Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2020

ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΚΕΡΝΑΩ!!!!ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ ΝΑ ΄ΡΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΦΟΡΕΣΤΕ ΟΤΙ ΒΡΕΙΤΕ.ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΝΑ ΦΕΡΕΤΕ ΜΟΝΟ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!!!!!!

ΟΝΟΜΑ ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΕ ΓΑΛΑΖΙΑ ΜΠΑΛΟΝΙΑ LATEX 12΄΄ (30cm) – ΚΩΔ.:1351221106-BBanimated  zwani.com myspace graphic comments

Χρόνια πολλά Γιάννη!!!!!!!!!!

Σήμερα που είναι η γιορτή μου είστε όλοι καλεσμένοι.Κεραστείτε-χαρείτε-γελάστε!Σας στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά δώρο κέρασμα για την αγάπη σας και τη φιλία σας όλα αυτά τα χρόνια!!Σας ευχαριστω για τις ευχές σας.


Πάρτε οτι σας αρέσει!!!



Ν'ανοίξουμε και μια σαμπάνια για το καλο!!!




Στην υγειά σας καλοί μου φίλοι και φίλες και ότι ποθεί η καρδια σας!!

 animated hearts read color  animated  Minnie Mouse Animated Dancing Dancing Girl dance dancing granny

40 σχόλια:

Ι.Dinos είπε...

Χρόνια πολλά αγαπητέ Ιωάννη! Να είσαι πάντα καλά
και να σκορπίζεις γύρω σου χαρά και θετική ενέργεια ,
όπως κάνεις πάντα ! ! !

Είσαι άτομο ευλογημένο ! Χρόνια σου Πολλά !

Κική Κωνσταντίνου είπε...

Χρόνια Πολλά κι ευτυχισμένα αγαπημένε μας Σκρουτζάκο!
Σου εύχομαι ολόψυχα ό,τι καλύτερο!
Φιλια πολλα!

Αννίκα είπε...

Πολύχρονος Γιάννη!
Χρόνια πολλά, Χρόνια καλά και φωτισμένα με όμορφες στιγμές με υγεία και χαμόγελα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Σκρουτζάκο μου αγαπημένε, Χρόνια Πολλά, να είσαι γερός και γεμάτος με κάθε τι που σε κάνει να χαμογελάς και να κάνεις και τους γύρω σου ευτυχισμένους!Ε!..να το πάρω το κερασματάκι μου..να μη δει γλυκό η Αχτίδα βρε παιδάκι μου!

drastiria είπε...

Χρόνια πολλά, καλέ μου φίλε Γιάννη! Να είσαι καλά και ότι επιθυμείς! Παντα γερός και δυνατός! Επίσης, καλή χρονιά!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Χρόνια πολλα και καλα για την γιορτη σου Σκρουτζακο να έχεις οτι επιθυμησεις στην ζωη σου τα καλυτερα..παντα ..πολύχρονος να είσαι ..επειδή ειμαι γλυκατζού κεράστηκα από όλα τα γλυκα σου ήπια και σαμπανια.εμ τι ετσι θα εφευγα;
Να έχεις μια πανεμορφη χρονιά και μια δημιουργική δεκαετία ολα του Θεού τα καλα μαζι σου... οι ευχες σου είναι πανεμορφες..σε ευχαριστούμε..
Καλη χρονια χρονια πολλα.!!!!!!
🎁🎈

hamomilaki gr είπε...

Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά :-)

Giannis Pit. είπε...

Γιάννη μου ήρθα!
Με μια αγκαλιά ευχές φίλε μου. Κάθομαι, παίρνω γλυκάκι και ποτάκι από το όμορφο και ζεστό σπιτικό σου. Και του χρόνου Γιάννη μου, Χρόνια σου πολλά και καλά φίλε.

Ελένη Φλογερά είπε...

Πέρασα να σου ευχηθώ χρόνια πολλά για την γιορτή σου. Να είσαι γερός και δυνατός και να σκορπάς χαμόγελα!
Ευχαριστώ για το κέρασμα!

Μαρία Πλατάκη είπε...

Χρόνια πολλά Γιάννη!!

kerina poiimata είπε...

ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ καλέ μας φίλε, που πάντα έχεις κάτι όμορφο να μας κεράσεις εδώ!
ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ κι ευλογημένα!
Να είσαι πάντα , έτσι όπως σε γνωρίζουμε!
Ευχή μου να είσαι πάντα καλά!!!
ΚΑΛΗ κι ευλογημένη χρονιά!!!

fish eye είπε...

Γιάννη, χρόνια πολλά κι από εδώ, ευτυχισμένος και υγιής! Ότι επιθυμείς!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

φιλε μου Ι.Dinos σ ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια Χρονια μας πολλα και Καλη Χρονια να εχουμε.🍺

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

🌹Σ ευχαριστω πολυ ομορφη φιλη μου Κική Κωνσταντίνου Να εισαι παντα καλα.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

🌹Σ ευχαριστω πολυ Η γωνιά της Αννίκας Να εισαι παντα καλα.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

🌹Καλως την καλη μου φιλη ΑΧΤΙΔΑ Σ ευχαριστω πολυ να χαιρεσαι την Ιωαννα Φυσικα και να παρεις το γλυκισμα σου.Καλη χρονια να εχουμε.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Φιλη μου drastiria σ ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου 🌹

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλωστην την Σμαραγδάκι- Ρούλα 🌹σ ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου Καλα έκανες και πηρες απ ολα Να εισαι παντα καλα και να περνας απο εδω

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Σ ευχαριστω πολυ hamomilaki gr 🌹 για τις ευχες σου Να εισαι παντα καλα.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Σ ευχαριστω πολυ εκλεκτε φιλε μου Giannis Pit που περασες και αφησες και εδω τις ευχες σου Χρονια μας πολλα.🍺

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Εγω σ ευχαριστω φιλη μου Ελένη Φλογερά 🌹 που περασες και αφησες τις ευχες σου Να εισαι παντα καλα.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Σ ευχαριστω πολυ Μαρία Πλατάκη 🌹Να εισαι παντα καλα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλως την φιλη μου kerina poiimata 🌹 Σ ευχαριστω πολυ που περασες και απο εδω και αφησες τις ομορφες ευχες σου Να εισαι παντα καλα.

metaxia nikolopoulou είπε...

Χρόνιασου πολλά και ευτυχισμένα με υγεία και όλα τα καλά. Ωραια γλυκά!!! Παιρνω Ότι είναι σοκολατένιο!!! Και του χρόνουνα είσαικαλά Καλή Χρονιά!!!!!

Βιργινία είπε...

Χρόνια πολλά για την γιορτή σου JK πάντα με υγεία!! Και καλή χρονιά σου εύχομαι!!

Mary είπε...

Γιάννη μου, γλυκέ μου Σκρουτζάκο, εύχομαι το φωτεινό γελαστό σου προσωπάκι που άνοιξε την καρδιά μου, να μείνει έτσι στα πολλά πολλά χρόνια που θα ζήσεις!!!
Γερός, δυνατός, αισιόδοξος και τυχερός να είσαι πάντα!!!
Τα γλυκά σου υπέροχα, η σαμπάνια δροσερή, στην υγειά σου!

Φιλάκια γιορτινά πολλά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Σ ευχαριστω πολυ φιλη μου fish eye Να εισαι παντα καλα.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Σ ευχαριστω πολυ metaxia nikolopoulou Και εγω τα σοκολτενια προτιμω Να εισαι καλα και καλη χρονια με υγεια🌹

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

🌹 Σ ευχαριστω φιλη Βιργινία που περασες Καλη χρονι για ολους μας

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Σ ευχαριστω πολυ για τα ομορφα λογια σου και τις ευχες Mary 🌹 Να εισαι παντα καλα Ανταποδιδω τα φιλακια.

Woman in Blogs είπε...

Χρόνια πολλά και χαρούμενα εύχομαι κι από εδώ. Καλή χρονιά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

🌹 Woman in Blogs Σ ευχαριστω πολυ που περασες.Καλη χρονια με υγεια.

Natassas blog tips είπε...

Χρόνια πολλά λοιπόν και ελπίζω να περάσατε καλά

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

🌹Natassas blog tips Σ ευχαριστω πολυ φιλη μου που περασες Ομορφα περασαμε Να εισαι παντα καλα.

Paraskevi Lamprini M. είπε...

χρόνια πολλά, κι εγώ JK μας, με υγεία
ό,τι καλό για ένα όμορφο χρόνο (2020)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

🌹Φιλη μου Paraskevi Lamprini M.σ ευχαριστω πολυ Να εισαι παντα καλα.Καλη χρονια σου ευχομαι με ολα τα καλα.

mahler76 είπε...

Πολύχρονος, γερός και πάντα δημιουργικός φίλε μου!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Φιλε μου mahler76 σ ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου Να εισαι πανα καλα.

Θοδωρής είπε...

Το παραμύθι που έχεις ανεβάσει "Ο λύκος της μέρας και ο λύκος της νύχτας", ανήκει σε εμένα (Θεόδωρος Κ. Δημακόπουλος). Αν και το βρίσκω τώρα, μετά από ενημέρωση, θα σε παρακαλούσα να βάλεις το link από το οποίο το πήρες, μιας και είναι νομικά κατοχυρωμένο από την μέρα που το έγραψα, αρκετά πριν το ανεβάσω στα τότε blogs που είχα στο pathfinder. Κι αν δεν βρίσκεις το link, μπορείς να βάλεις το όνομα μου. Σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει να το κατεβάσεις για να αποφευχθεί οποιαδήποτε νομική ενέργεια. Η μοιρασιά των ιστοριών.ου και των παραμυθιών μου είναι αφιλοκερδώς αλλά το μόνο που ζητώ είναι να καταγράφεται ο δημιουργός τους. Ευχαριστώ και αναμένω σύντομα την διόρθωση. Όπως και άλλων σε περίπτωση που έχουν παρθεί δίχως να παρουσιάζονται τα link ή τα ονόματα των δημιουργών.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Κ.θοδωρή Μόλις σήμερα 18 Νοεμβρίου 2022 μπηκα στο μπλοκ μου που είναι ανενεργό για να δω αν υπάρχει γιατι αρκετά μπλοκ έχουν κλείσει.Είδα τα μηνύματά σας που έχετε στείλει και σας απάντησα σήμερα και στο email που μου στείλατε.Δεν γνώριζα για τo παραμύθι που είχα αναρτήσει το 2011 ότι ήταν δικό σας,και φυσικά δεν έγραψα ότι είναι δικό μου.Πήγα σήμερα και έβαλα στο τέλος της ανάρτησης το όνομά σας γιατί δεν βρίσκω κάποιο link.Αν θέλετε την διαγράφω και την ανάρτηση και δεν φαίνεται σε μένα το παραμύθι σας.Να είστε καλά και ζητώ συγνώμη.Δεν έγινε σκόπιμα αυτό.Περιμένω απάντηση και στο email μου που σας έστειλα.