Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

ΑΣ ΠΑΙΞΩ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΟΛΥΒΙ ΚΑΙ ΧΑΡΤΙ ΑΦΟΥ ΜΕ ΚΑΛΕΣΑΝ !!!


ΜΕ ΚΑΛΕΣΑΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ ΟΙ ΦΙΛΕΣ http://lenhlenh.blogspot.com/ el mar

ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΣΩ ΤΟ ΧΑΤΗΡΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΙΞΩ ΚΑΙ ΓΩ ΣΑΝ ΠΑΙΔΙ:))

ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ. ΜΟΛΥΒΙ ΚΑΙ ΧΑΡΤΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ.
ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞΗΣ:


1)ΠΩΣ ΣΕ ΛΕΝΕ/ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΜΠΛΟΚ ΣΟΥ.

2)ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η Δ/ΝΣΗ ΤΟΥ ΜΠΛΟΚ ΣΟΥ URL

3)ΓΡΑΨΕ # Η ΓΡΗΓΟΡΗ ΚΑΦΕ ΑΛΕΠΟΥ ΠΗΔΑΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΜΠΕΛΗ ΣΚΥΛΟ#

4)ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑ

5)ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙ

6)ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΟΥ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ/ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ

7)ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ

8) ΟΚΤΩ ΜΛΟΚΕΡΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

__________________________________________________________
ΑΦΟΥ ΕΓΙΝΕ ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΚΑΤΩΘΙ ΦΙΛΟΙ ΜΠΛΟΚΕΡΣ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ:
__________________________________________________________









28 σχόλια:

el.mar είπε...

Βρε σκρουτζάκο είναι θολό η μου φαίνεται!?...χιχιχι....το 4 πρώτη φορά το..διαβάζω....καλόοο!
Το 5 μ'αρέσει.....!!!!!!!!!!
Πολλά φιλιάαααα!!!!!!!!!!!!!

Marouli είπε...

Ευχαριστω για την προσκληση! Οπως ειδες επαιξα χαχαχα!!!

Μας κανεις να χαμογελαμε γι'αυτο ερχομαστε!

Μαρουλοφιλακιααα!

Hfaistiwnas είπε...

Καλό βράδυ!!
Ωραίο κομμάτι το αγαπημένο σου!!!

Theodosia είπε...

Θα κρατήσω το χαμόγελο και την χαρά και σας χαρίζω το μολύβι και το χαρτί. Όλη μέρα με κυνηγάνε δεν θα τα βάλω και στο μπλοκ!!
ΧιχιΧιχι!
Πάντως πολύ καλό...
αν θα έχω κέφι στο μέλλον μπορεί να παίξω μαζί σας:((

Jolly είπε...

Μ'αρέσουν πολύ τα γράμματά σου ειδικά το "θ"!!!Και το απόφθεγμα πολύ σοφό!!!Να'σαι καλά!!

love2love είπε...

αφου μπορεσες και διαλεξες αναμεσα σε τοσο κοινο μπραβο σου

Έσπερος είπε...

Γεια σου Skroutzako! Πέρασα να σου αφήσω μια καλημέρα!!!

ღ oneiremataღ είπε...

μ' αρέσει, θα το παίξω κι εγώ -άλλωστε έχω και καλό γραφικό χαρακτήρα χαχαχα-...οι απαντήσεις σου, έχουν πλάκα πάντως Γιάννη, καλημέρα

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλό τριήμερο Σκρουτζάκο μου, να περάσεις πολύ όμορφα!
Φιλιά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΚΟΥΝΕΛΑΚΙ ΤΗ ΦΙΛΗ el.mar ΘΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΔΕ ΣΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ:) ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΑ ΣΚΑΝΑΡΩ ΕΙΧΕ ΧΑΛΑΣΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΙΝΟΤΑΝ.
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΚΑΛΟ Marouli ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΕΡΧΕΣΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ Hfaistiwnas ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ Theodosia ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΣΥ ΚΑΛΑ Ολυμπία ΒΕΒΑΙΑ ΜΟΥ ΒΓΗΚΑΝ ΛΙΓΙ ΘΟΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΘΑΡΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ love2love ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΓΩ ΔΙΑΛΕΞΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΚΛΗΡΟ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ Έσπερος ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΠΑΝΤΑ ΟΜΟΡΦΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΑ ღ oneiremataღ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙΣ.ΠΛΑΚΑ ΕΧΕΙ:)))ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΕΛΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΣΥ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.

Ελευθερία είπε...

Πολύ τακτικά γράμματα !!!

Φαινεσαι σταθερος χαρακτήρας !!
Και λάτρεψα το απόφθεγμα !!!

zoyzoy είπε...

Ξέρεις ότι σου'χω αδυναμία και δεν μπορώ ν'αρνηθώ:))
Θα κάνεις υπομονή μόνο να το προετοιμάσω:))

Πάντως απ'τον γραφικό σου χαρακτήρα σε κόβω "τσιγκούνη" στα λόγια στα γράμματα
Ναι??

Τα θαλασσινά μου:))

Τζέσσυ είπε...

Τέλεια!!!!!!! Μου αρέσουν τα παιχνίδια!!!!!! Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση!!!!!!! Θα παίξω όσο πιο σύντομα μπορέσω!!!!!!!!!
Φιλάκια Σκρουτζάκο!!!!!!!!

!sweety! είπε...

Κορυφαίο το απόφθεγμα αλλά και το άσμα!!!

Φυσικά και περνάμε με χαμόγελο από το σπιτικό σου...Το βλέπουμε και μας φτιάχνει τη διάθεση!

Καλημέρα!!!Φιλιά!!!!!:):)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ Ελευθερία ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗ zoyzoy ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ.ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΞΕΙΣ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΟΤΙ ΗΡΘΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.ΚΑΝΩ ΓΡΑΜΜΜΑΤΑ ΚΟΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΝΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ:))ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ ΦΙΛΙΑ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ Τζέσσυ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΦΙΛΗ !sweety! ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΣ .ΧΑΡΑ ΜΟΥ.ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

Ανώνυμος είπε...

Θα παίξω άμεσα!!!!

:)))

φιλακιααααααα

☆LoUniTa☆ είπε...

σ ευχαριστω πολυ για την προσκληση! αν μπορεσω να σκαναρω,θα το κανω!
φιλια κ καλη εβδομαδα :)