Πέμπτη 4 Ιουνίου 2009

ENA BΡΑΒΕΙΟ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΑΞΙΖΕΤΕ ΟΛΟΙ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ.


ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΤΟ ΠΡΟΣΦΕΡΑΝ ΤΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΕΚΛΕΚΤΟΙ ΦΙΛΟΙ

Ο ΦΙΛΟΣ Stratosgr.o ψηστηςhttp://kouzinastratos.blogspot.com/ O ΦΙΛΟΣ Lamproshttp://psarotopos.blogspot.com/ΚΑΙ Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΛΛΙΟΣhttp://triala.blogspot.com/

ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥΣ.

ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΩ ΠΕΝΤΕ(5)ΑΤΟΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΔΩΣΩ ΠΑΡΑΒΑΙΝΩ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΡΙΖΩ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΑΦΗΣΕΤΕ ΣΧΟΛΙΟ.( Σ Η Μ Ε Ρ Α MEXΡΙ ΠΡΩΙΑΣ).
----------------------------------------------------
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΔΙΚΗΣΩ ΚΑΝΕΝΑΝ.

Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΚΤΙΜΩ ΟΛΟΥΣ.-ΟΛΕΣ.ΟΠΟΙΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΦΗΣΕΙ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΖΕΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ.
ME TH ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΘΑ ΤΟ ΔΩΣΕΙ ΣΕ (5)ΑΤΟΜΑ.

144 σχόλια:

Skouliki είπε...

δεν ξερω αν το ξερεις αλλα τυχαια βρηκα οτι υπαρχει αυτο το κειμενο για το βραβειο ..διοτι που το εδωσαν και μενα και ανετρεξα πισω στα ποστ να καταλαβω τι ειναι

Το βραβείο λέει: Γράψε 5 πράγματα που σου αρέσουν σε ό,τι καλλιτεχνικό/δημιουργικό κάνεις. Τι σε εμπνέει να φτιάχνεις χειροποίητα δώρα;

Στείλε το βραβείο σε 5 bloggers.

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Κόπιασε να το παραλάβεις κι από μένα:) Είσαι επιλαχών.

Σταλαγματιά είπε...

χαχαχαχ μου αρεσε πολύ το αίσθημα δικαιοσύνης που έχεις !!!
Ωραία λοιπόν το παίρνω και φεύγω :)))
Φιλιά πολλά μικρε μου φίλε

Maria Tzirita είπε...

Σ'ευχαριστώ πολύ! Το κέρδισα χωρίς καν να το γνωριζω!

jacki είπε...

Δηλαδή σε όσους 5 το έδωσες κι εσύ έτσι;
;)
Να είσαι καλά ψυχή μου..
Σπανίζουν οι άνθρωποι με ήθος.
Καλησπέρα.

Laplace είπε...

καλησπερα φιλε
συγχαρητηρια!
πραγματικα το αξιζεις!

Skouliki είπε...

μερσι για το βραβειο :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

To αξίζεις!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Hfaistiwnas είπε...

xexe Να σαι καλά! :)
Καλό απόγευμα! Φιλιά!!!

ΛΕΩΝ είπε...

Ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβείο!!!!!!! Θα το βάλω στη ζούγκλα μου σε περίοπτη θέση!!!!

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Καλέ μου φίλε Σκρουτζάκο.
Το βραβείο αυτό θα το έχω για να σε θυμάμαι τώρα πού κλείνω το ιστολόγιό μου.
Καλό σου απόγευμα αδελφούλη.

mahler76 είπε...

όμορφα τα βραβεία, και ακόμη ομορφότερα το να μπορούμε να μοιραζόμαστε πράγματα και σκέψεις σαν παρεούλα ακόμα κι αν δεν γνωριζόμαστε πραγματικά μεταξύ μας.
Καλό σου απόγευμα και ευχαριστώ για το βραβείο.

zoyzoy είπε...

Είσαι και πολύ ψυχούλα!!Σ'ευχαριστώ μικρούλη μου!!

Leviathan είπε...

Pada gennaiodoros!se euxaristoume poli!filia kai kalo apogeuma!

e-ioannis είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΙΩΑΝΝΗ !!!!
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ !!!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Αχα!
Θλελω να ευχαριστήσω τους -μπλα μπλα μπλα- και φύσικά τον φίλτατο Skroutzako που καμία σχέση δεν έχει με τον τσιγγούναρο Σκρουτζ. Ευχαριστώ φίλε! Το βουτάω και γίνομαι καπνός!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Σκρουτζάκο μου έχεις δίκιο να μην θέλεις να στεναχωρήσεις κανέναν, είναι τόσο πολλοί οι φίλοι μας που κι εγώ ήρθα σε πολύ δύσκολη θέση όταν έπρεπε να το δώσω.
Ευτυχώς πάρα πολλοί το είχαν ήδη πάρει, κι έτσι προσπάθησα να το δώσω σε άτομα που πέραν ότι το άξιζαν, δεν το είχαν πάρει.
Ομως αυτοί είναι οι κανονισμοί του βραβείου. Σκέψου αν ο καθένας που το έπαιρνε έλεγε το χαρίζω σε όλους τους φίλους μου!!
Ναι, θα ήταν πολύ όμορφο κάτι τέτοιο, αλλά απλά δεν θα είχε κανένα νόημα το συγκεκριμμένο βραβείο.
Μέσα από τα 5 άτομα που επιλέγει ο καθένας, ανακυκλώνεται η φιλία κι αυτό νομίζω είναι πολύ όμορφο!
Συγχαρητήρια για το βραβείο σου, σου εύχομαι πάντα το καλύτερο!!

kakos lykos είπε...

Σ'ευχαριστώ πολύ Sκρουτζάκο μου, θα το αναρτήσω αμέσως και θα το προσφέρω και γω με την σειρά μου, μόλις γυρίσω πίσω, καλό τετραήμερο!

:)

everything53 είπε...

Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ Σκρουτζάκο, να είσαι καλά!

D.Angel είπε...

Eυχαριστούμεεεεεε

✿ margarita είπε...

Πάντα ευγενικός και μεγαλόψυχος..κι εγω ποιον να ξεχωρίσω τώρα?..:(


Φιλί μικρούλη..

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Φίλε SKPOYTZAKO, μπράβο σου!!!
Το αξίζεις πραγματικά, ιδιαίτερα με αυτή σου την κίνηση να ...σπάσεις τον "κανονισμό" της απονομής σε 5 μόνο άτομα και να το χαρίσεις σε όλους τους σημερινούς σου "σχολιαστές".
Με μεγάλη μου χαρά θα προσθέσω και το δικό σου όνομα στο "βραβείο φαντασίας" που ήδη μου απονεμήθηκε!

Ημέρα απονομής βραβείων σήμερα!
Χαχαχα!!!
Και σ' ανώτερα παιδιά!

Φωτεινή Κανάκη είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ!!!:)))και συ αξίζεις το βραβειάκι!!!!Με χαρά να το δώσω και γω σε άλλους και να συνεχιστεί ο κύκλος του βραβείου αυτού!!!φιλιά***

Ra Ma είπε...

χα,χα,χα αν είναι να κερδίζω χωρίς να παίζω τότε ...να το ξανακάνουμε!
Μόνο και μόνο για το σχόλιο που άφησες αξίζεις το βραβείο Φαντασίας :))

Τρέχω πολύ αυτό τον καιρό με το ...Υπουργείο Ήχου Μουσικής και Θεάτρου!!!

Ανώνυμος είπε...

Τί εἶναι τοῦτο πάλι;
Τόοοοσο Σκωτζέζος εἶσαι πιά; Σιγά τό ἔξοδο.
Ἕνα βραβεῖο γιά τόσα ἄτομα; Ποιός θά τό πρωτοπάρει;
Ἐκτός αὐτοῦ ἐγώ θέλω τό βραβεῖο ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.ΨΗΦΙΣΤΕ ΜΕ!!! (χμ… ὄχι αὐτό εἶναι ἀπό τόν προεκλογικό μου λόγο).
Γιά αὐτό καί δέν τό παραλαμβάνω! Εἶμαι σκληρός τύπος ἐγώ!
(ἄσε πού δέν μπορῶ νά καταλάβω πώς μπαίνει στήν σελίδα, ἀλλά αὐτό μήν τό διαβάσετε…)

LiLiKi είπε...

Άχουυυυυ!!

Αξίζουμε και βραβείο λοιπόν ε?
Εχουν πάρει τα μυαλά μου αέρα εδώ μέσα....
Το πήρα το βραβείο αλλά θα το αφιερώσω σε σένα κ σε όσους άλλους το κερδίσουν σήμερα... ένα βραβείο μόνη μου δεν θα το χαρώ!

Φιλιά !

επί λέξει είπε...

Εγώ θα το αφήσω σε σένα. Το αξίζεις, γιατί πραγματικά έχεις φαντασία στο ζενίθ.

Να είσαι καλά, φίλε μου και πάντα τέτοια :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Skouliki.ΚΑΛΩΣΤΗΝ.ΤΟ ΞΕΡΩ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΑ ΛΙΓΟ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Κωνσταντίνος Κόλιος.ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Αναστασία.ΦΙΛΗ ΜΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Μaria Τzirita.ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΕΣ.ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΑΛΛΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

jacki.ΚΑΛΩΣΤΗΝ.ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΝΑΙ.ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΓΩ.ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΙ ΤΣΙΓΓΟΥΝΗΣ.ΧΕ ΧΕ!!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Laplace,ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΟΛΟΙ ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΜΕ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Skouliki.ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΣΥ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ ΔΙΚΑΙΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ.ΚΑΛΩΣΤΗΝ.ΟΛΟΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΟ ΑΞΙΖΕΤΕ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ηfaistiwnas.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΣΥ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΛΕΩΝ.ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΗ ΖΟΥΓΚΛΑ.ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΗΡΕΜΟΥΝ ΤΑ ΑΓΡΙΑ ΘΗΡΙΑ.ΧΕ ΧΕ!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑΝΤΙΑ-ΒΑD RELLIGION 7.ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Μahler 76.ΚΑΛΩΣΤΟΝ.ΣΥΜΦΩΝΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ Ζoyzoy.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΤΟ ΠΗΡΕΣ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ΣΟΥ;

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

e-ioannis.ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΙΩΑΝΝΗ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Leniathan.Ω!!ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ.ΕΣΥ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ ΔΙΚΑΙΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Gi Gaga Kouni Beli.Ω!!!ΒΡΕ ΚΑΛΩΣΤΟΝ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΑΥΤΟ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕΣ.ΑΚΟΜΑ ΓΕΛΑΩ.ΓΙΝΟΜΑΙ ΚΑΠΝΟΣ.ΧΕ ΧΕ!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΛΕΝΑ.ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΤΣΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΕΤΕ Η ΦΙΛΙΑ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΞΕΧΩΡΙΖΑ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΝ ΕΣΑΣ.ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ ΜΟΝΟ 5.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Κakos Lykos.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΡΕΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Μαργαρίτα Πάσχου είπε...

Σκρουτζάκο τι καλός που είσαι! Σ' ευχαριστώ πολύ, το παίρνω βεβαίως το βραβείο μου!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

everything 53.ΚΑΙ ΣΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΟΛΟΙ ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΜΕ .

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

drreamer-angel.ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΟΛΟΙ ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΜΕ.ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

edelweiss margarita.ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ.ΕΣΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΒΡΕΙΣ 5 ΑΤΟΜΑ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

VASILIKI.ΚΑΛΩΣΤΗΝ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Μiou -Popofotitsa.ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΙΠΟΤΑ.ΟΛΟΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Radio-Marconi.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Μιχάλης.ΕΙΔΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ;ΟΛΟ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙΣ.ΠΑΛΙ ΠΑΡΑΠΟΝΟ;ΘΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΔΙΠΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

LiLiKi.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΞΙΖΕΤΕ ΠΟΛΛΑ ΒΡΑΒΕΙΑ.ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Pink Floyd.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

aa.ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΜΕ.Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΣΥ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

b|a|s|n\i/a είπε...

:)) να 'σαι πάντα καλά σκρουτζάκο μας. πάντα τόσο δημιουργικά ευαίσθητος και με τόση φαντασία. ευχαριστούμε πολύ για όλα. ;))

Σταυρούλα είπε...

Σκρουτζάκο καλέ μου φίλε καλησπέρα.Σε συγχαίρω για το βραβείο που πήρες και για τη γενναιοδωρία σου να το μοιράσεις σε όλους τους φίλους σου.Τώρα θα το έχω επί δυο!Να είσαι καλά,σ'ευχαριστώ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

basnia.ΚΑΛΩΣΤΟΝ.ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

koritsaki me ta polla mallia είπε...

Seuxaristw polu skroutzako m!!! Na sai kala!
Auto einai to prwto m brabeio k eimai polu sugkinimeni..

Filakia polla!

stalamatia είπε...

Σκρουτζάκο μου σ'ευχαριστώ πάρα πολύ,όλα τα μοιράζεσε εσύ,να είσαι καλά.Κοίτα που βρέθηκα με βραβείο.Πολλά φιλιά.

το πετάλι είπε...

να είσαι πάντα καλά ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟ!!!
πολλά φιλιά
από όλους μας!!!

starclub είπε...

Καλησπέρα αδερφουλινάκι μου!!! :)
Χαίρομαι που πήρες αυτό το βραβείο γιατί το αξίζεις και αυτό αλλά και πολλά άλλα! :)
Σ'ευχαριστώ πολύ για το βραβείο ζουζουνάκι μου...Το παίρνω και τρέχω να το βάλω στο μπλογκοσπιτάκι μου!!! :)
Φιλάκια πολλά κουκλάκι μου :)

Unknown είπε...

Skroutzako μου σ'ευχαριστώ πολύ και στο δίνω κι εγώ με τη σειρά μου-βέβαια κι εγώ δεν μπορώ να ξεχωρίσω 5,όλα τα ιστολόγια που παρακολουθώ έχουν τη δική τους χάρη και το κα8ένα είναι μοναδικό και τέλειο.

Καλό σου βράδυ και πάλι ευχαριστώ!!
:)

Matriga είπε...

Καλέ μου φίλε Σκρουτζάκο, δεν ξέρω αν θα μου δοθεί ποτέ άλλοτε να παραλάβω ένα τόσο ταιριαστό βραβείο από κάποιον, αλλά είμαι σίγουρη ότι τόσο καλά παιδιά σαν εσένα σπανίζουν. Είδες τι μετριόφρων είμαι; Σε φιλώ και σ' ευχαριστώ πολύ. Το άξιζες το βραβείο που σου έδωσαν με το παραπάνω! Μπράβο σου αγόρι μου :))

Ανώνυμος είπε...

Yeah kai ego 8elo

ZouZouna είπε...

Tι ψυχούλα έχεις εσύ!
Τι μεγάλη αγάπη για όλους?
Τι αίσθημα δικαιοσύνης?
Τι μετριόφρων!

Μα το αξίζεις και μόνο για την φαντασία σου να το μοιραστείς με όλους!

Να είσαι πάντα καλά!
το αναρτώ στο εξοχικό μου!
κερασοφιλιά Σκρουτζάκο !

MOLEMOU είπε...

NA SE JK EUXARISTO KAI KAPOTE ELPIZO NA STO ANTAPODOSO ME KALO KRASAKI APO TO AMPELAKI TOU PAPOU

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνεις. Να είσαι πάντα καλά!!!! Καλό βράδυ!

jf είπε...

Πέρασα να πάρω το βραβείο μου... χα!χα!χα!
Νάσαι καλά

Dreamy Cloud είπε...

Εχαριστούμε για το βραβείο σκουτζάκο!!!Φιλάκια πολλα,καλό βράδυ!!

λιμανάκι είπε...

:)

;)

Γιώργος Τ. είπε...

Ουφ... Πρόλαβα????

Άστρια είπε...

Ευχαριστούμε, ευχαριστούμε, είσαι πραγματικά πολύ καλός:))

(Και έχεις μία τάση να ανατρέπεις τους κανόνες:)) Εδώ βέβαια για καλό σκοπό.)

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Χαίρομαι που γνωρίζω την καλή πλευρά του Ίντερνετ.

Σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου που άφησες σε εμένα.

Είναι λόγια ψυχής και τα νοιώθω δυνατά!

Το παίρνω για να σφραγίσω μια δυνατή φιλιά.

Να προσέχεις.

Κώστας
vloutis.wordpress.com
vloutis.blogspot.com

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

δε φταις εσύ, η φαντασία σου τα φταίει....

συγχαρητήρια το αξίζεις, βάλε τώρα τα δυνατά σου θέλουμε πολλές και καλές αναρτήσεις με πολληηηηηηηή φαντασία

Eύη Καφούρου Αλιπράντη είπε...

ευχαριστούμε σκρουτζάκο μου! φιλάκια καλέ μου!

Ανώνυμος είπε...

Το μόνο σίγουρο είναι ότι αν αξίζει σε κάποιον αυτό το βραβείο , αυτός είσαι εσύ παπί μου!

πολλά μπράβο σου!!!
σ ευχαριστώ κι εγώ με την σειρά μου, όμορφο βράδυ να έχεις!
φιλιά πολλά

Δημήτρης είπε...

Φίλε JK σε ευχαριστώ πολύ!!! για την πρόσκληση να είσαι καλά και εσύ το αξίζεις μου δίνεις θετική "ενέργεια" και αύρα θετική γενικότερα και αυτό είναι σημαντικό!

Το πήρα και φεύγω να σαι καλά!

moyratos είπε...

Όταν έχεις τόσους φίλους δεν χρειάζεσαι βραβεία. Η φιλία είναι το καλύτερο βραβείο!!!!

Ανώνυμος είπε...

Σε ευχαριστώ που με σκέφτηκες φίλε μου... δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά με έχουν κουράσει λίγο αυτά τα βραβεία... δεν βρίσκω κάποια ουσία σε αυτά...

Όπως και να χει ... Ευχαριστώ...

Χαμογελαστό ξημέρωμα.

Ελενα καπακιώτου είπε...

θα προσπαθησω να σου φτιαξω εγω
ενα βραβειο
με ενα ματσο λεφτααααααααααααααα
και νομισματα!!!!! χαχαχχαχ

αντε καλο βραδακι

Γαλάτεια είπε...

Σκρουτζακο σε ευχαριστω πολυ!
Κι εμεις σε εκτιμουμε αφανταστα!!!!
Φιλιά!

Aspa είπε...

Ευχαριστούμε κι εσύ το αξίζεις :))

xrysaki.com είπε...

den ekana kati gia na paro vraveio...pantos eisai spoydaio paidi...genika....mpravo se sena,,,k sy aksizeis to vraveio...

xrysaki.com είπε...

den ekana kati gia na paro vraveio...pantos eisai spoydaio paidi...genika....mpravo se sena,,,k sy aksizeis to vraveio...

Εφη είπε...

καλημερα σκρουτζακο. κριμα που δεν μπορεσα να περασω ψες για να δικαιουμαι και γω βραβειο.
να περασεις ενα ευχαριστω τριημερο

THANASIS MAKEDONAS είπε...

καλημερα φιλε ευχαριστω για το βραβειο και εσενα και την φιλη μου κατερινα

BUTTERFLY είπε...

Σκρουτζακο καλημερα! Σε ευχαριστω παααρα πολυ για το βραβειο!
Δεν ειναι τυχαιο που στο εδωσαν εσενα τοσοι μπλογκερς, σου ταιριαζει γαντι, αφου καθε σου αναρτηση ειναι ξεχειλη απο φαντασια και μας βαζεις να σκεφτομαστε και να αναλογιζομαστε πραγματα που ουτε καν τα εχουμε στο νου μας, οπως το ονομα μας, τα ονειρα κτλ!

Olga είπε...

SKROYTZAKO μου, εγώ που μπήκα σήμερα το πρωί δηλαδη, να ...μην το πάρω;;!! Δές το καινούριο μου πόστ, και...κλείσε κατευθείαν για διακοπές....

Fri είπε...

Είσαι πονηρούλης φίλε μου! Θέλεις να μας καλοπιάσεις όλους, ε? Ευχαριστούμε πολύ!
Το κόλπο σου έπιασε και μας είσαι πολύ, πάρα πολύ συμπαθής :)
Αλήθεια εγώ την πρόλαβα την προθεσμία?

Α, και συγχαρητήρια για το βραβείο που παρέλαβες!

Καλή σου μέρα :)

"ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ" είπε...

Eυχαριστούμε, απίθανε ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟ!
Τι γενναιοδωρία!!!
Υπουργεία,βραβεία,όλα μοιρασμένα δίκαια!!!
Να είσαι πάντα καλά!

Yannis Kapnidis είπε...

Δεν το πρόλαβα, δεν πειράζει... σημασία έχει να πετάει κανείς με τη φαντασία! Το μεγαλύτερο βραβείο είναι τα ύψη!

Να είσαι καλά! Πολύ όμορφη πρωτοβουλία!

Διάττων είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ για το κάλεσμα αγαπητέ μου φίλε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Stalamatia ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΙ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΧΑΡΑ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Κoritsaki me ta polla mallia.ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Λιμανάκι.Ω!!!!ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Dreamy Cloud.ΚΑΛΩΣΤΗΝ.ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

jamanfou.ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΟΛΟΙ ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΜΕ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Stavroulazerva.ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΠΆΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΜoLEMOU.ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΜΑΚΡΙΝΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ.ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΗ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Γλυκο-κερασο-ζουζούνα.ΚΑΛΩΣΤΗΝ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΦΙΛΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Deathalicious.ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ.ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΚΑΙ ΦΕΥΓΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Μatriga.ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ.ΟΛΟΙ ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΜΕ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ Αngela ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΕΙΣ.ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΕΣΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Starclub.ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ.ΘΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Το πετάλι.ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΑΞΙΖΕΤΕ ΠΟΛΛΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Αστρια.ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Γιώργος Τ.ΚΑΛΩΣΤΟΝ.ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΠΡΟΛΑΒΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ.ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟ ΦΙΛΟ.ΕΣΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΒΡΑΒΕΙΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΒΑΛΩ.ΛΕΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΟΥ;ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Εvita Kafe.ΚΑΛΩΣΤΗΝ.ΕΣΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΒΡΑΒΕΙΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Λένα.Ω!!!!ΚΑΛΩΣΤΗΝ.ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.ΕΙΣΑΙ Η ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΟΚΑΛΕΙΣ ΠΑΠΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Jimank1hc.ΚΑΛΩΣΤΟΝ.ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΣΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΕΣΥ ΑΦΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΣΥ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Μoyratos.ΚΑΛΩΣΤΟΝ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ.ΕΣΥ ΔΙΚΑΙΑ ΑΞΙΖΕΙΣ ΑΡΚΕΤΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ζinnaa kapa.ΚΑΛΩΣΤΗΝ!!ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΠΙΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΟΛΟΙ.ΧΕ ΧΕ!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Diatton.NA EIΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.ΣΟΥ ΕΧΩ ΕΚΤΙΜΗΣΗ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Γαλάτεια.ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΜΟΙΒΑΙΑ ΤΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Αspa.KAΛΩΣΤΗΝ.ΕΣΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΞΙΖΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΑΦΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΕΡΓΟ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Χrysaki com.ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ.ΟΛΟΙ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Χrysaki com.ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΜΠΗΚΕ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ.ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΠΑΛΙ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Εφη.ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΕΒΑΛΑ ΩΡΑ.ΧΕ ΧΕ!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Θανάσης.ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΑΞΙΖΕΤΕ.ΟΛΟΙ ΚΑΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ Βtterfly.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ.ΑΞΙΖΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Οlga.ΚΑΛΩΣΤΗΝ!!!!!ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ.ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ.ΕΡΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Fri.ΚΑΛΩΣΤΗΝ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ.ΒΕΒΑΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΛΑΒΕΣ ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ.XAIΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΜΟΝΟ ΔΙΚΑΙΑ Η ΜΟΙΡΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΣΥ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ηellenic Potion.ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕΣ;ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ ΩΡΑ.ΟΛΟΙ ΤΟ ΑΞΙΖΕΤΕ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Σταυρούλα ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙ ΔΥΟ.ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

eirini είπε...

Αχ! Σκρουτζάκο μου, αν και καθυστέρησα λόγω φόρτου εργασίας ήρθα!!! Να το πάρω...ισχύει ακόμα;;;

Σε φιλώ γλυκά καλέ μου φίλε! Είσαι ξεχωριστό άτομο μέσα στην μπλοκόσφαιρα!!!

ikor είπε...

Εύχομαι να συνεχίσεις με την ίδια φαντασία να επιλέγεις θέματα και να γράφεις Σκρουτζάκο!

Καλό ΣΚ!

Unknown είπε...

skroytzako......σε ευχαριστώ πολύ

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

eirini.ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΕΣΥ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

homemade.ΚΑΛΩΣΤΟΝ.ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!ΦΙΛΕ ΜΟΥ ikor ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

Matriga είπε...

Σκρουτζάκο μας η θέρμη που σου σχολιάζουμε εδώ, αλλά και το νούμερο των σχολίων, δείχνουν ότι αξίζεις περισσότερα απ' όσα νομίζεις! Να είσαι πάντα καλά καλέ μου. Σ' ευχαριστώ πολύ!!

Maita είπε...

Λίγο καθυστεριμένη (δε φταίω εγώ η άτιμη η εξεταστική φταίει :Ρ) ήρθα να σου πω συγχαρητήρια για το βραβείο σου και να σε ευχαριστήσω.

Μικρός ήρωας είπε...

μμμμ σκρουτζααααακι μου,το εχασα!!Να ξερεις παντως οτι τωρα δε μπαινω τοσο συχνα γιατι δεν εχω ιντερνετ σπιτι πλεον..συγγνωμη που δε προλαβα,αληθεια!!Σ'ευχαριστω πολυ παντως που ηρθες και στο σπιτι μου και μου το ειπες!!Φιλακια πολλα πολλα φιλαρακι!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

matriga.ΚΑΛΩΣΤΗΝ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΟΛΟΙ ΚΑΤΙ ΑΞΙΖΟΥΜΕ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Μικρός Ηρωας.ΚΑΛΩΣΤΗΝ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΦΙΛΉ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ονειροκόριτσο.ΚΑΛΩΣΤΗΝ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΑΡΓΗΣΕΣ.ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΟΤΙ ΗΡΘΕΣ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

mamastinkomotini είπε...

ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟ μου
Σ' ευχαριστώ που με σκέφτεσαι και με θυμάσαι πάντα.
Σ' ευχαριστώ και για το βραβείο, αν και για μένα μεγαλύτερο βραβείο που παίρνω σήμερα από εδώ, είναι η φιλία σου.
Να είσαι πάντα καλά.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

mamastinkomotini.Ω!!!ΤΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΕΚΠΛΗΞΗ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ.