Πέμπτη 25 Μαρτίου 2010

25 ΜΑΡΤΙΟΥ ΔΙΠΛΗ ΓΙΟΡΤΗ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ-ΟΛΕΣ.



Στις 25 Μαρτίου γιορτάζουμε τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου, που είναι μία από τις μεγαλύτερες γιορτές της Χριστιανοσύνης.
Γιορτάζουμε την αναγγελία της χαρμόσυνης είδησης, που έφερε ο Αρχάγγελος Γαβριήλ στην Παναγία, ότι μέσω αυτής θα ενσαρκωθεί ο Υιός του Θεού: «Ιδού νυν ευαγγελίζομαι χαράν μεγάλην» της είπε ο Αρχάγγελος.
Από αυτό το σημείο ξεκίνησε η σωτηρία της ανθρωπότητας.
Το απολυτίκιο της γιορτής μας λέει:
«Σήμερον της σωτηρίας ημών το κεφάλαιον
Και του απ’ αιώνος μυστηρίου η φανέρωσις.
Ο Υιός του Θεού Υιός της Παρθένου γίνεται
Και Γαβριήλ την χάριν ευαγγελίζεται.
Διό και ημείς συν αυτώ τη Θεοτόκω βοήσωμεν,
Χαίρε, Κεχαριτωμένη, ο Κύριος μετά σου».

Περιγράφεται στο κατά Λουκάν Ευαγγέλιο 1:26-38.

------------------------------------------------------------------------------------------

Η 25η Μαρτίου είναι επίσης και Εθνική Γιορτή για την Ελλάδα, η οποία καθιερώθηκε με το διάταγμα 980, στις 15 Μαρτίου 1938.
Τιμούμε τους ήρωες της Επανάστασης του 1821. Αυτούς που έδωσαν τη ζωή τους ώστε η Ελλάδα να είναι μία ελεύθερη χώρα.

------------------------------------------------------------------------------------------
25 ΜΑΡΤΙΟΥ 1932 Η ΦΛΟΓΑ ΤΟΥ ΚΑΝΤΗΛΙΟΥ ΤΗΣ ΑΓ ΛΑΥΡΑΣ ΑΝΑΨΕ ΤΟ ΚΑΝΤΗΛΙ ΣΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ.

25 ΜΑΡΤΙΟΥ 2010
Η ΙΔΙΑ ΦΛΟΓΑ ΚΑΙΕΙ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟΥ ΤΟΥ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ.
ΜΙΚΡΗ.ΑΣΗΜΑΝΤΗ ΦΛΟΓΑ,ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΤΟΣΑ ΦΩΤΑ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ,ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΤΡΙΑ ΑΝ ΚΑΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΖΕΣΤΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΛΟΓΑ ΤΩΝ ΑΚΟΙΜΗΤΩΝ ΙΔΑΝΙΚΩΝ ΤΟΥ.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
25η ΜΑΡΤΙΟΥ (ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ)Αρ.Βαλαωρίτης

ΜΕ ΜΙΑΣ ΑΝΟΙΓΕΙ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ,ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ ΜΕΡΙΑΖΟΥΝ,
ΟΙ ΚΟΣΜΟΙ ΕΜΕΙΝΑΝΕ ΒΟΥΒΟΙ,ΠΑΡΑΛΥΤΟΙ ΚΟΙΤΑΖΟΥΝ,
ΜΙΑ ΦΛΟΓ ΑΣΤΡΑΦΤΕΙ…ΑΚΟΥΟΝΤΑΙ ΨΑΛΜΟΙ ΚΑΙ ΜΕΛΩΔΙΑ..
ΠΕΤΑΕΙ ΕΝ ΑΣΤΡΟ..ΣΤΑΜΑΤΑ ΕΜΠΡΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ.
ΧΑΙΡΕ ,ΤΗΣ ΛΕΕΙ,ΑΕΙΠΑΡΘΕΝΕ,ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ,ΧΑΙΡΕ!
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΣΕ.ΧΑΙΡΕ,ΜΑΡΙΑ ΧΑΙΡΕ!

ΕΠΕΡΑΣΑΝ ΧΡΟΝΟΙ ΠΟΛΛΟΙ..ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΑΝ ΕΚΕΙΝΗ
ΑΣΤΡΑΦΤΕΙ ΠΑΛΙ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ..ΣΤΗΝ ΕΡΜΗ ΤΗΣ ΤΗΝ ΚΛΙΝΗ
ΛΗΣΜΟΝΗΜΕΝΗ,ΟΛΑΡΦΑΝΗ,ΧΛΩΜΗ ΚΙ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΗ,
ΜΙΑ ΚΟΡΗ ΠΑΝΤΑ ΤΗΚΕΤΑΙ ,ΣΤΕΝΑΖΕΙ ΑΛΥΣΩΜΕΝΗ,
ΤΑ ΣΙΔΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΤΑΡΑΓΑ,ΣΚΟΤΑΔΙ ΟΛΟΓΥΡΑ ΤΗΣ.
Η ΚΑΤΑΦΡΟΝΙΑ,Η ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΣΕΠΟΥΝ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΤΗΣ.

ΤΡΕΜΕΙ ΜΕ ΜΙΑΣ Η ΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΠΛΑΤΗ Η ΘΥΡΙΔΑ
ΦΕΓΓΕΙ ΚΙ ΑΦΗΝΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑ ΕΝ ΑΣΤΡΟ,ΜΙΑΝ ΑΧΤΙΔΑ,
Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΕΣΤΑΘΗΚΕ,ΔΙΠΛΩΝΕΙ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΟΥ….
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΣΕ,ΕΛΛΑΣ ΑΝΑΣΤΑ,ΧΑΙΡΕ!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------


TI HTAN TO EIΚΟΣΙΕΝΑ;
ΚΑΙ ΠΩΣ;
ΝΑ ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΙ Ο ΤΟΥΡΚΟΣ!
ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ!
Ο ΕΥΡΩΠΑΙΟΣ ΝΑ ΤΟ ΧΩΝΕΨΕΙ ΠΩΣ!
ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ 21 ΟΥ ΑΙΩΝΑ
ΣΕ ΠΟΙΑ ΑΝΤΕΝΑ ΝΑ ΤΟ ΠΙΑΣΕΙ;
ΣΕ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΕΙ
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΟ ΕΙΚΟΣΙΕΝΑ!....

75 σχόλια:

kariatida62 είπε...

Χρόνια Πολλά Σκρουτζάκο!Νάμαστε όλοι καλά!

Eva F. είπε...

Η ανάρτησή σου πολύ καλή...
Έκανες καλά που ασχολήθηκες μ΄αυτή την διπλή γιορτή...

Θέλω να σε ευχαριστήσω για τις ευχές σου για την γιορτή μου...
Ναι την πρωτιά την πήρες...
Σ΄ευχαριστώ από καρδιάς και του χρόνου να είμαστε καλά...
Νάσαι καλά Σκρουτζάκο μου γλυκέ!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ Κariatida 62.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΕVA F.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

neli είπε...

Χρόνια πολλά Σκρουτζάκο!!!!!

Dreamy Cloud είπε...

Xρόνια πολλά!! Ωραία η ανάρτηση σου :)

Ανώνυμος είπε...

πολύ όμορφη αναδρομή...

να είσαι καλά φίλε!

Hfaistiwnas είπε...

Χρόνια Πολλά σε όλους!!!!
Και σε σένα εννοείται!!!!

Μαριάνθη είπε...

Χρόνια πολλά και του χρόνου. Πάντα να γιορτάζουμε. Να νιώθουμε τη χαρά της νίκης.Της διπλής γιορτής Σκρουτζάκο.

Αστοριανή είπε...

... κι έχω τρεις Αγγελικές!!!:
πρωτοκόρη και δυο εγγονές!!!
Αύριο, τώρα είναι 21.11 μετα τα μεσάνυχτα, έλα/τε, στις 5.00 θα έχουμε τραπέζι...
Χρόνια Πολλά, σε όλους και σε όλες,
Καλή Ανάσταση
Υιώτα
Αστοριανή
ΝΥ

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Σκρουτζάκο μου να είσαι καλά.
Και του χρόνου!

D.Angel είπε...

Χρόνια πολλά Σκρουτζάκο!
Αθάνατοι....
Φιλιά

ΦΟΥΛΗ είπε...

Μακάρι να μπορούσαν και οι νέοι μας να ξεχωρίζουν την 28η με την 25η!!
Καλημέρα Σκρουτζάκο...

agapi είπε...

χρόνια ολλά θα ευχηθώ κι εγώ με τη σειρά μου.υπάρχουν ακόμα κάποιοι που θυμούνται τη σημερινή μερα.

Roadartist είπε...

Χρόνια πολλά μικρέ μας φίλε!!!! :)

eirini katsa είπε...

Χρόνια πολλά
και σε σένα Σκρουτζάκο!!!
Να'μαστε καλά!
:)

Miss Pink είπε...

Skroutzako Μου χρόνια πολλά και σ'εσένααααα..
έχει και ωραία μέρα ελπίζω να περάσεις super ;)
και να φας πολύ πολυ
μιαμμ μιαμμ :ΡΡΡΡ
φιλιάαααααα
σμουτς σματς

Ἅ λ ς είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ σκρουτζακο!!
πολλη ομορφη η αναρτηση σου.. πολλη ελληνικη :))!!!!
χρονια πολλα!!!!!

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

Χρονια πολλά σκρουτζάκο μου. Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου. Είμαι πολύ καλά απλά δεν έχω κάτι ενδιαφέρον να αναρτήσω.

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Χρόνια πολλά!
Την καλημέρα μου!!!!

Ianos είπε...

Kαλημερα παλληκαρι μου χρονια πολλα!!!
Ειδες ποσο σημαντικη μπορει να ειναι μια τοσο δα φλογα;
Μακαρι να παραμενει αυτη η φλογα πηγη εμπνευσης για τα ιδανικα...Μακαρι... :))

Prisoned Soul είπε...

Είναι πολύ όμορφο μα και σπάνιο να ασχολούνται στις μέρες μας οι άνθρωποι με αυτές τις γιορτές, γνωρίζοντας την προέλευσή τους και παράλληλα διδάσκοντάς τη και στους υπόλοιπους!!!! Να σαι καλά Σκρουτζάκο μου!!! και να σαι πάντα εδώ να μας τα θυμίζεις...

Φιλιά!

Διάττων είπε...

Χρόνια μας Πολλά! Εγώ απέφυγα να κάνω σχετική ανάρτηση, γιατί...θα έγραφα πολλά που δεν θα 'πρεπε. Οπότε, προτίμησα να μπω εδώ και να ενώσω τις ευχές μου με των υπολοίπων...

Ευχές σε όλους (τους νοήμονες) και σε σένα προσωπικά φίλε μου...

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μεγάλη θρησκευτική και εθνική γιορτή σήμερα Σκρουτζάκο μου!!!
Χρόνια Πολλά!!
Ευχές σε όλους τους εορτάζοντες!

karkinos7 είπε...

Χρόνια Πολλά!
Να 'σαι καλά πάντα καλά!
Την Καλησπέρα μου!

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Nα 'σαι καλα Σκρουτζάκο μου!!! Χρόνια πολλά!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ neli.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ Dreamy Cloud.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΣΥ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ inMUSIclost.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ Ηfaistiwna.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΝΑΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΛΑΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ Μαριάνθη.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ Αστοριαν.η.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΑΙ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Γιαγιά Αντιγόνη ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΣΥ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ D Angel.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗ ΦΟΥΛΗ.ΜΑΚΑΡΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΗ agapi.ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ Roadartist.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

eirini Katsa ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!ΚΑΛΩΣ ΤΗ Μiss Pink.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ Αλς ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!ΤΙ ΕΚΠΛΗΞΗ!!!!ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΕΡΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ Stavroulazerva.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ Ιανό.ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΗ ΣΒΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΑΥΤΗ Η ΦΛΟΓΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ Prisoned Soul.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ.ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ Diatton.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ .

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ gaykarkinos 7.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ .ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΙΠΛΗ ΓΙΟΡΤΗ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΕΛΕΝΑ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ Μυστικό Μονοπάτι.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΣΥ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

thumbelina είπε...

Χρόνια πολλά Σκρουτζάκο, και του χρόνου να είμαστε όλοι καλά!
πολύ ωραία ανάρτηση :D
kisses!!!

Leviathan είπε...

xronia polla se olous! :) kalo sou vradi!! :)

Ανώνυμος είπε...

Φλόγα στην ψυχή η ανάρτηση σου στη σημερινή εορτή καλέ μου Σκρουτζάκο..να είσαι καλά!

Χρόνια Πόλλά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ Leviathan.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗ Thumbelina.ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ellen ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Πολύ όμορφη η αναρτησή σου,αν δεν υπήρχαν εκεινοι ίσως να μην βρισκόμασταν εμείς εδω.....ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ!Καλα είναι να τα θυμόμαστε όλα αυτά κ να μην τα ξεχνάμε!!Ουφ..Ελπίζω να μην είπα πολλά...Χρόνια πολλά σε ολους σας και σε σένα φίλε Σκρουτζ να είσαι πάντα καλά,την καλησπέρα μου!¨)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΦΙΛΗ gianna ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

Sophia Kollia είπε...

Χρόνια πολλά και μη περιμένεις ο Ευρωπαίος να καταλάβει τίποτα. Περισσότερο θα καταλάβει ο Αφγανός..
Καλό αύριο

Women in City είπε...

xronia pollaaaa :)
kai tou xronou skroutzako!!!!
filakia polla!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ Sofia.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Women in City ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

hackaday είπε...

Χρόνια πολλά και καλά Γιαννάκη.

ANAZHTHΣH είπε...

Να λοιπόν που οι Έλληνες συνεχίζουν να εμπνέονται από τα ιδανικά τους...
Χρόνια πολλά φίλε μου.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

hackaday ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΝΑΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.

Pansofix είπε...

χρονια πολλα σε ολους τους εορταζοντες και τις εορταζουσες!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ANAZHTHΣH ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.

eleni είπε...

Xόνια πολλά!
Μεγάλη η σημερινή μέρα-χαίρομαι που αναγνωρίζεις τη μεγάλη της σημασία.Είμαστε υπερήφανοι,που γεννηθήκαμε Έλληνες.
Καλό βράδυ!

Theogr ο κηπουρός είπε...

Πέρασα να ευχηθώ
Καλό Πάσχα.

Η ΑΠΕΝΑΤΙ ΟΧΘΗ είπε...

χρόνια πολλα Σκρουτζακο!!την καλησπέρα μου:)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ eleni.ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΥΧΕΡΟΙ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!ΚΑΛΩΣ ΤΑ ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΧΥΑ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ Pansofix.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!!!!!!ΤΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΕΚΠΛΗΞΗ!!!!!!!ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ Theogr ο κηπουρός ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΟΛΗ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Καλημέρα αγαπητέ μας.
Πάντως αυτό που λένε είναι για τα πανηγύρια, ευτυχώς που άνοιξαν τα ιδρύματα, αυτοί οι άτυχοι άνθρωποι περιφέρονταν σαν ζώα....
Καλό ΣΚ να έχεις..

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!ΚΑΛΩΣ ΤΟΥΣ Αστρο-Συμμορίτες.ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΤΕ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΤΕ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ Ν ΑΡΧΙΣΕΙ.

Μαργαρίτα Πάσχου είπε...

Με λίγη καθυστέρηση λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων σου εύχομαι χρόνια πολλά καλέ μου Σκρουτζάκο!
Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις και να 'σαι πάντα καλά!