Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2020

😃 🌻 ΑΣ ΥΠΟΔΕΧΤΟΥΜΕ ΜΕ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΤΟ ΝΕΟ ΜΗΝΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ 🌻


 Ο Φλεβάρης και  αν φλεβίσει,καλοκαίρι θα μυρίσει!!!

Φεβρουάριος ή Φλεβάρης. Καλό Μήνα !
Ο Φλεβάρης ή Κουτσοφλέβαρος  'εχει 28 ημέρες στα κοινά έτη ,και 29  στα δίσεκτα έτη κάθε τέσσερα χρόνια.(δηλαδή χρονολογίες που διαιρούνται ακριβώς με το 4 ).
Το Φλεβάρης προέρχεται από τος < φλέβες > Είναι δηλαδή τα υπόγεια  νερά που αναβλύζουν στη διάρκεια του απο τις πολλές βροχές.

Η ΑΣΧΗΜΗ ΑΛΗΘΕΙΑ!!!
Ένας άνθρωπος σε όλη του την ζωή έψαχνε απελπισμένα να βρει και να γνωρίσει από κοντά την Αλήθεια.Πέρασε απ όλες τις χώρες του κόσμου.Πήγε στις χώρες του Νότου του Βορρά και της Δύσης αλλά δεν κατάφερε να την συναντήσει.
Κάποια φορά που βρέθηκε σε μία μικρή χώρα της Ανατολής, κουρασμένος και απελπισμένος καθώς ήταν.κάθισε κοντά στην είσοδο μιας σπηλιάς για να ξεκουραστεί.
Ξαφνικά απο την είσοδο της πηλιάς ακούστηκε ένας θόρυβος,κάτι σαν γρύλισμα.
Πετάχτηκε αμέσως και με το ξίφος στο χέρι πήγε προς την είσοδο της σπηλιάς.Ξεχώρισε μία σκοτεινή μορφή που έμοιαζε με γυναίκα. Αποφάσισε και μπήκε μέσα στην σπηλιά/Παντού απλωνόταν  μία  φοβερή δυσοσμία.
Όταν τα μάτια του συνήθισαν στο σκοτάδι  είδε πράγματι μια γυναίκα γριά,πολύ άσχημη. Αποκρουστική. Ηταν ρυτιδιασμένη και πολύ βρώμικη.
Σήκωσε αμέσως τα θολά μάτια της και τον ρώτησε τι ήθελε εκεί.

Αναζητώ την ΑΛΗΘΕΙΑ της απάντησε εκείνος.
Τότε τη βρήκες του απάντησε η γριά.Την έχεις μπροστά σου.
Εσύ είσαι η Αλήθεια;
Ναι του απάντησε.
Πως μπορώ να είμαι σίγουρος;την ρώτησε.

Εκείνη του έδωσε αποδείξεις για αυτόν.Ήξερε το όνομά του,την ηλικία του και όλες τις περιπέτειες του.Ο άνθρωπος έμεινε αποσβολωμένος και απογοητευμένος να την κοιτά.
Ρ.ωτησε με απορία και αμηχανία συγχρόνως,
Είσαι τόσο πολύ άσχημη!!!!Δεν έχω συναντήσει ξανά τόσο αποκρουστικό θέαμα!!!!.Όμως όλοι θέλουν να σε γνωρίσουν.Τι θα τους πω τώρα που θα γυρίσω; Κάτι πρέπει να τους πω αφού όλοι θα με ρωτούν αν σε βρήκα.Τι να κάνω τώρα;

Πέστους ψέματα,του είπε  η Αλήθεια. Πέστους ότι είμαι πολύ νέα και πεντάμορφη και αμέσως όλοι θα σε πιστέψουν.ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΎΝ ΝΑ ΔΕΧΤΟΎΝ ΌΤΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΊΝΑΙ ΆΣΧΗΜΗ!!!!!!!!

ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΤΕ!!!

       
Πάει ένας τύπος μετά από πολύ καιρό στο γιατρό του να ρωτήσει για τα αποτελέσματα από κάτι εξετάσεις που είχε κάνει.
- "Τι γίνετε γιατρέ; Όλα καλά, έτσι;"
- "Δυστυχώς έχω για `σένα δυσάρεστα νέα και πολύ δυσάρεστα νέα, λέει ο γιατρός. Ποια θες να ακούσεις πρώτα;"
- "Τι μου λες γιατρέ μου τώρα; Με κάνεις και ανησυχώ. Πες μου τα δυσάρεστα πρώτα. Τι τρέχει;"
- "Κοίτα!! Οι εξετάσεις δείχνουν ότι έχεις 24 ώρες ζωής!!!"
- "Τι λες ρε γιατρέ τώρα;; Και τα πολύ δυσάρεστα ποια είναι δηλαδή;"
- "Σε ψάχνω από χθες...!!!"
________________________________________________________
Ήταν μια φορά μια ξανθιά και καθώς προχωρούσε βλέπει
ένα μηχάνημα που έβγαζε coca-cola, sprite... Βγάζει
ένα κέρμα το ρίχνει, πέφτει μια κόκα κόλα. Μετά βγάζει
άλλο ένα κέρμα, το ρίχνει και ξανά κόκα-κόλα. Το έκανε
συνέχεια μέχρι που είχε μαζευτεί κόσμος από πίσω για
να πάρουν ένα αναψυκτικό. Οπότε ακούγεται μια φωνή:
- Αντε μωρή ηλίθια, τελείωνε πια!!
Και η ξανθιά όλο χαρά απαντάει:
- Ασε με τώρα που έχω ρέντα!!!!

        

14 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Καλό μήνα Γιάνναρε! Να είσαι καλά. Ευχαριστούμε πάντα για τη θετική αύρα που μας δίνει αγαπητέ φίλε.

Woman in Blogs είπε...

Καλό μήνα να έχουμε!

drastiria είπε...

Καλό μήνα καλέ μου φίλε!

Unknown είπε...

kalo mhna!

Natassas blog tips είπε...

Αισιοδοξία λοιπόν για το μήνα Φεβρουάριο ότι θα μας φέρει την Άνοιξη πιο νωρίς

Ariadni St. είπε...

Καλη χρονια, με υγεια και χαμογελα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Εγω σ ευχαριστω εκλεκτε φιλε μου Giannis Pit.που περνας απο εδω.Να εισαι καλα.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Επισης φιλη μου Woman in Blogs Να εισαι παντα καλα.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Σ ευχαριστω πολυ φιλη μου drastiria Να εισαι παντα καλα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλο μηνα με υγεια Unknown Σ ευχαριστω πολυ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Να εισαι καλα φιλη μου Natassas blog tips

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Σ ευχαριστω πολυ Ariadni St Να εχουμε υγεια πανω απ ολα

magda είπε...

Καλό μήνα Γιάννη μου με υγεία! Να είσαι καλά που μας χάρισες χαμόγελα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

magda Σ ευχαριστώ πολύ που πέρασες απο εδω Καλό μηνα με υγεία