Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2021

✽•♥•.¸✽✽•♥•.¸✽ΑΣ ΥΠΟΔΕΧΤΟΥΜΕ ΜΕ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΜΗΝΑ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ-ΟΛΕΣ!!!✽•♥•.¸✽✽•♥•.¸✽

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΑΡΤΗ!!!!ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ

 ΧΑΜΟΓΕΛΑΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ!!!

✽•♥•.¸✽.✽•♥•.¸✽.✽•♥•.¸✽.✽•♥•.¸✽.✽•♥•.¸✽.✽•♥•.¸✽.

 


Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΚΑΙ Ο ΣΚΟΡΠΙΟΣ    
Ένας γέροντας είδε έναν σκορπιό να πνίγεται και προσπάθησε να τον σώσει,τραβώντας τον από το νερό.Μόλις όμως τον έβγαλε ,ο σκορπιός τον τσίμπησε,και ο πόνος ήταν οξύς ,και ο Γέροντας τον άφησε μονομιάς,με αποτέλεσμα ο σκορπιός να ξαναπέσει στο νερό και να κινδυνεύει να πνιγεί.

Ο Γέροντας ξαναπροσπάθησε να τον βγάλει αλλά ο σκορπιός τον τσίμπησε και  πάλι.
Ενας υποτακτικός που είδε αυτή τη σκηνή πλησίασε και του είπε "Με συγχωρείτε γέροντα αλλά δεν έχετε αντιληφθεί ότι κάθε φορά που προσπαθείτε να σώσετε το σκορπιό,αυτός σας τσιμπάει; Γιατί προσπαθείτε να τον σώσετε;
Ο Γέροντας απάντησε"Αυτός είναι ο σκοπός του.Αυτή είναι η φύση του  ,να τσιμπάει και αυτό δεν αλλάζει.Η φύση όμως η δική μου είναι να βοηθώ.Στη συνέχεια ο γέροντας με τη βοήθεια ενός φύλλου εβγαλε έξω το σκορπιό και τον έσωσε.

Στράφηκε κατόπιν προς τον μαθητή του και του είπε" Μην αλλάξεις τη φύση σου αν κάποιος σου προξενήσει μεγάλο πόνο, απλά πάρε τα μέτρα σου,επειδή οι άνθρωποι είναι μάλλον πάντα αχάριστοι στο καλό που τους γίνεται.Αλλά αυτό δεν είναι λόγος να σταματήσεις να το κάνεις και να νεκρώσεις την αγάπη που βρίσκεται μέσα σου.
Κάποιος κυνηγά την ευτυχία, άλλοι τη δημιουργούν.Να ανησυχείς περισσότερο για τη συνείδησή σου παρά για τη φήμη σου. Επειδή η συνείδησή σου είναι αυτό που είσαι,ενώ η φήμη σου είναι αυτό που σκέφτονται οι άλλοι  για σένα. Οταν η ζωή σου παρουσιάζει χίλιους λόγους να κλαις,δείξε ότι έχεις χίλιους λόγους για χαμογελάς.....

Ωρα για χαμόγελα

H γυναίκα είναι στο κατώφλι του θανάτου. Ζητάει από τα εφτά παιδιά της να βγούν έξω απο το δωμάτιο και να την αφήσουν για λίγο μόνη με τον άντρα της. Του ψιθυρίζει με μεγάλη προσπάθεια:

Θ'ελω να σου εξομολογηθώ κάτι....
Ναι;;
Ξέρεις.......ο πατέρας του  έβδομου παιδιού μας,του Γιωργάκη......
Τι;;;;;;;ο Γιωργάκης δεν είναι δικός μου;;;
Όχι, μην ανησυχείς για αυτόν.Αυτός  ΕΙΝΑΙ δικός σου.......

    



30 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Γιάννη μου, καλέ μου φίλε. Πάντα δημιουργικός, πάντα παρών. Πάντα με το χαμόγελο και τη θετική αύρα της ευχής σου κοντά μας. Ας είσαι καλά βρε Γιάννο πραγματικά. Είναι κάτι που έχουμε ανάγκη.
Καλό μήνα φίλε μου. Γεμάτο ελπιδοφόρα Άνοιξη και θετικές προσδοκίες.
Την καλησπέρα μου.

MYSTELIOS είπε...

Συγχαρητήρια φίλε μου και για το δικό σου πάρα πολύ όμορφο μπλογκ γεμάτο υπέροχα μηνύματα και αγάπη για την ζωή !!!
Εύχομαι από καρδιάς καλό μήνα και καλή συνέχεια !!!

Ελένη Φλογερά είπε...

Καλό και δημιουργικό μήνα σου εύχομαι!

Μαρία Γ. είπε...

Να είσαι καλά Σκρουτζάκο μου, μου χάρισες το πρώτο γέλιο της ημέρας. Η μέρα μου δεν ήταν τόσο παραγωγική σε γέλιο, οπότε σου χρωστάω.
Πολύ διδακτική και η ιστορία με τον γέροντα και τον Σκορπιό. Δυστυχώς επικρατεί αυτή η αντίληψη πως πρέπει, αν είσαι έξυπνος, να προσαρμόζεις την συμπεριφορά σου, στην συμπεριφορά του αντιπάλου σου. Ο γέροντας μας διδάσκει τι σημαίνει ακεραιότητα χαρακτήρα.
Καλή άνοιξη από αύριο και με περισσότερη ελευθερία στις κινήσεις μας, εύχομαι.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Giannis Pit Φίλε μου σ ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου Να είσαι πάντα καλά.Ευχαριστώ που πάντα περνάς απο εδώ Καλό μήνα.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Εγώ σ ευχαριστω φίλε ART-TRAVELLER που ήρθες από εδώ.Καλό μήνα να έχουμε.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλώς τη φίλη μου Ελένη Φλογερά Σ ευχαριστώ Καλό μήνα να έχουμε από αυριο.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Σ ευχαριστώ πολύ Μαρία Γ.που πέρασες από εδώ και σου χάρισα το πρώτο γέλιο.Να είσαι πάντα καλά.Καλό μήνα να έχουμε.

Σοφία Τσιμάρη είπε...

τι ομορφα και τα δυο......
καλο μηναααααααααααα
παντα ευλογημενοοοοοοοο

Αννίκα είπε...

"Να ανησυχείς περισσότερο για την συνείδησή σου παρά για τη φήμη σου" Σοφό, διδακτικό και επίκαιρο.
Καλό κι ευλογημένο μήνα Σκρουτζάκο!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Σοφία Τσιμάρη Kαλώς ήρθες από εδώ.Σ ευχαριστώ και καλό μήνα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Αννίκα χαίρομαι που σου άρεσε.Να είσαι καλά και να έχεις όμορφο μήνα.

Χελώνα είπε...

Πολύ όμορφα και τα δύο. Καλό μήνα

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Και μας συγκίνησες και μας δίδαξες με την πρώτη ιστορία και αντιστάθμισες τη συγκίνηση με γέλιο στη δεύτερη.Νάσαι καλά Γιάννη μου,νάχεις έναν υπέροχο και ξεχωριστό Ανοιξιάτικο Μήνα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Σκρουτζάκο μου είσαι πάντα το αγαπημένο μου γειτονάκι της μπλοκογειτονιάς! Πάντα λάτρευα τις ιστορίες, τα ανέκδοτα σου, της χαρούμενη παρουσία σου. Καλό μήνα φίλε μου !

Κική Κωνσταντίνου είπε...

καλό μηνα καλε μου φιλε
με ολα τα καλα του κοσμου

Πίπη είπε...

Έχω facebook, Σκρουτζάκο, αλλά είναι κλειστό. Για να μπορέσεις να μου κάνεις αίτημα πρέπει να έχουμε κοινούς φίλους. Αν έχεις την Αριστέα από το μπλογκ η ζωή είναι ωραία, ή την Πέτρα από το μπλογκ οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο ή τη Μαρία από το μπλογκ με ένα χάρτινο καράβι, τότε θα μπορέσεις να μου κάνεις αίτημα φιλίας.
https://www.facebook.com/pippi.langstrumpfholgersson/

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Γλυκούλη μου πέρασα να δω τι κάνεις,Πάντα το μπλοκόσπιτο σου με κάνει να χαμογελώ!

Μιχάλης Κ είπε...

Καιρούς και ζαμάνια!
Από ότι βλέπω μπήκα τυχαία στην κατάλληλη ανάρτηση!
Θέλω μία βοήθεια.
Στο https://aatosmihalis.wordpress.com στα δεξιά έχω ένα παράθυρο που γράφει «Βιβλία για υγεία και επιβίωση».
Είτε βάλε κάποιον σύνδεσμο στην σελίδα σου για να μπορέσει να τα κατεβάσει όποιος θέλει, είτε στείλε τον σύνδεσμο με μήνυμα στους φίλους σου, είτε κατέβασε τα βιβλία και βάλε τα ανεξάρτητα στην δική σου σελίδα.
Ένα από τα βιβλία είναι δικό μου, και τα υπόλοιπα τα έχω μεταφράσει και διαμορφώσει από τα αγγλικά. Είναι απόλυτα χρήσιμα για όλους.

Fanypap είπε...

Καλησπέρα Σκρουτζάκο μας!! Πολύ όμορφη και διδακτική η ιστορία με τον σκορπιό!! Ωραίο και το ανεκδοτάκι σου, μας έκανες και γελάσαμε!! Μπράβο σου για τον τρόπο που σκέπτεσαι, ακέραιο άτομο, ακέραιος φίλος!! Σπάνιο στην εποχή μας!! Είχες πολύ καλό καθοδηγητή που σε μεγάλωσε!! Συγχαρητήρια και σε εκείνον!! Καλή Άνοιξη φίλε μου!! Εύχομαι να βελτιωθούν όλα σύντομα!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Χελώνα Να είσαι καλά.Χαιρομαι που σου άρεσαν.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Χαρά Θ. Σε ευχαριστώ που πέρασες απο εδώ.Να είσαι πάντα καλά φίλη μου.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΧΤΙΔΑ Καλώς την αγαπημένη μου φίλη.Σε ευχαριστώ που πέρασες από εδώ.Να είστε όλοι καλα.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Κική Κωνσταντίνου Ομορφη φίλη μου σε ευχαριστώ πολύ

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Πίπη Καλως τη φίλη μου Θα έρθω να σε βρω στο facebook Να είσαι πάντα καλά.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Fanypap σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.Να είσαι πάντα καλά και με το καλό να περάσει όλο αυτό.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Μιχάλης Κ Καλώς το φίλο μου Καιρούς και ζαμάνια.Και γω δεν μπαίνω συχνά εδώ Χαιρομαι που είσαι καλά.Φυσικα και θα ερθω από εκέι και θα πάρω να βάλω το σύνδεσμο.Μηπως έχεις facebook;

Μιχάλης Κ είπε...

Έχω αλλά το χρησιμοποιώ μόνο για αναδημοσιεύσεις αυτών που ανεβάζω.
https://www.facebook.com/aaatosmihalis

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Φιλε Μιχαλη θα σε ψαξω να σε βρω Ευχαριστω

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.