Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2009

28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ.ΗΜΕΡΑ ΜΝΗΜΗΣ-ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑΣ.



Εξήντα εννέα ολόκληρα χρόνια έχουν περάσει από τότε που ακούστηκε το ηχηρό ΟΧΙ του Ιωάννη Μεταξά, προκαλώντας δέος και ταραχή στον Ιταλό πρόξενο, που τόλμησε να απαιτήσει από την Ελλάδα να δοθεί στα χέρια του τότε ηγέτη του ιταλικού Φασισμού Μπενίτο Μουσολίνι. Πρόκειται για μια στιγμή ιδιαίτερη για τον ελληνισμό, όπου η ιστορία μας θυμίζει τι εστί ελληνόψυχος αγώνας. Στις 28 Οκτωβρίου 1940, όλοι οι Έλληνες ενώθηκαν κάτω από την αρχαία, αλλά ακόμα ζωντανή, Πανελλήνια Ιδέα, σε έναν αγώνα για την διατήρηση της ελευθερίας και της ειρήνης.

Η 28 Οκτωβρίου 1940 <η Μητέρα-Μέρα >όπως την έχει αποκαλέσει ο Άγγελος Σικελιανός,κατέχει μια ξεχωριστη θέση,γιατί συμβολίζει τη νίκη των δημοκρατικών ιδεωδών,το θρίαμβο της αρετής και της ευψυχίας κατά των δυνάμεων της βαρβαρότητας.Σε μία εποχή ,κατά την οποία όλες σχεδόν οι χώρες της Ηπειρωτικής Ευρώπης είχαν λυγίσει ή παραλύσει από το φόβο των στρατών.μόνος ο ελληνικός λαός είχε το σθένος να ορθώσει το ανάστημά του και να αντιταχθεί κατά των εγκληματικών σχεδίων των εχθρών.

Η γνωστή,η ιστορική η γνήσια Ελληνική λέξη Ο Χ Ι πέρασε από στόμα σε στόμα,από καρδιά σε καρδιά και έγινε φωνή όλων των Ελλήνων.
Επολέμησαν οι Έλληνες με πίστη ,με ανδρεία και με τη βοήθεια της Μεγαλόχαρης νίκησαν.Ήταν μία νίκη μεγάλη.Νίκη θαύμα.Από τότε οι Ελληνες ανανεώνουμε την απόφαση να λέμε πάντα το Ο Χ Ι σε όποιον έρχεται εθνικά ή ηθικά να μας σκλαβώσει.Να λέμε πάντα το Ν Α Ι στην πατρίδα μας,Ν Α Ι στην ΕΛΕΥΘΕΡΊΑ,Ν Α Ι στη θυσία.
Οι Έλληνες πολεμούν σαν ήρωες,αλλά στο μέλλον θα λέμε:<Οι ήρωες πολεμούν σαν Έλληνες>.
_____________________________________________________________________________________

ΜΗΤΡΟΣ ΤΕ ΚΑΙ ΠΑΤΡΟΣ
ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΑΠΑΝΤΩΝ
ΤΙΜΙΩΤΕΡΟΝ ΕΣΤΙΝ Η ΠΑΤΡΙΣ
ΚΑΙ ΣΕΜΝΟΤΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΓΙΩΤΕΡΟΝ.

ΤΙΜΗ ΣΕ ΚΕΙΝΟΥΣ ΟΠΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΟΡΙΣΑΝ ΝΑ ΦΥΛΑΤΤΟΥΝ ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ ΛΕΕΙ Ο Κ.ΚΑΒΑΦΗΣ.

ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΜΝΗΜΗ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ.

57 σχόλια:

Μαριάνθη είπε...

Μπράβο Σκρουτζάκο για το θέμα της ανάρτησης.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε. Είναι ελάχιστο χρέος προς αυτούς που έδωσαν τη ζωή τους.
Και του χρόνου.
Να σαι καλά.

55fm είπε...

Σκρουτζάκο,απλά μπράβο σου!
Καλό βράδυ

Savvina είπε...

Πολύ καλή η ανάρτησή σου Σκρουτζάκο.
Μπράβο σου.
Θυμόμαστε και μαθαίνουμε πράγματα μέσα από αυτό το κουτί.
Καλό σου βράδυ.

Anestis Ketsetzidis είπε...

SKPOYTZAKO
εμείς οι Έλληνες πολλές φορές αδικούμε τους εαυτούς μας και άλλες φορές δίνουμε μαθήματα στην οικουμένη.
Χρόνια πολλά.

Αιμιλία Ροδόσταμο είπε...

συγχαρητήρια!!μπορεί νά μήν είναι τής μοδός αλλά,είναι χρέος όντως.

Suspect είπε...

μπραβο σκρουτζακο!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Πρόσεξε φίλε μου μη σε πουνε εθνικιστή...εκει φθάσαμε...να φοβούμαστε να πουμε πως αγαπάμε τη πατρίδα μας

Hfaistiwnas είπε...

Καλό βράδυ!!!

Δημιουργία είπε...

Ας ευχηθουμε να υπαρχει ειρηνη στον τοπο μας αλλα και σε ολο τον κοσμο να μην υπαρχουν πλεον πολεμοι.Και του χρονου Σκρουτζάκο.

karkinos7 είπε...

Τα λόγια του Καβάφη τα λένε όλα!
Την Καλησπέρα μου!

thumbelina είπε...

Πολύ όμορφη και συγκινητική η αναρτησή σου μας υπενθυμίζει πρόσωπα και γεγονότα που δε πρέπει να σβήνουν από τη μνήμη μας. Δε ξέρω αν εγώ σε παρόμοιες καταστάσεις θα αντιδρούσα ανάλογα.Θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία. Καλό βράδυ.

Αιμιλία Ροδόσταμο είπε...

συγχαρητήρια!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ Μαριάνθη ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ 50fm.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ Savvina ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΠΑΛΙ.ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ Ανέστη Θ.Κετσετζίδη.ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ .ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ Αιμιλία Ροδόσταμο.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΧΡΕΟΣ ΜΑΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ Suspect ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ Ρίκη Ματαλλιωτάκη.ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΚΑΙ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ Ηfaistiwna.EYXAΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΝΑΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Δημιουργία ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

gaykarkinos7.ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΣΥΜΦΩΝΩ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

thumbelina ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΕΛΕΙ ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ Αιμιλία Ροδόσταμο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΘΑ ΠΕΡΑΣΩ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Τιμή σε όσους θυσιάστηκαν, αγωνίστηκαν ή έμειναν δια βίου ανάπηροι για να είμαστε σήμερα εμείς ελεύθεροι.

Μπράβο σκρουτζάκο για τούτη σου την επετειακή αναφορά.
Και του χρόνου,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Σταλαγματιά είπε...

Χαράλαμπος Κατσιμήτρος Υποστράτηγος της 8ης μεραρχίας και
Κωνσταντίνος Δαβάκης διοικητής του Αποσπάσματος Πίνδου.
Δύο ονόματα που πρέπει να θυμόμαστε και να τιμούμε γιατί χωρίς αυτους τίποτε δεν θα ήταν ίδιο!!!

Ημέρα μνήμης και περηφάνιας!!!

Σε φιλώ μικρέ μου
Αναστασία

Eva F. είπε...

Και του χρόνου να είσαι καλά Σκρουτζάκο.

Αστοριανή είπε...

Φίλε Σ.
... μέρα Τιμής και σε τούτη την "άλλη άκρη" που η μοίρα μας ταξίδεψε
και που η μνήμη μαζί με την καρδιά πάντα επιστρέφει...
Άφησα κάμποση συγκίνηση στη σελίδα της κοινής φίλης Μαριάνθης...
πάρε την και για σένα!
Με αγάπη για τα υψηλά νοήματα εκείνων που θυσιάστηκαν διότι "έπρεπε",
Υιώτα
αστοριανή
Ν.Υ.

Dennis Kontarinis είπε...

Υπέροχη η ανάρτησή σου καλέ μου φίλε καιπολυ επίκαιρη.
Μιά μόνο παρατήρηση
Το ΟΧΙ το είπε ο ελληνικός λαός με το στόμα του Μεταξά.
Ο τότε αμερικανός πρέσβυς στην Ελλάδα ΜακΒη γράφει στα απομνημονεύματά του.
Αν ο Μεταξάς δεν έλεγε όχι την άλλη μέρα δεν θα υπήρχε στην θέση του.
Αυτά φίλε και να είσαι πάντα καλά
Ντένης Κονταρίνης
http://eftanhsa.blogspot.com
http://hellascafe.blogspot.com

A.G.Selena είπε...

Τέτοιες μέρες με γεμίζουν υπερηφάνεια αλλά και μεγάλη θλίψη...

Τι πήραμε και πως το καταντήσαμε.
Που είμαστε και που πηγαίνουμε.
Πόσο βαθιά?Πόσο ακόμα?

Κρίμα!Και εγώ νιώθω άχρηστη!!!

Φιλιά Σκρουτζάκο.

THANASIS MAKEDONAS είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΜΙΚΡΟΣ ΦΟΡΟΣ ΤΙΜΗΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Μια σημαντικη μερα για την Ελλαδα και την ιστορια ολης της Ευρωπης.Ειναι χρησιμο να μνημονευεται για να μην ξεχασουμε ποτε τι σημαινει πολεμος.Ευχαριστω για την μνημη.Καλημερα

Artanis είπε...

καλημέρα JK μου...καλά να περνάς...

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

πολυ ωραίο το θέμα σου σκρουτζάκο μου. Δεν πρέπει να ξεχνάμε και πρέπει να μαθαίνουμε και στην επόμενη γενιά. Χρόνια πολλά.

ANAZHTHΣH είπε...

Μπράβο παλληκάρι μου!
Σεβόμαστε όλους τους πολιτισμούς αλλά διατηρούμε ζωντανή και την εθνική μας ταυτότητα.

PISTOS788 είπε...

ΜΠΡΑΒΟ...
http://www.conspiracy-channel.gr/

zoyzoy είπε...

Αξίζει να δίνουμε την απαιτούμενη έμφαση στην σημερινή μέρα!
Και όσο σκέφτομαι ότι η νεολαία μας δεν γνωρίζει ποιά επαίτιο γιορτάζουμε σήμερα θλίβομαι για την παιδεία της για το αύριο χωρίς μνήμες και αξίες.

Και του χρόνου με υγεία και φιλιά θαλασσινά!!

Lefki είπε...

Καλό απόγευμα και καλά να περνάς :))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ.ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΟ ΦΙΛΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΛΑΡΕΝΙΕΣ ΑΓΚΑΛΙΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ Σταλαγματιά ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ.ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΛΙ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ Εva f.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΕΠΙΣΗΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΜΑΚΡΙΝΗ ΦΙΛΗ Αστοριανή.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΣΕΛΙΔΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΦΙΛΕ Dennis Kontarinis.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ Selena.ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΒΑΘΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ Θανάση.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΓΙΑΝΝΑ.ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΑΥΤΗ Η ΜΕΡΑ ΝΑ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΜΑΚΡΙΝΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ Αrtanis.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ.ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΤΕΡΟΥΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ.ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΦΥΛΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ.ΣΥΜΦΩΝΩ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

PISTOS 788.ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.ΤΟ ΕΙΔΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ Ζoyzoy.ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΘΛΙΒΕΡΟ ΑΡΚΕΤΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ ΦΙΛΙΑ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ Λευκή.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

✿ margarita είπε...

ΜΗΤΡΟΣ ΤΕ ΚΑΙ ΠΑΤΡΟΣ
ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΑΠΑΝΤΩΝ
ΤΙΜΙΩΤΕΡΟΝ ΕΣΤΙΝ Η ΠΑΤΡΙΣ
ΚΑΙ ΣΕΜΝΟΤΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΓΙΩΤΕΡΟΝ.


....Μπράβο Σκρουτζάκο!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ margarita.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

LAMBROS είπε...

Την καλησπέρα μου και από εδώ. Μπορεί να φαίνεται κοινότυπη η ευχή χρόνια πολλά, για αυτή την ημέρα αλλά είναι τόσο μα τόσο ειλικρινής αν αναλογιστεί κανείς την σημασία της. Για αυτό το λόγο, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε ΟΛΟΥΣ !!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!ΤΙ ΕΚΠΛΗΞΗ!!ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟ Lambro.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΕΣ.ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ milch-kafer.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.