Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2019

ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΜΑΣ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ,ΑΣ ΨΑΞΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΒΡΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΜΟΡΦΕΣ ΠΛΕΥΡΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ.ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!


ΜΠΕΕΚ ΤΟ ΠΡΟΒΑΤΟ!!!
ΕΥΚΟΛΑΚΙ ΗΤΑΝ!!!
 

Ο ΕΡΩΤΑΣ ΤΗΣ ΚΑΡΕΚΛΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΤΙΝΟΣ!!!
 

                                           ΦΕΥΓΩΩΩΩ!!!
 

                            ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ!!!
 

                     ΑΣΚΟΣ ΚΛΥΔΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΒΥΘΙΖΟΜΕΝΟΣ!!!
 

                                       ΑΝΤΙΠΛΗΜΜΥΡΙΚΑ ΕΡΓΑ!!!
 

                    Giannis KoutrisΝα χαμογελάτε!!!!Ενα ζεστό χαμόγελο ζεσταίνει τη ζωή μας!!!!
Δύο λεωφορεία ξεκινήσαν για μια εκδρομή. Το ένα είχε νύφες και το άλλο πεθερές. Ξαφνικά το λεωφορείο με τις πεθερές πέφτει στο γκρεμό. Οι νύφες το στήσανε στο χορό, γλεντούσανε, χορεύανε, όλες μέσα στην καλή χαρά για το ευτυχισμένο συμβάν. Σε μια γωνιά ώμος μια νύφη έκλεγε. - Γιατί κλαις; τη ρωτάει μια άλλη νύφη. Τόσο πολύ την αγαπούσες την πεθερά σου; - Όχι! λέει αυτή. Κλαίω γιατί η δικιά μου δεν ήταν μέσα!!!

  

10 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Καλή βδομάδα Γιάννη !!
πάντα με κάτι χαρούμενο, κάτι θετικό στη σκέψη σου.
Ευχαριστούμε για τις ευχές.

drastiria είπε...

Καλησπέρα!!! Καλο αυτο με τις πεθερές

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

καλή εβδομάδα
πάντα με τη θετικότητα σου
να συνεχίσεις έτσι

Κική Κωνσταντίνου είπε...

καλημερα καλε μου φιλε
καλη εβδομαδα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Giannis Pit Να εισαι καλα φιλε μου Καλη εβδομαδα!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

drastiria σ ευχαριστω που περασες απο εδω Καλη εβδομαδα!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλως το ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια.Να εισαι καλα φιλη μου,

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλη μου φιλη Κική Κωνσταντίνου να εισαι παντα καλα Σ ευχαριστω που περασες και απο εδω.

Leviathan είπε...

Γιάννη μου καλό μεσημέρι σου εύχομαι
🌼😊❣️

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Επισης καλε μου φιλε Leviathan Να εισαι παντα καλα!!!