Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

ΑΣ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!!!!



_______________________


ΤΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ!!!!

Μια νεαρή γυναίκα περιμενε την πτηση της στην αίθουσα αναμονης του αεροδρομίου.Επειδή έπρεπε να περιμένει αρκετές ώρες πήγε και αγόρασε ενα περιοδικό και ένα πακέτο μπισκότα.Κάθισε σε μια πολυθρόνα ,στην αίθουσα VIP του αεροδρομίου,για να διαβάσει με την ησυχία της το περιοδικό.Διπλα από την πολυθρόνα βάζει τα μπισκότα ενω ένας άντρας που κάθισε στο διπλανό κάθισμα,άνοιξε το περιοδικό του και αρχισε να διαβάζει.

Οταν αυτή πήρε το πρώτο μπισκότο,ο άντρας πηρε και αυτός το δεύτερο.Αισθάνθηκε ενοχλημένη αλλά δεν είπε τίποτα.Τι νευρα που έχω σκεφτηκε.Αν ήμουν σε καλή διάθεση ,θα τον χτυπούσα.
Για κάθε μπισκότο που έπαιρνε ,ο άντρας έπαιρνε και αυτή το επόμενο μέχρι που εμεινε το τελευταιο.
ΑΑΑ!!! σκέφτηκε για να δούμε τώρα τι θα κάνει αυτος ο καταχραστής που δεν εχει καθόλου ντροπή και μου τρωει τα μπισκότα μου.
Ο άντρας πήρε το τελευταίο μπισκότο το εκοψε στη μεση και πήρε μόνο το μισό.Το υπόλοιπο μισό της το έδωσε.
ΑΑΑ αυτό παρά ειναι σκέφτηκε.Τα νευρα μου!!!!!!!!!
Σηκώθηκε πήρε το περιοδικό της ,τα πράγματά της και πήγε στην αίθουσα επιβίβασης.Οταν κάθισε στο κάθισμα της έψαξε στην τσαντα της να βρει τα γυαλιά της.Τότε προς μεγάλη εκπληξή της είδε στην τσαντα της το πακέτο με τα μπισκότα ολοκληρο,άθικτο και κλειστό!!Αισθάνθηκε πολύ ντροπιασμένη!!!Συνειδητοποίησε ότι είχε κάνει λάθος!!!Ειχε ξεχάσει ότι δεν είχε βγάλει τα μπισκότα της απο την τσάντα και όλη την ώρα ετρωγε απο του ξένου άντρα.

Ο άγνωστος άντρας είχε μοιρασθει τα μπισκότα του μαζί της χωρίς ίχνος εκνευρισμού ενώ αυτη ήταν πολύ θυμωμένη ,σκεπτόμενη ότι τα μοιραζόταν μαζί του..

Και τώρα το αεροπλάνο εφευγε και αυτή δεν μπορούσε να εξηγήσει αλλά ούτε να του ζητήσει συγνώμη.
Υπάρχουν 4 πραγματα που δεν μπορούμε να ανακτήσουμε.

1)Η ΠΕΤΡΑ ΑΦΟΥ ...ΡΙΧΘΕΙ

2)Η ΛΕΞΗ ΑΦΟΥ...ΕΙΠΩΘΕΙ

3)Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΦΟΥ...ΧΑΘΕΙ

4)Ο ΧΡΟΝΟΣ ΑΦΟΥ...ΠΕΡΑΣΕΙ


_______________________________


Το ζευγαρι γυρναει απο το μηνα του μελιτος και φαινεται οτι δεν εχουν ακομη γνωριστει καλα μεταξυ τους, κατι που δεν ξεφευγει απο την προσοχη του κουμπαρου, που προσπαθει να.. ψαρεψει το γαμπρο..
-Ρε μεγαλε, του λεει, ειχατε κανενα προβλημα αυτο το καιρο μεταξυ σας;
-Α....Οχι κατι σοβαρο, απανταει ο γαμπρος, αλλα να....καποια μερα τελειως αφηρημενος, αφου καναμε ερωτα, της αφησα πανω στο μαξιλαρι 70ευρω..
-Σωπα ρε παιδακι μου, τον καθησυχαζει ο αλλος, μη φοβασαι, η κοπελλα θα το ξεπερασει γρηγορα αυτο.. θα καταλαβει οτι ησουν αφηρημενος οταν το εκανες..
-Ναι χρυσε μου, αν ημουν και εγω στη θεση σου το ιδιο θα ελεγα, αλλα॥ελα όμως που οταν γυρισα, εκεινη μου είχε αφήσει.. ρεστα.. 20ευρω!!!!
_______________________________
Μια φορά ένας τυπος καθόταν σε ένα μπαρ. Εκεί που καθότανε και έπινε το ποτό του, μπαίνει μία τύπισσα με φοβερό κορμί! Τρελάθηκε!!!
Πάει δίπλα της να της μιλήσει, γυρνάει αυτή το κεφάλι και τότε ο τύπος αποτρελένεται! Η γκόμενα είχε απίστευτο κορμί, αλλά η φάτσα της ήταν ένα αίσχος.
Την ρωτάει:
- Πού το έφτιαξες αυτό το κορμί, κούκλα μου;
- Στο κολυμβητήριο απέναντι, λέει αυτή.
- Και το κεφαλάκι; Δεν το βουτάμε καθόλου μέσα;
_______________________________

Μια γυναίκα ανεβαίνει σ' ένα λεωφορείο με το μωρό της στην αγκαλιά της.
Ο οδηγός του λεωφορείου της λέει:
"Μαντάμ, αυτό είναι το πιο άσχημο μωρό που έχω δει στη ζωή μου!"
Εκνευρισμένη η γυναίκα άρχισε να περπατάει προς το πίσω μέρος του λεωφορείου.
Ένας που καθόταν κοντά της κατάλαβε πως εκείνη ήταν εκνευρισμένη για
κάποιο λόγο και τη ρώτησε τι της συνέβαινε.
"Ο οδηγός του λεωφορείου με προσέβαλε φριχτά!" του αποκρίθηκε.
Ο άντρας δείχνοντας κατανόηση της λέει:
"Αλήθεια; Ξέρεις, είναι δημόσιος υπάλληλος και δεν έχει κανένα
απολύτως δικαίωμα να προσβάλλει τους επιβάτες!
"Έχεις απόλυτο δίκιο" tου λέει.
"Θα πάω μπροστά να του πω μια δυο κουβέντες!"Καλή ιδέα" της λέει εκείνος। "Δώστε μου να κρατήσω τον πίθηκο".

_______________________________

53 σχόλια:

mahler76 είπε...

μπορεί να μην ξέρουμε με τι κυβέρνηση θα μας ξημερώσει η βδομάδα αύριο αλλά σίγουρα θα είναι με χαμόγελο. Καλό σου βράδυ μικρούλι.

Hfaistiwnas είπε...

Καλή εβδομάδα να έχουμε!
Πολύ διδακτική η ιστορία με τα μπισκότα.. :)

Ἅ λ ς είπε...

καλή Δευτέρα να έχουμε και τρίτη και τετάρτη και πέμπτη και παρασκευή και σάββατο και κυριακή :)

Leviathan είπε...

poli kali evdomada na exoume my friend!! :) filiaaaaaa!

lourdi lourdaki είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΗΡΕΜΗ!!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ JK!!!!

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξερω αν θα ειναι Καλη η εβδομαδα που έρχεται, εμεις ομως πρέπει να ελπίσουμε να είναι!!!

Καλή εβδομάδα λοιπον!

Μαρια Νικολαου είπε...

Με βάρκα την ελπίδα σου εύχομαι και γω μια ελπιδοφόρα εβδομάδα γεμάτη χαμόγελο. Οσο μπορούμε πια να έχουμε.

iLiAs είπε...

καλη βδομαδα να εχεις :)

Ginny είπε...

Χαχαχαχαχα "δώστε μου να κρατήσω τον πίθηκο!" χαχαχαχαχαχαχα!! Λιώνω!
Καλη εβδομάδα Σκρουτζάκο!! :)
Φιλάκια!

Marouli είπε...

Καλη βδομαδα να εχουμε καλε μου!! Μακαρι να ειναι καλη για ολους μας!

Μαρουλοφιλακια! :)

mia είπε...

Mακάρι να υπήρχε μια δεύτερη ευκαιρία.....σε τέτοιες περιπτώσεις.....καλή εβδομάδα φίλε μου....

Διαβάτης είπε...

Καλή βδομάδα καλέ μου φίλε !

Καθε καλό στο δρόμο σου !

:)

para-kelsoscooks είπε...

Εύχομαι και εγώ μαζί με εσένα, να έχουμε μια καλή εβδομάδα.

Unknown είπε...

καλή σου εβδομάδα να σαι καλά

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλημέρα καλή βδομάδα, σου έκλεψα τα 4 πραγματα που δεν μπορούμε να ανακτήσουμε.
Φιλιά...

DaisyCrazy είπε...

Καλημέρα και Καλή Βδομάδα Σκρουτζάκο!!

Alks--Anna είπε...

Ένα μπισκοτάκι λοιπόν μπορεί να κάνει την "διαφορά"..
μια σκέψη να την δρομολογήσει και μια
λέξη να την "απογειώσει"..!!

Υπέροχα τα μπισκοτάκια του άλλου καλέ μου Σκρουτζάκο!!

Πολλές καλημέρεεες και μια καλή
βδομάδα για όλους!!

Φιλιααά!!

είπε...

καλησπερα

χρειαζομαι το μεηλ σου, ή το f/b σου για να σε ρωτησω κατι που απο οτι θυμαμαι ξερεις..

καλη εβδομαδα σου ευχομαι

το δικο μου μεηλ selinicreations@yahoo.gr

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ mahler76 ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΝΑΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΟΝ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ Hfaistiwnas ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.ΕΣΥ ΠΑΝΤΑ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΕΧΩ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ Ἅ λ ς ΜΑΚΑΡΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΕΣ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ Leviathan ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ lourdi lourdaki ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗΝ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ Coula ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΑΛΛΙΩΣ ΧΑΘΗΚΑΜΕ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΩ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΓΙΑ ΚΡΕΜΑΛΑ ΑΝ ΒΑΛΕΙΣ :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ Μαρια Νικολαου ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ.ΜΑΚΑΡΙ ΟΛΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕ iLiAsΠΑΝΤΑ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ Ginny ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΟΝΤΩΣ ΠΛΑΚΑ:)))))ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΩΩΩΩΩ ΚΑΛΩΣ ΤΟ Marouli ΤΟ ΚΑΛΟ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ.ΜΑΚΑΡΙ ΟΛΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ mia ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΤΟΝ Διαβάτης ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ para-kelsoscooks ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ homemade ΚΑΙ ΣΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ.ΕΓΩ ΕΧΩ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΠ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΦΟΥΛΗ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΚΛΕΨΕΣ:))ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ DaisyCrazy ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ Alks ΧΑΙΡΟΜΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΤΑΜΠΙΣΚΟΤΑ:))ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΑΚΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗΝ stellacreations ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟ facebook :) ΠΑΩ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΜΟΥ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ.

BUTTERFLY είπε...

Καταπληκτικος οπως παντα! Καλη εβδομαδα!

Anestis Ketsetzidis είπε...

όλα με το καλό!

magda είπε...

Πολύ όμορφη η ιστοριούλα με τα μπισκότα, ντράπηκα για λογαριασμό της...
Πολύ ωραία τα λες και μας χαρίζεις στο τέλος και το γέλιο!!!
Καλημέρα

el.mar είπε...

Σκρουτζάκο μου καλή εβδομάδα!!!
Φοβερή ιστορία!!!Και τα ανέκδοτα επίσης!!!Φιλιά!!!!!

KitsosMitsos είπε...

Την καλησπέρα μου! Ακόμη δεν ξέρουμε, αλλά...

Ανώνυμος είπε...

Να είσαι καλά φίλε μου!Με αυτή την κατάσταση είναι απαραίτητο το γέλιο που μας χαρίζεις απλόχερα!
Σε φιλώ!

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Να είσαι καλά!!!! Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!!!! Φιλιά πολλά πολλά!!!!

ღ oneiremataღ είπε...

καλοτάξιδο το βαρκάκι της ελπίδας σκρουτζάκο για όλους μας!!!φιλάκια πολλά

Jolly είπε...

Την ιστορία αυτή την είχα ακούσει στο παρελθόν αλλά τώρα που μου την θύμισες ομολογώ πως ανατρίχιασα και πάλι!Να'σαι καλά!

karkinos7 είπε...

Καθυστερημένα αλλά καλό υπόλοιπο Βδομάδας με Χαμόγελο!!!
Την Καλημέρα μου!!

✿ margarita είπε...

Πάντα γλυκύτατος!!


πολλά πολλά φιλιά μαζεμένα..(σου τα χρωστάω μικρούλη)

Dust in the wind (Σκόνη στον άνεμο) είπε...

Εύχομαι τα καλύτερα σε όλους...η ελπίδα τουλάχιστον ακόμη είναι δωρεάν..στο μέλλον δεν ξέρουμε μπορεί να μας την πουλάνε ...
Νάσαι καλά και να μας κάνεις να γελάμε!!!!

Giota είπε...

kalhsperaaa, apo oti fainetai duskoli ki auth h bdomada... upomonh loipon....
http://asterokataskeues.blogspot.com/ einai to neo mou blogs 8a xara na to epistefteite :))

Ioanna είπε...

Γεια σου φίλε μου Skroutzako!!!!.

Με συγχωρείς αν αργώ να περάσω... Νοιώθω λίγο άσχημα μη νομίζεις, αλλά σε σκέφτομαι πάντα έστω και αν αργώ...:).

Τα ανέκδοτα απλά υπεροχα!.

Πολλούς πολλούς χαιρετισμούς...

Αννα είπε...

Πολυ ομορη η ιστορία με τα μπισκότα!!!
Καλο Σαββατοκυριακο

A.G.Selena είπε...

Λείπεις μία ολόκληρη εβδομάδα...Να ανησυχήσουμε ή είσαι καλά???

Φιλάκια πολλά!!!

Lampros Lampinos είπε...

Skroutzakos o jkok, πολύ ωραία η ιστορία... έκανε αρκετή υπομονή η κυρία... αλλά για λάθος πράγμα...
Καλή εβδομάδα σου...και γεμάτη ιστορίες ωραίες...