Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2021

🌻🌻 ΟΜΟΡΦΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΟΝΕΙΡΑ !!!!🌻🌻

 Είχα πολύ καιρό να περάσω από το μπλοκόσπιτό μου και είπα να μπω για να σας ευχηθώ.

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ  με υγεία και όλα τα καλά.







ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΗΣ ΥΠΟΜΟΝΗΣ !!!!

Ο Θεός δημιούργησε όλον τον κόσμο,και την έβδομη μέρα σκέφτηκε ότι είχε τελειώσει το έργο του.Κάθισε κάτω από ένα δέντρο για να ξεκουραστεί.Ξαφνικά θυμήθηκε ότι είχε παραλείψει να κάνει κάτι.

Δεν είχε δημιουργήσει τίποτα για την υπομονή και δεν ήξερε που να βρει το πιο κατάλληλο μέρος για να τη βάλει.Ο Θεός άρχισε ν αναρωτιέται τι πρέπει να κάνει.

Πρώτα απ όλα αποφάσισε να προικίσει με αυτήν το νερό,και έτσι έκανε αλλά το νερό δεν άντεξε και στέγνωσε.

Τότε ο Θεός προσπάθησε να προικίσει με υπομονή το δέντρο,αλλά το δέντρο βάρυνε πολύ,λύγισε και  σάπισαν και έσπασαν τα κλαδιά του.

Επειτα ο Θεός πήγε στον βράχο και του είπε " Βράχε σου δίνω τη δύναμη της υπομονής "αλλά ο βράχος δεν άντεξε το βάρος και έσπασε και διαλύθηκε σε πέτρες και άμμο.

Τελικά κατάλαβε ο Θεός ότι έπρεπε να δώσει την  υπομονή μόνο στον άνθρωπο που τότε  ζούσε στον παράδεισο.Ετσι έκανε λοιπόν και ο άνθρωπος πόνεσε πολύ και βόγκιξε από απελπισία και βάσανα και αναστέναξε αλλά τελικά άντεξε και σηκώθηκε.

Από τότε οι άνθρωποι μπορούν ν αντέχουν περισσότερα από το νερό,το δέντρο ή τον βράχο και να υπομένουν.

😃 ΩΡΑ ΓΙΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ !!!😃

Μια μέρα μια παχιά κυρία πηγαίνει σ ενα φαρμακείο για να ζυγιστεί.Μαζί της μπαινει και ένας κύριος ο οποίος της λέει "Σας κάνω  93 κιλά κυρία "

Εκείνη χωρίς να του απαντήσει,ανεβαίνει στη ζυγαριά και με έκπληξη βλέπει οτι γραφει ακριβώς 93 κιλά.Η κυρία εντυπωσιασμένη τον ρωτά ¨Μα πως το βρήκατε; Είναι η δουλειά μου ξέρετε της απαντά εκείνος.Ααααααα κατάλαβα.Σιγουρα είστε γιατρός.

Οχι Αγελαδοτρόφος είμαι!!!!








34 σχόλια:

Αρτίστα του βωβού είπε...

Καλή χρονιά Σκρουτζάκο!
Να είσαι πάντα καλά και να έχεις ό,τι επιθυμείς!

kerina poiimata είπε...

Ω!!!Κάνω ποδαρικό στο σπιτικό σου;
Εύχομαι μια όμορφη χρονιά με υγεία, αγάπη, ελπίδα , πίστη και αυτό που γράφει το θέμα σου σήμερα, Υπομονή!
Πέρασε ένας τόσο δύσκολος χρόνος, δεν γνωρίζουμε τι μας επιφυλάσσει το 2021 αλλά...ας ελπίζουμε πως και του χρόνου θα ανταλλάσσουμε ευχές! Να είσαι καλά αγαπημένε μας Γιάννη!

Zinala είπε...

Καλή χρονιά Σκρουτζάκο μας και σου εύχομαι να χαμογελάς και να είσαι πάντα υγιής. Ευχαριστώ πολύ που περνάς και μας βλέπεις!

Zinala είπε...

Υγ. Γέλασα με το ανέκδοτο!

Αννίκα είπε...

Καλή κι ευλογημένη Χρονιά Σκρουτζάκο. Υγεία, αισιοδοξία, περισσότερα χαμόγελα σε καλύτερες μέρες! Να είσαι καλά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Αρτίστα του βωβού σ ευχαριστω πολύ που πέρασες από εδω Καλή χρονιά να εχουμε όλοι.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

kerina poiimata Καλως τη φίλη μου Σ ευχαριστω πολυ για τα καλά σου λόγια.Καλή χρονιά με όλα τα καλα.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Zinala και εγω σ ευχαριστω που ηρθες απο εδω Τους παλιούς φίλους ποτέ δεν τους ξεχνω.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Zinala Χαιρομαι που σου άρεσε Το γέλιο μας χρειάζεται αυτη την εποχή.Καλή χρονιά.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Αννίκα σ ευχαριστω πολύ Να έχουμε όλοι Καλή χρονιά κυρίως με υγεία .Ολα τ άλλα θα γίνουν.

Χελώνα είπε...

Καλή χρονιά και στο σπιτικό σου.

Μαρία Έλενα είπε...

Καλή χρονιά με υγεία
Φιλάκια ...

Aggelos ta nea είπε...

Καλή χρονιά με υγεία

Giannis Pit. είπε...

Καλησπέρα Γιάννη μου,
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά φίλε μου. Μην λείπεις! Μην αφήνεις το μπλογκόσπιτό σου φίλε μου.
Είναι σημαντικό και όμορφο και έχεις να δώσεις πολλά.
Στέλνω καλησπέρες.

marypertax είπε...

Καλή χρονιά και στο χώρο σου φίλε μου! Ό,τι ποθείς με υγεία και ευημερία!

Ι.Dinos είπε...

Καλησπέρα αγαπητέ φίλε !
Τι ευχάριστη εκπληξη !
Χάρηκα πολύ που σε ειδα !
Να εισαι πάντα καλά !
Εγκάρδιες ευχές και απο μένα !
...και για τη γιορτή σου !

Με πολλή εκτίμηση!
Ligakaikala.blogspot.gr

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Χελώνα Σε ευχαριστω που περασες απο το σπιτι μου.Καλη χρονια να εχεις.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Μαρία Έλενα Σε ευχαριστώ πολύ.Εμείς τα λεμε και στο φεις

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Aggelos ta nea Καλώς ήρθες φίλε από εδώ.Σε ευχαριστώ.Καλή χρονιά να έχουμε

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Giannis Pit. φίλε μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.Καλη χρονιά να έχουμε.Θα προσπαθήσω να μένει ανοικτό το σπιτικό μου

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

marypertax Καλώς ήρθες από εδώ.Σε ευχαριστώ πολύ και καλή χρονιά.Θα ανταποδώσω την επίσκεψη

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Καλή χρονιά και καλό μήνα από αύριο να είσαι καλά, να κάνεις ότι αγαπάς!! συμφωνώ και επαξάνω πως πρέπει να χαμογελάμε ακόμα και στα δύσκολα...
Με γεια το καινούργιο σου ιστολόγιο είναι πολύ όμορφο και χαρούμενο!!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Καλή χρονιά φίλε μου, και μη σε χάσουμε ε; Να είσαι εδώ να σκορπάς χαμόγελα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Σμαραγδάκι Ρούλα σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.Καλή χρονιά και καλό μήνα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Νυχτερινή Πένα σε ευχαριστώ που πέρασες από εδώ.Χαίρομαι που είσαι καλά.Θα προσπαθήσω να μη χάνομαι.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ι.Dinos χαίρομαι πολύ φίλε μου που είσαι καλά και ήρθες από εδώ.Καλή χρονιά να έχουμε όλοι.

Leviathan είπε...

Πολύ πολύ καλησπέρα Γιάννη μου!
Εύχομαι να είσαι καλά!
...και υπομονή! Που θα πάει; Θα έρθουν καλύτερες μέρες!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Leviathan Φίλε μου χαιρομαι που πέρασες από εδώ.Να είσαι πάντα καλά και σίγουρα μας περιμένουν καλύτερες μέρες.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
xristina είπε...

καλή χρονιά και απο εμένα..ακόμα το έχω το gif που μου είχες χαρίσει!!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Καλώς σε βρήκα. Ελπίζω να σε βρίσκω καλά. Μετά από ένα διάλειμμα 4 μηνών , επέστρεψα και στη blogoγειτονιά μας και στο blog μου , με νέα ανάρτηση .

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ χαιρομαι πολύ παλιά και καλή φίλη μου που επέστρεψες Θα ερθω από εκει.Σ ευχαριστώ

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

xristina Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχες Χαίρομαι που είσαι καλά και πέρασες από εδω.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

xristina Δυστυχως δεν μπορω να σου γραψω στο μπλοκ σου το εχεις κάνει με προσκληση