Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

ΠΗΡΑ ΤΡΙΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑ ΜΟΙΡΑΣΩ .ΕΤΣΙ ΕΒΑΛΑ ΚΛΗΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΔΙΚΗΣΩ ΚΑΝΕΝΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!!!!!!!


ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΟΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΙΑ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΕΙ!!!!
______________________________________________
1)ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟ http://delfinaki-sunset.blogspot.com/ ΜΕ ΤΟ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΧΑΡΙΣΕ.ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΛΕΞΕΙ ΣΕ ΤΟΣΑ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΑΤΟΜΑ!!

Kανόνες

Να ενημερώσεις με λινκ όσους δίνεις το βραβείο
Να πεις 7 πράγματα για τον εαυτό σου
Να δώσεις το βραβείο σε 15 ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ (ΕΓΩ ΕΒΑΛΑ ΚΛΗΡΟΥΣ)


2)ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗ rena ΜΕ ΤΟ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΜΗΣΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΔΩΣΕ .http://rena-wwwrena.blogspot.com/


3)ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΗ ΦΙΛΗ http://katitimou.blogspot.com/ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΓΛΥΚΥΤΑΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΔΩΣΕΙ.



ΛΟΙΠΟΝ ΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ .
1)ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΥΜΩΝΩ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΚΑΚΙΑ.ΕΙΜΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΗΡΕΜΟΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗ ΜΕ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙΣ.

2)ΔΕΝ ΠΡΟΔΙΔΩ ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΜΕ ΤΗ ΧΑΡΑ ΤΟΥΣ.

3)ΕΧΩ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΤΙΣ ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ :)

4)ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΚΟΜΙΚΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΧΡΟΝΟ ΤΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ.

5)ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙ!!!ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ(ΕΚΕΙΝΟΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ)

6)ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑ:ΞΕΝΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΑΛΛΑ Ο ΤΑΞΙΔΙΩΤΗΣ!!

7)ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΓΕΝΙΚΑ ΝΑ ΒΟΗΘΑΩ ΟΠΟΙΟΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΛΑΛΩ!!
_____________________________

ΘΑ ΔΩΣΩ ΣΕ 45 ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ 7 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ . ΔΕΚΑ ΠΕΝΤΕ ( 15) ΑΤΟΜΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΒΡΑΒΕΙΟ.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΩ ΠΑΝΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΧΑΛΑΣΩ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΒΑΛΑ ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΛΗΡΟΥΣ!!!!!36_1_37.gif

ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ Συγνώμη Μελίνα,sygnomi melina ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ-ΦΙΛΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΑ ΕΔΩΣΑ! ΠΕΡΝΑΤΕ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΤΟΣΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟΙ.

ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΑ!!!!!!!!!!.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΕΡΧΕΣΤΕ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΔΩ ΤΟ ΦΤΩΧΙΚΟ ΜΠΛΟΚΟΣΠΙΤΟ!!
Η ΦΙΛΙΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ ΚΑΙ Η ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΗ ΔΙΝΕΤΕ ΑΠΛΟΧΕΡΑ!!!!
36_4_11.gif 36_4_11.gif 36_4_11.gif


ΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΚΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΑΦΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΟΛΑ ΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ medium-smiley-091 ΣΕ ΚΛΗΡΟΥΣ ΕΙΝΑΙ:


ΕΚΤΟΣ ΚΛΗΡΟΥ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΘΑ ΤΟ ΔΩΣΩ ΚΑΙ ΣΤΗ ΝΕΑ ΦΙΛΗ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΑΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΜΟΥ ΣΤΟ ΝΟ 824 ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ. ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΤΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

85 σχόλια:

para-kelsoscooks είπε...

Ήρθα να παραλάβω τα βραβεία. Σε ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά και να μοιράζεις πάντα χρωματιστά ......χαμόγελα.Καλό σου βράδυ.

Marie είπε...

Είσαι πολύ γλυκό παιδί!!!!!! Βεβαίως και θα πάρω το βραβειάκι μου και σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!! Κι εσύ αξίζεις αυτά και πολλά ακόμη! Φιλιά! Καλό βράδυ!

MaRia'S LiFeTiMe είπε...

Καλησπερα Σκρουτζακο μου!!Εναι μεγαλη τιμη για μενα-εστω και με κληρο-να παρω ενα βραβειακι απο σενα!!!!!!!!!!Εστω και μεσα απ'την ανωνυμια και οσα εγραψες για σενα,φαινεται ο ανθρωπος που ειναι απο πισω,γι'αυτο σ'εκτιμω!!!!!!!Εξ αλλου μας δινεις χαρα και γελιο!!!!!!!!!!!
Και βεβαια το δεχομαι μετα χαρας,ειναι το πρωτο μου σαν καινουρια,θα το θυμαμαι παντα αυτο και σ'ευχαριστω παρα πολυ!!!!!!!!!!!
Νασαι καλα!!!!!!!!!!!

!sweety! είπε...

Ωωωωω...τι καλός!!!
Ευχαριστώ πολύ Σκρουτζάκο μου!!!
Δεν είσαι καθόλου μα καθόλου τσιγκούνης!Κι ας λέει ό,τι θέλει το "όνομά" σου...
Δεν θέλει και ρώτημα ποιο βραβείο θα πάρω...το "γλυκό" φυσικά!!!

Καλό βράδυ & πολλά φιλιά!:)

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ για το βραβείο!!Κάποια στιγμή θα το κάνω αν και το έχω κάνει ήηηηηδη!!

Σε χαιρετώ!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

το εχουμε πει τσιγκουνης αλλα με πλουσια αισθηματα !!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Εβαλα τα καλά μου και ήρθα να παρω το βραβειο που μου έδωσες ..σε ευχαριστώ πολύ..πολές φορές εχω γελασει με τα ανεγδοτα που βάζεις ..και τα θετικα που γραφεις αυτό δείχνει ατομο με αισιοδοξία... εννοέιται οτι θα παρω το γλυκό..χι..χι.. ευχαριστωωω!!!!

el.mar είπε...

Καλέ μου σκρουτζάκο σου αξίζουν τα βραβεία!!!!!!!!Θα τσακωθούμε για τις σοκολάτες...κανόνισε...χαχα...είσαι τόσο καλός που ξέρω οτι θα τις έδινες σε ένα φίλο όσο και αν τις ήθελες ;)!!!!!Πολλά φιλιά καλέ μας φίλε!!!Καλό βράδυ...όνειρα γλυκά,όπως οι σοκολάτες!!!!!!!!!

Φιλία είπε...

Σκρουτζάκο μου, σ' ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!
Βάζω τα μεταξωτά - και δε φυσάει!!!- και έρχομαι για την απονομή....
Φιλιά πολλά

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Αγαπημένο μου παιδί ευχαριστώ!
Είσαι ο ξεχωριστός ..ο ευγενικός της παρέας!!
Αγορίνα μου σου εύχομαι να είσαι καλά!!!
Ευχαριστώ για το βραβείο!!!
Πολλά φιλιά γιαγιαδίστικα!

love2love είπε...

βρε σκρουτζ μ μην σκας ακομα και οι αλλοι μπορουν να το παρουν το βραβειο ε; ηρθα με τα καλα μου και σε αφηνω δωρο ενα φιλακι σμουτς

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Σκρουτζάκο μου,τσακίστηκα με το δωδεκάποντο και τη κούδα,αλλά χαλάλι! βραβείο απο τα χεράκια σου,ελπίζω να μου φέρει γούρι (το χρειάζομαι)με τη θετική ενέργεια που πάντα έχεις εδώ μέσα.
Σ ευχαριστώ πολύ όχι για το βραβείο αλλά γιατί με συμπεριέλαβες στα αγαπημένα σου!Νάσαι καλά!!!

MINIMARKET είπε...

Καλημέρα , ευχαριστώ για το δώρο . Θα το πάρω με χαρά !

Alks--Anna είπε...

Σ'ευχαριστώ μέσα από την καρδιά
μου καλέ μου Σκρουτζάκο!!
Να είσαι πάντοτε καλά και να μας κάνεις να χαμογελάμε με τις πολύ
όμορφες αναρτήσεις σου!!
Παίρνω το βραβείο μου με πολύ χαρά και υπόσχομαι σε άμμεσο χρόνο(έχω φόρτο δουλειάς είναι η αλήθεια) να το δώσω και γω!!
Τις πιο όμορφες καλημέρες μου και τα φιλιά μου!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ γλυκυτατος ανθρωπος και χαιρομαι που σε γνωρισα κι σενα και το ιστολογιακι σου και σου αξιζουν πολλα βραβεια

εγω στο δωσα μεσα απο τη καρδια μου

γιατι σε αντιθεση με τον κυριο σκρουτζ εσυ εισαι πλουσιος σε συναισθηματα..

υγ-καθολου φτωχικο μπλοκοσπιτο
ειναι πλουσιο σε συναισθηματα και ωραιες αναρτησουλες διδακτικες και χαλαρωτικες

gwgw είπε...

ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟ,ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙς ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΜΟΥ,ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ..ΟΤΑΝ ΘΑ ΒΡΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ..ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ,ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ,ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Σκρουτζάκο μου εύχομαι να γεμίσει το σπιτάκι σου πολλά πολλά βραβεία!
Με χαρά παραλαμβάνουμε το δικό μας, αν και τα έχουμε ήδη και τα 3, αλλά αυτο δεν έχει καμιά σημασία.
Ενα βραβείο από σένα είναι πάντα κάτι πολύ όμορφο και σημαντικό!
Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

συγχαρητηρια πρωτα σε σενα και μετα σε ολους τους αλλους/

Agni είπε...

Κοίτα με, έβαλα τα καλά μου, έβαλα το χαμόγελό μου,η χαρά μου είναι στο full ! Να είσαι καλά που μου έφτιαξες τη μέρα ! Ευχαριστώ από καρδιά !
Νασαι καλά!!!! -Αγνή από Κοζάνη

eleni είπε...

Σκρουτζάκο,ευχαριστώ πολύ!
Πήρα το βραβειάκι με το κερασάκι,πολύ μου άρεσε.Να είσαι καλά και να μας δίνεις πάντα χαρά!
Φιλιά!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Παραλαμβάνω ( έφερα και τσάντα!)και βρε αγοράκι μου που βρίσκεις και βάζεις εκείνα τα όμορφα κινούμενα πλασματάκια..ζηλεύω..θέλω κι εγώ!Ευχαριστώωωω!Αντί για γλύκισμα ( για το ευχαριστώ)σου κάνει μια μερίδα αρνάκι με ρυζάκι στο φούρνο;

Ανώνυμος είπε...

Δεν κατάλαβα! Βραβεύτηκα κι εγώ? Οπως και να ΄χει σε ευχαριστώ φίλε μου! Να είσαι πάντα γερός, δυνατός κι ευτυχισμένος! Καλημέρα!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Σκρουτζάκο... σου αξίζουν πολλά βραβεία!!! πολλά!!!

Ευχαριστώ για το δικό μου... και χάρηκα που σε γνώρισα , εδώ το απρόσωπο κομπιούτερ με την ζεστασιά των ανθρώπων!

Katerinanina είπε...

εβαλα τα καλα μου, το μαυρο μου φουστανι, επιασα τα μαλια σινιον και ηρθα! πολυ ωραια ολα, ομορφο το μερος, ευχαριστω για την σαμπανια και θα ανταποδωσω αναλογως τα ευσημα....χιχιχιχιχι!

Ανώνυμος είπε...

και εις άλλα με υγεία ευχομαι σε σένα....να σαι καλά...

Greek Rose είπε...

Αληθώς Ανέστη!Χρόνια πολλά!
Skroutzako με τιμά το βραβείο σου και σ'ευχαριστώ πολύ!
Όλα τα βραβεία είναι ωραία!
Θα πάρω κάποιο από αυτά και θα το αναρτήσω με καμάρι!

Να είσαι πάντα καλά και να μας κάνεις χαρούμενους!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ para-kelsoscooks ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΓΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΗ Marie

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗ ΦΙΛΗ MaRia'S LiFeTiMe ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΣΥ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ !sweety!ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΚΑΙ ΗΡΘΕΣ.ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΓΛΥΚΟ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ Ρασκόλνικωφ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΕΛΑΒΕΣ:))ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ.ΜΑΓΟΣ!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ Ρουλα Σμαραγδενια ΕΓΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ.ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΟΠΟΙΟ ΘΕΛΕΙΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΟΥΝΕΛΑΚΙ el.mar ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗ Φιλία ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΦΟΡΕΣΕΣ ΤΑ ΜΕΤΑΞΩΤΑ.ΒΡΑΒΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ:)))ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Γιαγιά Αντιγόνη ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΤΑ ΓΙΑΓΙΑΔΙΣΤΙΚΑ ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠ ΟΛΑ./ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ love2love ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΗΡΘΕΣ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ.ΕΙΠΑΜΕ ΒΡΑΒΕΙΑ ΕΙΝΑΙ:)))ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΛΙ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΩΩΩΩ ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ Χαρά Θ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΓΡΗΓΟΡΑ.ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ ΤΥΧΗ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ MINIMARKET ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΓΩ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΗ Alks ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ,

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ.SUNSET ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ.ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΟΙ.ΔΕΝ ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΕΙΑ :))ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΓΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ gwgoyla ΠΟΥ ΕΡΧΕΣΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΕΛΕΝΑ. ΑΦΟΥ ΗΡΘΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΚΡΕΜΑΣΕΣ ΚΙΟΛΑΣ ΚΑΙ ΑΣ ΤΟ ΕΧΕΙΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΩΩΩ ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ AgniΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑ ΤΗ ΜΕΡΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ.ΕΓΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΓΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ eleni ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΡΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ αχτίδα ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΕΦΕΡΕΣ ΤΣΑΝΤΑ.ΒΕΒΑΙΑ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΤΟ ΑΡΝΑΚΙ ΣΟΥ:))ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ meanan ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ.ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.ΟΛΟΙ ΑΞΙΖΕΤΕ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ περήφανη μανιάτισσα ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΠΗΡΕΣ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΤΟ ΚΡΕΜΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΣΟΥ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ paraskevi malouxou ΕΓΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ.ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΟΠΟΙΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΘΕΛΕΙΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ katerinanina ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΗΡΘΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑ.ΒΡΑΒΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ:))ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΟΠΟΙΟ ΘΕΛΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΩΩΩΩΩ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ homemade ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΣΤΕΝΟΧΩΡΟΥΜΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΩ ΣΕ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ.ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΕΒΑΛΑ ΚΛΗΡΟΥΣ ΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΤΥΧΕ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ Greek Rose ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΤΥΧΕ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ.

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Αρχικά να σε συγχαρώ για τα υπέροχα βραβεία!!!! Τα αξίζεις και με το παραπάνω!!!
Σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνεις και μου τα δίνεις κι εμένα! Ξέρεις όμως τι έπαθα; Το παιχνίδι το έπαιξα στην προηγούμενη ανάρτησή μου.... Τα βραβεία θα τα μοιράσω όμως.... τώρα δεν ξέρω που.... αλλά θα ψάξω.....
Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!

Σκορπινα είπε...

Καλέ μου!Ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για το βραβειάκι! Θα το αναρτήσω αμέσως μόλις μπορέσω!

Φιλιάααααααα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΦΙΛΗ ΤΗΝ stavroulazerva ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ.ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΜΟΙΡΑΣΕΙΣ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΤΑ ΕΔΩΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΜΟΥ Σκορπινα ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΡΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.

BUTTERFLY είπε...

Συγχαρητηρια σε ολα τα παιδια! Καλη εβδομαδα Σκρουτζακο!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΚΑΛΗ BUTTERFLY ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΑΛΛΑ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΡΕΣ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ.ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΕΒΑΛΑ ΚΛΗΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΔΙΚΗΣΩ ΚΑΠΟΙΟΝ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

syros2js είπε...

Πόσο υπέροχο παιδί είσαι???
Σε υπέρ-ευχαριστούμε!!!
Επειδή το θέμα με τα βραβειάκια το έχουμε αναλύσει και στο παρελθόν στο blog μας κ' πολύ φοβάμαι πως θα... "αλλάξουμε" πάλι τους κανόνες (Γκουχ!Γκουχ!), παίρνω το θάρρος κ' θα ήθελα αντί για εμάς, να προσφέρεις όποιο βραβειάκι θέλεις, στον πιο καινούργιο αναγνώστη σου...
Δηλαδή, μόλις εντοπίσεις τον 825ο διαδικτυακό φίλο σου, να του το προσφέρεις, έτσι... σαν καλωσόρισμα!!!
Και πάλι σε ευχαριστούμε πολύ-πολύ, Γιάννη μου!!! Είσαι πολύ γλυκό παιδί κ' σου αξίζουν τα καλύτερα!!!
Πολλά-πολλά φιλιά!!!

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστω πολυ πολυ!!
Θα παιξω αλλα λιγο αργοτερα!!!

φιλια πολλα

Phivos Nicolaides είπε...

Να 'σαι πάντα καλά με υγεία και χαρά στη ζωή σου!!!

Rena είπε...

Σκρουτζάκο δεν είναι τυχαίο που σάρωσες τα μπλογκοβραβεία,εσύ μας χαρίζεις χαμόγελα και μας γεμίζεις με αισιοδοξία για να αντιμετωπίσουμε τη βδομάδα!!!!
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!

Δημιουργία είπε...

Εβαλα τα καλα μου και ηρθα να παραλαβω το βραβειο μου.Σ'ευχαριστω πολυ,παντα χαρες να εχεις.

Δια Βίου Ανέλιξη ΚοινΣΕπ είπε...

πωπω τι ευγένεια είναι αυτή!
σε ευχαριστώ πολύ
εξαιρετικη υποδοχή

Leviathan είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ!! Να σαι καλά!! θα πάρω το τρίτο βραβείο αφού αυτό είναι που δεν έχω!! πολλά φιλιά!!

SpIrToKoYto είπε...

ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟ μου,
να είσαι καλά...πολύ πολύ σ' ευχαριστώ...
θα το κρεμάσω στον τοίχο του εγωισμού μου...-:))

Νίκη είπε...

Αργησα αλλά να'μαι κι εγω για να πάρω το βραβειάκι μου!
Σ'ευχαριστώ πολύ Σκρουτζάκο! Είμαι σίγουρη ότι θα είναι πασπαλισμένο με μπολικα χαμόγελα και θετικές σκέψεις!
Να είσαι καλά και να βλέπεις πάντα τη ζωή αισιοδοξα!
Καλό βραδυ!

Dennis Kontarinis είπε...

Καλησπέρα φίλε Σκρουτζάκο.
Να σε συγχαρώ για τα βραβεία που σου απένειμαν. Είσαι υπέροχος και τ΄αξίζεις, Αλλά να σε συγχαρώ και για τον τρόπο που τα έδωσες. Είσαι απίθανος.
Νάσαι καλά

Ginny είπε...

Καλημέεεεεερααααααα!!!!!
Ευχαριστώ πάααααααααααρα πολύ!!! Νιώθω τιμημένη! Αν και φέτος έχω αραιώσει τις επισκέψεις μου στη μπλογκόσφαιρα, περιμένω κάθε δευτέρα τα ανεκδοτάκια σου! ;) Πάντα τύχη και θετική διάθεση εύχομαι!
Φιλιά πολλάαααα!!!

Unknown είπε...

Καλημέρα!!
κληροι εε?? καλή ιδέα!!!

Ἅ λ ς είπε...

ευχαριστώ ήρεμε σκουτζάκο μου!!:)
καλημέρες!!

ΜΑΡΙΒΙΛΗ ΤΣΟΛΑΚΟΥ είπε...

Skroytzako καλέ μου,
Σου αξίζουν όλα τα βραβεία γιατί είσαι ψυχούλα:-)

Και το μπλογκόσπιτό σου κάθε άλλο παρά φτωχικό είναι....

Η αγάπη που υπάρχει εδώ μέσα είναι τεράστια....:-)

Σε φιλώ!!!

drosostalitsa είπε...

Σκρουτζάκο μου!!! πέρασα να σου ευχηθώ καλό Σαβ/κο! πολλά φιλάκια ***

συγχαρητήρια για τα βραβειάκια

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΟΙ syros2js ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΕΑ.ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑ ΗΔΗ.ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ Coula ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΙ ΣΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ Phivos Nicolaides

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΓΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΦΙΛΗ rena

Magia da Inês είπε...

º°❤
°º✿ Olá, amigo!

BOA SEMANA!

¸.•°`
°º✿ Beijinhos.
º° ✿ ✿ Brasil

evelina είπε...

καλημέρα σκρουτζάκο μου ...ευχάριστη έκπληξη σ ευχαριστώ πολύ

thumbelina είπε...

σκρουτζακο μπραβο για τα βραβεια που κερδισες...μπραβο και στα παιδια που τα μοιραστηκαν μαζι σου...:)
πολυ μ'αρεσουν αυτα τα παιχνιδια γιατι μαθαινουμε ο ενας τον αλλον..1, 2, κ 3 συμφωνω ασυζητητι...:)..φιλια πολλα πολλα...να περασεις υπεροχα!!!!!!

puppy-doggy είπε...

Καλό μήνα καλέ μου φίλε Σκρουτζάκο.Πάντα επιτυχίες και χαμόγελα.

ΧΑΡΤΙΝΟ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΑΚΙ είπε...

ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟ καλησπέρα , πού εύστοχη και δίκαιη η μοιρασιά βραβείων με κλήρους ! Ολοι σε αγπάμε ! Τώρα είδα το μπλογκ μου , έλλειπα ταξίδι στην Καππαδοκια !

Ανώνυμος είπε...

Excellent Articles writing Dear Friend Nice Information Share all over the world.God Bless You..
single speed cycle shops london
bicycle shops near london olympic
bicycle shops north london

Dizzy button είπε...

Αν και λίγο καθυστερημένα, πέρασα να πάρω το βραβειάκι μου! Ευχαριστώ πολύ Σκρουτζάκο! Να'σαι καλά! Καλή συνέχεια!

Ανώνυμος είπε...

to aksizei o diaxirisths giati grafei ekseretika kai mpravo tou me to spathi tou kerdise thn nikh kai thn ikanopiish oti exei antikrisma polu dhnato h douleia tou ti pio omorfo apo ayto ??? mpravo tou axizei sunxaritiria parapolla :)