Δευτέρα 22 Ιουλίου 2019

⭐ ⛵ ΚΑΛΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ!!Η Ζωή δε μετριέται απο τις αναπνοές που παίρνουμε, αλλά από τα μέρη και τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα!!! 🌟

  


ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

ΚΛΕΙΣΤΟ ΛΟΓΩ.....


..ΔΙΑΚΟΠΩΝ!!!!!



    !!!


ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΕΜΑΤΟ ΧΡΩΜΑΤΑ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.

ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΓΑΛΑΖΙΟ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΣΑΣ.ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΣΑΣ ΞΑΝΑΒΡΩ ΕΔΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ ΟΛΟΥΣ-ΟΛΕΣ !!!💗

Το παιδί και ο Αστερίας!!!!!


Μια μέρα ένας άνθρωπος περπατούσε στην ακρογιαλιά και είδε ξεβρασμένους πολλούς αστερίες έξω Είχε προηγηθεί θαλασσοταραχή και τους είχε βγάλει το κύμα έξω.
Λίγο πιο κάτω συνάντησε ένα νέο παιδί να τους μαζεύει.
Το είδε να σκύβει στην  άμμο να τους μαζεύει και απαλά απαλά να τους ακουμπά μέσα στη θάλασσα.Αυτό επαναλήφθηκε αμέτρητες φορές!!!!
Καθώς το παιδί ήταν αφοσιωμένο στο έργο του,δεν αντελήφθηκε τον άνθρωπο που είχε πλησιάσει και τον παρατηρούσε για αρκετή ώρα.
Κάποια στιγμή του φώναξε: Καλημέρα!!!Τι κάνεις εδώ;
Το παιδί σταμάτησε,σήκωσε το κεφαλι του και του απάντησε κοφτά: Δε βλέπεις; Πετάω τους αστερίες στη θάλασσα!!!

Δεν έχει νόημα αυτό που κάνεις του αντιγύρισε ο άνθρωπος.Είναι εκατοντάδες έξω απο τη θάλασσα και πεθαίνουν στην αμμουδιά.

Το παιδί τον κοίταξε θυμωμένο  έδειξε τον αστερία που εκείνη τη στιγμή κράταγε στα χέρια του,γυρισε και του είπε:

Εχει όμως σημασία γι αυτόν εδώ,και λέγοντας αυτά τα λόγια,τον άφησε απαλά μέσα στο νερό!!!!Εστω και ένας να σωθεί θα νιώσω ότι έκανα κάτι σπουδαίο!!!!

Ο άνθρωπος προσβεβλημένος έφυγε και συνέχισε να περπατά στην ακρογιαλιά.Οταν ο θυμός του είχε υποχωρήσει ,κάποιοι τον είδαν να κοιτάει κλεφτά μηπως τον βλέπει κανείς. Αφου βεβαιώθηκε πως ήταν μόνος του ,έσκυψε,έπιασε ένα αστερία και τον άφησε απαλά μέσα στη θάλασσα.

============================
😃 Ωρα για χαμόγελα!!!!!!!😃


Μπαίνει ο τύπος στο μπαρ και παραγγέλνει ένα διπλό μαρτίνι. Μόλις το ήπιε, ρίχνει μια
ματιά στο τσεπάκι του πουκαμίσου του και παραγγέλνει και δεύτερο διπλό. Μόλις το
ήπιε, ρίχνει μια ματιά στο τσεπάκι του πουκαμίσου του και παραγγέλνει και τρίτο
διπλό. Μόλις το ήπιε, ρίχνει μια ματιά στο τσεπάκι του πουκαμίσου του και παραγγέλνει
και τέταρτο διπλό. Η ιστορία…
συνεχίζεται και ο μπάρμαν, απορημένος, τον ρωτάει:
- Ακου φίλε. Θα σου σερβίρω μαρτίνι όλη τη νύχτα, αν θες. Μήπως όμως μπορείς να μου
πεις γιατί κοιτάζεις στην τσέπη του πουκαμίσου σου, πριν παραγγείλεις;
- Έχω μια φωτογραφία της γυναίκας μου εκεί, απαντάει αυτός. Μόλις αρχίσει να μου
φαίνεται ωραία, ξέρω ότι είναι καιρός να πάω σπίτι!!!


26 σχόλια:

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

ωραία η ιστορία σου και το ανέκδοτο σου , όπως πάντα άλλωστε

καλά να περάσεις
να έχεις ένα όμορφο καλοκαίρι με ωραίες και ξέγνοιαστες στιγμές

Giannis Pit. είπε...

Πόσο όμορφα τα λόγια σου Γιάννη μου!
Πόσο γεμάτα ανάσες και ανθρωπιά. Να περνάς καλά αγαπητέ φίλε. Καλή συνέχεια καλοκαιριού.

hamomilaki gr είπε...

Καλό Καλοκαίρι :-)

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Καλο καλοκαιρι να περασεις ομορφα να χαλαρωσεις και να απολαυσεις τις διακοπες σου εδω θα ειμαστε δεν χανομαστε.. να εισαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα.!!!

Marie-Anne είπε...

Σ'ευχαριστώ για την επίσκεψή σου στο blog μου και για τις ευχές σου!!!
Καλές διακοπές και καλή ξεκούραση και σε σένα, εύχομαι!!!

Lamprini T. είπε...

καλές διακοπες, Jk, με υγεία... ευχαριστώ που πέρασες...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλως τη φιλη μου το ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ σ ευχαριστω που περασες Με το καλο να σε ξαναβρω εδω Καλα να περασεις και εσυ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Σ ευχαριστω πολυ εκλεκτε φιλε μου Giannis Pit.Καλο υπολοιπο καλοκαιριου να περασουμε!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Σ ευχαριστω πολυ hamomilaki gr που περασες απο εδω Καλο καλοκαιρι!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Σ ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια φιλη μου Σμαραγδάκι- Ρούλα Καλα να περασεις και εσυ!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλως ηρθες απο εδω Marie-Anne σ ευχαριστω πολυ που ανταπεδωσες την επισκεψη Να εισαι παντα καλα και καλο καλοκαιρι!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΩΩΩΩΩ καλως τη φιλη μου την καλη την Lamprini T. εγω σ ευχαριστω που περασες απο εδω Καλο καλοκαιρι να περάσουμε!!!

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Καλό καλοκαίρι και σε σένα.
Ωραία η ιστορία σου και το ανέκδοτο.
Να περνάς καλά.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Λατρεμένε μου Σκρουτζάκο πάντα το μπλοκόσπιτο σου ήταν για μένα ένα όμορφο περιβόλι με λουλούδια! Εύχομαι καλές διακοπές και να είσαι πάντα ..όπως..είσαι!

Rena είπε...

Τι όμορφη ιστορία!!!!
Καλό καλοκαίρι Σκρουτζακο μου, καλά να περνάς!!! 😘

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Σ ευχαριστω πολυ Ρένα Χριστοδούλου που ηρθες απο εδω Καλο θπολοιπο καλοκαιριου.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλως την καλη μου φιλη ΑΧΤΙΔΑ Σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια Να εισαι παντα καλα Καλο καλοκαιρι.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Σ ευχαριστω φιλη μου Rena Χαιρομαι που σου αρεσε η ιστορια Καλο καλοκαιρι με υγεία.

Ελίνα Κοτσιρούλα... είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟ!!!!!!!
ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ ΑΚΌΜΗ.

kerina poiimata είπε...

Αγαπημένε μας Γιάννη, καλό υπόλοιπο καλοκαιριού και σε σένα!
Πάντα μας δίνεις διδάγματα, όπως αυτό με τους αστερίες!
Να είσαι καλά!!!!
Σε ευχαριστούμε, που σταθερά, χρόνια τώρα...ομορφαίνεις την γειτονιά μας!

Mary είπε...

Σκρουτζάκο μου πολύ μου άρεσε η ιστορία και το ανέκδοτο!
Να περνάς καλά γλυκέ μου!

Αυγουστιάτικα φιλάκια!!!

Natassas blog tips είπε...

Ωρα για χαμόγελα λοιπόν

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλως ηρθες απο εδω φιλη Έλένη Πανταζή..Φυσικα και εχουμε αρκετο καλοκαιρι ακομα καλο μηνα απο αυριο!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλως τη φιλη μου την kerina poiimata Σ ευχαρισττω πολυ για τα καλα σου λογια Καλο μηνα με υγεια να εχεις απο αυριο!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλως τη φιλη Mary Χαιρομαι που σου αρεσε η ιστορια!!!Ευχαριστω και ανταποδιδω τα φιλακια Καλο μηνα απο αυριο!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Παντα να χαμογελας φιλη μου Natassas blog tips Να εισαι καλα και καλο μηνα!!