Τετάρτη 8 Μαρτίου 2023

ΑΣ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΑΣ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ!!!!

  
Κάποτε τον πολύ παλιό καιρό συναντήθηκαν Η ΤΙΜΗ, Η ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ.Ηθελαν να δουν τι αξία έχουν και έτσι έπιασαν τη συζήτηση.

Αν συμβεί και χαθούμε πως θα ξανασυναντηθούμε;είπαν και τα τρία μαζι.

Α!!!!!!Αυτό είναι εύκολο τους απάντησε η ΦΩΤΙΑ.Ρίξτε τριγύρω μια ματιά και όπου δείτε καπνό,ελάτε να με βρείτε.Θα είμαι εκεί να σας περιμένω.Είμαι δυνατη εγώ.

Κι εγώ αποκρίθηκε το ΝΕΡΟ έχω φανερό τον τόπο όπου περνώ.Υπάρχει μόνο χλωρό λιβάδι και είναι δικό μου το σημάδι.Είμαι δυνατό και εγώ.
Γυρίζουν τότε και λένε στην Τιμή.
Εμείς σου φανερώσαμε τον τόπο που θα μας βρεις.Για πες μας και συ τον τρόπο που θα φανείς όταν σε χρειαστούμε.

Λέει λοιπόν ηΤΙΜΗ  και στους δύο.Εγώ αυτό μόνο  το σωστό σας συμβουλεύω.Ποτέ μη γελαστείτε και με αποχωριστείτε γιατί τότε θα καταλάβετε την αξία μου.
Προσέξτε καλά,γιατί αν γλιστρήσω μία φορά και δεν με πιάσετε σταθερά ,όσο και αν θα με γυρεύετε τον κόπο σας μόνο θα ξοδεύετε.

Η αξία μου είναι τόσο μεγάλη που δεν υπάρχει άλλη!!!!

6 σχόλια:

Fotini Kouzoumi είπε...

Πολύ σοφή ιστορία, Γιάννη!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Χαίρομαι που βλέπω κάτι από εσένα μετά από καιρό, φίλε μου.
Συμφωνώ απόλυτα με το νόημα της ωραίας ιστορίας που μας έβαλες. Ένας σοφός είπε κάποτε ότι η τιμή είναι ένα νησί από τις όχθες του οποίου αν αποπλεύσεις δεν μπορείς να επιστρέψεις ποτέ!

Mary είπε...

Ολόσωστο καλέ μου Σκρουτζάκο.
Καλή δύναμη, ευλογημένη να είναι η μέρα σου!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Fotini Kouzoumi Χαιρομαι φίλη μου που σου άρεσε και ευχαριστώ που πέρασες από εδώ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Νυχτερινή Πένα και εγω χαίρομαι που είσαι καλά και πέρασες από εδώ.Σ ευχαριστώ.Θα σε επισκεφτώ επειδή δεν μπαίνω συχνά

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Mary Σ ευχαριστώ που περασες από εδώ.Να είσαι πάντα καλά.