Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΑΣ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΙ ΛΕΝΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ.


Η μικρή ρωγμή

Μια φορά και έναν καιρό...
ένας Σουλτάνος έχτισε ένα παλάτι στην καρδιά της ερήμου.
Έφερε εργάτες και όλα τα αναγκαία υλικά ξοδεύοντας 100.000 δηνάρια.
Το παλάτι ήταν υπέροχο με χρυσούς και αργυρούς τρούλους και πυργίσκους, με καταπράσινους κήπους και σιντριβάνια, καρποφόρα δέντρα και πουλιά.
Τα δωμάτια ήταν επιπλωμένα και διακοσμημένα με μεγάλη χλιδή αλλά και καλό γούστο.

Όταν ήταν τελειωμένο πια κάλεσε τους βεζίρηδές του, τους άρχοντες και τους μεγιστάνες του για τα εγκαίνια. Ήρθαν όλοι φέρνοντας δώρα για τη γιορτή.
Ο Σουλτάνος, αφού τους ξενάγησε παντού δείχνοντας όλες
τις ομορφιές του παλατιού του, τους έβαλε να καθίσουν μαζί του
σε μια αίθουσα για να φάνε και να πιούνε.
Τους ρώτησε όλους να πούνε τη γνώμη τους -κατά πόσο υπήρχε κάποια λεπτομέρεια, κάποια παράλειψη που να χρειαζόταν διόρθωση.
Όλοι μίλησαν με εγκωμιαστικά λόγια και κανείς δεν ανέφερε
κανένα ελάττωμα, κανένα ψεγάδι.

Μόνο ένας γέροντας ιερωμένος δεν έλεγε τίποτα ωσότου τελικά ο Σουλτάνος τον πίεσε και αυτόν να μιλήσει.
«Σουλτάνε μου», του είπε με σεβασμό, «χίλια να 'ναι τα χρόνια σου για κάθε μέρα μου, όμως υπάρχει ένα μικρό ελάττωμα, μια μικρή ρωγμή, στο οικοδόμημά σου.
Αν δεν υπήρχε αυτή η ρωγμή το παλάτι σου θα ήταν ανώτερο και από τον παράδεισο.»

«Δε βλέπω καμιά ρωγμή, καμιά παράλειψη!», είπε οργισμένος ο Σουλτάνος.
«Εσύ δεν ξέρεις τίποτα από αρχιτεκτονική και
προσπαθείς τώρα να κάνεις επίδειξη με ανοησίες.»

«Έχεις δίκιο, πολυχρονεμένε μου! Εγώ δεν ξέρω τίποτα από αρχιτεκτονική,
μα η ρωγμή υπάρχει. Όλοι την έχουν αμελήσει και κανείς δεν μπορεί να τη διορθώσει. Δεν τη βλέπετε λόγω της αλαζονείας σας. Μιλώ για τη ρωγμή μέσα από την οποία έρχεται ο άγγελος του Θανάτου, ω Σουλτάνε μας!
Τι γίνεται όταν έρθει εκείνος; Ποιος θα τον σταματήσει;
Δεν υπάρχει καμιά τέχνη που να κάνει άφθαρτο το φθαρτό,
ούτε πλούτος που να φράξει τη ρωγμή εκείνη.
Γι αυτό Σουλτάνε μου μη στηρίζεις την ευτυχία σου σε αυτά τα πράγματα και
μην αφήνεις την υπερηφάνεια να σε τυφλώνει.»
___________________________________________________________________

Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ

- Και γιατί κατηγορούμενε, δεν έσπευσες να παραδώσεις αυτήν την πολυτιμη καρφίτσα, αφού λες ότι την βρήκες στον δρόμο;

- Μα κύριε δικαστά, δεν βλέπετε που γράφει πάνω: "Δική σου για πάντα;"
_______________________________________________________________
Τέσσερις ναυαγοί ηλικίας 20, 30, 40 και 60 ετών βρίσκονται σε ένα νησί και σε απόσταση αναπνοής σε ένα άλλο νησί βρίσκονται 4 καταπληκτικά μοντέλα.
Ο 20άρης λέει:
- Γρήγορα να κολυμπήσουμε να πάμε απέναντι στα κορίτσια!
Ο 30άρης του απαντά:
- Καλά μην βιάζεσαι και τόσο...
Ο 40άρης προτείνει:
- Εγώ λέω να κατασκευάσουμε μία σχεδία
O 60άρης:
- Για σταθείτε βρε παιδιά Γιατί να τα κάνουμε όλα αυτά; Αφού και από εδώ βλέπουμε!!!
________________________________________________________________
Δύο βοσκοί συζητούν για τα ερωτικά τους κατορθώματα.
- "Που λες Μήτσουμ, εδώ σ` αυτό το βραχάκι μπρουστά μας έκαμα χθες για πρώτη φορά έρωτα με την Μαριγώ."
- "Σώπα ρε. Τι μι λες."

- "Αρε αλήθεια σι λέω ήταν κι μάνα της μπροστά."

- "Σώπα ρε. Κι τι έλεγε ρε;"
- "Μπεεεε."
________________________________________________________________
Ένα Σάββατο κατά τις έντεκα το πρωί ένας καλοντυμένος κύριος, παρουσιάζεται,συνοδεύεται από μια κομψή κυρία,σ' ένα κατάστημα πού πουλάει γούνες και ζητάει να δει μερικά παλτά από βιζόν.
Διαλέγει ένα για την νεαρή γυναίκα και βγάζει το καρνέ των επιταγών του.
- Θα δώσετε το τσεκ στην Τράπεζα τη Δευτέρα το πρωί, λέει στον καταστηματάρχη και θα στείλετε το παλτό στ η διεύθυνση της κυρίας αμέσως μόλις πάρετε τα λεφτά.
Δύο μέρες περνούν. Τη Δευτέρα το πρωί ο κύριος πηγαίνει και πάλι στο μαγαζί αυτή τη φορά μόνος του και ο καταστηματάρχης του λέει οτι το τσεκ του δεν έχει αντίκρυσμα.
- Το ήξερα, λέει ο κύριος, από την αρχή Αλλά μου χαρίσατε το ωραιότερο Σαββατοκύριακο της ζωής μου.
________________________________________________________________
Ο πωλήτης αυτοκινήτων προσπαθεί να εξυπηρετήσει έναν απαιτητικό Σκοτσέζο. Για να τον πείσει να αγοράσει, του λέει:
- Είναι πάρα πολυ οικονομικό αυτοκίνητο.Να φανταστείτε πως με μόνο ένα κουτάλι βενζίνη μπορείτε να κάνετε δέκα ολόκληρα χιλιόμετρα.
Και ο Σκοτσέζος:
- Τι κουτάλι; Κουτάλι του γλυκού ή μήπως της σούπας;
_______________________________________________________________
Ένας Σκωτζέζος μπαίνει σε ένα μπαρ, κάθεται και παραγγέλνει μία μπύρα. Πριν πει ρωτάει πόσο κοστίζει.
- 150 δραχμές, απαντά το γκαρσόνι.
- Πανάκριβη είναι, λέει ο Σκωτζέζος.
- Όρθιος θα μπορούσατε να την πιείτε με 100 δραχμές, του λέει το γκαρσόνι.
Και αν σταθώ στο ένα πόδι; απαντά ο Σκωτζέζος!
_______________________________________________________________
Μπαίνει ένας άνδρας σε ένα βιβλιοπωλείο:
- Έχετε, ρωτάει, το βιβλίο "Αντρας, ο αρχηγός του σπιτιού";
- Όχι, δεν πουλάμε παραμύθια...
_______________________________________________________________
Ένας Γάλλος, ένας Ιταλός κι ένας Έλληνας συζητούν περί σεξ:

- Χθες το βράδυ, λέει ο Γάλλος, έκανα τρεις φορές έρωτα με την γυναίκα μου και το πρωί, μου έφτιαξε μια υπέροχη ομελέτα!

- Εγώ, λέει ο Ιταλός, έκανα έξι φορές έρωτα με την γυναίκα μου και το πρωί μου είχε φτιάξει ένα υπέροχο πρωινό, λέγοντάς μου ότι θα με αγαπά για πάντα!

Ο Έλληνας δεν μιλούσε κι έτσι αναγκάστηκαν να τον ρωτήσουν οι άλλοι:

- Εγώ, λέει ο Έλληνας, έκανα μόνο μία φορά.

- Μόνο μία;

- Ναι.

- Και τι σου είπε το πρωί;

- Μην σταματάς, μωρό μου!
________________________________________________________________
Ένας τύπος μπαίνει σε ένα μπαρ και παραγγέλνει μία μπίρα.
Μετά από λίγο χρειάζεται να πάει στην τουαλέτα αλλά επειδή φοβάται μην κλέψει κανείς το ποτό του βάζει ένα σημάδι που έγραφε.
"Έχω φτύσει στην μπίρα, μην πίνετε!".
Μετά από λίγα λεπτά επιστρέφει και υπάρχει μια άλλη που βρίσκεται δίπλα στην μπύρα του, να λέει, "Έτσι έκανα!"

113 σχόλια:

Ελευθερία είπε...

Πολύ πολύ πολύ καλα όλα !!!!

Να εισαι καλά Σκρουτζακο !!!

Mike είπε...

Καλη σου εβδομαδα φιλε SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ!

Hfaistiwnas είπε...

Καλή εβδομάδα να έχουμε!!!!!!!!!!!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

χαχαχα πάντα φοβερός!!!!

καλη βδομάδα φίλτατε :))

eirini katsa είπε...

Καλή βδομάδα να'χουμε Σκρουτζάκο!!!
Με όσα περισσότερα χαμόγελα μπορούμε!!!
:) :) :)

ΛΕΩΝ είπε...

Έλα να σκάνε τα χαμόγελα....!
Τις ευχές μου!

Prisoned Soul είπε...

Καλή εβδομάδα SKPOYTZAKO μου!!!!
Ξεκινάω και το σχολείο αύριο... ότι πρέπει το παραμύθι και τα ανεκδοτάκια σου για την αρχή της τελευταίας χρονιάς!!!!!

Rena είπε...

Καλή βδομάδα SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ και ξέρεις εσύ,πάντα με χαμόγελο!

D.Angel είπε...

Καλή εβδομάδα Σκρουτζάκο
Τα φιλιά μου

Βάσσια είπε...

"Δική σου για πάντα" δίκιο είχε ο άνθρωπος.

Καλή εβδομάδα Σκρουτζάκο
:-)

Marios είπε...

Τέλειο!
Καλό χειμώνα.

ξωτικό είπε...

Kαλό φθινόπωρο !!!! ωραίο το παραμύθι !!!!
ευχαριστούμε για το γέλιο που μοιράζεις !!!

Marouli είπε...

Καλη εβδομαδαααααα!! :)))))))))))))))))))))))

Μαρουλοφιλακια!

katrine είπε...

Καλή εβδομάδα καλέ μου συμμαθητή. να είσαι επιμελής και κεφάτος.

Smile¨))))

Katerina Galati είπε...

Καλή εβδομάδα Σκρουτζάκο και πάντα με χαμόγελα!!

Ανώνυμος είπε...

χαχαχα πολυ ομορφα σκρουτζακο μου ολα

MINIMARKET είπε...

Καλή εβδομάδα !!!!!!
Να είσαι καλά !

ΦΟΥΛΗ είπε...

Αχ αν δεν είχαμε και εσένα!!!!
καλή βδομάδα ....

Anestis Ketsetzidis είπε...

SKROYTZAKO
Καλή εβδομάδα σε όλη την παρέα.

Selehna είπε...

Πολύ καλή η ιστορία!!!!!
Καλή εβδομάδα!!!!!!

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Καλησπέρα Γιάννη, καλή βδομάδα να ξημερώσει.
Σας έχω αμελήσει λίγο, λόγο τρεξιμάτων αλλά κι επειδή περνώ περισσότερο χρόνο στο fb αλλά δε σας ξεχνώ. Μερικούς φίλους σαν σκέφτομαι συχνά να περάσω να σας πώ μια καλημέρα κι άλλες φορές όλο το αναβάλω κι άλλες το κάνω:)

Καλό βράδυ, όμορφο Φθινόπωρο να έχουμε.

painter είπε...

Καλή εβδομάδα και καλό φθινόπωρο Σκρουτζάκο!!!
Να είσαι πάντα καλά να μας διασκεδάζεις...

Skouliki είπε...

Καλη βδομαδα και σε σενα

Un par de neuronas... είπε...

Βεεεε; χαχαχαχα!

Καλή εβδομάδα, φίλε μου! Φιλάκια πολλά!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

καλη εβδομαδα καλε μου φιλε!!!
οπως παντα πανεμορφα ολα οσα μας εγραψες!!!
τα χαμογελα σου ανηκουν!

φιλακια νεραιδενια!!!

Savvina είπε...

Τι όμορφα που ξεκινάει η εβδομάδα μας μαζί σου Σκρουτζάκο.
Να είσαι καλά.
Καλή εβδομάδα να έχεις.

Σταλαγματιά είπε...

Καλή εβδομάδα μικρέ μου με πολλά χαμόγελα και λιγότερη φθινοπωρινή διάθεση !!!

musicbug είπε...

Kalispera kai poly kali nea vdomada!!! Poly gelio ta anekdota ;-) Thanx!!! Kisses

Phivos Nicolaides είπε...

Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Καλημέρα Τσιφουτάκο!

neli είπε...

Καλη εβδομαδα σου ευχομαι!!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

τσιγκουνακο με τα πλουσια αισθηματα καλη εβδομαδα!

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Καλή εβδομάδα!!!! Πανέμορφο το παραμύθι και τα ανέκδοτα!!!! Φιλιά!!!!

zoyzoy είπε...

Καλή εβδομάδα
πάντα χαμογελαστή όπως μας τη φτιάχνεις με τ'ανέκδοτά σου!

Με φιλιά θαλασσινά!!

elis.pandora. είπε...

πολύ όμορφα όλα !!!
Να έχεις χαρούμενες ημέρες!!!

BUTTERFLY είπε...

Πολυ διδακτικη ιστορια! Και τα ανεκδοτα σουπερ...αλλα το τελευταιο καθολου δεν το καταλαβα! Δεν πειραζει ομως! Καλη εβδομαδα με χαμογελο!

karkinos7 είπε...

Όμορφη Βδομάδα να έχουμε, με πολλά χαμόγελα!!!
Την Καλησπέρα μου!!!

Suspect είπε...

Καλησπερα και καλη εβδομαδα Σκρουτζακοοοοοοοο! :)

zeidoron dtsoukas είπε...

Φίλτατε πολύ καλά τα ανέκδοτά σου αλλά η μικρή ρωγμή πάρα πολύ διδακτική!Να είσαι καλά και καλή εβδομάδα να έχουμε!

Side21 είπε...

ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ...
και Καλό διάβασμα !!!

55fm είπε...

Τέλεια!
Καλή βδομάδα!

to alataki είπε...

Γεια σου Skroytzako μας, καλό φθινόπωρο, να είσαι καλά που μας διασκεδάζεις...

Panagiota είπε...

Kαλησπέρα και καλή εβδομάδα Σκρουτζάκο ,είσαι φοβερός όπως πάντα άλλωστε!

Μαρία Έλενα είπε...

Καλημέρα Σκρουτζάκε
Πολύ όμορφα όλα
Φιλάκια ...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ Ελευθερία ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΣΥ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ Mike ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ Hfaistiwnas ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΗ Και λοιπόν;E allora?

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗΝ eirini katsa ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΜΟΝΟ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΛΕΩΝ

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ Sweet truth! ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΓΧΟΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ rena ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.

Dust in the wind (Σκόνη στον άνεμο) είπε...

Καλή εβδομάδα και από μένα..λιγο καθυστερημένα γιατί έλειπα εκδρομή..νάσαι πάντα καλά να μας χαρίζεις γέλιο!!!

Διάττων είπε...

Τα παραμύθια, ναι, καμιά φορά πόση αλήθεια κρύβουν. Και διδάγματα επίσης! Να 'σαι καλά φίλε μου που φροντίζεις και γι' αυτήν την πλευρά της ενημέρωσής μας. Καλό σου βράδυ...

My little Prince ♕ Nikolas είπε...

καλή βδομάδα κ από μένα. Είπαμε καλό φθινόπωρο?

Ανώνυμος είπε...

Καλόοοοοοοοοοοοοοοοοοο!

Δημιουργία είπε...

Καλο Φθινοπωρο να εχεις Σκρουτζακο, γεματο χαμογελα.

Sof είπε...

Καλημερα και καλο φθινοπωρο!!!!
Μου ελειψαν οι αναρτησεις σου...

Unknown είπε...

Kαλημέρα ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟ.

Καλή σου μέρα με πολύ χαμόγελο και πολύ ηρεμία.

thumbelina είπε...

Καλημέρα και από μένα γλυκέ Σκρουτζάκο,
όπως πάντα τα ανέκδοτα καταπληκτικά,
φιλιά!!!
:))

sunbeam είπε...

Καλησπέρα Skρουτζάκο!
Ωραία όλα αλλά & το "άντρας αρχηγός του σπιτιού" πολύ πετυχημένο. Θα το πω στον άντρα μου να δω αν θα γελάσει... ;)

ღ oneiremataღ είπε...

ότι έπρεπε για μερικά χαμόγελα παραπάνω αυτή σου η ανάρτηση, είπα ν΄ αφήσω κι εγώ το χαιρετισμό μου, μιας και βρέθηκα και πρώτη φορά στο μπλογκ σου...καλό σου απόγευμα, με πολλά χαμόγελα πάντα :-)))))

Leviathan είπε...

kalispera my friend!! na sai kala!! :)

Ioanna είπε...

Γειά σου Skroutzako!

Πέρασα να σου στείλω μία πρόσκληση σε παιχνίδι! Πέρνα από το blog μου να την πάρεις!

Καλό σου βράδυ

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ D.Angel

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΔΙΚΙΟ ΕΙΧΕ ΒΕΒΑΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ Βάσσια ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ Marios ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.ΘΑ ΕΡΘΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!!!!ΚΑΛΩΣ ΤΟ ξωτικό ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ Marouli ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΡΟΥΛΟΦΙΛΑΚΙΑ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ katrine ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ Katerina Galati ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ η σιωπηλή κραυγή ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΓΕΛΑΣΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕ MINIMARKET.ΠΑΝΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗΝ ΦΟΥΛΗ.ΕΓΩ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΕΣΑΣ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΜΕ ΤΟΣΗ ΑΓΑΠΗ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ Ανεστης Θ. Κετσετζιδης ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ Selehna ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ.ΑΛΛΑΞΕΣ ΑVATAR;

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ Κωνσταντίνος Κόλιος ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΟΤΙ ΠΕΡΝΑΣ.ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΠΙΣΗΣ painter ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΟ Skouliki ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!!!!!!!!ΤΗ ΜΑΚΡΙΝΗ ΦΙΛΗ Verónica Marsá ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΡΑΙΔΕΝΙΑ ΦΙΛΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΝΑΪΑΔΑ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗ Savvina ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΛΑ Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!!!!!ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΜΟΥ Σταλαγματιά ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΑ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΗΡΘΕΣ.ΠΑΝΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ musicbug ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕ Phivos Nicolaides ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ Ασκαρδαμυκτί ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!!!ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗ neli ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ. ΜΑΓΟΣ! ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗ ΦΙΛΗ ΤΗ stavroulazerva ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ zoyzoy ΚΑΙ ΣΥ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΦΙΛΙΑ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ elis.pandora. ΠΑΝΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΕΥΧΟΜΑΙ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

BUTTERFLY ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΟΝΤΩΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΟΥ ΦΙΛΕ karkinos7 ΑΛΛΑΞΕΣ ΑVATAR;ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΠΙΣΗΣ ΦΙΛΕ Suspect ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ ΤΟΝ zeidoron ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ Side21ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ 50fm ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ to alataki ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΣΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΧΕΣΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗ ΦΙΛΗ Panagiota ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!!!ΤΙ ΕΚΠΛΗΞΗ!!!ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΦΙΛΗ Μαρία Έλενα ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΕΥΧΟΜΑΙ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ Dust in the wind (Σκόνη στον ανεμο).ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΟΤΙ ΗΡΘΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ milch-käfer

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ Diatton ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ My little Prince ♕ Nikolas ΕΙΠΑΜΕ ΔΕΝ ΕΙΠΑΜΕ;ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ Δημιουργία ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!!!!!!!ΚΑΛΩΣ ΤΗ kastrini ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!!!!ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ angel ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΙ ΕΚΠΛΗΞΗ!!!!!!!ΦΙΛΗ ΜΟΥ thumbelina ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΕΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗΝ sunbeam ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΠΕΙΣ:))))ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΑ oneiremata ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΟΥ.ΠΑΝΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΕΥΧΟΜΑΙ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ Leviathan ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ Ioanna ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ.ΕΡΧΟΜΑΙ ΑΜΕΣΩΣ:))))