Σάββατο 31 Αυγούστου 2019

💐 💐 ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ!!!ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΜΗΝΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΟΣ-ΓΕΜΑΤΟΣ ΤΥΧΗ-ΥΓΕΙΑ-ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΘΕ ΣΤΑΓΟΝΑ ΘΕΤΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ!!ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ -ΟΛΕΣ ΚΑΛΑ!!!



!!!!!!!Καλό Μήνα σε όλους με υγεια πανω απ ολα!!!!!


Σήμερα είναι η πρώτη μέρα του φθινοπώρου !!!Σηματοδοτεί το τέλος του καλοκαιριού και της ανεμελιάς των παιδιών.Βέβαια αρκετοί συνεχίζουν τις βουτιές τους.

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ αρχίζει σήμερα.....και ετυμολογικά σημαίνει φθίνουν οι οπώρες.Μελαγχολικό το όνομά του όπως θα έπρεπε να είναι ο καιρός.Το καλοκαίρι όμως καλά κρατεί !!!!

                                                θάλασσα από μακριά !!


                                              Η Τσέπη θα σωθεί;;


                                              Αγαπημένα πρόσωπα!!

                                                  Ε.Ν.Φ.Ι.Α


Να χαμογελάτε!
Μια γυναίκα είναι στο κρεββάτι με τον καλύτερο φίλο του άντρα της. Κατά τη διάρκεια των ερωτικών περιπτύξεων, χτυπάει το τηλέφωνο και απαντά:
- Μμμμ, ναι. Εντάξει, σε καταλαβαίνω. ΟΚ, κανένα πρόβλημα. Τα λέμε αργότερα.
Ρωτάει ο εραστής:
- Ποιός ήταν;
- Ο άντρας μου, αλλά μην ανησυχείς, θα έρθει στο σπίτι σε τέσσερις ώρες. Τώρα είπε ότι παίζει χαρτιά μαζί σου.




  

25 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Γιάννη μου βλέπω τον προσμένεις τον Σεπτέμβρη πως και πως έτσι;
Ας είναι με το καλό λοιπόν. Καλό μήνα να πω προκαταβολικά καλέ μου φίλε. Πολλές ευχές με ένα καινούργιο μετακαλοκαιρινό χρώμα.
Φιλιά.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Καλό μήνα καλέ μου φίλε.
Εμένα μου αρέσει το φθινόπωρο, έχει ωραία χρώματα, με εμπνέει να γράφω και αν μη τι άλλο, δροσίζει επιτέλους!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Καλό μήνα με ωραίες στιγμές Γιάννη
ωραίο το ανέκδοτο σου

drastiria είπε...

Καλημέρα Σκρουτζακο με τα ωραία ανέκδοτα και τις λεζάντες. Επιτέλους φθινόπωρο κι ευτυχώς μπαίνει ομαλά, ώστε να απολαύσουμε τη μετάβαση χωρίς μελαγχολία.

Mia είπε...

Καλό μήνα, Γιάννη μου. Λατρεύω τα ανέκδοτά σου. Σε φιλώ.

ANNA FLO είπε...

Καλό μήνα Γιάννη. Εύχομαι να πέρασες όμορφα το καλοκαίρι σου. Αν και συνεχίζεται ο καλοκαιρινός καιρός εν τούτοις μπήκε το φθινόπωρο.
Ωραία τα ανέκδοτά σου με έκανες και χαμογέλασα
Καλή συνέχεια και καλή προσαρμογή στην καθημερινότητά μας

Ελένη Φλογερά είπε...

Καλό μήνα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλο μηνα να εχουμε εκλεκτε φιλε μου Giannis Pit.Σ ευχαριστω πολυ που ηρθες απο εδω.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλο μηνα φιλη μου Νυχτερινή Πένα Σ ευχαριστω 💗

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

💗 Σ ευχαριστω πολυ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ Ελπιζω να σου αρεσαν και τα σκιτσακια μου Να εισαι καλα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

💗 Καλως την φιλη drastiria Σ ευχαριστω που ηρθες απο εδω Καλο μηνα να εχουμε.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλως τη φιλη Mia Σ ευχαριστω και καλο μηνα με υγεια Ανταποδιδω τα φιλια 💗

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

💗Καλο μηνα να εχουμε Σ ευχαριστω που περασες ANNA FLO Ομορφα κυλησε το καλοκαιρι και ακομα εχουμε πολλες καλες ημερες.

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Ναι, ναι
Εξεχασα να σου το γράψω ναι είναι ωραία τα σκιτσάκια σου, τα βλέπω και στο Facebook

Woman in Blogs είπε...

Καλό μήνα, Γιάννη! Με χιούμορ! 😊😊😊

Αννίκα είπε...

Καλό μήνα με υγεία και κυρίως αισιοδοξία!
Να είσαι καλά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ευχαριστω πολυ φιλη μου Woman in Blogs Κα λο μηνα με ολα τα καλα.💗

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

💗Δςν πειραζει ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ Να εισαι καλα φιλη μου

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

💗Σ ευχαριστω πολυ Η γωνιά της Αννίκας Να εισαι παντα καλα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

💗Καλο μηνα να εχουμε φιλη μου Ελένη Φλογερά Σ ευχαριστω που περασες.

Μιχάλης Κ είπε...

Καιρούς και ζαμάνια!
Έχω δύο βιβλία που θα φανούν σε όλους πολύ χρήσιμα. Στείλε μου ένα μήνυμα εδώ mihkour@hotmail.com
Θα σου τα στείλω ΦΥΣΙΚΑ χωρίς καμία δική σου υποχρέωση ΕΚΤΟΣ από το να τα μοιράσεις στους γνωστούς σου!

Natassas blog tips είπε...

Καλημέρα και σε εσένα και καλό Φθινόπωρο να έχουμε

Woman in Blogs είπε...

Μια καλημέρα θα αφήσω! Και μια ευχή για ένα όμορφο και δημιουργικό φθινόπωρο!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Να εισαι καλα φιλη Woman in Blogs Περασα σημερα ν αφησω ευχες για τη νεα χρονια

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ωωωωω τωρα ειδα το σχολιο σου γιλε Μιχάλης Κ Χαιρομαι που εισαι καλα Καλη χρονια με υγεια Θα σου στειλω μηνυμα