξαναδιαβασω!! :-)
Καλησπερουδια...

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Μερικές φορές αξίζει τον κόπο να ξαναδιαβάσουμε τα παραμύθια, μπας και θυμηθούμε τι θα πει, φιλία, αγάπη, αλληλεγύη.....
Την καλησπέρα μου!!!! Φιλιά πολλά, γλυκιέ μου!!!!

Prisoned Soul είπε...

Υπέροχος ο μικρός πρίγκηπας...!
Κάθε χρόνο διαβάζω το βιβλιαράκι τουλάχιστον μια φορά!

ΦΩΣ ΙΛΑΡΟΝ είπε...

Χαίρετε SKROYTZAKO Αγαπημένο παραμύθι μου έδωσες ιδέα να ψάξω και για τα κινούμενα σχέδια .

Σου αφιέρωσα και βραβείο αλλά μάλλον δεν το κατάλαβες γιατί έλειπες σε περιμένει ....)

ΦΩΣ ΙΛΑΡΟΝ είπε...

http://xrisifolia.blogspot.com/search/label/%CE%92%CF%81%CE%B1%CE%B2%CE%B5%CE%AF%CE%BF

Φως Ιλαρόν !

Βάσσια είπε...

Από τα καλύτερα αναγνώσματα.
Καλησπέρα Σκρουτζάκο
:-)

Phivos Nicolaides είπε...

Σκρουτζ είσαι ένας μεγάλος πρίγκιπας! Την καλησπέρα μου από Λευκωσία.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα,

αγαπημένος μικρός πρίγκηπας!

φιλιά πολλά

Sunny είπε...

:) Λατρεμένο, χιλιοδιαβασμένο!!!!
Θεωρώ ότι δεν είναι ένα απλό παιδικό βιβλίο! Όσοι μπορούν να δουν με την καρδιά καταλαβαίνουν...

http://www.youtube.com/watch?v=2bfdY42VKAk

Να είσαι καλα...

My little Prince ♕ Nikolas είπε...

από τα αγαπημένα μου. Υπάρχει στην βιβλιοθήκη μου από την δική μου παιδική ηλικία και το διατηρώ μέχρι σήμερα, για να το διαβάζω κάποτε στον Νικόλα.....

Βέβαια, με άλλο μάτι το έβλεπα τότε, με άλλο το βλέπω τώρα, αλλά πάλι είναι απο τα αγαπημένα μου

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ Hfaistiwnas ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΞΑΝΑ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗΝ eirini katsa ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ SpIrToKoYto ΣΥΜΦΩΝΩ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΓΥΡΙΣΑ ΠΙΣΩ ΣΕ ΩΡΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ Μαρια Νικολαου.ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΩ ΕΔΩ;ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗ Savvina ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ!!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΣΥ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

ria είπε...

ένα παιδικό βιβλίο με τις μεγαλύτερες αλήθειες και τα πιο δυνατά συναισθήματα...

καλό σαββατοκύριακο σκρουτζάκο!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ Σκορπινα.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΓΚΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΟΝ ΤΟ ΦΙΛΟ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ.ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΟΤΙ ΤΗ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΟΦΙΑ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗ Venea ΟΛΟΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΠΑΛΙ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΞΙΖΕΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ stavroulazerva ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗΝ Sweet truth ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΣΙΓΟΥΡΑ!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!!!!!!ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΩΣ ΙΛΑΡΟΝ.ΝΑ ΨΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ.ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΩ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ .ΘΑ ΕΡΘΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ.ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ .

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΩΣ ΙΛΑΡΟΝ ΠΕΡΑΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΡΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΤΟ ΝΕΟ ΣΟΥ ΣΠΙΤΙΚΟ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΦΙΛΗ ΜΟΥ Βάσσια.ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Phivos Nicolaides ΜΑΚΡΙΝΕ ΦΙΛΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ sunbeam ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΓΙΑ ΔΩΡΟ.ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Sunny ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΣΕΝΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ CouCoula ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

avraoneirou είπε...

Το αγαπημενο μου παραμυθι...
ο,τι πιο ομορφο εχω διαβασει!

musicbug είπε...

To pio agapimeno mou vivlio kai paramythi! Na'sai kala gia to apospasma ayto! Einai super!

☆LoUniTa☆ είπε...

ένα παραμύθι για μικρά μέχρι πολύυυ μεγάλα "παιδάκια"
πριν λίγο κάτι έλεγα για τον μικρό πρίγκιπα πάλι..απλά υπέροχο :) ♥

rain είπε...

Υπέροχος μικρός πρίγκηπας. Εχει βγει μία έκδοση εκπληκτική με 3d εικόνες που διάβαζα στον μικρό το καλοκαιρι ο οποίος παρότι δεν καταλάβαινε και πολλά θέλησε να το διαβάσουμε μέχρι τέλους κι έτσι του έκανα κι εγώ επανάληψη και θυμήθηκα πόσο σημαντικό είναι αυτό το "παραμύθι"\
Σε φιλώ καλό ΣΒΚ

mia maria είπε...

Αγαπημένο βιβλίο για μικρούς και μεγάλους! Καλό Σ/Κ!

karkinos7 είπε...

Την Καλημέρα μου!!!
Με χαμόγελο!!!

mariposa είπε...

μικρος πριγκιπας!!!!! την ουσια σιγουρα δεν την βλεπουν τα ματια..

πολλα κισσσσσ

erifili είπε...

Καταπληκτικό παραμύθι Σκρουτζάκο.Είμαι μεγάλη για να το έχω διαβάσει, είναι πιο σύγχρονο, αλλά θα το αγοράσω για την εγγονούλα μου όταν θα μεγαλώσει.Φιλάκια και Καλημέρα.

Δέσποινα είπε...

Υπέροχος ο Μικρός Πρίγκιπας...

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Τι μού θύμισες καλέ μου!!
Νάσαι καλά αδελφούλη μου!

melina είπε...

Υπεροχο βιβλιο... Ουτε ξερω ποσες φορες το εχω διαβασει...
Πραγματικα το αγαπημενο μου...!

Την καλησπερα μου!

Unknown είπε...

Καλησπέρα Σκρουτζάκο!
Αγαπημένο παραμυθάκι

kokorakia είπε...

Καλησπέρα, καλησπέρα.
Τελικά απο τα παραμύθια έχουμε διδαχτεί πολλά.
Να είσαι πάντα καλά.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ My little Prince ♕ Nikolas ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ria ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΛΕΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ avraoneirou ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ musicbug ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!!!!!!ΚΑΛΩΣΤΗΝ.ΑΠΛΑ ΥΠΕΡΟΧΟ.ΣΩΣΤΑ ΕΓΡΑΨΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ rain.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ big mama ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ karkinos7 ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ mariposa ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ erifili ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!ΚΑΛΩΣ ΤΗ Δέσποινα ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΣΙΓΟΥΡΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ-ΑΔΕΡΦΗ ΝΑΝΤΙΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ.ΦΙΛΙΑ ΣΤΑ ΜΙΚΡΑ.

Ra Ma είπε...

Στην αρχή τρόμαξα, νόμισα πως είχες γράψει όλο το βιβλίο!!! :0

Καλό Φθινόπωρο!!!

Ἅ λ ς είπε...

υπεροχο!!!!

Ειρήνη είπε...

Πολύ αγαπημένος ο μικρός πρίγκηπας.. εγώ δεν το είχα διαβάσει σαν παιδί, το πήρα μεγάλη, πριν κάποια χρόνια.. υπέροχο βιβλίο..

Να 'σαι καλά Σκρουτζάκι, να μας θυμίζεις τέτοιους θησαυρούς :)

Και λοιπόν;E allora? είπε...

σε 3 γλωσσες το\χω διαβάσει...μόνο αυτό σου λέω

καλό απόγευμα φίλτατε!

KitsosMitsos είπε...

Ειδικά το συγκεκριμένο μας αρέσει!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ melina ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ bear ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!!!!!!!!!!ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ kokorakia ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΕΣ.ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!!!!!!!!!!ΚΑΛΩΣΤΟΝ ΤΟ ΦΙΛΟ Radio Marconi ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ A λ ς.ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΤΕΛΙΚΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΡΑΓΜΑΤΑΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ Ειρήνη ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑ.ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑΙ ΦΟΒΕΡΟ!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΦΙΛΗ Και λοιπόν;E allora?

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ KitsosMitsos ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΕΛΙΚΑ ΑΡΕΣΕΙ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

Ioanna είπε...

Καλησπέρα JKOK! Καλώς ήρθες και πάλι κοντά μας :)))))))
Το αγαπημένο μου παραμύθι και η αλεπού είναι ο αγαπημένος μου χαρακτήρας. Μου είχε λείψει το blog σου.

Καλή σου εβδομάδα! :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ Ioanna ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.