Κυριακή 14 Απριλίου 2019

🌟ΑΡΧΙΣΤΕ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΑΣ ΜΕ ΘΕΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ.🌟 ΦΟΡΕΣΤΕ ΤΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ 🌟

angel-desi-glitters-85


Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ!!!!!!(Διδακτικό παραμύθι)

Μια φορά και εναν καιρό ζούσε μία ομορφη νεράιδα,που ζουσε σ ένα μικρό σπιτάκι.Φορούσε ένα πολύ ωραίο μωβ φόρεμα και οι φτερούγες της λαμπιρίζαν καθώς πετούσε.
Κάποια μέρα έχασε τις φίλες της και ξεκίνησε ενα μακρινό ταξίδι στη γη για να τις βρει.
Καθώς πετούσε έπεσε πανω σε δυο αγγέλους.
Ποια είσαι εσύ και τρέχεις έτσι;την ρώτησαν.
Είμαι η ΣΚΕΨΗ.
Και τι είσαι εσύ;
Είμαι αυτή που ζει μαζί με τους ανθρώπους.Με χρησιμοποιουν  για να μπορούν  να κάνουν μεγάλα και σπουδαία έργα και να συνομιλούν με άλλους ανθρώπους.
Πω πω!!!!αυτό πρέπει να είναι τέλειο!!!
Μη νομίζετε όμως ότι με χρησιμοποιούν πάντα με το σωστό τρόπο.Με εκμεταλλεύονται κάποιες φορές.
Τι εννοείς;
Εγώ ξέρετε καλοί μου άγγελοι,έχασα τις φίλες μου.Την ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ  και την ΧΑΡΑ .Επαιζα μαζί τους και ξαφνικά τις έχασα απο τα μάτια μου.Ψάχνω παντού για να τις βρω ,αλλά μάταια.
Καλά πως τις έχασες;

Οι άνθρωποι όταν με χρησιμοποιούν μαζί με τις φίλες μου,παίζουμε και γελάμε ξέγνοιαστα.
Αλλες φορές όμως επιλέγουν να μας χωρίσουν γιατί.....προτιμούν τις άλλες τις κακές.Τη ΘΛΙΨΗ , τη ΜΙΖΕΡΙΑ  και τη ΓΚΡΙΝΙΑ.
Να τωρα που μας χώρισαν πάλι.

Μας πως είναι δυνατόν ρώτησαν οι άγγελοι να προτιμούν αυτές;Δυστυχώς οι άνθρωποι μερικές  φορές δεν με θέλουν εμένα ούτε τις φιλες μου.Θέλουν εκείνες τις κακές που προσπαθούν να επιβληθούν με το ζόρι και να  κάνουν κακό.
Εχω βαρεθεί να χάνω τις φίλες μου επειδή οι άνθρωποι διαλέγουν τη γκρίνια,τη θλίψη και τη μιζέρια.

Μα πως είναι δυνατόν να επικρατούν αυτές οι κακές;ρώτησαν πάλι οι άγγελοι.

Οι άνθρωποι με χρησιμοποιουν εμένα μόνο για να σκέφτονται ότι δεν αξίζουν τίποτα,και τους πιάνει η ΘΛΙΨΗ.Σκέφτονται ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι καλό στην καινούρια τους ζωή και τους πιάνει ΜΙΖΕΡΙΑ.Αλλες πάλι φορές δεν τους αρέσει τίποτα απο αυτά που έχουν και τους πιάνει η ΓΚΡΙΝΙΑ.

Και οι δικές σου οι καλές φίλες πως επικρατούν;;;;

ΑΑΑΑΑ αυτό είναι πολύ ευκολο για να τις φωνάξει κάποιος.
Οταν οι άνθρωποι σκέφτονται ότι μπορούν να κάνουν πολλά πράγματα στη ζωή τους,παραμερίζοντας τις δυσκολίες τότε έρχεται η ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ . Οταν σκέφτονται πόσο καλά είναι που έχουν τη ζωή τους,τότε έρχεται η ΧΑΡΑ .
Σας παρακαλώ πείτε μου τι να κάνω για να βρω τις φίλες μου είπε η ΣΚΕΨΗ , ,δεν θέλω να τις χάσω.

Μα,για κοίτα μπροστά σου είπαν οι δύο άγγελοι.Ωχ οι καλές μου φίλες. Οι φίλες μου!!!.ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ.......ΧΑΡΑ........αρχισε να φωνάζει η  ΣΚΕΨΗ.

ΣΚΕΨΗ μου !!!!! που είσουνα;;;;;τις φώναζαν και την αγκάλιαζαν.

Σας έψαχνα αλλά δεν σας έβρισκα τους είπε η ΣΚΕΨΗ.
Αλλά για σταθείτε....ποιες είστε εσείς;;ρώτησε η ΣΚΕΨΗ.

Εμείς είμαστε η ΔΥΝΑΜΗ  και η  ΠΙΣΤΗ . .Οι άνθρωποι μας χρησιμοποιούν πολύ όταν θέλουν να πετύχουν κάτι.Ετσι μας φώναξες και εσύ!!!
Εχασες τις φίλες σου την ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ και τη ΧΑΡΑ και έστειλαν εμάς για να σε βοηθήσουμε να σου δείξουμε το δρόμο για να βρεις τις φίλες σου.Και να που τις βρήκες.

ΔΥΝΑΜΗ και ΠΙΣΤΗ χρειάζεσαι είπαν στη ΣΚΕΨΗ οι άγγελοι για να βρεις την ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ και τη ΧΑΡΑ!!!!!!
_____________________________________________________
😃 Ωρα για χαμόγελα!!!!!!!😃
Όταν χαμογελάς στη ζωή, και η ζωή σού χαμογελάει!
   



____________________________________

Το παντρεμένο ζεύγος κάθεται στην παράλια. Περνάει ένας τύπος με ένα μικροσκοπικό μαγιό. Γυρίζει ο άνδρας και λέει στην γυναίκα του:
- Τι λες; Να φορέσω κι εγώ ένα τέτοιο;
- Όχι, απαντάει αυτή.
- Και γιατί όχι; ρωτάει πειραγμένος ο άνδρας. Δεν έχω τίποτα να κρύψω!
Και η σύζυγος:
- Αυτό είναι το πρόβλημα!😃
_____________________________________

Ο Γιωρίκας είχε πεθάνει και είχε πάει στον Παράδεισο. Εκεί μία στήλη τράβηξε την προσοχή του που έγραφε επάνω: Τα ρεκόρ του Παραδείσου.
- Αυτό τι είναι άγγελε;
- Είναι μία στήλη που πάνω της είναι γραμμένα τα ονόματα αυτών που πρόσφεραν περισσότερο στην εκκλησία.
- Και γιατί είναι 1ος ο Μητσάρας και 2ος ο Χρηστός;
- Ο Μητσάρας ήταν οδηγός λεωφορείου και σε κάθε του διαδρομή έκανε 50 ανθρώπους να κάνουν ταυτόχρονα τον σταυρό τους!!!😃
_____________________________________

Μια γυναίκα μπαίνει σε ένα κατάστημα με είδη κυνηγίου και ζητάει να αγοράσει ένα όπλο.
- Είναι για τον άντρα μου, εξηγεί στον υπάλληλο
- Μήπως σας είπε τι διαμέτρημα θέλει να αγοράσετε;
- Μη λές βλακείες, αφού δεν ξέρει ότι θα τον πυροβολήσω!!!😃

18 σχόλια:

Woman in Blogs είπε...

Καλή εβδομάδα, με χαμόγελο και θετική διάθεση!

BUTTERFLY είπε...

Χαχαχαχαχαχα! Καλημερα!

Giannis Pit. είπε...

Καλή βδομάδα Γιάννη μου.
Να είσαι καλά φίλε μου με τις όμορφες πάντα ευχές και αύρα σου.

Αρτίστα του βωβού είπε...

Καλή εβδομάδα Σκρουτζάκο!
🎈

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

🌻Σ ευχαριστω Woman in Blogs Να ειμαστε ολοι καλα και φυσικα με χαμογελο και θετικη διαθεση .

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλη εβδομαδα φιλη μου παλια BUTTERFLY Να εισαι παντα καλα 🌹

Αννίκα είπε...

Έχασα το πάρτυ των γενεθλίων αλλά ετεροχρονισμένα εύχομαι υγεία, πολλά χαμόγελα και θετική σκέψη και ενέργεια.
Το ταξίδι της σκέψης να είναι προς όφελος του νου και της ψυχής και οι αποδράσεις ευχάριστες γεμάτες γνώση.
Καλή εβδομάδα!

Gip είπε...

Καλή η διδακτική ιστορία, τα ανέκδοτα, τα 2 πρώτα, δεν τα ήξερα, ήταν πολύ καλά !
Να είσαι καλά φίλε !

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Σ ευχαριστω πολυ Woman in BlogsΝα εισαι παντα καλα.🌹

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

🌹 Καλημερα φιλη μου BUTTERFLY

Μαρία Έλενα είπε...

Καλό Σαββατοκυριακο
Φιλάκια ...

kerina poiimata είπε...

Όλα όμορφα Γιάννη!
Όμορφη διδακτική ιστορία!
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Να εισαι παντα καλα φιλε μου Giannis PitΕυχαριστω που παντα ερχεσαι απο εδω!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

επισης φιλη μου Αρτίστα του βωβού🌹

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Σ ευχαριστω πολυ φιλη μου Η γωνιά της Αννίκας για τις ομορφες ευχες σου 🌹

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

και συ να εισαι καλα εκλεκτε φιλε μου Gip

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Μαρία Ελενα σ ευχαριστω Να εισαι καλα!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Φιλη μου kerina poiimata Σ ευχαριστω πολυ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!