Κυριακή 17 Μαρτίου 2019

😍ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΜΕΤΑΝΙΩΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑΜΕ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΟΥΜΕ 😍 ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ!!!!!

   

Καλά σημάδια και Χρυσές οι ελπίδες για τη Νέα Γενιά!!!!!
Μια μέρα συναντήθηκαν ο Ηλιος, το Φεγγάρι,η Πούλια η χρυσοκέντητη και ο Αυγερινός μαζί.να κουβεντιάσουν γλυκά και να πουν τις σκέψεις τους .

Ηλιε Χρυσοήλιε μας  τρανέ Βασιλιά της μέρας,για πες μας τι είδες σήμερα στην όμορφη Αθήνα;Ζουν αρκετοί εκεί;Είναι καλοί; Είναι εργατικοί; Τηρούν όλοι τους νόμους;Πως είναι ο κοσμος γενικά;

Α!!!!!!!για όλα αυτά αδέρφια μου χρυσά και αγαπημένα θα σας πω κάποια άλλη φορά με λεπτομέρειες τους απάντησε.
Σήμερα θα σας πω μόνο για τα Χρυσά Νιάτα που είναι η ελπίδα του κόσμου και ο πολιτισμός κάθε Εθνους. Με βλέπετε χαρούμενο!!!!!!Βαθιά συγκινημένο!!!!!!!!Είδα εξαίσιες σκηνές στους δρόμους της Αθήνας,που με έκαναν να δακρύσω.

Ακούστε λοιπόν και κρίνετε:
Καθώς περνούσα ένα πρωί από ένα στενό δρομάκι,είδα ομάδες φοιτητών με βήμα σταθερό και  λαμπερά τα μάτια τους, να μπαίνουν σε κέντρο αιμοδοσίας.
Θεέ μου έλεγε ένας φοιτητής.Πως αγαπώ όλα τα πονεμένα παιδιά.
Ενας άλλος έλεγε:έχω χαρά.Πολύ Χαρά που σήμερα θα δώσω το αίμα μου,για να σώσω μία ζωή.
Ενας άλλος συγκινημένος με δάκρυα στα μάτια,έλεγε:Τι τιμή που μπορούμε και δίνουμε ελπίδες στους αρρώστους .Είμαστε τυχεροί που υπάρχουμε για να βοηθήσουμε όσους έχουν ανάγκη. 
Δάκρυσα είπε ο Ηλιος.
Σήκωσα πολύ ψηλά τις ακτίνες μου και με αγάπη Μάνας χάιδεψα και φίλησα τα πρόσωπά τους!!!

Υστερα προχώρησα είπε ο Ηλιος και βρέθηκα σε μία εκκλησία,Στάθηκα να προσκυνήσω και να ρίξω τις ακτίνες μου μέσα.Και τί είδα!!!!!!!Τι ομορφιά ήταν αυτή!!!!!!Είδα πολλά -πολλά παιδιά.Μικρά και μεγάλα να κάθονται στις καρέκλες και να τραγουδούν γλυκά,όμορφα τραγούδια.Ουράνιες μελωδίες σκέφτηκα.Από τη χαρά μου φώναξα:Είναι το Κατηχητικό !!!Χάιδεψα και εδώ όλα τα προσωπάκια  με αγάπη,και από τη χαρά μου γέμισα με χρυσές ακτίνες όλη την Αθήνα. 

Το απομεσήμερο,καθώς έστριβα για να φύγω χαρούμενος,πίσω από μία ραχούλα,κοντοστάθηκα είπε ο Ηλιος.
Τι έβλεπα!!!!!Κόσμος,πολύς κόσμος,αγόρια και κορίτσια με λευκά τριαντάφυλλα στα χέρια τους,κήδευαν κάποιον  ιερέα.Τα πρόσωπά τους ήταν άσπρα σαν πανί.Είχαν όλοι ξενυχτίσει 
 εκεί.Τον είχαν καθηγητή τους και τον υπεραγαπούσαν.Τους αγαπούσε πολύ και αυτός,και ας ήταν μακρυμάλληδες,  και ας φορούσαν σκουλαρίκια,και ας είχαν τατουάζ,και ας φόραγαν βραχιόλια και δαχτυλίδια και είχαν ανακατεμένα τα μαλλιά τους.Τον ακολουθούσανε πιστά με θλίψη και με πόνο.Ποιος θα βρεθεί παπούλη να μας αγαπήσει τόσο εμάς;Γιατί έφυγες Πάτερ;
Ακουμπήσανε τα λευκά τριαντάφυλλα και γράψανε πάνω στις κορδέλλες αυτοί οι νέοι ότι τους έλεγε η καρδιά τους.
Στον πιο εκλεκτό καθηγητή,στον πιο εκλεκτό ιερέα,στον εκλεκτότερο άνθρωπο που βρέθηκε μπροστά μας.
Ολοι οι μαθητές σου.💐 💐

Λοιπόν τώρα είπε ο Ηλιος.
Φεγγάρι μου χλωμό,Διαμαντένια μου Πούλια και Λαμπερέ Αυγερινέ,πώς σας φάνηκαν τα νιάτα μας;;Αξιζε αυτή η βόλτα μου μέσα στην Αθήνα;;

Και αμέσως και οι τρεις μαζί απάντησαν με θαυμασμό.
Αυτή είναι η Νέα Χρυσή Γενιά.!!!!🌟
Ξαναγυρνά στις ρίζες της.!!!!🌟
Ποθεί τα ιδανικά της.!!!!🌟
Είναι το μέλλον τους Εθνους μας.!!!!🌟

Ετσι ο Ηλιος χαρούμενος,κρύφτηκε πίσω απο τις ράχες των βουνών για να ξεκουραστεί για λίγο με ανακούφιση που είχε δει τόσα πολλά και καλά.
Εσείς τι λέτε;;;;Αξιζε το ταξίδι του;;
______________________________
😃 Ωρα για χαμόγελα!!😃!!!!😃
    
Πάει ένας Λαρισαίος στο υπουργείο, να ζητήσει ένα ρουσφέτι.- Θέλω να δώ τον Υπουργό.- Δεν μπορείτε να δείτε τον Υπουργό. Τώρα συσκέπτεται, λέει η γραμματέας.Και ο Λαρισαίος:- Αφού δεν με ξέρει, πώς μι σκέπτεται;
😃😍
Παρκάρει ένας μπροστά σε ένα μαγαζί, και λέει σε κάποιον που βρίσκεται εκεί:- Συγνώμη, κύριε. Μήπως θα μπορούσατε να έχετε λίγο στο νου σας το αυτοκίνητό μου; Λίγα λεπτάκια θα λείψω μόνο, να ψωνίσω κάτι.- Ξέρεις ποιός είμαι εγώ; ρωτά εκνευρισμένος ο άλλος. Εγώ είμαι ο υπουργός.- Συγνώμη, δεν το ήξερα. Αλλά δεν πειράζει, σας έχω εμπιστοσύνη...
😃😍
Ένας τύπος πλησιάζει μια πολύ ωραία γυναίκα σε ένα μεγάλο πολυκατάστημα.- Με συγχωρείτε, της λέει, αλλά έχω χάσει την γυναίκα μου, μπορείτε να με βοηθήσετε;- Και τι θέλετε να κάνω; ρωτά η γυναίκα.- Απλά σταθείτε εδώ και μιλήστε μαζί μου, απαντάει ο τύπος.- Και γιατί αυτό θα σας βοηθήσει; ξαναρώτησε αυτή.- Μμμμμμ δεν ξέρω, αλλά κάθε φορά που μιλάω με μια τόσο ωραία γυναίκα σαν και σας, η γυναίκα μου εμφανίζεται ξαφνικά από το πουθενά.



32 σχόλια:

Αρτίστα του βωβού είπε...

Σίγουρα άξιζε το ταξίδι του!
Ωραία ιστορία!
Αλλά και τα ανέκδοτα πάντα πετυχημένα!
Να είσαι καλά Σκρουτζάκο!
Καλή εβδομάδα από αύριο!

Alks--Anna είπε...

Πολύ ωραίο!!!
Ενίοτε χρειάζεται ένα τέτοιο ταξίδι για να αναζωπυρώνεται η ελπίδα και να πολλαπλασιάζεται η αγάπη !!!

Καλό ξημέρωμα και καλή βδομάδα Σκρουτζάκο!!! 😍😊

Υ.γ.
Τα ανέκδοτα 😂😂😂😂😂!!!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

διαφορετική σήμερα η διδακτική σου ιστορία
εννοώ που οι πρωταγωνιστές είναι ο ήλιος ,φεγγάρι κλπ
βλέπουν από ψηλά το κάθε τι

γέλασα με τα ανέκδοτα σου , ειδικά το πρώτο μου άρεσε πολλά

Ελίνα Κοτσιρούλα... είπε...

ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΚΑΛΉ ΒΔΟΜΆΔΑ ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟ!!!!!

drastiria είπε...

Καλημέρα φιλε μου!!!

Leviathan είπε...

Να σε καλά βρε Γιάννη!
Πολύ γέλασα στο τέλος!
Καλή εβδομάδα εύχομαι
Φιλιαααα
🌼

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλως την Αρτίστα του βωβού Χαιρομαι που σου αρεσαν ολα Να εισαι και συ καλα. Ομορφη εβδομαδα 🌻 Ευχαριστω που περασες

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

🌷 Σ ευχαριστω πολυ που ηρθες παλι απο εδω παλια φιλη Alks--Anna Περασα απο το σπιτικο σου αλλα δεν μπορω να μπω.Θα ξαναπροσπαθησω.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλως τη φιλη μου το ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ 🐬 🐬 Να εισαι παντα καλα Ευχαριστω για το σχολιο σου.Σημερα οντως ηταν διαφορετικη η ιστορια!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Έλένη Πανταζή σ ευχαριστω πολυ Καλη εβδομαδα για ολους μας.💐

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλη εβδομαδα φιλη μου drastiria🌸 ευχαριστω που περνας!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

🌻 Leviathan φιλε μου και συ να εισαι παντα καλα.Καλη εβδομαδα να εχουμε 😃

Giannis Pit. είπε...

Δεν έχεις καθόλου άδικο Γιάννη μου.
Πάντα ο λόγος σου γεμάτος θετική σκέψη. Μας στηρίζεις, μας γεμίζεις θετική ενέργεια και αύρα. Πολλές καλησπέρες αγαπητέ φίλε και καλή βδομάδα.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλως τον αξιολογο φιλο μου Giannis Pit.Σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια.Καλη εβδομαδα να εχουμε.

nikol είπε...

Μια όμορφη ιστορία Σκρουτζάκο μου που θα ήθελα και εγώ και όλοι μας έτσι να είναι τα Χρυσά νιάτα μας φωτισμένα από τις γλυκές Ηλιαχτίδες !!
Δεν λείπουν τα ανέκδοτά σου φεύγω πάντα με χαμόγελο και ανάλαφρη καρδιά από εδώ !!!
Να είσαι καλά και να έχεις μια καλή εβδομάδα

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Πόση χαρά μου έδωσες μ αυτή την ελπιδοφόρα ανάρτηση Σκρουτζάκο !
Έτσι θέλω να βλέπω κι εγώ τη νεα γενιά Με τα ανέκδοτα σου γέλασα πολύ .
Καλή συνέχεια .

BUTTERFLY είπε...

Ωραία ιστορία! Καλό βραδυ!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Να εισαι καλα φιλη nikol Χαιρομαι που γευγεις χαρουμενη και με αναλαφρη καρδια 🌸

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

🌸 Ρένα Χριστοδούλου φιλη μου σ ευχαριστω πολυ που περασες απο εδω και σου αρςσαν ολα!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

💐 Καλως τη φιλη μου την BUTTERFLY Χαιρομαι που σου αρεσε.Καλη συνεχεια και για σενα.

Rena είπε...

Μου ελειψες βρε σκρουτζακο τελικα εμφανιστηκε η γυναικα του χαχα ωραιο κολπο!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

🌸καλως την παλια και καλη μου φιλη Rena Χαιρομαι που ηρθες απο εδω.Αρχισα και παλι να γραφω και εδω οπως βλεπεις.Να εισαι καλα.

Gip είπε...

Γεμάτο θετική σκέψη και ενέργεια τα κειμενα σου. περιγραφεις μια χαρά το πως θα έπρεπε να είναι οι άνθρωποι. Μακάρι... Τα ανέκδοτα απολαυστικά. Η κυρία που εμφανίζεται το καλύτερο (και δεν το ήξερα.
Να είσαι καλά, παίρνουμε από την θετική ενέργεια των κειμένων σου. Γελάμε με τα αστεία που γράφεις.
Ε δεν είναι λίγα όλα αυτά !
Να είσαι καλά !!

Gip είπε...

τι έγινε το σχόλιο που έγραψα ; μόλις πάτησα Δημοσίευση" χάθηκε

Αννίκα είπε...

Όμορφη ιστορία με ακόμη πιο όμορφα μηνύματα. Μακάρι να ήταν έτσι ο κόσμος "αγγελικά πλασμένος" Γέλασα με τα ανέκδοτα (ψηφίζω το τρίτο)
Καλό ξημέρωμα και καλό Σ/Κ/Δ

Μαρία Έλενα είπε...

Όμορφη ανάρτηση
Φιλάκια ...

Gip είπε...

Καλέ μου φίλε, σχολίασα πριν μέρες, δεν βλέπω το σχόλιο μου.
Όταν το σχολίασα έγραψε ότι θα φαίνεται μετά την έγκριση σου.
Κάποιο μπέρδεμα ίσως ;

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλως ηρθες και παλι εκλεκτε φιλε μου Gip εδω ειναι τα σχολια σου Απλα δεν ειχαπει για να τα βαλω.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Gip εδω ειναι το σχολιο σου

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Εκλεκτε φιλε μου Gip μπηκαν ολα τα σχολια σου Σ ευχαριστω πολυ Χαιρομαι που ολα σου αρεσαν Να εισαι και συ παντα καλα!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Να εισαι καλα φιλη Η γωνιά της Αννίκας χαιρομαι που σου αρεσαν .Ευχαριστω που περασες.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Να εισαι καλα φιλη Maria Elena Ευχαριστω και ανταποδιδω τα φιλια 👄