Κυριακή 30 Μαΐου 2010

XAΜΟΓΕΛΑΤΕ!!!! ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΑΛΑ Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΑΣ!!!!ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!












ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ!!!




Ο Αγιος Πέτρος έχει πρόβλημα με κάποιον στον Παράδεισο, που είναι πολύ δραστήριος ερωτικά. Παρενοχλεί ερωτικά τα αγγελάκια. Τελικά τον πιάνει και τον πάει στην κόλαση. Μετά από πολύ καιρό, και είπε να πάει να δει τι γίνεται εκεί κάτω και πως αντιμετώπισαν την κατάσταση τα διαβολάκια. Στην κόλαση υπάρχει πάντα μεγάλη και αφόρητη ζέστη. Μόλις όμως έφτασε Ο Αγιος Πέτρος, τα πάντα ήταν παγωμένα. Πάει και βρίσκει τον αρχιδιάβολο.
- Τι κατάσταση είναι αυτή; του λέει. Τι γίνεται εδώ πέρα και έπεσε η θερμοκρασία τόσο πολύ;
- Με αυτόν που μας έστειλες, δε τολμάει κανείς να σκύψει, να ανάψει τα καζάνια.
___________________________________________________________________
Ένας Σκωτζέζος μπαίνει σε ένα μπαρ, κάθεται και παραγγέλνει μία μπύρα. Πριν πει ρωτάει πόσο κοστίζει.
- 150 δραχμές, απαντά το γκαρσόνι.
- Πανάκριβη είναι, λέει ο Σκωτζέζος.
- Όρθιος θα μπορούσατε να την πιείτε με 100 δραχμές, του λέει το γκαρσόνι.
Και αν σταθώ στο ένα πόδι; απαντά ο Σκωτζέζος!

___________________________________________________________________
Eνας τύπος σε κακό χάλι, γεμάτος γρατσουνιές
στο πρόσωπο και στο λαιμό ,συναντιέται με έναν φίλο του.
Εκείνος ανήσυχος τον ρωτά :
- Μα καλά...Τί έπαθες ; είσαι χάλια.
- Aσε, θάψαμε χθες την πεθερά μου...
- Και καλά, τί είναι όλες αυτές οι γρατσουνιές ;
- Δεν ήθελε !!!
___________________________________________________________________
Δυο φίλοι συζητούν φιλοσοφικά ..
- Ρε Θανάση, εσύ πιστεύεις στη μετενσάρκωση;
- Τι είναι μετενσάρκωση;
- Ε αυτό που λένε ότι άμα πεθάνεις, ξαναγυρίζεις στη γη
με άλλη μορφή, σαν ζώο ας πούμε ή σαν φυτό και κάτι τέτοια ...
- Δεν το ξέρω το θέμα ...
- Τότε, θα κάνουμε μια συμφωνία. Όποιος πεθάνει πρώτος,
θα προσπαθήσει να επικοινωνήσει με τον άλλο και να του
πει τι γίνεται εκεί πάνω,αν όλα αυτά είναι αλήθεια και
αν ξαναγυρίζει κανείς εδώ κάτω με άλλη μορφή.
- Εντάξει φίλε, έτσι θα γίνει!
Μετά από χρόνια, πεθαίνει ο Θανάσης πρώτος και ο φίλος του
περιμένει να δει αν θα είναι συνεπής στη συμφωνία τους κι αν
θα επιδιώξει να επικοινωνήσει μαζί του.
Μήνες μετά από τη κηδεία, όπως κοιμότανε στο κρεβάτι του
ακούει κάποιον να τον φωνάζει με τρομερή φωνή...
- Ναι;
- Έλα φιλάρα, ο Θανάσης είμαι. Δεν επικοινώνησα μαζί σου
τόσο καιρό γιατί είχα πάθει υπερκόπωση....
Ο άλλος ενθουσιάζεται που ακούει το φίλο του μετά
από τόσο καιρό και αρχίζει να τον ρωτάει:
- Πώς περνάς ρε Θανασάρα, τι γίνεται εκεί πάνω;
- Ζωή και κότα φίλε μου... Ξυπνάω το πρωί, τρώω,
μετά κάνω έρωτα,μετά ξανά τρώω, ξανακάνω έρωτα ...
αυτό γίνεται από το πρωί μέχρι το βράδυ! Όλο φαΐ
και έρωτα είναι η ζωή μου...
- Πού είσαι βρε Θανάση; Στον Παράδεισο;
- Ποιο Παράδεισο ρε φίλε;
Κόκορας σε ορνιθοτροφείο στα Μέγαρα είμαι!

_________________________________________________________________-
Η ξανθιά στο μπαρ

Ενας τύπος σε ένα ξενοδοχείο βρίσκει μια υπέροχη ξανθιά στο μπαρ, την ψήνει και εντός ολίγου καταλήγουν στο δωμάτιο του, να κάνουν ό,τι θα μπορούσε να κάνει ένας τύπος σε ένα ξεχοδοχείο με μια υπέροχη ξανθιά που βρήκε στο μπαρ.

Την άλλη μέρα, την παίρνει τηλέφωνο από τη ρεσεψιόν για να τη ρωτήσει εάν θα τη δει και σήμερα. Αυτή απαντάει κλαίγοντας πως δεν μπορεί να βγει από το δωμάτιο της.

- Δεν μπορείς να βγεις από το δωμάτιο σου; Γιατί;

- Εδώ μέσα είναι μόνο τρεις πόρτες. Η μία είναι του μπάνιου, η άλλη είναι η ντουλάπα και η άλλη έχει ενα καρτελάκι στο χερούλι που λέει "ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΕΙΤΕ"!
__________________________________________________________________
H γυναίκα είναι στο κατώφλι του θανάτου. Ζητάει από τα εφτά παιδιά της να βγούν έξω απο το δωμάτιο και να την αφήσουν για λίγο μόνη με τον άντρα της. Του ψιθυρίζει με μεγάλη προσπάθεια:

- Θέλω να σου εξομολογηθώ κάτι...
- Ναι;
- Ξέρεις... ο πατέρας του έβδομου παιδιού μας, του Γιωργάκη...
- Τι;;; ο Γιωργάκης δεν είναι δικός μου;;
- Οχι, όχι... Αυτός ΕΙΝΑΙ δικός σου....
__________________________________________________________________
Ο μεθυσμένος και η μπαργούμαν

Πάει ένας μεθυσμένος σ'ενα μπαρ. Πλησιάζει τη μπαργούμαν και της λέει θα μου βάλεις ένα ποτό;
Του βάζει το ποτό και αυτός της λέει:
- Το ξέρεις ότι είσαι πολύ άσχημη;
Και αυτή του απαντάει:
- Κι εσύ το ξέρεις ότι είσαι πολύ μεθυσμένος;
Και αυτός:
- Ναι, αλλά εγώ αύριο δεν θα είμαι!!!!
__________________________________________________________________
Ήτανε μία κοπέλα στην ρεσεψιόν ενός ξενοδοχείου και περίμενε να της δώσουν το κλειδί της.
Όπως πέρναγε ένας άνδρας κατά λάθος την σκουντάει στο στήθος με τον αγκώνα του.
Ντροπιασμένος δεν ήξερε πώς να της ζητήσει συγνώμη:
- Αν η καρδιά σου είναι τόσο μαλακή όσο το στήθος σου, θα με συγχωρέσεις...
Και του απαντά η κοπέλα:
- Αν το όργανό σου είναι τόσο σκληρό όσο ο αγκώνας σου, έλα στο δωμάτιο 105.....ΓΡΗΓΟΡΑ :)))))))

__________________________________________________________________

96 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Kαλή βδομάδα να έχεις Σκρουτζάκο
Με χαμόγελο :)

Hfaistiwnas είπε...

H φωτό για το νέο ασφαλιστικό τέλεια!
Επίσης και ο κόκορας στα Μέγαρα! λολολ!

Καλή εβδομάδα!

karkinos7 είπε...

Καλή Βδομάδα να έχουμε, με χαμόγελα!
Την Καλησπέρα μου!

Μαριάνθη είπε...

Νασαι καλά! Καλή εβδομάδα.Πάντα ελπιδοφόρος.

D.Angel είπε...

Καλή εβδομάδα και καλό μήνα
από τώρα! Φιλιά πολλάαααααααααααα

ELENI είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Οι υπάλληλοι με το νέο ασφαλιστικό είναι μια αλήθεια....

καλη βδομάδα φίλτατε :)

ckarelio είπε...

Καλησπέρα,
καλή εβδομάδα, πάντα με χαμόγελο :-)

KOSTAS PAP είπε...

Πολύ καλά και φτιάχτηκε η διάθεσή μου. Καλή εβδομάδα.

~reflection~ είπε...

Τσιγγουνακο,
βρηκα το μαγικό φίλτρο που μετατρεπει τα χαμογελα σε φιλακια.....

Που είναι το μαγουλακι σου????

ερχονταιαιαιαι!!!!....
φιλακιααααααααααααααααααααα......

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλησπέρα καλή βδομάδα ,όπως πάντα τρομερή διάθεση με τα όμορφα ανέκδοτά σου.......

Rena είπε...

Kαλησπέρα και Καλή βδομάδα Sκρουτζάκο μου και Καλό Καλοκαίρι μια και μπαίνει ο Ιούνιος!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Τι γέλιο έκανα με τον κόκορα στα Μέγαρα χα χα χαα!!
Να σαι καλά Σκρουτζάκο μου!
Καλή βδομάδα να χουμε!

Ἅ λ ς είπε...

:)))
καλη βδομαδα!!!! αρχιζω εξεταστικη αυτη τη βδομαδα...! αντε να δουμε!!! φιλιααα!!

efhbos είπε...

ΧΑΧΑΧΑ...:P
Καλη εβδοαμαδα θα ειναι σιγουρα...!!!
Αφου τελειωσαν οι πανελληνιες...:D

eirini katsa είπε...

Καλησπέρα SKROYTZAKO!!!
Καλή βδομάδα να έχουμε φίλε μου!!!
Από αύριο καλή δύναμη και καλά κουράγια...(αρχίζει επίσημα η εξεταστική μας!!!)
Οεο!!!
Πάντα με χαμόγελο,πάντα με αισιοδοξία!!!
Φιλιάα!!
:)

Έσπερος είπε...

Καλή βδομάδα Skroutzako! Να περνάς καλά!

Την καλησπέρα μου!

Maria Tzirita είπε...

Ουφ, ευτυχώς... Είχα τρομάξει με το σχόλιο του Ασκαρ ότι θα με κάνεις ανέκδοτο! Χα,χα, σ'ευχαριστώ φίλε μου γι άλλη μια φορά! Ποιά προηγούμενη ανάρτηση μου είπες να κοιτάξω; Αυτή της Κρυσταλένιας; Την είδα αγόρι μου, αν εννοείς αυτό. Καλή βδομάδα σου εύχομαι, πολλά φιλιά σε σένα και την έξοχη μαμά σου!

Greek Rose είπε...

Καλή εβδοομάδα Skroutzako με υγεία καιι πολλές ευτυχισμένες στιγμές!

Την έχω διαβάσει από την μέρα που αναρτήθηκε ,όπως επίσης το φορουμ και της Κρυσταλλένιας το blog
Ας ενεργήσουμε όλοι για να είναι η βοήθεια αποτελεσματική.
Διάβασα τόσες σελίδες που μετά δεν πρόλαβα να γράψω στην δική σου σελίδα!

55fm είπε...

Είσαι άπαιχτος!
Καλή και χαμογελαστή βδομάδα!

dyosmaraki είπε...

Αφήνω ένα χαμόγελο και την ευχή για μια όμορφη εβδομάδα Σκρουτζάκο μου

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Καλη εβδομαδα φιλε μου!

Κι ελποζω να σε δω και στη δικη μου παρουσιαση οπως στης Μαριας μας

Ανώνυμος είπε...

καλο μηνα για αυριο καλε μου Γιαννη,με εκανες και γελασα,οσο για την αλλη αναρτηση την διαβασα εδω και μερες και λεω οτι καθε πολη πρεπει να εχει τους προσκοπους τιςνα βοηθαν τους συντοπητες,φιλακια μικρε μου.

Prisoned Soul είπε...

Καλή εβδομάδα και απο δω!!
Να σαι καλά SKPOYTZAKO μου και να χαμογελάς!!!!!!!

Καλό βράδυ

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

καλη εβδομαδα skroytzako με χαμογελα!!!

φιλια σου νεραιδενια!!!

to alataki είπε...

Kαλή εβδομάδα και σε σένα, μου χρειαζόταν σήμερα το γέλιο...

mia maria είπε...

Καλή και χαρούμενη εβδομάδα σου εύχομαι!

Leviathan είπε...

kali evdomada!!!! polla polla filia! :)

Sof είπε...

Καλησπερα....
Καλη εβδομαδα...

Marouli είπε...

Καλησπερα καλε μου! Πολλα χαμογελα :))))))))

Καλη εβδομαδα να εχουμε και αν ολα εινα χαλια ας χαμογελαμε δεν πειραζει..

Καληνυχτα!

Μαρουλοφιλακια!

musicbug είπε...

Kalispera kai kali vdomada ki apo mena!!!
Polla polla xamogela!
Summer is on the way!!!!

Άδικη Κατάρα είπε...

Βρίσκομαι πραγματικά στο blog που θα με ακινητοποιήσει ένα δεκάλεπτο από τα γέλια.

Καλή βδομάδα, με μεγάλα χαμόγελα, αισιοδοξία και την ιδανική δόση αυθεντικού χιούμορ.

Καλησπέρα

Tzeve είπε...

καλη εβδομάδα...με χαμόγελα

Ευρύνοος είπε...

Καλή εβδομάδα Σκρουτζάκο :)

VAD είπε...

Kαλή σου μέρα,κυρ Χαμόγελε:),
καλή βδομάδα....

Phivos Nicolaides είπε...

Καλή βδομάδα γεμάτη χαμόγελα χαράς!

Unknown είπε...

Καλημέρα Σκρουτζάκο! Με πολλά χαμόγελα. :-)

Ginny είπε...

Χαχαχαχα!! Να 'σαι καλά!! Καλή σου εβδομάδα!!

Asteri (Maria) είπε...

Καλημέρααααααααα
Καλή εβδομάδα

mariposa είπε...

:))))))) καλημερααααααααα

Marianna Stamou είπε...

Καλή εβδομάδα Σκρουτζάκο! Πολύ μου αρέσουν τα γατόνια!!:-))

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Καλημέρα καλή βδομάδα κι από αύριο καλό μήνα:)

Eva F. είπε...

Καλή εβδομάδα Σκρουτζάκο με πολύ-πολύ χαμόγελο και καλή διάθεση!!!!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

καλή βδομάδα και καλό μήνα! κι όχι τσιγγουνιές στο γέλιο!

Katerina Galati είπε...

Καλή εβδομάδα Σκρουτζάκο!!! Η φωτογραφία με τους ηλικιωμένους και το νέο ασφαλιστικό είναι παραστατικότατη.

Sidepap21 είπε...

Χα χα χα χα ...
Μού 'φτιαξες το κέφι !!!
ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΒΔΟΜΑΔΑ ...

painter είπε...

Kαλή εβδομάδα Σκρουτζάκο, με χαμόγελο!!!

Ανώνυμος είπε...

καλή εβδομάδα και σε εσένα!ωραίες οι φωτογραφίες και έξυπνες!

cummulus είπε...

Ρε τι είπε ο μεθυσμένος στην μπαργούμαν χαχα!

!sweety! είπε...

Σκρουτζάκο μου αυτή η photo με τους υπαλλήλους(νεολαία κανονικότατα)είναι όλα τα λεφτά!!!
Τα ανεκδοτάκια όπως πάντα υπέροχα!
Καλή βδομάδα,καλό μήνα για αύριο και καλό καλοκαίρι!!!

MINIMARKET είπε...

ΧΡΕΙΑΖΟΜΟΥΝ ΜΙΑ ΔΟΣΗ ΧΑΜΟΓΕΛΟΥ ΚΑΙ ΗΡΘΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΣΕΝΑ !!!!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ !!!!

Dorothy είπε...

Καλή εβδομάδα και καλό μήνα από αύριο Σκρουτζάκο! Αυτό με το ασφαλιστικό αστείο μεν, ρεαλιστικότατο δε! :)

eva είπε...

Καλησπέρα!!!
Με πλατύ χαμόγελο και για τον Ιούνιου που έρχεται αύριο!
Καλό μήνα!

apinkdreamer είπε...

καλη εβδομαδα και καλο μηνα!!!σε ευχαριστω για τα καλα σου σχολια!!!

eleni είπε...

Καλή εβδομάδα,Σκρουτζάκο!
Έρχεται καλοκαιράκι.
Καλό μήνα!

ΑνωΡά7 είπε...

Καλό μήνα βρε...πάντα με χαμόγελο...






Καλημερούδια!!!

SARIN είπε...

Κ Α Λ Ο Μ Η Ν Α ...!!!!

Suspect είπε...

καλο μηνα Σκρουτζακοοοοοοοοοο!!!

Dennis Kontarinis είπε...

Καλημέρα αγαπητέ μου φίλε
Καλό μήνα σε σένα και όλους τους φίλους της ιστοσελίδας σου
Υπέροχα και απολυστικά όπως πάντα τα αστεία σου. Ό,τι πρέπει γιά ένα ευχάριστο ξεκίνημα.
νάσαι καλά
Ντένης

Βάσσια είπε...

Καλό μήνα φίλε μου και καλό καλοκαίρι.
:-)

Μ είπε...

Καλό μήνα με πολλά χαμόγελα Σκρουτζάκο μου! Ένα μουσικό δωράκι για σένα είναι εδώ:
http://whoisherewhoishere.blogspot.com/2010/06/blog-post_01.html

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

καλό μήνα

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

οτι καλυτερο για εναν νεο μηνα να εισαικαλα τσιγκουνακο...καλο μηνα!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Καλό μήνα σε όλους...

Η τρελή είπε...

Σκρουτζάκο μου, ευτυχώς που υπάρχεις κι εσύ και σκάει λίγο το χειλάκι μας!
Καλό μήνα εύχομαι!

Και ΛΕΩΝ και ΤΡΕΛΗ!

ΧΑΡΤΙΝΟ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΑΚΙ είπε...

Καλό μήνα γλυκέ μου , καλά μπάνια να κάνουμε, όσοι δεν έχουν αρχίσει ακόμα βέβαια !!!!

ΦΩΣ ΙΛΑΡΟΝ είπε...

Καλό μήνα SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ ωραίος :-))

Πάντα με χιούμορ !!!!!

Να είσαι πάντα καλά αγαπητέ !


ΦΩΣ ΙΛΑΡΟΝ

Ανώνυμος είπε...

Καλό μήνα φίλε μου, με χαρούμενη, καλοκαιρινή διάθεση!

Cinema είπε...

Εύχομαι καλό μήνα! Πολύ μ' αρέσει το μπλογκ σου, το γέλιο κάνει καλό!
Καλώς σε βρίσκω!

Άστρια είπε...

Καλό μήνα Σκρουτζάκο, όλα τα όμορφα και τα καλά να τάχεις!

Anestis Ketsetzidis είπε...

Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!

Un par de neuronas... είπε...

Καλή εβδομάδα για σένα φίλε μου...

Μεγάλο χαμόγελο μου άφησες!!!!

Φιλάκια,

Μελίτη είπε...

Καλησπέρα και καλό μήνα Σκρουτζάκο μου! Εύχομαι ένα υπέροχο καλοκαίρι για όλους μας!
Να είσαι καλά με τα ωραία σου ανέκδοτα - μια όαση χαράς στις δύσκολες μέρες που διανύουμε ως Έλληνες.

Φιλάκια !!

Υ.Γ. Η όμορφη γατούλα, στην πρώτη εικόνα, είναι ολόιδια η δικιά μου η Κίτυ, χαχα!!!

Νηρηιδα είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ! Ευχομαι να τον περασεις γεματος χαμογελα σαν αυτα που χαρισες και παλι σε εμας με την αναρτηση σου!!!

Δημιουργία είπε...

Καλο μηνα με πολλα χαμογελα να εχεις.

Εύα Παραδείσου είπε...

Μικρό γλυκό Σκρουτζάκι Καλό μήνα, καλώς μας ήρθε το καλοκαίρι με τις ατέλειωτες όμορφες βραδιές του. :)

Ανώνυμος είπε...

πολύ καλημέρα σας και πολύ καλύτερο μήνα εύχομαι

elis.pandora. είπε...

Kαλό μήνα Παπάκι μου γλυκό!!!
Το τι γέλιο κάνω με τήν μπαρ γούμαν!!!
Να είσαι πάντα καλά Γιάννη!!!

xaroylita είπε...

Καλό μήνα και για σένα Καλέ μου. Καλά είμαι. Έχω εξαφανιστεί τελείως. Ξυπνώ και κοιμάμαι με την δουλειά..

Ελπίζω όλα καλά... Παιρνώ δύσκολα λόγο της δουλειάς. Πολλές ώρες πολύ κούραση. Και στο off ύπνος τρελός.

Μου λείπετε όλοι. Φιλιά πολλά.

zoyzoy είπε...

Καλή εβδομάδα και καλό Μήνα ας είσαι καλά που σκορπάς χαμόγελα και αισιόδοξα μηνύματα στη μαυρίλα μας!

Φιλιά θαλασσινά!

Dreameraki είπε...

Καλό μήνα με πολλά χαμόγελα!Σ'ευχαριστώ για το πέρασμα!Σόρι,άλλα έτρεχα γι αυτό άργησα να φανώ!Το ασφαλιστικό ήταν όλα τα λεφτά!

Βασιλική είπε...

Σε ευχαριστώ!! Μην νομίζεις που και που ρίχνω κανένα μάτι και από εδώ!!

καλό απόγευμα!!

iamaticus είπε...

ΣΚΡΟΥΤΣΑΚΟ ΧΑΙΡΕ........

....τι Σκρουτσακος....
Ανοικτοχερης εισαι .....ΚΑΙ ΠΑΙΔΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ!!!!

καλο μηνα να εχεις παιδι μου!!!
ευχαριστιες

Φεγγαρολουστη είπε...

Καλο μηνα φιλαρακι να σαι καλα παντα να μας δινεις θετικη ενεργεια...

Clem Lumen είπε...

Καλο μηνα σου καλε μου=]]]

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

Καλό μήνα και σε εσένα!
Να είσαι καλά!

mahler76 είπε...

μου αρέσει που πάντα βάζεις όμορφες φωτό από γατούλια. Καλή σου μέρα και καλό μήνααα

Greek Rose είπε...

Καλό μήνα Skroutzako:)
Με υγεία κι ευτυχία

annafrank είπε...

Να εχουμε καλό μήνα ολοι,με υγεία και με χαμόγελο

drosostalitsa είπε...

Σκρουτζάκο μου Καλό Καλοκαίρι! Να περάσεις ένα αξέχαστο καλοκαίρι και να είσαι πάντα χαμογελαστός!

Φιλάκια
Δροσοσταλίτσα

VATOLAKKIOTIS είπε...

Καλησπέρα και καλό μήνα Σκρουτζάκο....ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

thumbelina είπε...

Καλά φοβερά τα ανέκδοτα, ειδικά τα τελευταία και η φωτό για το ασφαλιστικό άπαιχτη :))
καλό μήνα αγαπημένε μου φίλε,
σ'ευχαριστώ!!!!

Menia είπε...

Καλό μήνα και από εμένα! :-)

Καλό΄βράδυ!

marianaonice είπε...

Αχ δεν προλαβαίνω να διαβάσω, αλλά χόρτασα με τις εικόνες και με τα χνουδωτά γατάκια....
Νάσαι καλά!
Καλό ξημέρωμα και καλό μήναααα!!
:))

✿ margarita είπε...

Καλά η εικόνα με το ασφαλιστικό φοβερή!!..αν και με τρόμαξε λιγάκι..για το τι μας περιμένει!

Καλό μήνα μικρούλη μου!!

Vipera Lebetina είπε...

Χα πολύ καλά όλα τους! Καλό μήνα να έχεις, να είσαι πάντα καλά!!!!