Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2019

ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΑΣ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ- ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ!!!!!!

   

ΤΟ ΩΡΑΙΟΤΕΡΟ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΗ ΓΗ !!!

Ενας καλλιτέχνης ήθελε να βρει και να ζωγραφίσει το ωραιότερο πράγμα στη γη.
Ρώτησε έναν ιερέα ποιο ήταν το καλύτερο πράγμα στη γη.
Η ΠΙΣΤΗ του απάντησε εκείνος.Είναι το μεγαλύτερο κεφάλαιο δυναμικού στη γη.

Ρώτησε έναν γεωργό.
Η ΕΛΠΙΔΑ του απάντησε .Αν λείψει αυτή ,έλειψε κάθε δημιουργία για την ζωή.

Ρώτησε και μία φτωχή εργάτρια.
Η ΑΓΑΠΗ του είπε.Με αυτή ξεπερνώ κάθε μου καημό.
ΠΙΣΤΗ, ΕΛΠΙΔΑ, ΑΓΑΠΗ σκέφτηκε ο καλλιτέχνης.Πώς όμως μπορώ να ζωγραφίσω και τα τρία αυτά μαζί. Την ώρα που έμπαινε στο σπίτι του ,στάθηκε με έκσταση μπροστά σ έναν ζωντανό πίνακα.Τους γονείς του,τη γυναίκα του και τα παιδιά του.

Στο μέτωπο των γονέων του είδε την ΠΙΣΤΗ!!!

Στο χαμόγελο των παιδιών του είδε την ΕΛΠΙΔΑ !!!

Στα μάτια της γυναίκας του λαμποκοπούσε η ΑΓΑΠΗ !!!

Η καρδιά του σκίρτησε.Να το ωραιότερο πράγμα στη γη σκέφτηκε! Αυτό θα ζωγραφίσω.Και αυτό δεν ήταν τίποτα άλλο ,παρά η οικογενειακή του εστία.Ενα απλό χαρούμενο σπιτάκι!!!

Ενα απλό χαρούμενο σπιτάκι,που το κυβερνούσε η πίστη,η ελπίδα και η αγάπη!!!!🏡 🏡 🏡 🏡


Να χαμογελάτε!!! 
 Στο μάθημα της ανάγνωσης.
-Κύριε, έχω μια απορία. Δεν ξέρω τι θα πει η λέξη ψηλάφισα.
-Μήπως ξέρει κανείς από εσάς; ρωτά τα άλλα παιδιά ο δάσκαλος.
-Ψηλάφισα, κύριε, λέει ο Κωστάκης, θα πει έπιασα ένα ψύλλο και τον άφησα!



19 σχόλια:

ANNA FLO είπε...

χααχααα επειδή έπιασα και εγώ τον ψύλλο στην ανάρτησή σου θα πω ένα ευχαριστώ για το αισιόδοξο μήνυμα. Φυσικά το σπουδαιότερο και ωραιότερο είναι η οικογένειά μας...
Καλή σου εβδομάδα

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Και γω έλειψα καιρό και πέρσι ξαναήρτα στη μπλογκογειτονιά με τούτο το νέο μου μπλογκ [το παλιό το διάγραψα] Χαίρομαι που ξαναβρεθήκαμε , ευχαριστώ που πέρασες από το μπλογκ μου . Δεν πρόσεξα ότι ξαναεπέστρεψες κι εσύ στο δικό σου μπλογκ. Καλωσόρισες λοιπόν
Όπως πάντα με τις διδακτικές σου ιστορίες οι οποίες πάντα μου άρεσαν και τα ανέκδοτα σου
Σου εύχομαι κι εγώ καλή χρονιά με υγεία, αγάπη και ωραίες στιγμές

Giannis Pit. είπε...

Καλή βδομάδα Γιάννη !!!!
πολύ ζεστές και όμορφες οι ευχές και τα χαμόγελά σου !
Σε ευχαριστούμε που τόσο όμορφα μας χαρίζεις θετικές σκέψεις.
Να είσαι καλά αγαπητέ φίλε.

Leviathan είπε...

Καλή εβδομάδα εύχομαι Γιάννη μου!
Να σαι καλά
Τα φιλιά μου
🌼

drastiria είπε...

Υπέροχη ιστορία ποτυ περιγράφη αξίες της ζωής! Το ανεκδοτάκι με τον Κωστάκη με έκανε να γελάσω. Καλο απόγευμα !!!

Katerina είπε...

Kαλημέρα Σκρουτζάκο, χαίρομαι που είσαι καλά και γράφεις ακόμη τόσο όμορφα και αισιόδοξα.
Μια φίλη από τα παλιά, μάλλον έχω χασει κωδικούς και δεν μπορώ να μπω στο μπλογκ μου που αράχνιασε από το 2011.
Κατερίνα

Οικοφυσικά..

Katerina είπε...

Kαλημέρα Σκρουτζάκο, χαίρομαι που είσαι καλά και γράφεις ακόμη τόσο όμορφα και αισιόδοξα.
Μια φίλη από τα παλιά, μάλλον έχω χασει κωδικούς και δεν μπορώ να μπω στο μπλογκ μου που αράχνιασε από το 2011.
Κατερίνα

Οικοφυσικά..

Paraskevi Lamprini M. είπε...

σού εύχομαι φίλε, πάντα νάσαι αισιόδοξος...

καλή χρονιά, με υγεία!! Κάθε χαρά και ευτυχία...
και χρόνια πολλά, για την ονομαστική σου εορτή...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ANNA FLO σ ευχαρισω πολυ που περασες απο εδω.Να εισαι παντα καλα!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ χαιρομαι οταν ββλεπβ καλους και παλιους διλους παλι εδω Σ ευχαριστω που περασες.Το νεο σου μπλοκ ειναι υπεροχο!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Εγω σ ευχαριστω εκλεκτε φιλε Giannis Pit που ηρθες παλι απο εδω και αφησες τα καλα σου σχολια!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Σ ευχαριστω πολυ καλε μου παλιε φιλε Leviathan Να εισαι παντα καλα!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

drastiria χαιρομαι που σου αρεσε η ιστορια και περασες ομορφα περνωντας απο εδω σ ευχαριστω πολυ!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΩΩΩΩΩΩΩΩΩ Καλωστην τη φιλη μου την παλια Katerina Χαιρομαι πολυ που εισαι καλα και περασες απο εδω Ειχα πολυυυ καιρο να γραψω και ειπα ν αρχισω και παλι σιγα σιγα.Προσπαθησε να θυμηθεις τους κωδικους σου.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Δυο φορες το σχολιο σου μπηκε αλλα δεν το διεγραψα φιλη Katerina Και γω ειχα πολυυυυ καιρο να γραψω γιατι μπαινω στο Facebοok αλλα ειπα ν αρχισω παλι λιγες λιγες αναρτησεις για να ξεσκονισω το μπλοκοσπιτο μου.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλως την καλη μου φιλη Paraskevi Lamprini M Σ ευχαριστω πολυ που περασες και απο εδω και αφησες τις ευχες σου.Να εισαι παντα καλα!!!🌸🌸

Mia είπε...

Γιάννη μου, καλή αρχή στο νέο σου ιστολόγιο. Τόσο η ιστορία με την πίστη-ελπίδα-αγάπη όσο και το ανέκδοτο, είναι υπέροχα. Καλό Σαββατοκύριακο, φίλε μου.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Mia σ ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια Να εισαι παντα καλα!!!

marina vrana είπε...

εταιρεία καθαρισμού dz-cleaning