Παρασκευή 8 Μαρτίου 2024

ΤΟ ΦΙΔΙ ΠΟΥ ΔΑΓΚΩΣΕ ΤΟΝ ΠΡΙΓΚΙΠΑ

 


ΤΟ ΦΙΔΙ ΠΟΥ ΔΑΓΚΩΣΕ ΤΟΝ ΠΡΙΓΚΙΠΑ ΟΛΕΝΤ

Ζούσε μία φορά ένας ρώσος πρίγκιπας που τον έλεγαν Ολέγκ.Κάλεσε όλους τους ξακουστούς μάγους που υπήρχαν για να του πουν ποια θα είναι η ζωή του και ποιος ο θάνατός του.

Οι μάντεις του είπαν:Η ζωή σου θα είναι πολύ ευτυχισμένη αλλά το θάνατό σου θα τον βρεις από το αγαπημένο σου άλογο.

Τότε ο πρίγκιπας κάθισε και σκέφτηκε.Αφού λοιπόν μου λένε ότι ο θάνατός μου θα προέλθει από το αγαπημένο μου άλογο,θα το διώξω πολύ μακριά.Δεν θα το καβαλικέψω ποτέ μου.

Έτσι έδωσε διαταγή για να το πάνε και να το αφήσουν πολύ μακριά,ώστε να μη μπορεί να γυρίσει πίσω.Το έστειλε σ ένα πολύ μακρινό χωριό.

Κάποτε μετά από αρκετά χρόνια ο Ολέγκ βρέθηκε σ εκείνο το χωριό και ρώτησε:Που είναι εκείνο το άλογο που σας το είχα στείλει;Μήπως ζει ακόμα;

Του λένε:Το άλογό σου έχει ψοφήσει εδώ και πολύ καιρό.

Ο Ολέγκ λυπήθηκε πολύ για ο άλογό του και είπε:Άδικα το έχασα το άλογό μου.Τι κρίμα.Δείξτε μου που είναι.

Μα έχει ψοφήσει από καιρό του είπαν.Το κουφάρι του το έφαγαν οι λύκοι.Μόνο τα κόκκαλά του υπάρχουν.Ο Ολέγκ όμως επέμεινε να τον πάνε εκεί που πέταξαν το άλογό του.Εκεί βρίσκονταν μόνο τα κόκκαλα και το κεφάλι του αλόγου.

Πως γίνεται να έρθει ο θάνατός μου από τούτα εδώ σκέφτηκε.Κι έσπρωξε με το πόδι του το κεφάλι του αλόγου.Εκεί μέσα όμως φώλιαζε για καιρό ένα φίδι.Πετάχτηκε έξω σφυρίζοντας  και θυμωμένο που το ενόχλησαν δάγκωσε στο πόδι τον πρίγκιπα.

Έτσι από αυτό το δάγκωμα πέθανε ο πρίγκιπας Ολέγκ.

Η μικρή αυτή ιστορία είναι του Λέοντος Τολστόι και νομίζω ότι είναι πολύ διδακτική για όσους νομίζουν ότι είναι αρκετό να στείλουν στην εξορία τους κινδύνους για να νιώθουν ασφαλείς.Οι κίνδυνοι θα τους βρουν.

6 σχόλια:

Κική Κωνσταντίνου είπε...

διδακτικη ιστορια!!

καλημερα και καλο μηνα σκρουτζακο μου!

Giannis Pit. είπε...

Γιάννη μου, αγαπητέ φίλε, καλησπέρα. Σωστή και με σημασία η μικρή ιστορία εδώ, φίλε μου.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ωραία ιστορία.
Υπάρχει ένας αρχαίος μύθος δικός μας ανάλογος, που λέει ότι κάποτε σε έναν βασιλιά δόθηκε ο χρησμός ότι ο γιος του θα πεθάνει από το χτύπημα ενός λιονταριού. Για να μην υπάρχει τέτοιος κίνδυνος ο βασιλιάς έχτισε έναν πύργο και εκεί έβαλε να ζει ο γιός του. Μεγαλώνοντας ο πρίγκιπας έμαθε γιατί δεν μπορούσε να βγει έξω ή να ταξιδέψει και ζούσε πάντα εκεί κλεισμένος και περιορισμένος. Περπατώντας λοιπόν μέσα στον πύργο είδε σε μια τοιχογραφία ένα λιοντάρι.
-Α παλιόπραγμα, είπε, εξαιτίας σου ζω σαν φυλακισμένος.
Χτύπησε με οργή το λιοντάρι αλλά όπως το έκανε αυτό μια ακίδα από τον τοίχο μπήχτηκε στο δάκτυλό του, η πληγή μολύνθηκε και ο πρίγκιπας πέθανε.
Το πεπρωμένον φυγείν αδύνατον.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Κική Κωνσταντίνου Σε ευχαριστώ φίλη μου καλό μήνα να έχουμε

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Giannis Pit. Καλησπέρα φίλε μου και καλό μήνα να έχουμε

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Νυχτερινή Πένα Χαίρομαι που πέρασες από εδώ και διάβασες την ιστορία.Να είσαι πάντα καλά.
Δεν τον ήξερα τον μύθο.Πολύ διδακτικός