Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2019

ΑΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΙΚΡΟΣ ΧΑΡΙΣΕ ΤΟΥ ΕΝΑ ΓΛΥΚΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΑΡΤΗ!!!!

Αποτέλεσμα εικόνας για αγαπη
  

Το σπίτι των συναισθημάτων!!!!!!
Μια γυναίκα φρόντιζε τον κήπο του σπιτιού της,όταν εμφανίστηκαν ξαφνικά μπροστά της τρεις γέροντες φορτωμένοι με τις εμπειρίες της ζωής.
Παρόλο που δεν τους γνώριζε τους ρώτησε:
Δεν σας γνωρίζω αλλά φαίνεστε κουρασμένοι και πεινασμένοι.Σιγουρα έρχεστε απο μακριά.Αν πεινάτε ελάτε μέσα να φάτε κάτι.
Ο άντρας σου είναι μέσα;;την ρώτησε ο ένας από  αυτούς.
Οχι δεν είναι απάντησε.
Τότε δεν μπορούμε να έρθουμε μέσα.Θα περιμένουμε έξω της απάντησαν και οι τρεις γέροντες.
Σε λίγο επέστρεψε ο σύζυγος και η γυναίκα του διηγήθηκε το περιστατικό.
Ετρεξε αμέσως έξω για να τους προσκαλέσει να μπουν μέσα στο σπιτι τους.

Δεν μπορούμε να έρθουμε όλοι μαζί, της είπαν.
Η γυναίκα έκπληκτη τους ρωτά γιατι δεν μπορούν;

Ο Πρώτος λοιπόν από τους τρεις της εξηγεί ξεκινώντας να της συστήνεται.Είμαι ο ΠΛΟΥΤΟΣ  της λέει.
Μετά της συστήνει τον δεύτερο που είναι η  ΕΥΤΥΧΙΑ  και μετά και τον τρίτο γέροντα που είναι η  ΑΓΑΠΗ.

Τώρα λοιπόν πήγαινε μέσα στον άντρα σου ,της λένε και οι τρεις μαζί και διαλέξτε ποιος απο τους τρεις θα έρθει να φάει μαζί σας.
Η γυναίκα επιστρέφει ενθουσιασμένη και το λέει στον άντρα της.Ενθουσιασμένος εκείνος φωνάζει απο χαρά.Τι τυχεροί που είμαστε!!!!!!!!Να έρθει ο ΠΛΟΥΤΟΣ φυσικά Ετσι θα έχουμε τα πάντα στη ζωή μας.
Α!!!Οχι του λέει η γυναίκα του.Γιατί να μην έρθει η ΕΥΤΥΧΙΑ;
Πιο πέρα το μικρό κοριτσάκι τους που τους παρακολουθεί τους φωνάζει .Δε θα ήταν καλύτερα να καλούσαμε την ΑΓΑΠΗ;Το σπίτι μας θα ήταν πάντα γεμάτο με αγάπη.
Ας ακούσουμε λοιπόν την κόρη μας είπε ο σύζυγος.
Βγες έξω γυναίκα και φώναξε την ΑΓΑΠΗ να περάσει στο σπιτικό μας.

Η γυναίκα βγαίνει γρήγορα έξω και φωνάζει.Ποιος απο εσάς είναι η ΑΓΑΠΗ; Ας έρθει μόνο αυτός να δειπνήσει μαζί μας.
Η ΑΓΑΠΗ τότε ξεκινά να προχωρά προς το σπίτι,και οι άλλοι δύο την ακολουθούν.
Ε!!!!!!!!!!!!!!Φωνάζει η γυναίκα.Εγώ μόνο την ΑΓΑΠΗ κάλεσα,γιατί έρχεστε και οι τρεις μαζί;;

Και απαντούν και οι τρεις με μία φωνή:Αν είχες καλέσει την ΕΥΤΥΧΙΑ ή τον ΠΛΟΥΤΟ οι άλλοι δύο θα έμεναν απέξω.Τώρα όμως που κάλεσες την ΑΓΑΠΗ ,πρέπει να ξέρεις ότι όπου πάει η ΑΓΑΠΗ πάμε κι εμείς μαζί της.
Διότι όπου υπάρχει ΑΓΑΠΗ θα υπάρχει και ΕΥΤΥΧΙΑ και ΠΛΟΥΤΟΣ!!!!!
Click here for more graphics and gifs!
 Σας εύχομαι Καλό μήνα με υγεία και πολλά χαμόγελα!!!

Η κλωστή λέγεται μάρτης ή μαρτιά ή μαρτίτση.Ο Μάρτης είναι ένα πολύ παλιό έθιμο που έχει τις ρίζες του στα Ελευσίνια Μυστήρια.
Οποιος την φοράει  δεν τον καίει ο ήλιος.Η κόκκινη κλωστή συμβολίζει την αγάπη για το ωραίο ,και η λευκή κλωστή την αγνότητα του φυτού < χιονόφιλος > που ανθίζει τον Μάρτη.Αλλη εκδοχή λέει πως η λευκή κλωστή συμβολίζει την αγνότητα και το δεσμό της οικογένειας και η κόκκινη κλωστή συμβολίζει την αγάπη.Οι δύο μαζί κλωστές αποτελούν το δεσμό και την πίστη προς τη θρησκέια.
😃 Ωρα για χαμόγελα!!😃!!!!😃
Ποντιακο ανεκδοτο.
- Ένας ταξιδιώτης αποφασίζει να περάσει την νύχτα του στο πρώτο χωριό που θα συναντούσε μπροστά του.
Αυτό "έτυχε" να είναι ποντιακό...νοικιάζει ένα δωμάτιο και βγαίνει βολτίτσα στην ταβέρνα.
Δεν άργησε η στιγμή που θα ξεκινούσαν τα ανεκδοτα, μόνο που υπήρχε μία διαφορά.....Δεν λέγανε ανέκδοτα μα αριθμούς...
Φωνάζει κάποιος -το 1364.....χαχαχαχα,γελάνε οι υπόλοιποι,λέει ο άλλος το 2104,χαχαχαχαχαχα γελάει ο κόσμος...
δεν αντέχει και ρωτάει τι παίζεται...
ο Κωστίκας πρόθυμος του απαντάει:κοίτα,επειδή εμείς τα ξέρουμε για να μην τα ξαναλέμε τα έχουμε βάλει αριθμούς,οπότε δεν κουραζόμαστε και δεν χρονοτριβούμε....
μάλιστα λέει ο ταξιδιώτης...
μπορώ να πω και εγώ ένα???
Μα φυσικά του λέει ο Κωστίκας...
και λέει :το 4658...
έχουν ξεσκιστεί όλοι οι πόντιοι να γελάνε,σε σημείο που κλαίγανε από τα γέλια...λες και βάρεσε συναγερμός στο χωριό...μόνο που έβλεπε ο ένας τον άλλον γελούσαν...
όταν μετά από πολύ ώρα ηρέμησαν,άρχισαν ένας-ένας πόντιος να αγκαλιάζει τον ταξιδιώτη και να τον φιλάει και όταν αυτός ρώτησε απορημένος: μα γιατί???
και του απάντησε ο Κωστίκας:
Πρώτη φορά το ακούσαμε ! ! ! !😃
----------------------------------------------------------------------------------------------
Ένας κοντός cowboy, γύρω στο 1.50, μπαίνει αγριεμένος στο σαλούν και χτυπώντας το χέρι του στο μπαρ ουρλιάζει:
- Ποιός από εσάς ρε, έβαψε το άλογό μου πράσινο;
Τότε πετάγεται ένας τύπος γύρω στα δύο μέτρα και 120 κιλά, τον βουτάει απ’τον γιακά, τον σηκώνει στη μούρη του και τον ρωτάει:
- Εγώ ρε! Τραβάς κανένα ζόρι;
Κι ο άλλος, πανικόβλητος και με τρεμάμενη φωνή του απαντά:
- Όχι ρε φίλε. Απλώς ήθελα να ρωτήσω πότε θα περάσεις το δεύτερο χέρι γιατί η μπογιά έχει σχεδόν στεγνώσει…...😃

38 σχόλια:

Αρτίστα του βωβού είπε...

Πω πω! Καλά που μου το θύμισες!
Για το ότι όπου να 'ναι πλησιάζει ο Μάρτιος.
Να πάω αύριο να πάρω κόκκινο και άσπρο νήμα γιατί δεν έχω για να φτιάξω μαρτάκια για τα παιδάκια των ανιψιών μου, γιατί θα μου τα ζητήσουν.
Βλέπεις, τους τα φτιάχνω κάθε χρόνο και έρχονται την προηγούμενη της 1ης Μαρτίου και τους τα δίνω!
Μπράβο Σκρουτζάκο! Αν δεν ήσουν εσύ εφέτος, θα το είχα ξεχάσει και θα λέγαν τα μικρά "πάει, γέρασε και το έχασε το μυαλό της η θεία Αρτίστα"!
Και δεν θα γλίτωνα το δούλεμα ούτε κι αν τους διάβαζα τα ανέκδοτα που έχεις σήμερα!
Καλή εβδομάδα να έχεις κι ο Μάρτιος που ζυγώνει να είναι χαρούμενος για σένα! 🎈

Μαρία Πλατάκη είπε...

ΤΕΛΕΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ,ΩΡΑΙΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ,ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΑΡΤΑΚΙ

Τζέσσυ είπε...

Χαχαχα τέλεια φίλε μου! Και η ιστορία πάρα πολύ όμορφη! Καλή εβδομάδα και καλό μήνα με αγάπη και χαρά!!!

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Πολύ ωραία και διδακτική η ιστορία σου.
Με τα ανέκδοτα σου γέλασα πολύ .
Όσο για τα Μαρτάκια, πρέπει να κάνω για τις εγγονές μου άμεσα .
Καλή συνέχεια .

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Αρτίστα του βωβού σ ευχαρισω πολυ που περνας απο εδω!!!Καλο μηνα να εχουμε ολοι μας Εγω καθε χρονο φοραω τον μαρτη μου.🌺

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

🌺 Μαρία Πλατάκη να εισαι καλα Ευχαριστω που περασες απο εδω.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλως την παλια φιλη 🌹Τζέσσυ Χαιρομαι που σου αρεσαν ολα !!!Καλο μηνα να εχουμε.Σ ευχαριστω.

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

όπως πάντα χαίρομαι να διαβάζω τις διδακτικές σου ιστορίες
μου αρέσουν πολλά
αλλά πιο πολλά μου αρέσει
η θεματολογία σου
διδακτικές ιστορίες
ανεκδοτα
και την ιστορία του κάθε τι π.χ. τώρα για το βραχιόλι Μάρτη

μου άρεσε πολλά η διδακτική ιστορία
εγέλασα με τα ανεκδοτα
και φυσικά η ιστορία του βραχιολιού του Μάρτη

με το καλό να έρτει ο Μάρτης 🌺

hamomilaki gr είπε...

Καλό μήνα Σκρουτζάκο μας :-)

ANNA FLO είπε...

χαχαχαχα ούτε εγώ είχα ξανακούσει το ανέκδοτο αυτό με τους πόντιους!!
Όσο για το δεύτερο ανέκδοτο ε όσο ναναι ένα δεύτερο χέρι βάψιμο χρειάζεται το οτιδήποτε όταν τα διμετρα 120 κιλά σε ρωτούν...χααχα
Οσο για την Αγάπη και την ευτυχία και τον πλούτο ας ρωτάμε τα παιδιά. Έχουν αγνη καρδιά και ξέρουν καλύτερα από εμάς
Καλό μήνα να έχουμε Γιάννη μου και πάω να γεμίσω το χέρι με μαρτάκια αν είναι να βγει ήλιος και μάλιστα καυτός!!!
Καλή σου μέρα όλη μέρα

Κική Κωνσταντίνου είπε...

να περνας ομορφα αγαπημενε μου

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Σκρουτσάκο μου..τον Μάρτη να τον βάλω..τον ήλιο που να βρω παιδάκι μου να μη με κάψει..

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλως τη φιλη Ρένα Χριστοδούλου Φυσικα και να φτιαξεις μαρτακια στα παιδια Σ ευχαριστω που ηρθες απο εδω 🌹🌹Καλο μηνα να εχουμε.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Σ ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια παλια μου φιλη ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ 🌷 Χαιρομαι που ολα σου αρεσαν Καλο μηνα και για σενα!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

🌷🌷 hamomilaki. Gr Σ ευχαρισω πολυ Καλο μηνα να εχουμε ολοι μας!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ANNA FLO σ ευχαριστω που ηρθες απο εδω Χαιρομαι που ολα σου αρεσαν Καλο μηνα και για σενα 🌺

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

🌺🌹Κική Κωνσταντίνου σ ευχαριστω πολυ καλη και ομορφη φιλη μου Καλο μηνα.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

🌺🌹Καλως τη φιλη μου τη μοναδικη ΑΧΤΙΔΑ Να βαλεις μαρτακι και ο ηλιος θα βγει😃Καλο μηνα να εχετε με ολη την οικογενεια σου!!!

drastiria είπε...

Πολύ όμορφη η ιστορία και τα ανέκδοτα σου για μια ακομη φορά Σκρουτζακο μου! Το μήνυμα που φέρει η ιστορία φοβερό! Ευχαριστούμε!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

🌺 φιλη μου drastiria εγω σ ευχαριστω που περνας απο εδω.Χαιρομαι που σου αρεσαν ολα.Καλο μηνα!!!

Leviathan είπε...

Πάντα διδακτικές και ευχάριστες μαζί οι αναρτήσεις σου Γιάννη μου!
Να σαι καλά!
Καλό μήνα με υγεία εύχομαι!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

😄Σ ευχαριστω πολυ φιλε μου Leviathan Καλο μηνα να εχουμε!!!!

nikol είπε...

Πόσο μου αρέσει η γαλήνη του μπλογκ σου Σκρουτζάκο !!! Πραγματικά η αγάπη δεν είναι πλούτος και ευτυχία μαζί!!!
Καλό μήνα Μάρτη σου εύχομαι από καρδιάς και κόντρα σε όλα να χαμογελάμε , μαρτάκι ..πως το ξέχασα φέτος!!
Καλό ξημέρωμα!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Σ ευχαριστω πολυ φιλη nikol για τα καλα σου λογια.Καλο μηνα σου ευχομαι με ολα τα καλα!!🌺

Βιργινία είπε...

Καλημέρα Καλώς σε βρήκα JK! Καλό δημιουργικό μήνα εύχομαι με υγεία!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλως ηρθες απο εδω Βιργινία σ ευχαριστω πολυ Καλο μηνα να εχουμε!!!

Gip είπε...

Πολύ ωραίο το κείμενο για τους τρεις γέροντες. Μου αρέσουν αυτά τα διδακτικά σου ! Αχ, να είχα ένα εγγόνι να του τα έλεγα !!
Μια αυτά, μια τα ανέκδοτα... περνώ ωραία στο κονάκι σου !!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Να εισαι καλα φιλε Gip χαιρομαι που σου αρεσαν!!!!Θα τα λεμε και παλι τωρα που γυρισες.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Καλό μήνα φίλε μου, θυμάμαι που φορούσαμε παιδιά Μάρτη, και τώρα η αδερφή μου κάνει στις ανηψιές μου.

Mia είπε...

Καλό μήνα, φίλε μου.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλο μηνα φιλη μου Νυχτερινή Πένα να εισαι παντα καλα!!!🌺

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

🌺 Σ ευχαριστω πολυ φιλη μου Mia επισης!!!

Αννίκα είπε...

Πολύ όμορφη η ιστορία στο σπίτι των συναισθημάτων. Αλήθεια! όπου υπάρχει αγάπη υπάρχει και πλούτος και ευτυχία. Να έχεις ένα όμορφο ανοιξιάτικο μήνα και καλό τριήμερο!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

🌺Η γωνιά της Αννίκας Σ ευχαριστω πολυ που περασες απο εδω Καλο τριημερο και για σενα.Να εισαι καλα!!!!!

Unknown είπε...

Με τι όνομα είσαι στο Facebook ?? Δε θυμάμαι. Στείλε μου ένα μύνημα στο messenger

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Unknown Καλως ηρθες απο εδω.Δεν μπορω να σου στειλω μηνυμα γιατι δεν βγαινει καθολου το προφιλ σου στο μπλοκ.Που να σου στειλω;;;Ποιο ειναι το δικο σου Facebook να σου στειλω εγω.

Alks--Anna είπε...

Καλό μήνα με υγεία και με όλα τα καλά του κόσμου αγαπημένε Σκρουτζάκο!!!!
Έλειψα λίγο και μου λείψατε!!!
Φιλιά πολλά!!!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλως ηρθες απο εδω Alks--Anna Χαιρομαι πολυ για τους παλιους φιλους Σιγουρα ολοι οι καλοι παντα θα λειπουν.Σ ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λόγια Να εισαι παντα καλα και μην ξαναχαθεις.Και γω φετος αρχισα παλι τις αναρτησεις Ελπιζω να τα λεμε.🌷🌷Ανταποδιδω τα φιλια.